שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, רפאל כרמל, הורה על תשלום פיצויים בסך 40,000 ש"ח לחברת "פרסומי ישראל", בגין שימוש ברעיון פרסומי-שיווקי שהוצג לחברת "אבני חושן שלמה בע"מ", המפעילה את אולם האירועים "מוסקט אירועים".
במהלך שנת 2002 סוכם, כי משרד פרסומי ישראל יכין פרזנטציה ובה תוכנית הפרסום של האולם "מוסקט אירועים" בראשון לציון, שכללה את האסטרטגיה השיווקית והקונספט הפרסומי.
מנהלי האולם הבטיחו שיפנו לחברה ברגע שבו יהיה להם התקציב הדרוש לקמפיין, החומר השיווקי והקונספט נותר בידיהם, אלא שלאחר שנה וחצי הופתעו בחברת הפרסום לגלות, כי בעלי האולם
השתמשו ללא רשות במודעות, בפרסום ובאסטרטגיית השיווק והעיצוב שהוצגו בזמנו, תוך הפרה של זכויות היוצרים.
בכתב התביעה שהגישה החברה, באמצעות עו"ד גלעד קורינאלדי, נטען כי "מעשי הנתבעים מהווים גזל, גניבת עין, עשיית עושר ולא במשפט, פגיעה במוניטין התובעת וברווחיה".
בפסק דינו קובע השופט רפאל כרמל, כי "הפרסום אשר נעשה ע"י הנתבעת דומה, במבט ראשון, לפרסום שהוצע ע"י חברת הפרסום, אולם בשינויים מסויימים". עם זאת קובע השופט, כי "אין מחלוקת שנעשה שימוש ברעיון פרסומי-שיווקי של התובעת".
בית המשפט מחייב את חברת אבני חושן בתשלום פיצויים בסך 40,000ש"ח לחברת הפרסום.