"הרשת המקומית" המקיפה 36 מקומונים ברחבי הארץ, ממשיכה במגמת העלייה בחשיפה לקוראים בין כל רשתות המקומונים בארץ שנמצאות במגמת ירידה.
על-פי נתוני סקר TGI לשנת 2005 אחוז החשיפה של "הרשת המקומית" עמד על 35.5% ב- 2004 ובשנה החולפת ב- 2005 עלה אחוז החשיפה ל-36.6%. ה"רשת המקומית" מקדימה את ידיעות תקשורת שירדה מ- 34.5% ל- 33.3%, רשת שוקן ירדה מ- 29% ל- 37.1%, ואילו זמן מעריב ירדה מ- 27% ל- 25.9%.
"הרשת המקומית" היא רשת של 36 עיתונים מקומיים בכל רחבי הארץ; ביניהם: קול הכפר-כפר סבא, קול רענן-רעננה, קול הרצליה-הרצליה, רמת השרון-רמת השרון, הוד הכפר-הוד השרון, שרון פלוס-אזור השרון הדרומי, מקומון רמת-גן/גבעתיים,מקומון תל אביב, ערב ערב באילת, גל-גפן ראשון לציון,מקומון פתח תקוה, השבוע חדרה, השבוע נתניה, כלבי בבאר שבע, השבוע באשדוד ועוד. כל אחד מעיתונים אלה מוביל באזורו בנתוני החשיפה של TGI.
ליאור דינר, מנכ"ל הרשת המקומית, אומר כי נתוני TGI מבטאים את העובדה כי עיתוני הרשת המקומית מבינים את תושבי הערים בהם הם יוצאים לאור, ועונים לצורכיהם בתחום העיתונות המקומית.
"השילוב של ידיעות מקומיות, כתבות נושאיות, רכילות מקומית, ומודעות שטח ומודעות לוח רלוונטיות לעיר, מוכיח את עצמו בשילוב מנצח שבא לביטוי בשטח ובנתוני TGI", אומר דינר, המוסיף כי "את רשת העיתונים משלים הפורטל המקומי הגדול בישראל
www.local.co.il, שיודע להביא את העיתונים אל עידן האינטרנט, יחד עם אתר מכירות מוביל, סקרים מקוונים, וחדשות מתעדכנות באופן שוטף".