שופרסל תשיק כרטיס מגנטי שיחליפו את תווי השי. שופרסל, היא רשת השיווק הראשונה שמאמצת את כרטיס ה-Gift Card, ומחליפה באמצעותו את תווי השי המסורתיים. שופרסל סיימה את הפיילוט של כרטיסי השי, אשר כלל עשרות אלפי משתמשים בהצלחה מרובה וכעת מציעה אותו לכלל הצרכנים.
"כרטיס הזהב של שופרסל" כרטיס ה-Gift Card החדש של רשת שופרסל, מאפשר רכישה ברשתות שופר-סל, שופרסל ביג, היפר נטו, זול למהדרין, קוסמוס למהדרין וכן בעוד עשרות רשתות קמעונאיות המתמחות במגוון רחב של תחומים: מזון, הלבשה, הנעלה, אופטיקה, חשמל, אלקטרוניקה ועוד.
אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל: "רשת שופרסל התחייבה בפני כלל הציבור בישראל להוביל את התחום הקמעונאי עם הפנים לצרכן.
בעידן הכרטיסים החכמים אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה עם לאומי קארד, יעניק לצרכן חווית קנייה מושלמת המשלבת נוחות, זמינות וערך מוסף לחוויית הקנייה. אנו מאמינים כי אנו פורצי הדרך בתחום וכי הרשתות האחרות ילכו בעקבותינו. אנו מבטיחים להמשיך לחדש ולהפתיע את קהל לקוחותינו".
יתרונות הכרטיס הם רבים ומגוונים: עודף - אין תעודות זיכוי. בכל בית עסק מחויב הכרטיס בדיוק בסכום הרכישה, נוחות - כרטיס פלסטיק נוח לשימוש, דומה לכרטיס אשראי, וחוסך מקום בארנק. המידע בידיים שלך - ניתן לקבל פירוט על אופן מימוש הכרטיס באתר האינטרנט; תאריך ובית העסק בו מומש הכרטיס (בדומה לכרטיס אשראי). בירור יתרה - 24 שעות ביממה ניתן לברר את היתרה בכל כרטיס. שלוש דרכים שונות לבירור היתרה לבחירת הלקוח: בקופות הרשתות השותפות בכרטיס, באמצעות מענה קולי ובאמצעות אתר האינטרנט.