"אולוויז" משיקה את "הנבחרות": פרויקט ארצי המעניק חוויה לימודית לקידום ערכי ההגשמה העצמית בקרב נשים וצעירות הנמצאות בשלבים הראשונים של הקריירה. הפרויקט, ילווה בקמפיין פרסומי בכיכובן של 3 ממנחות התוכנית "בנות": גלי עטרי, מירי נבו ודנה ברגר, כחלק מרכישת זכויות המותג הטלוויזיוני "בנות".
הפרויקט יעניק למשתתפות חוויה לימודית, כלים לבניית מיומנויות אישיות והתנסות במשימות השאולות מהמציאות היומיומית של עולם הקריירה. הפרויקט יסוקר ב- HOT3 ובסופו ה"נבחרות" יזכו גם בפרס חלומי: מסע נשי בהודו ומענק של 5,000 ש"ח לתחילת דרכן.
אופיר גוטמן, מנהל תחום הנייר בחברת פרוקטר אנד גמבל ישראל: "אסטרטגית אולווייז מאפשרת לנו פלטפורמה נרחבת להמשיך ולהעמיק את יחסי המותג עם אוכלוסיית המטרה על-מנת להפוך את תקשור המותג לרב מימדי. בכך שמה אולוויז דגש על מסרים אמוציונאליים התואמים את ערכי המותג. פרויקט "הנבחרות" של אולווייז בנות הוא פלטפורמה להמשך בניית מובילות המותג ובידולו כמותג נשים מוביל בישראל".
אופיר גוטמן מוסר: "מחקרים שערכה 'אולוויז', מצביעים כי הדבר החשוב ביותר עבור נשים צעירות בתחילת דרכן, הוא להגשים את עצמן. מחקר זה הוביל לבנייתו של פרויקט "הנבחרות", פרויקט ארצי הפתוח לנשים צעירות בתחילת דרכן. הפרויקט יעניק למשתתפות כלים והדרכה אישית בנושאי קריירה והעצמה שונים זאת במטרה להקל במעט על ההתלבטויות והחששות של "תחילת הדרך". המשתתפות בפרויקט ייקחו חלק בחוויה לימודית בה יקבלו כלים להגשמה עצמית בתחומי קריירה ונשיות באמצעות סדרת סדנאות, שיעורים ומשימות".
פרויקט "הנבחרות" של אולוויז בנות יהיה פרויקט הדגל של תוכנית הנשים היומית "בנות",המשודרת בכל ערב בערוץ HOT3. התוכנית תעקוב אחר הפרויקט ותכלול צילומים מהשטח של המשימות והסדנאות המקצועיות, סיקור הרצאות של נשים מפורסמות, ראיונות עם המתמודדות ועוד.
שיתוף הפעולה עם התוכנית "בנות" הנו חלק מעסקת רכישת זכויות שימוש במותג התוכנית "בנות" על-ידי פרוקטר אנד גמבל, תוך כוונה למקסם את כוחו של מותג טלוויזיוני נשי ראשון מסוגו בישראל ליצירת פעילות חוץ-מסכית לקידום והעצמת נשים צעירות בישראל.
שלוש ממגישות התוכנית "בנות": דנה ברגר, מירי נבו וגלי עטרי, ישתתפו בעצמן בקמפיין ובפרויקט ויעבירו ל"נבחרות" הרצאות, בהן יחלקו עם המשתתפות את היסטוריית ההגשמה האישית שלהן, ומעט מניסיונן האישי ומסודות ההצלחה שלהן.
פרויקט "הנבחרות" פתוח בפני נשים צעירות מרחבי הארץ, המוזמנות להגיש את מועמדותן באתר האינטרנט של הפרויקט:
www.banot.co.il. הרישום פתוח לכולם ואינו מותנה. לאחר הרישום, יבחרו כ- 100 נשים צעירות להשתתפות בפרויקט. הצעירות יוזמנו לשלושה ימי מיון ומשימות במסגרתן יצטרכו להפגין את כישוריהן בשורה של משימות מאתגרות. הסדנאות והפרזנטציות יועברו על-ידי נשים מצליחות ומשפיעות בישראל, לצד אנשי מקצוע, המתמחים בבניית קריירה. לטובת המשימות גויסו מנהלות בכירות של החברות הגדולות במשק - תנובה, קוקה קולה ועוד.
מתוך אלפי הנשים הצעירות שיירשמו, יוכרזו הפיינליסטיות כ"הנבחרות" של אולוייז בנות והן תזכנה בפרס חלומי: מסע נשי להודו, שכל תכליתו העצמת החוויה הנשית, תוך מפגשים עם נשים מקומיות משכבות שונות ותחומי עיסוק מגוונים. מטרת המסע לעודד דיאלוג פתוח ובלתי אמצעי עם נשים מתרבויות חדשות, אשר יעמיקו את הבנת המהות הפנימית ויעצימו את הכוח הנשי האישי. בנוסף, תזכה כל משתתפת במענק של 5,000 ש"ח לתחילת דרכה.
בנוסף לאתר האינטרנט, בו ניתן יהיה לצפות חינם בתכני הפרויקט, קטעים מהפרויקט יהיו ניתנים לצפייה ב- HOT VOD, ביניהם: צילומי הסדנאות המקצועיות, הרצאות של נשים מפורסמות החולקות את סודות ההצלחה שלהן, הדרכה וטיפים בנושאי קריירה וכמובן פורומים, פינות, וחומרים עם עוגני התוכנית.
במהלך כל תקופת הפרויקט תשווק אולווייז מהדורה מיוחדת של "אולווייז בנות" על גבי האריזות וכן פרטים על התחרות ועל המיונים. את הפרויקט ילווה מבצע הנותן אפשרות להיות הנוסעת ה- 11 לפרס החלומי: מסע נשי בהודו.