חברת וואלה! פרסמה (יום ב', 20.2.06) את תוצאותיה הכספיות לשנת 2005 בהן היא מדווחת על רווח נקי של 12.3 מיליון שקלים לעומת 3.6 מיליון אשתקד. שורת ההכנסות קפצה ב- 61% והסתכמה ב- 75.6 מיליון שקלים.
החברה מדווחת על צבר ההזמנות של 14.1 מיליון שקלים נכון ל-31 לדצמבר 2005 אשר יוכרו כהכנסות במהלך השנה. סמנכ"ל הכספים, יניב וידבסקי ציין כי צבר ההזמנות מבטא את זרם הביקושים הגדל בשוק ומספק ראות טובה לרבעונים הבאים.
הרווח התפעולי הסתכם ב-12.8 מיליון שקלים לעומת 4.3 מיליון שקלים אשתקד. הרווח הגולמי צמח בשיעור של 59% ועמד בסיכום שנת 2005 על 50 מיליון שקלים.
בחברה מציינים, כי איתנותה הפיננסית של החברה ממשיכה להתחזק. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת עומד בשנת 2005 על 12.8 מיליון שקלים לעומת 2.7 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. בחברה מדגישים, כי מדובר בשיפור משמעותי אשר משקף היטב את הצמיחה בכל מגזרי הפעילות של החברה.
הכנסות הרבעון הרביעי הסתכמו ב-21.4 מיליון שקלים, בהשוואה ל-12.6 ברבעון המקביל ולעומת 22.7 ברבעון הקודם. הרווח הנקי ברבעון הרביעי לשנת 2005 הסתכם בכ- 4.2 מיליון שקלים בהשוואה ל-4.1 מיליון ברבעון הקודם ורווח נקי של כ- 0.8 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.
למרות הפעילות העונתית המוגברת בתחום התיירות והסחר בתקופת הרבעון השלישי של השנה ותקופת החגים שחלה במהלך הרבעון הרביעי של השנה, הצליחה וואלה לשמור על רמת הכנסות והרווחיות של הרבעון.
אילן ישראלי, מנכ"ל וואלה!, אמר בעקבות הצגת הנתונים, כי בשנת 2005 שוק הפרסום האינטרנטי הפגין צמיחה מרשימה ונראה כי הצמיחה החזקה תמשיך גם בשנה הקרובה בשל השתכללות מוצרי הפרסום באינטרנט והאפקטיביות המוכחת של המדיה האינטרנטית על פני המדיות האחרות.
הוא הוסיף, כי הוא צופה שמחירי הפרסום באינטרנט ימשיכו לעלות גם בשנה הבאה: "אנו עדיין רחוקים מתקרת הזכוכית של מחירי הפרסום באינטרנט, הפער בין מחירי הפרסום לבין האימפקט הפרסומי באינטרנט הוא עדיין אנומלי". ישראלי ציין, כי הפער הזה מסמן תוואי צמיחה חזק וברור לפורטלים בישראל.
וואלה! כפורטל, משרת קהילה של מעל ל- 3.5 מיליון ישראלים בארץ ובחו"ל מדי חודש. ערוצי המדיה באתר משדרים ומפיצים תכנים מקוריים בשיתוף שורה של ספקי תוכן שונים, לקהלים רבים ומגוונים. כמו-כן, וואלה! כמדיית אינטרנט משמשת כספקית של תכנים דיגיטליים, המופצים על ידה לפלטפורמות בתחומי הסלולר, מחשבי כף היד והטלוויזיה האינטראקטיבית, באמצעות שיתופי פעולה עם חברות מובילות.