|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

המשחק הכפול של הפלשתינים

הניסיון של הפלשתינים להכריז על מדינה עצמאית דומה לקשירת העגלה לפני הסוסים. אולי זו הסיבה שכל הצהרה לממש את הצהרותיהם מוגבלת והם אוהבים להצהיר הצהרות העוזרות לייצר כותרות טובות עבורם, אך הבעיה היא חוסר היכולת שלהם לתרגם כותרות למציאות בשטח
23/05/2014  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
ג'ון קרי, אבו-מאזן. משחק כפול [צילום: פלאש 90]

מציאות דמיונית
המסקנה המתבקשת מהמפה הבסיסית של הפלשתינים היא שהם בוחרים מסלול התרחשות שאין לו סוף טוב ומגמה זו מודגשת לאורך 2014-2015. בתוך המולת הניצחון על ההישגים שלהם הם ישכחו שזו לא המציאות.

מופע מולד הירח יתקיים בתאריך 28.05 במזל תאומים. אם ברצונכם לשמור מידע בטוח שימרו אותו לעצמכם, עם מנעול ובריח על לשונכם. השפעתו של כוכב נפטון באותו היום גורמת לכך שיש הונאה או אשליות באוויר ואלה יביאו מאוחר יותר לאכזבה. הימנעו מתכנון תוכניות ביום הזה ומומלץ להמתין 24-36 שעות.

מבנה הכוכבים בימים 28.5-01.06 בהשפעת מופע מולד הירח גם נפיץ ומשלב כוכבים על נקודות העולם, כך שהאנרגיה של מופע מולד הירח משפיעה על העולם כולו, אבל בעיקר על מזרח אירופה ומרכז אפריקה.

סיום הנסיגה ושינוי הכיוון של כוכב מארס מאט את הקצב ומרגיע, יש יותר כוח ואנרגיה לממש תוכניות. הפרספקטיבה חוזרת ועוזרת להתבונן פנימה, אנו יכולים להיות יותר מעשיים וקיימת הבנה מה אנו רוצים ולאן אנו הולכים. התקדמותו של כוכב מארס עוזרת לבחון את בני הזוג, להבין את מערכת היחסים והשפעתה על חיינו. וונוס פחות נחמדה במזל טלה ובעזרת כוכב מארס, הנמצא במולות אליה במזל מאזניים, היא אינה מרגישה שהיא מקבלת את מה שהיא מצפה לו עד לתאריך 28.05 אז תעבור למזל שור.

כוכב מארס ימשיך להיות נוכח במזל מאזניים עד לתאריך 25.07, תוכניות שנאבקתם איתם נכנסות לנתיב המתאים ומסתדרות זו אחר זו. דברים שהיו בוערים מתחת לפני השטח יוצאים ומשתחררים בדרכם ויתכן עימות בין חדש וישן בתבניות החיים. אבל הבנתם כבר שבמוקדם או במאוחר, החדש ינצח.

מי שעוקב אחר החדשות כדאי שישים לב למה שהתפרסם או מי לקח יוזמה לפני התאריך 20.05 ומי ייקח יוזמה אחרי...תהיה לזה גם משמעות במהלך החודש הקרוב.

יום בחירת הנשיא נקבע לתאריך 10.06, כוכב מרקורי יהיה בנסיגה וגם הנפטון יתחיל נסיגה. זה תאריך שיש בו סימן שאלה בגלל אופיו ותוכנו "הצבעוני"...

כוכב מרקורי, האחראי על התקשורת, נכנס לצל של הנסיגה ביום שישי ה-23.05, לכן כדאי לשים לב למידע שמגיע אליכם בין יום שישי ליום ראשון 25.05. קשרים חשובים נוצרים בגלל המפגש בין ראש דרקון ומרקורי, אלה ימים של השראה ורעיונות מגיעים כמו מתנה מהשמים.

בעולם הגדול הכל חוזר למשבצת והאירועים יתחילו לקבל נפח ולהתפתח. רוסיה וסין מותחות שרירים לאומיים כדי לקבל עוצמה ונוכחות של כוח בעולם.

אירועים בעולם המכילים קונפליקטים אלימים ישפיעו גם על המציאות הכלכלית שתשתנה. התחושה היא שאולי הולכים אחורה, למעשה ההרגשה הזו היא חלק מההתמרה שהעולם עובר. זה תהליך שמנקה את התבניות השונות שהשפיעו על דרך החשיבה והאמונה. לפנינו 18 חודשים מעניינים ואינטנסיביים, אירועים שונים ברחבי העולם יעזרו לתקן גם את העולם האישי כדי להגיע לרבדים חדשים בחיינו.

זמני ירח בטל

יום שישי 23.06 הירח בטל משעה 09:25 בבוקר עד שעה 19:01בערב.

יום ראשון 25.05 הירח בטל משעה 18:57 לפנות ערב עד שעה 00:27 אחר חצות.

יום שלישי 27.05 הירח בטל משעה 11:55 עד למחרת בשעה 07:47 בבוקר.

יום חמישי 29.05 הירח בטל משעה 11:59 עד למחרת יום שישי בשעה 17:13 אחה"צ.

כלכלה ושווקים

עסקת וודסייד-לוויתן בוטלה (עסקה למכירת 25% ממאגר הגז), כמה מכם שמו לב שזה קרה מיד כאשר מארס נעצר בתאריך 20.05?

לאורך החודשים האחרונים, בזמן נסיגת מארס, ההמלצה הייתה שלא להתחיל יוזמות חדשות ולא לנהל מו"מ, האמת תמיד צצה מיד כשחל שינוי במגמה, כפי שקרה במקרה הנ"ל. הרבה יוזמות כלכליות שהחלו בין חודש מרס האחרון עד מאי יעצרו ויגרמו לאכזבה לאלה שהיו להם ציפיות.

המו"מ על ההסדר הכלכלי עם הנהלת בית חולים "הדסה", שהתנהל לאורך החודשיים האחרונים, הגיע לנקודת משבר וחוסר הסכמה בבית המשפט בתאריך 21.05, גם כאן לאחר שינוי המגמה של מארס דרשו שינוי לגבי כמה סעיפים ובינתיים יש רק הסכם חלקי.

כוכב יופיטר, המוכר כמיטיב הגדול, ישפיע על-פי רוב בשווקים עם עליות, אם כי יהיו גם ירידות פה ושם, תגובות בהלימה למצב הפוליטי והצבאי בעולם.

גם מדיניות ההקלה הכמותית של הפדראל יש לה השפעה ברקע ויש כאלה הרואים בפעילות הזו עשייה מעל ומעבר. ייתכן גם שזה עוזר לטשטש את האמת.

עצירת המרקורי בתאריך 07.06 ואחריו עצירת הנפטון בתאריך 09.06 יביאו איתם תקופה של ספינים, הונאות ומידע כוזב, שתהיה להם השפעה ישירה ועקיפה על הכלכלה והשווקים ברחבי העולם.
הדולר ימשיך להיות חלש ברצועת הזמן הקרובה.

על יכולת המימוש להקמת מדינה עצמאית פלשתינית

האם הנסיונות של הפלשתינים להגיע לעצמאות ולהכריז על מדינה, יצליחו?

הבסיס לבדיקה זו היא הכרזתו של ערפאת, ימ"ש, על עצמאות הפלשתינים בתאריך 15.11.1988, במקום גלותו באלג'יר. מי שמתבונן על המפה רואה מיד שכמעט כל פרמטר משמעותי נמצא במולות לכוכבים בהורוסקופ של מדינת ישראל, סיבה גלויה למתח בין הישות הפלשתינית למדינת ישראל. אי-אפשר להתעלם מהעובדה שבשעה שיצאה ההצהרה של ערפאת ימ"ש מול התקשורת הירח היה בטל.

הניסיון של הפלשתינים להכריז על מדינה עצמאית ולא תלויה פעם אחר פעם דומה לקשירת העגלה לפני הסוסים. אולי זו הסיבה שכל הצהרה לממש את הצהרותיהם מוגבלת והם אוהבים להצהיר הצהרות העוזרות לייצר כותרות טובות עבורם. הבעיה היא חוסר היכולת שלהם לתרגם כותרות למציאות בשטח.

הכוכבים מופיעים על הצירים 4-10, 5-11, 6-12, הם נחושים לקבל הכרה במהלך השנה הקרובה. הנפטון על ציר 4-10, מבטא אידיאולוגיה, תקווה ואמונה, אבל בניגוד לציפיות שלהם יש מגוון כוכבים על ציר 6-12 ואלה חושפים לפנינו שבפועל הפלשתינים משחקים משחק הכפול. מגוון הכוכבים אינו מאפשר קבלת הכרה שיש לה סיכוי להתממש. יש להם יחסי ציבור מוצלחים (עם 5-11) העוזרים להם לפתוח דלתות בהרבה מקומות אבל על מעגל הקארמה הכוכבים הם על ציר 1-7, ברחבי העולם (כולל מדינת ישראל) מציבים תנאים שהפלשתינים מתקשים לעמוד בהם, אבל הם ממשיכים בנחישות את ההצגה, ובונים את הבועה (נפטון).

גם אם הם מקבלים הצהרות תמיכה, זה רק על חלק מהעובדות ( 6-12) בתכל'ס, האסטרטגיה שלהם היא לאחוז במקל בשני הקצוות, גם להכריז על מדינה ולקבל הכרה וגם לשמר ולהסתיר את עולם הערכים שלהם שיישומו שאינו מתיישב עם ההצגה שלהם כלפי חוץ. לאורך שנים הם מנסים להשיג גם וגם, מה שמנע מהם לממש את ההכרה בשטח עד כה.

במילים פשוטות, הם משחקים משחק מתפתל עם מילים בערבית שאינן תואמות את התרגום באנגלית וכך מסתובבים בין הנורמות והכללים שלהם מול הציפיות הבינלאומיות, הם כאילו מקבלים את הערכים של העולם המערבי, כמו שוויון זכויות וכדומה, אבל בפועל הם נמצאים בתוך תפיסה דתית ואידיאולוגית שלא מוותרת על כלום (6-12), כך שגם אם תהיה להם הצלחה במוסדות האו"ם, או בינלאומיים שונים, זה ישאר ברמה של מילים והצהרות.

הם ימשיכו לשמור על אחדות פנימית בכל מחיר ומילים עוזרות להם לתמרן, כולל במו"מ. אבל התקדמות בכיוון אחד מפוררת את הכיוון האחר... ההתקדמות שלהם להגיע להסכם שלום עם מדינת ישראל, אם היא אמיתית, תפורר את האחדות עם החמאס ואם יחפשו לשמור בכל כוחם על האחדות עם החמאס, זה תפורר את היכולת להגיע להסכם עם ישראל. כדאי שיפנימו, מילים והצהרות הם לא הוצאה לפועל במציאות.

המסקנה המתבקשת מהמפה הבסיסית של הפלשתינים היא שהם בוחרים מסלול התרחשות שאין לו סוף טוב ומגמה זו מודגשת לאורך 2014-2015. בתוך המולת הניצחון על ההישגים שלהם הם ישכחו שזו לא המציאות.

כוכב פלוטו הנמצא במפה שלהם בפרק הזמן הזה עובר על ציר 1-7 בהורוסקופ של מדינת ישראל, כלומר הם אלה הבוחרים להתנתק מאיתנו, ממדינת ישראל, אבל במשחק הפוקר שהם משחקים, אנחנו עדים איך הם מפעילים אלימות פיזית או מילולית כשזה מתאים להם ואז יכולים לגשת לשולחן הדיונים, כאילו כלום לא קרה. משחק כפול אמרנו?

כדי לחדד את העובדות על דרך התנהלותם של הפלשתינים הנה תזכורת חוזרת לקטע מרשימה אודות המו"מ שהופיעה כאן בתאריך 03.01.2014: "..אנחנו מול התנהלות שאופייה סוג של "עיוורון" או "פנאטיות", אבל ה"טעויות" של אלה המפעילים טרור ולחצים נגד המדינה יעזרו לאזרחי ישראל להבין את המציאות כפי שהיא. לא נופתע כשבהדרגה ייחשפו הפלשתינים שהם פועלים בשני מישורים, האחד כאילו מנהלים מו"מ והשני כרוך במזימה (כירון על ציר 6-12), מהלך חד-צדדי מאחורי הקלעים שמטרתו לפגוע בדינאמיקה של המו"מ בפנייה למוסדות בינלאומיים נגד מדינת ישראל.

האסימון ייפול כאשר בתוך זמן קצר יבינו כאן שהפלשתינים לא מתכוונים לנהל מו"מ בתום לב (האם יתכוונו אי-פעם?), אלא להביא בכל דרך אפשרית לדה-לגיטימציה לקיומנו והם גם לא ימנעו מטרור לשבש את חיינו גם אם מנסים להציג זאת כספוראדי ציר 6-12 מסמל פעילות סודית מאחורי הקלעים".

הקטע הנ"ל מרשימה שנכתבה בינואר 2014 ומעיד שהרבה לפני תאריך היעד שנקבע לסיום השיחות ההדדיות,( 29.04) הפלשתינים למעשה קבעו את האסטרטגיה שלהם בינם לבין עצמם מאחורי הקלעים. רק אלה שהמשיכו בלהט את המו"מ לא הרכיבו את המשקפיים הנכונות ולכן לא ראו שאבו מאזן וחבריו לא מתכוונים לתת הזדמנות להסכם כלשהו, והמשיכו רק לשחק משחק כדי לקבל את אהדת העולם כולו. שוב ראינו שהכוכבים לא משקרים.

עוד מחשבה אסטרולוגית עולה בעקבות העיתוי שבו בחרו הפלשתינים להתאחד, בצל כוכב מארס בנסיגה. האם יצליחו לאחד כוחות כדי לקדם את האינטרסים אחרי שהמארס נעצר וחוזר להילוך קדמי?

" אויב גלוי הוא קללה, אבל מעמיד פני ידיד גרוע ממנו"( בנג'מין פרנקלין)

תאריך:  23/05/2014   |   עודכן:  23/05/2014
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לקראת הקיץ, רבים מאיתנו מתלבטים כיצד יהיה הכי נוח ויעיל להוריד את השיער המיותר בגוף. בשנים האחרונות הולכת ותופסת תאוצה המגמה לפיה אנשים מעדיפים לעשות טיפולים קוסמטיים ובפרט טיפולי הסרת שיער בבית באופן עצמאי. הסיבה לכך נחלקת למספר גורמים, החל מההבנה כי השוק מציע מגוון רחב של מוצרים להסרת שיער המאפשרים לעשות זאת בצורה עצמאית, פשוטה ונוחה, אך מקצועית ועד ההבנה כי הטיפול הביתי מאפשר לחסוך עלויות ובעיקר לחסוך את זמן הנסיעה למכון היופי.
23/05/2014  |  דורית זכאי  |   כתבות
היום מלאו עשר שנים למותו של חברי הטוב פיליפ נתנסון אחד מנידוני קהיר שסבלו רבות בכלא אחרי שנשפטו בראשית שנות החמישים בגין ריגול וביצוע פעולות חבלה בשירות ישראל. מאסרם זכה לכינוי "עסק הביש" והם הפכו ל"גיבורי הפרשה".
23/05/2014  |  אריה אבנרי  |   כתבות
אזרחים ובני משפחות המשרתים בבסיסי חיל הים האמריקני ביפן חייבים להתלבש בהיותם בבסיסים בהתאם לתקנות הלבוש החדשות של מפקדת הצי השביעי האמריקני. בין השאר, אוסרות התקנות לבישת מכנסיים קצרים מדי, בנדנות ומכנסי ג'ינס קרועים. כמו-כן, נאסר ללבוש בגדים וכובעים הנושאים כיתובים פוגעניים או לקעקעם, וכן נאסר לענוד תכשיטים, שנושאים כיתובים כאלה.
22/05/2014  |  אביתר בן-צדף  |   כתבות
צפונות אוצרותיה האדריכליים של העיר תל אביב ייחשפו לקהל הרחב בסוף השבוע הקרוב (22-24 במאי) ב-140 אירועים, שיתמקדו בבתים פתוחים, בסיורים, בדיונים ובפעילויות המיועדות למשפחות בנושאי בנייה.
22/05/2014  |  ראובן לייב  |   כתבות
"המתלבט" הוא דובדבן בקצפת היצירות של חנוך לוין וההפקה בבית צבי שבוימה בידי בנו, אהרון לוין, היא חוויה תיאטרלית, פנינה של משחק משובח השזור בסצנות סוריאליסטיות בלתי נשכחות.
21/05/2014  |  חיים נוי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il