|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
גיטרמן. הופעלו אמצעי סחיטה גלילי. החקירה מסתעפת

מנחם גלילי ניסה לסחוט את סגן ראש העיר <br>במטרה לאלצו להכשיר עבורו עבירות בנייה

החקירה נגד מנחם גלילי ובניו בחשד לסחיטה באיומים נגד ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, הולכת ומסתעפת המשטרה תיאלץ לחקור גם חשד לאיומים ולהפעלת אמצעי סחיטה נגד סגן ראש העירייה בוריס גיטרמן, במטרה לאלצו להכשיר עבירות בנייה חמורות שביצע מנחם גלילי בביתו באשדוד המשטרה תיאלץ לחקור גם חברים בוועדת התכנון והבנייה באשדוד ששיתפו פעולה עם גלילי ובניו בניסיון "לסדר" עבירות היתרים שלא כדין
27/08/2014  |   יואב יצחק   |   תחקירים   |   משמר המשפט   |   תגובות
הפרקליטות הורתה לחקור את מנחם גלילי ובניו בחשד לסחיטת ראש העיר אשדוד
יואב יצחק
על-פי החשד, מנחם גלילי השתמש בעוצמתו ובכוחו כבעלים של "השבוע באשדוד" כדי לכפות עצמו ולדרוש מראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי טובות הנאה עבורו ועבור בניו * לאחר שלא נענה, פצח במסע הכפשות חסרות בסיס נגד ראש העיר ובכירים נוספים * תלונה שהוגשה נגדו למשטרה נגנזה עקב מעורבותו של עו"ד רונאל פישר שאת שירותיו שכר גלילי * פרשת מנחם גלילי ופישר נחשפה ב-News1
לרשימה המלאה

יואב יצחק
כיצד הצליח רונאל פישר לסגור תיק למנחם גלילי בחשד לסחיטה

ביום 20.08.14 חשפנו ב-News1 את החלטת הפרקליטות שהורתה למשטרה לחדש את החקירה הפלילית נגד מנחם גלילי, בעליו של המגזין "השבוע באשדוד", ונגד בניו עו"ד שרון גלילי ונאור גלילי. החשד: עבירות של סחיטה באיומים נגד ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי. ברשימה שלהלן נחשוף בהמשך מידע נוסף וסנסציוני שהובא ל-News1, המגלה כיצד הפעיל גלילי אמצעי סחיטה ואיומים נגד בכירים בעיריית אשדוד, ובהם נגד סגן ראש העיר בוריס גיטרמן, בדרישה שיפעלו למענו ו"יכשירו" חריגות בנייה שביצע בביתו באשדוד תוך עבירה פלילית. גיטרמן תיאר בתלונתו מסכת שלמה של לחצים, וכן לחצים שהופעלו על חברי ועדת התכנון והבנייה בעיר אשדוד, כדי שיאשרו לו פיצול ביתו ותוספות בנייה אותן ביצע שלא כדין, כך שבפועל יהיו בידיו שתי יחידות באותו אתר (במקום אחת כחוק).

המשטרה כבר פתחה בחקירה. גלילי נאלץ למסור גירסה בחדרי החקירות באשר לחשדות החמורים נגדו. עיקרם: הפעלת לחצים ואיומים על ראש עיריית אשדוד ובכירים נוספים, במטרה לקבל טובות הנאה עבור עצמו ועבור בניו. אין מדובר בחשדות בעלמא. בידי חוקרי המשטרה מידע מוצק, ולפיו גלילי ובניו ניסו לסחוט טובות הנאה בהיקף של מיליוני שקלים. ולאחר שסורבו על-ידי ראש העירייה לסרי ובכירים נוספים, הם פצחו במסע הכפשות נגדם.

גם בניו של גלילי מסובכים עתה בפלילים, והם צפויים, כמו אביהם, לסדרה ארוכה של חקירות והליכים משפטיים, שבסופם הם עלולים למצוא עצמם בבית האסורים.

ההחלטה לחקור את גלילי התקבלה בקורת רוח רבה. מדובר בהחלטה דרמטית ומשמעותית ביותר לרבים וטובים באשדוד - שסבלו משלטון הפחד והאימה שהצליח גלילי להטיל בעיר, באמצעות שימוש מושחת ומופקר בשבועון ככלי לניגוח ולפרסום כזבים. ההחלטה ניתנה לאחר שהובא בפני הפרקליטות מידע, שלפיו עו"ד רונאל פישר, בא-כוחו של גלילי, הצליח ב-2012 לסכל באופן בלתי חוקי חקירה פלילית נגד גלילי ובניו. המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) חוקרת עתה, בין היתר: כיצד הצליח פישר לסכל את החקירה ומי שיתף עימו פעולה.

הפרקליטות החליטה: חקירה

כפי שחשפנו כאן, בהחלטה, עליה חתמה עו"ד מיכל ששון, סגנית בכירה א' בפרקליטות המדינה, מסרה עו"ד ששון לגורם שהגיש ערר (על החלטה קודמת של המשטרה לגנוז את התיק): "הריני להודיעך כי לאחר שבחנתי את פנייתך, עיינתי בחומר המצוי בתיק ובהמלצת המשטרה החלטתי לקבל את הערר ולהורות על פתיחה בחקירה בנוגע לחשדות המיוחסים על ידך למר מנחם גלילי ובניו נאור ושרון גלילי, ולפיהן במשך תקופה ארוכה שהם מנסים לסחוט את ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי למתן טובות הנאה שונות, כך לטענתך, שאם לא כן יפורסמו נגדו כתבות מכפישות במקומון השבוע באשדוד שבבעלות משפחת גלילי".

החלטת הפרקליטות התקבלה בעקבות ועל-בסיס עדותו של ד"ר לסרי בבית המשפט, במסגרת תביעת לשון הרע. לסרי העיד, בין היתר (26.02.12): "...אחרי הבחירות משפחת גלילי, גם האבא, גם אחיו, גם הוא בעצמו העלו בפניי בקשות שלא יכולתי להיענות אליהן שלא נעניתי אליהן, זה הפך להיות מסע רדיפה אישי. ראש עיר בישראל - עיר חמישית בגודלה - נמצא תחת מסע של סחיטה ואיומים על-ידי העיתון ומשפחת גלילי הופכת את העיתון ועושה בו שימוש ציני וזכות הציבור לדעת".

בפורומים אחרים מסר ד"ר לסרי מהן טובות ההנאה שדרשו גלילי ובניו: למנות את עו"ד שרון גלילי ליועץ המשפטי של החברה לפיתוח אשדוד (חפ"א); למנות את נאור גלילי למנכ"ל חפ"א; למנות את עו"ד שרון גלילי ליועץ המשפטי של החברה העירונית חופית; לפעול למינויו של נאור גלילי לתפקיד החברה העירונית לפיתוח אשדוד; להסדיר רכישת עמודי פרסום במגזין השבוע באשדוד שבבעלות משפחת גלילי; להפנות תיקים לטיפול במשרדו של עו"ד שרון גלילי. לסרי ואנשיו דחו את כל הדרישות המושחתות והפליליות הנ"ל, ועל כן הם "נענשו" שוב ושוב: גלילי ובניו השתמשו בעיתונם כדי לפרסם שוב ושוב ושוב כזבים נגד ד"ר לסרי ומקורביו. גלילי ובניו דרשו טובות הנאה בהיקף מצרפי של מיליוני שקלים. על-חשבון הקופה הציבורית, כמובן. מכאן חשיבות החקירה לניקיונה של העיר מגורמים הפועלים כארגוני פשיעה לכל דבר ועניין, תוך ניצול מעמדם המיוחד לצורכי סחיטה.

לטענת לסרי, שנתמכת בעדויות של גורמים נוספים שדבריהם הובאו ל-News1, ניסיונות הסחיטה נעשו במשך תקופה ארוכה. מחמת זאת שהוא סירב להיענות לדרישות הסחטניות, פעלו נגדו מנחם גלילי ובניו, ויזמו סדרה ארוכה של פרסומים מכפישים נגדו שאין להם בסיס עובדתי.

גלילי ניסה לסחוט את סגן ראש העירייה

ל-News1 נודע, כאמור, כי גלילי ובניו הפעילו אמצעי סחיטה באיומים גם נגד סגן ראש העירייה, בוריס גיטרמן. לאחר שלא נענה לדרישתם, החלו להתנכל גם לו. הדרישה שהעלו: הסדרת היתרים והכשרת עבירות בנייה בהיקף גדול בביתו של האב מנחם גלילי, כולל: מרתף, מטבח נוסף, סגירה של חללים, הכשרת שטחים מבונים שנבנו בלא היתר וכו'. בפועל, לחץ גלילי להכשיר עבורו פיצול והקמה-הפעלת יחידה נוספת, בביתו באשדוד, על קרקע שבבעלותו. גלילי ביקש לקבל היתר על-אף שעניינו כבר נדון פעמים רבות, כולל בבית המשפט (בהליך שבו הוא הורשע), ולמרות שהוא נדרש להרוס את השטחים שבנה ללא היתר.

גיטרמן, שנודע כאיש חזק ואמיץ, לא נכנע לאמצעי הסחיטה ואף עשה מעשה: הוא הגיש תלונה ביום 13.05.13, ובה פירט את החשדות נגד גלילי ובניו (תיק מס' 208463/2013). גיטרמן ציפה בתמימותו לחקירה מהירה ויעילה, ולמיצוי הדין עם גלילי ובניו, ולא היא. התברר, כי אותם גורמים ש"בחשו" והובילו ב-2012 לסיכול החקירה נגד גלילי, למרות עדותו של ד"ר לסרי בבית המשפט, "בחשו" גם בתלונה זו וסיכלו פתיחת חקירה. 14 חודשים חלפו מעת הגשת התלונה, ולמרות זאת, גורמי האכיפה, ובראשם המשטרה, הותירו אותו - כאיש ציבור בכיר, חשוף לתעלולי גלילי ובניו. עתה, ובעקבות תלונתו החוזרת של גיטרמן מיום 10.08.14, תיאלץ המשטרה לקבל את הדין, ואת הוראת הפרקליטות, ולחקור גם את תלונתו. במכתבו אל מפקד תחנת משטרת אשדוד, סגן-ניצב נעם שקל, הלין גיטרמן על אי-מיצוי הדין עם גלילי ובניו גם לאחר שחלפו 14 חודשים. "בנסיבות האמורות ולאור חומרת הדברים", כתב, "כפי שפורטו בתלונתי, הריני מבקש לקבל עידכון באיזה שלב מצוי הטיפול בתלונתי...".

ניסיונות הסחיטה נגד גיטרמן

גיטרמן העלה על הכתב את "פרשת מנחם גלילי", ואת ניסיונות הסחיטה בעניין דרישתו להכשרת חריגות הבנייה. במכתב מפורט המחזיק שלושה עמודים (31.05.14) ששוגר אל חברי הוועדה לתכנון ולבנייה, וכן אל ראש העירייה ד"ר לסרי, אל מ"מ ראש העירייה עמרם כנפו, מסר גיטרמן על השתלשלות העניינים. "השאלה הפשוטה", כתב: "האם כלל ניתן להכשיר את חריגות הבנייה ואת פיצול יח"ד הקיימות במגרש? יח"ד אשר נבנו בניגוד לתב"ע, בלא תוכנית מפורטת, בלא היתר?".

גיטרמן משיב על כך בשלילה, ומפנה אצבע מאשימה כלפי חלק מחברי הוועדה, המשתפים פעולה עם מנחם גלילי – אם מרצון ו/או אם מאונס, בניסיון להכשיר עבור גלילי את עבירות הבנייה. "למרבה הצער", כתב, "חרף הלכות בית המשפט העליון, הנחיות היועמ"ש, הנחיות ועדות התכנון ופעילות המחלקה המשפטית בעיריית אשדוד להגשת כתבי אישום בגין פיצול יח"ד ברחבי העיר, ישנם חברי ועדה הפועלים באופן תמוה, בלשון המעטה, לקידום בקשתו של מר מנחם גלילי בכל הנוגע למיסוד חריגות הבנייה האמורות".

גיטרמן מתאר, במילים שלו, איזו מערכת עבדה מולו. וכיצד פעל גלילי להשגת מטרותיו הבלתי חוקיות. "ברגע שמוניתי לתפקיד יו"ר ועדת בניין ערים" – אמר - "מנחם גלילי פנה אלי כמה פעמים בעניין חריגות הבנייה שלו ורצה שאעזור לו לפתור אותן. באחד המקרים הוא פנה אלי ביום בו התקיים פריימריז של תנועת הליכוד. הוא לקח אותי הצידה ואמר לי שאני חייב לפתור לו את הבעיה. אמרתי לו שאני לא יכול לעשות את זה. הוא פנה גם לחברי ועדה אחרים ובשיטות הידועות שלו הצליח לשכנע אותם לתמוך בבקשות שלו. הוצאתי מכתב לחברי הוועדה והבהרתי להם שלא אתן יד לעבירה ברורה על החוק".

גיטרמן כתב באותם ימים לחברי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה (31.05.13): "מטרות התוכנית אשר הוגשה על-ידי מר מנחם גלילי בנוגע למבנה ברח' ליאונרדו דה וינצ'י 9, רובע ט"ו אשדוד, הינה מיסוד חריגות בנייה, כאשר עיקרי הוראות התוכנית מציינים במפורש תוספת יח"ד תכנון המאפשרים 3 יח"ד על המגרש! המדובר בהסדרת עבירות על חוק התכנון והבנייה, חרף העובדה כי כנגד מנחם גלילי הוגש כתב אישום בגין ביצוע עבודות בנייה טעונות היתר. מנחם גלילי הורשע, ניתן גזר דין במסגרתו הוטל עליו קנס, התחייבות להימנע מעבירה וצו הריסה וחרף העובדה כי בהמשך לגזר הדין המשיך מר גלילי בביצוע עבירות בנייה במגרש, בעקבותיהן הורתה המחלקה המשפטית למחלקת הפיקוח על הבנייה לפתוח בהליכים נגדו. למרות שמדובר בתוכנית מפורטת ולא בבקשה להיתר, הרי שמשמעות קידום התוכנית הינה הכשרת שרץ ומתן פרס לעבריין בנייה הבאה לידי ביטוי בהכשרת חריגות בנייה ופיצול יח"ד הקיימת במגרש".

גיטרמן כתב עוד לחברי הוועדה: "הופעל עלי לחץ מצד חברי ועדה, לקבוע בהקדם מועד לדיון בבקשתו של מנחם גלילי, במליאת הוועדה. בהתאם לייעוץ משפטי שקיבלתי, הנחיות הוועדות לתכנון ולבנייה הן שלא להכשיר בדיעבד בנייה שנבנתה כבר בניגוד לדיני התכנון והבנייה, וזאת על-מנת שלא לעודד עבריינות ולמנוע ולו במעט את התופעה שהפכה להיות מכת מדינה - קודם בונים שלא כדין ורק אח"כ מתכננים ומכשירים. למרבה הצער, חרף הלכות ביהמ"ש העליון, הנחיות היועמ"ש, הנחיות ועדות התכנון ופעילות המחלקה המשפטית בעיריית אשדוד להגשת כתבי אישום בגין פיצול יח"ד ברחבי העיר, ישנם חברי ועדה הפועלים באופן תמוה, בלשון המעטה, לקידום בקשתו של מר מנחם גלילי בכל הנוגע למיסוד חריגות הבנייה האמורות. הבאת התוכנית לאישור והתעלמות מהרשעתו הקודמת ומהמשך ביצוע עבירות ע"י המבקש, באותו המתחם אותו מבקשים להכשיר בדיעבד, כמו התעלמות מהשיקולים שצריכים לעמוד מול עינינו לטובת הציבור וזאת למול הלחצים הכבדים והתמוהים שמפעילים חלק מחברי הוועדה לקדם העניין ולהביא לאישור הבקשה, מעלה חשש של פעולה בניגוד להנחיות, לכללים ולמתווים שאמורים להנחות כולנו, בין בשמירת החוק ובין לטובת הציבור בכללו, וחוששני כי מי שמבקש ללחוץ ולקדם אישור בקשתו של מר גלילי בכל דרך שהיא, פועל בניגוד מוחלט לחובתו כחבר הוועדה ובהתעלמות מודעת, מהחוק ומהשיקולים הלגיטימיים שאמורים להנחות, ושחובה שינחו, את חברי הוועדה ומשכך פעולות הלחץ כאמור הינן תמוהות".

עו"ד צרויה: פנינו לפרקליטות

עו"ד סיגלית אסייג-צרויה, המכהנת כתובעת מטעם עיריית אשדוד בעבירות תכנון ובנייה, התבטאה בחריפות נגד מנחם גלילי בישיבת ועדת בניין ערים שהתקיימה ביום 28.05.13, ורמזה על ההתנהלות הבלתי מקובלת של מנחם גלילי ועל ההכרח בהעמדתו לדין. עו"ד אסייג-צרויה הצביעה על מעשיו החמורים של גלילי וצידדה במיצוי הדין עימו. להלן מקצת הדברים שאמרה בפני חברי הוועדה:

"אני אומרת לכם שאתם נתתם היתר שבוודאי יוכל להיות מוצג פה על-ידי התכנון כעבירות בנייה מאוד משמעותיות... הבעיה היא שהוועדה המקומית ב-2009 נתנה היתר, הכשירה עבירות בנייה מאוד משמעותיות. באופן שהיא הכשירה, נוצר בית בהיתר עם חלוקה אגפית שכבר בעין בלתי מזוינת, כל מי שמסתכל עליה, רואה שיש פה סממנים לפיצול. אבל מה שהיום מבקש המבקש מכם, כשהוא מבקש להוסיף מטבח נוסף למעשה נועצת הנעץ האחרון, ובזה שאתם תכשירו בתב"ע מטבח נוסף בקומה האחרת, הוא בהיתר יוכל לפצל ואנחנו כשומרי חוק לא נוכל לעשות שום דבר נגד זה. ועל-כן יש משמעות, אי-אפשר, המטבח הזה הוא לא בריק. עם כל הכבוד, אני קראתי את הפרוטוקולים ואני מבינה שהיצרים פה עלו וגהו ביחס למטבח פסח מאינטרסים שונים, אבל שאינם רלוונטיים לבקשה לתוכנית שאתם דנים בה".

עו"ד אסייג צרויה אמרה עוד בפני חברי הוועדה:

"המבקש מבקש אורכה על-מנת להמשיך לפרק את סממני הפיצול, על-מנת שכתב אישום חדש לא יוגש ואכן אנחנו שקלנו ובמקרה הספציפי הזה, לא רק ששקלנו, אנחנו פנינו עם התיק הזה לפרקליטות כי סליחה, הלחצים שהופעלו פה לפעמים גם מופעלים במקומות אחרים. כל הסיפור הזה מתחבר לזה שיש לנו פה, לצערי, התנהלות עם אדם, שמבחינת חוקי התכנון והבנייה, היא לא התנהלות נורמטיבית, כלומר יש לנו עבר קודם, יש לנו עבירה של פיצול יחידות דיור שככל הידוע, ואני באה פה לוועדה, נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו באכיפה ויש לנו פה אלמנטים שעדיין לא הוכשרו, אז הוועדה מחליטה להכשיר, זה בסדר. להכניס מטבח במקום שבו ברור על-פי התכנון שהוא מאפשר יחידה, בעיניי זה בעייתי".

כך ייעשה לסרבן

מסע הלחצים מצד גלילי נמשך, וגיטרמן מסכם ואומר: "מנחם פנה אלי שוב ואמר לי שהוא פותח עיתון ברוסית והוא יפרגן לי בעיתון הזה, רק שאעזור לו לפתור את הבעיה בוועדה. עניתי בשלילה ומאותו הרגע הוא התהפך והתחיל לכתוב עלי דברים שקריים בעיתון שלו. הרגשתי מאוים, מנחם פשוט סחט אותי ואיים עלי".

גיטרמן הגיש כאמור תלונה במשטרת אשדוד במאי 2013, אך רק באחרונה נפתחה נגד גלילי חקירה. "יש כאן משהו מוזר, לא קראו לי לחקירה ולא עשו שום פעולה שידועה לי. אני מבקש לחקור האם היד הארוכה של עו"ד רונאל פישר, הגיעה עד לתלונה שהגשתי נגד מנחם גלילי", אמר.

ההתפכחות של גיטרמן

גיטרמן התפכח - כפי הנראה, לאחר שנוכח כי משטרת ישראל נמנעת ממיצוי הדין עם גלילי. "יש כאן כנראה יד מכוונת, וברגע שהבנתי שעו"ד רונאל פישר נעצר בחשד לסגירת תיקים לבכירים במדינה בעקבות קשריו במשטרה, הבנתי שגם אני סובל מההתנהלות העבריינית הזו והתלונה שלי כנראה נסגרה", אומר גיטרמן.

גיטרמן מכיר היטב את משפחת גלילי, ובמיוחד את עו"ד שרון גלילי שאף ייצג אותו בכמה הליכים משפטיים בתקופות קודמות. לדבריו, באותן תקופות הוא זכה לפרגון ולכתבות אוהדות במגזין "השבוע באשדוד". "ישבנו לארוחות צהריים, הייתי מבקר אצל שרון בבית והרגשתי בתחילת הדרך שמדובר בחברות אמיתית בלי אינטרסים, מהר מאוד הבנתי שלא כך פני הדברים", אומר גיטרמן.

לטענתו, בתוך זמן קצר עו"ד שרון גלילי רצה לתרגם את החברות לקבלת טובות הנאה, לאחר שדרש מגיטרמן לסייע לו להתמנות כיועץ המשפטי של החברה לתרבות, שבראשה עמד ממלא-מקום ראש העירייה, וכן כיועץ משפטי של חברת התיירות העירונית "חופית", וכיועץ משפטי חיצוני של עיריית אשדוד כדי שיטפל בתביעות של מעל 150 אלף שקל. "שרון דיבר בצורה ברורה ולא התבייש להעלות דרישות ברורות לקבל ג'ובים עם הרבה מאוד כסף. הוא גם פנה ליחיאל לסרי בעניין הזה, ובשלב מסוים פניתי לראש העיר ושאלתי אותו מה אני עושה עם הבקשות האלה של שרון. ד"ר לסרי אמר לי בצורה ברורה שלא להשיב בחיוב לאף אחת מהדרישות האלה והוא לא מוכן שמישהו ישתמש בעיתון ככלי סחיטה. ראש העיר אמר שכל אחד רשאי לגשת למכרז על-פי חוק ומי שמתאים ביותר ייבחר לתפקידים", מתאר גיטרמן ומוסיף: "אני המשכתי להיות נחמד כלפי שרון, והבהרתי לו שצריך לפעול על-פי חוק ובלי לחץ. הוא אמר לי תמיד: 'להיות יועץ משפטי של החברה העירונית בשכר של 5,000 שקל זה כלום בשבילי. רק על סיגרים אני מוציא 5,000 שקל בחודש".

בשלב מסוים עו"ד גלילי דרש מגיטרמן להכניס את רעייתו לעבוד בחברה העירונית, ולאחר שעמדה בקריטריונים היא החלה לעבוד במוזאון העירוני בשכר של 4,500 שקל בחודש. גיטרמן מתאר: "מנכ"ל החברה העירונית לתרבות הגיע אלי ואמר שיש עובדת חדשה שאמרה שהיא יכולה לבוא שעה-שעתיים לעבודה כל יום לפי סיכום איתך. אמרתי לו שאין דבר כזה והיא חייבת לעבוד שמונה שעות ביום כדי לקבל את השכר שלה. אחרי שלושה ימים אשתו של שרון הבינה את המצב והפסיקה להגיע. אמרתי לשרון שאני לא מוכן לעבור על החוק בשביל אף אחד והוא ממש לא אהב את התשובה שלי".

גיטרמן טוען עוד, כי עו"ד שרון גלילי רימה אותו בסכום של עשרות אלפי שקלים ואף ביצע עבירות מס חמורות: "החלטתי להגיש תביעה נגד עיתון המתפרסם בשפה הרוסית", אמר, באמצעות עו"ד שרון גלילי. "השופט פסק לטובתי סכום כולל של 176 אלף שקל. יום אחד שרון התקשר אלי ואמר לי שהצ'ק הגיע אליו. הוא שאל אותי כמה אני מוכן לשלם לו שכר טירחה. עניתי לו שאני מעדיף שהוא יאמר כמה מגיע לו. לאחר שהתעקש, נקבתי בסכום של 20 אלף שקל. שרון ענה לי: 'תעלה עוד קצת'. אמרתי שאשלם לו 30 אלף שקל, ושוב הוא ענה לי: 'תעלה עוד קצת'. בסופו של דבר הגענו ל-50 אלף שקל. שרון הוציא מעטפת מזומנים ונתן לי 126 אלף שקל. לא הבנתי למה הוא נותן לי כסף מזומן ולא צ'ק. במקביל הוא רשם חשבונית על שכר טירחה של 20 אלף שקל בלבד. הגשתי תלונה ללשכת עורכי הדין, למע"מ ולמשטרה".

תאריך:  27/08/2014   |   עודכן:  27/08/2014
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מנחם גלילי ניסה לסחוט את סגן ראש העיר במטרה לאלצו להכשיר עבורו עבירות בנייה
תגובות  [ 15 ] מוצגות   [ 15 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
כתבה מוטה
27/08/14 23:50
2
ארוי
28/08/14 09:18
3
אשדודי ותיק
28/08/14 09:45
4
צורי
28/08/14 15:19
5
יוני 82
29/08/14 03:56
6
גגג
29/08/14 06:08
7
אלברט
29/08/14 06:12
8
אלון ח
29/08/14 10:12
9
בוריס פרוסקי
29/08/14 15:46
10
דימיטרי רוסו
29/08/14 19:55
11
רון רביב
29/08/14 23:55
12
ליואב יצחק
30/08/14 07:37
13
קובי ל
30/08/14 19:11
14
חרד
1/09/14 07:22
15
ויטוריו
1/09/14 10:41
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  משמר המשפט
אורי גורן, לשעבר נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, פגע בכללי הצדק הטבעי בשבתו כבורר. עקב כך החליט בית המשפט המחוזי מרכז, בצעד נדיר, לפסול את פסק הבורר שנתן גורן.
26/08/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
פגרת בתי המשפט היא מועד מתאים לכמה תובנות-רוחב בנושאים יום-יומיים המעיקים על המערכת, תורמים לסחבת ממנה כולנו נפגעים וגורמים לפגיעה ביכולתה למלא את תפקידה: עשיית צדק
22/08/2014  |  איתמר לוין  |   מאמרים
שנים רבות עמד אתר זה בחזית חשיפת שחיתות ואי-סדרים שהשפיעו ופגעו בחיי אזרחי ותושבי ישראל. לא נרתענו מלחקור ולפשפש במעשיהם של שועי ארץ כשהתנהגותם ומעשיהם הפסולים פגעו בכל אחד מאיתנו. כעת עלינו לשאול את עצמנו, האם השחיתות לבדה מהווה את הסכנה המרכזית לחברה הישראלית?
20/08/2014  |  מחלקה ראשונה  |   כתבות
השופט אליקים רובינשטיין הוא בעל התפוקה הגבוהה ביותר מבין שופטי בית המשפט העליון, ואחריו השופט יצחק עמית והמשנה לנשיא מרים נאור. במקום האחרון מבין 15 השופטים נמצאת השופטת בדימוס עדנה ארבל, אם כי הדבר מושפע מפרישתה. הנשיא אשר גרוניס מדורג רק במקום ה-12. כך עולה מבדיקה בלעדית וראשונה מסוגה שביצע News1.
11/08/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
שיפור ניכר במזג השיפוטי ושמירה על הרמה ביעילות - אלו התוצאות של שקלול ציוני השופטים במדור "שיפוט מהיר" לשנת המשפט תשע"ג-תשע"ד המגיעה לסיומה (15.7.14).
15/07/2014  |  איתמר לוין  |   כתבות
רשימות נוספות   /   משמר המשפט  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת גלילי  /  מי ומי  
שופטת שלום הקלה בשל שיקום - שלא היה  /  איתמר לוין
שופט ביצע קיצור דרך פסול  /  איתמר לוין
ממשלה עבריינית: המשרדים שלא פרסמו דוחות  /  עידן יוסף
"תקראו לי כשתהיו מוכנים"   /  איתמר לוין
רונאל פישר נתן שוחד לרות דוד  /  יואב יצחק
השיטה של עו"ד רונאל פישר  /  יואב יצחק
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il