רשת תכשיטי "מילר" קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק המותג Morellato בארץ לפני חודשים ספורים ועולה בימים אלה בקמפיין ראשון למותג זה. הקמפיין בארץ יעלה כחלק מהקמפיין העולמי של המותג, במקביל לעוד כ-40 מדינות בעולם, בהשקעה של כ- 500 אלף שקל, ויכלול מודעות במגזינים. כמו כן ילווה הקמפיין בפעילות שיווקית מתחת לקו (BTL) הכוללת בין היתר קד"מ בנקודות המכירה.
"Morellato" מציג את העיצוב האיטלקי במיטבו ומצטרף למגוון מותגי האופנה היוקרתיים שמשווקת רשת "מילר". הרשת מייצגת בארץ באופן בלעדי את מעצבי העל הבינלאומיים אורלנדו אורלנדיני, רוברטו קוין, פיירו מילאנו, מאטיולי, מרקו ביצ'גו ופונטה וקיו ואת המותג המוביל בתחום השעונים: Officina Del Tempo. מותג תכשיטי ה- Steel, זהב ויהלומים החדש "Morellato" כולל מגוון רחב של תכשיטים מעוצבים.
התכשיטים החדשים משלבים חומרים חדשניים אופנתיים כגון פלדת אל-חלד, ועור עם חומרי יוקרה כגון זהב ויהלומים.
ממילר נמסר, כי "Morellato" משתלב במגמה העולמית שבה המעצבים האיטלקיים נותנים את הטון בעולם האופנה בכלל ובעולם תכשיטי היוקרה בפרט.
חיים מילר, בעלים ומנכ"ל של הרשת: "לפני חודשים ספורים החדרנו את מותג תכשיטי ה- Steel, זהב ויהלומים המוביל "מורלטו" בישראל וכבר הספיק לכבוש את לב הצרכן הישראלי. בעקבות הצלחת המותג בארץ, הצטרפנו לקמפיין הכלל עולמי של המותג על-מנת לחזק את הערך הבינלאומי של המותגMorellato בפרט ושל הרשת ככלל. יבוא של מותג זה הוא פרי האסטרטגיה החדשה שגיבשנו, להעמיק את פעילותנו בתחום התכשיטים ולהרחיבה לקהלים נוספים. הצרכן הישראלי המעודכן מבקש להצטייד בפריטים המעוצבים העדכניים ביותר בעולם".
רשת "מילר", בבעלותם של חיים ומוניקה מילר, הוקמה לפני 27 שנה. כאז גם היום היא שומרת על צביונה המשפחתי, שבא לידי ביטוי בשירות קשוב וידידותי, העושה כל מאמץ לענות על צרכיו הייחודיים של כל לקוח, ובמועדון לקוחות נאמן, שגדל מדי יום ביומו.