|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

כנסיית השכל - למה העולם נגדנו?

חכמי ישראל הוותיקים, שומרי גחלת המסורת, ידעו את האמת מאז ומתמיד והפנימו אותה. האמת לא התאימה לעולם המודרני ולאנשי הרוח היהודיים שהתעוררו ברחבי אירופה (שמאל?) ועטפו גם את הרצל בעבותות אהבה קוסמו-פוליטיים
06/08/2014  |   אורי שרגיל   |   מאמרים   |   תגובות
בנימין זאב תאודור הרצל. רצה קרוב לשטרודל [צילום: פלאש 90]

שוב עולה השאלה הנצחית הזאת. ישראלים שנולדו בארץ ישראל לא מצליחים להבין מדוע העולם שוב שונא אותנו. גם הם, כמו הוריהם והורי הוריהם הציונים סבורים שהאשם נמצא בנו שוב ושוב.

הציונות ההרצליינית הקימה את המדינה הצליינית כדי להיפטר מתג המחיר של האנטישמיות. היא אמרה, כמו חולמים רבים לפניה, רק תהיה לנו מדינה - והשנאה ליהודים תתפוגג. הרצל וחבריו היו סבורים שהילידים בארץ (אינדיאנים?) יקבלו אותנו בסבר פנים נלהב, ממש ישתוקקו ללמוד את תרבותנו הפורחת ולהתבסם בתיאטרונים, אצטדיונים, אוניברסיטאות ובתי הקפה שנקים סביב כדי לכסות על החול והביצות. חלומו האמתי של הרצל היה להקים את המדינה היהודית אי-שם בין וינה לציריך, סמוך ככל שניתן לשטרודל – אבל זה לא הסתדר. גם אוגנדה ירדה מהפרק כי התברר שנפש היהודי חסרה פרקים. כדי להיפטר מצרעת האנטישמיות נאלצנו להסתפק בזריקה לארץ ישראל...

חכמי ישראל הוותיקים, שומרי גחלת המסורת, ידעו את האמת מאז ומתמיד והפנימו אותה. האמת לא התאימה לעולם המודרני ולאנשי הרוח היהודיים שהתעוררו ברחבי אירופה (שמאל?) ועטפו גם את הרצל בעבותות אהבה קוסמו-פוליטיים. לא עזר לגרמנים טובים נימולים לשבת בבית ולהכריז בצאתם כי הם פטריוטים גרמנים.

ראוי לציין שוב כי פטריוטים יהודיים מעוטרים באותות כבוד יצאו לרחובות גרמניה בשנת 36 כדי למחות נגד חוק שאסר על גיוסם של יהודים לצבא הגרמני. התרגיל שלהם לא דחה שנאה, עיוורת – יש לומר. כי איש לא ראה את אותות ההצטיינות המבריקים שלהם. גם היום השמאל שלנו (עכשיו?) לא מאמין בתרופת-סבתא של חכמי ישראל הוותיקים מאז. כי, יש לומר בגלוי, הדרשנים של בית ישראל עמדו על האמת כבר לפני אלפים שנה והם ייחסו אותה למאורע חד-פעמי שאירע אלפים שנה לפני שהם עצמם באו לעולם. ייתכן ששנאת עולם תהיה כל כך נצחית? ואם כן מה מהותה וכיצד היא עוברת מדור לדור כמו צרעת?

בתלמוד נכתב: מאי הר-סיני - שירדה שנאה לאומות העולם עליו (שבת פ"ט). כלומר, כבר לפני אלפים שנה חזו חז"ל ששנאת עולם שוררת בעולם כלפי ישראל והיא לא תפוג כל עוד מעמד הר-סיני מתקיים. העיקרון פשוט וברור. עם ישראל מקבל תורה, רואה את הקולות ומשנה לחלוטין את תפיסת המציאות של העולם. כל השאר מגיע לעולם במנות-תובנה קטנות. תורת המוסר היהודי בלתי מתקבלת על הדעת האנושית הקניבלית-פגאנית.

יש בה כמה עקרונות מופשטים שהדעת אינה מסוגלת להכיל כי דרושה סגולה. אני מונה אותם פה לצורך דיון מורחב בעתיד: א.- ואהבת לרעך כמוך (זה ממש בלתי אנושי). ב.- האלוהים ניצב על כתפי האדם ואינו משרתו הצמוד (עד היום אין עדות לקבילות הרעיון הזה על פני האדמה). ג.- המטרה לעולם אינה מקדשת את האמצעים (הדרך אל המטרה היא החשובה באמת, ולכן דרך התורה היה 'הלכה' מלשון הליכה). עוד נשוחח על כך...

באלפים השנים האחרונות ולאורכן קם לנו אויב אכזרי במיוחד. זו הכנסייה הנוצרית יוצאת חלצנו. ראשיה - 'כולם היו בני'. היא עדין לוחצת אותנו גם היום. אני מבקש פה להפריד בין קהל המאמינים התמימים ועדותיו שהתנהל באורה השורף של הכנסייה - לבין הממסד הקשוח והרצחני. בדיוק כמו שבאירופה ובתוכנו יש מבדילים בין החמס לבין הפלשתינים או הערבים.

הראשון שנתן את הפוש לכנסייה ועיצב אותה בממדיו היה היהודי שאול התרסי שהשתמד בהנאה והפך עצמו לשליח פאולוס. לפי דבריו היה לתורת ישראל תפקיד להגביר את החטא בעולם. הוא אמר, "...התורה נכנסה למען ירבה הפשע...". פאולוס הוא שייסד את תורת החילופין (הסילוף) של הנצרות. עשו הוא עם ישראל ויעקב - הם הגויים. באופן זה התאימה הנצרות העתיקה את המציאות למה שנכתב בכתבי הקודש: ורב יעבוד צעיר. יהדות וותיקה ומשוקצת (עשו) הינה עבד לצעיר (יעקב-נוצרי) שזה עתה נולד. פאולוס הינו קדוש מגדולי קדושי הכנסייה...

הניסיון להפריך את היהודים והיהדות, לנתק אותם מזרם

ההיסטוריה, המציאות וגם מחוט החיים נמשך במלוא המרץ והומרץ בימיו של הקדוש אוגוסטינוס. הוא הלך רחוק יותר וטען שהיהודים הם בני דמותו של קין. שהם צאצאיו של חם – לא של שם כפי שכתוב בתורה. זה הבן (העם היהודי) שראה את ערוות אביו... הנצרות אינה מסתפקת אך ורק בחילופין שבין עשו ליעקב, בין הנצרות החדשה לבין היהדות ששבקה חיים. לא מספק אותה שנטלה על עצמה את 'הבחירה' ושיכתבה בצורה סטליניסטית כל מה שנכתב וזז לטובת הנצרות. היא מטיחה ביהודים אשמה היסטורית שתימשך לנצח: העם היהודי רצח את האל, את ישו וחירבן את העולם (אל הסלוניקים ב-15).

דרך אגב, ישו היה יהודי לחלוטין והוא דיבר כל חייו ליהודים. 'המרת הדת' שלו נעשתה לאחר מותו באמצעות השליחים ועושי דבריהם. איש ביניים הוא יוחנן כריסוסטומוס (344-407) פטריארך בקונסטנטינופול והגמון של אנטיוכיה המוגדר כאחד מאבות הכנסייה. הוא הצביע על "היהודים הנחותים מאדם, גנבים, שודדים, אוהבי זלילה, תאבי מין" שאין לבוא עמם במגע. שחיתותם של היהודים נובעת מרצח ישו ועל כן: "הנקמה תהיה אינסופית, לעולם לא תהיה להם מדינה וגם לא בית מקדש... ה' הוא שפיזר אותם... היהודים יהיו משועבדים לעולם... אלוהים שונא את היהודים ושנא אותם מאז ומתמיד".

גבירותי ורבותי הנכבדים, אני יכול ומסוגל למלא גם את הדפים הבאים בדברי נאצה רבים ומתוחכמים מפי אבות הכנסייה, אושיותיה וקדושיה עד היום הזה. אבל התעייפתי. אני מפנה אתכם לקדושים הנעלים אוגוסטינוס, מרטין לותר (אבי האנטישמיות המודרנית) ורבים וטובים אחרים (חלקם נימולים) שמילאו בתמונות ניצחון את כותלי הכתלים של הכנסייה. נא לקרוא את ספרו של אבי בקר - 'מיהו העם הנבחר' בהוצאת ידיעות ספרים. תמצאו שם כל טיפת דם יהודי.

דרך אגב, יותר משהכנסייה בנויה סביב צלוחית הדם של הצלוב היא מתבוססת בדמם של יהודים. הכנסייה רצחה כעשרים מיליון יהודים בדרכה אל המאה העשרים. במאה העשרים שרפה אירופה את יהודייה בהשראת הכנסייה. האפיפיור פיוס ה-12 היה משת"פ של הנאצים.

סופרים גרמניים למיניהם נהגו לומר שהוא עצם עיניו ואטם אוזניו כדי לא לראות ולא לשמוע את רצח ששת המיליונים שלנו. שטויות. הוא לא ראה ולא שמע יהודים, עיוור וחירש מלידה. הלב היה אטום אצלו - לב האבן של הכנסייה.

מה קורה היום? כן, אני שואל אתכם, מה השתנה ביחסה של הכנסייה ליהודים וליהדות? הקדושים הינם אותם קדושים ודבריהם הנלוזים עדין מעטרים את כתבי הקודש של הכנסייה לדורותיה. שמעתם שהם מבקשים סליחה? שמעתם שהם תולשים דפים מזוהמים בשנאה עיוורת מתוך כתבי הקודש שלהם? שמעתם שהם מדברים על קרן פיצויים ליהודים? מה שמעתם, תגידו לי? לא תאמינו, שמעתי לפני כמה ימים כי הנוצרי היושב בבית הלבן הודיע לעולם כי ליהודים יש זכות להגן על עצמם. זכות – אבל לא חובה. כן, תפיץ את ה'זכות' הזאת כי בחלקים רבים בעולם טרם שמעו עליה. כי 'שם' עדין חושבים שהיהודי אינו בן-אדם ולכן למה לו זכויות? הנוצרי בוותיקן לא צייץ עדין. יש מרירות מסוימת בעולם לאור המלחמה האחרונה בעזה. כי אנחנו מתים מעט מדי ובאופן לא מידתי למכביר.

לפני כמה ימים ראיתי בטלוויזיה את רולף (רפי?) בליצר, היהודי של רשת CNN משוחח בנימוס עם רב-המרצחים של חמס היושב בלבנון. בליצר מראה לו קטע ששודר ושווק בעולם הרחב שבו מציין המרצח בעזות מצח נחושה כי היהודים שוחטים ילדים לשימוש בחג פסח וכמו-כן כדי לערבב את דם השחיטה בקמח המצות כדי להכשיר את הפסח... גבירותי ורבותי, מה, לדעתכם, עונה הטרוריסט הערבי? תשובה פשוטה. הוא עונה לבליצר היהודי, אל תאשים אותי, זה לא אני, זו טענה של הכנסייה הנוצרית....

הכנסייה היא שטיפחה, הזינה, הפיצה ושיווקה את שנאת היהודים בעולם. בזכותה נוצר במאה ה-20 שיא גינס מופלא: אירופה שרפה את יהודייה בעולם אדיש ומדשדש. נשיא ארה"ב לא היה מוכן להפציץ את מחנות המוות ואת מסילות הרכבת לתוכם. עתה עברה היוזמה הברוכה לעולם הערבי. האם אתם מסוגלים לתאר את העולם היהודי ללא קיומה של התרבות הנוצרית? אני דווקא כן. זה היה יכול להיות עולם שבו שונאים איש את אחיו ולאו-דווקא יהודי. תראו כמה אהבה הרעיפה הנצרות על העולם כדי להפיץ את השנאה ליהודי. העולם המוקיע אותנו גם היום אינו נגדנו – הוא בעד הכנסייה האוהבת. אני רוצה לומר לעולם 'החופשי': אתם כולכם חיים בישראל – אבל עדין אינכם יודעים זאת.

הצורה המופרעת שבה העולם המערבי וגרורותיו הלטינו-אמריקניות ממשיך לצלם ולתעד מתוך תאוות דמים וסקרנות נקרופילית את ילדי עזה המתים כאילו הם פרי שחיטה ישראלית-יהודית – זו המשכה של עלילת הדם המפורסמת שהכנסייה המציאה, הדפיסה והפיצה נגד היהודים במשך מאות שנים ארורות של קיומה. למה הם אינם מראים טרוריסטים חמסיים בפעולה? כי זה לא מצטלב טוב עם העלילה...

ואולי משום הערצה קלילה, לא משוחדת, ללוחמי החופש האלה? הרי הלוחמים האצילים האלה אומרים בקול רם מה שחושבים דורות על גבי דורות של 'אירופאים' בעולם – שיש להשמיד את היהודים. היום שנאת יהודים ליברלית-נאורה בסיסית הינה – מידתיות. להשוות בין הישראלי לטרוריסט העולמי ואז - להשמידו.

תאריך:  06/08/2014   |   עודכן:  06/08/2014
אורי שרגיל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כנסיית השכל - למה העולם נגדנו?
תגובות  [ 26 ] מוצגות   [ 26 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
javan
6/08/14 23:00
 
יונה סוקולובסקי
7/08/14 11:53
 
javan
7/08/14 15:09
 
יונה סוקולובסקי
7/08/14 16:45
 
אש
7/08/14 18:06
 
שול
7/08/14 19:14
2
יואל קורנבלום
7/08/14 00:01
 
רם שמעון אלישיב
7/08/14 01:46
 
javan
7/08/14 17:46
3
אהרון שחר
7/08/14 00:51
 
אש
7/08/14 08:14
 
שול
7/08/14 17:20
 
אהרון שחר
9/08/14 13:17
4
celina
7/08/14 04:49
5
celina
7/08/14 04:49
6
נצר יואב
7/08/14 08:38
 
אש
7/08/14 13:50
7
שבתאי עזריאל
7/08/14 08:53
8
אלון פלג
7/08/14 09:05
 
שוחר-שלום
7/08/14 12:31
9
אינו מודע להם
7/08/14 09:59
 
דניאל24
7/08/14 12:36
10
רפי אשכנזי
7/08/14 12:06
11
שוחר-שלום
7/08/14 12:20
 
אש
7/08/14 13:56
12
יונה סוקולובסקי
7/08/14 13:48
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עשרות שחקנים חדשים סיימו בימים אלה את לימודיהם בבתי הספר למשחק בארץ והצטרפו אל מאגר השחקנים האדיר, והמאופיין בעולם תובעני ונוקשה שסיכויי ההתברגות בו לתיאטראות השונים והמגוונים הם מאוד נמוכים.
06/08/2014  |  חיים נוי  |   מאמרים
על מדינת ישראל "לשנות דיסקט" ולהחליט "להכיל" את החמאס, כממשל אפקטיבי נפרד מ"הרשות הפלשתינית" בטריטוריית עזה, ששטחה כ-350 קמ"ר ובה כ-1.8 מיליון תושבים בציפייה שיתמתן ויהפוך פרגמטי, כדי להפסיק לזגזג במלחמת התשה מחזורית שנגרמת עקב הוואקום המדיני שיוצר מבוי סתום.
06/08/2014  |  דוד סנדובסקי  |   מאמרים
בשעה שלפני הפסקת האש סגרה ישראל את נמל התעופה הבינלאומי היחיד שלה - הקרוי על שמו של ראש הממשלה ושר הביטחון הראשון, דוד בן-גוריון - מחשש לנפילת רקטות של האויב במקום וניתוק הקשר האווירי של ישראל עם העולם. זהו רמז לצפוי, אם חלילה תטפח ישראל את האחים בדם, עבאס/חמאס, ותיתן להם מדינה בלב ארץ ישראל.
06/08/2014  |  רון בריימן  |   מאמרים
איך שגלגל מתהפך: לפני חמישה חודשים בלבד, בתחילת מארס, שיגרו כחצי מיליון חרדים, גט פיטורין לעבר מדינת ישראל. ההפגנה ההמונית כנגד 'גזירת הגיוס' הקיפה את כל החוגים: חסידים וליטאים, אשכנזים ומזרחיים, סטמארים ומודרנים, ובני שאר הכתות. הכרזות שהניפו כינו את צה"ל "צבא המינות והכפירה", ועיתונם יתד נאמן הסביר זמן מה לאחר מכן, בטור שכותרתו "אין אנו שותפים", את פשר הגט: מפני ש"תכליתם... היא לעקור יסודי הדת".
06/08/2014  |  מנחם רהט  |   מאמרים
היום 6 באוגוסט 2014 הוא בדיוק יום השנה הארבעים וארבעה לפציעתי בצה״ל בעת שרותי הסדיר. פציעתי, לא פציעה הרואית גדולה אלא בסך-הכל פציעה בעת צניחה במהלך קורס טיס. הימים ימי מלחמת ההתשה בתעלת סואץ עם הרוגים ופצועים רבים לכוחותינו. למחרת ב-7 באוגוסט נכנסה הפסקת אש בתעלה. פציעתי הבלתי נחשבת בעליל שכללה מספר ניתוחים וקצת פלטינות (הפעם בלי פלגים...) שינתה את מהלך חיי לרבות ובין היתר לאור אמירה של מי שהיה אז המד״ר של בית הספר לטיסה יעקב טרנר שאמר כי ״קורצתי מהחומר של מפקדי חיל האוויר״ דבר שברור ובוודאי שלא קרה וסיימתי את שירותי הרגיל למרות שהתגייסתי במטרה לקריירה צבאית.
06/08/2014  |  גד פניני  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il