לראשונה בישראל, יוצאת רשת אייס בקמפיין רדיו בתחנות שפ"א, בהיקף הרחב ביותר ובטווח הארוך ביותר שנרשם בתחום הקמעונאות, בהיקף השקעה של כ- 1.7 מיליון דולר. הקמפיין יחל היום (ד', 15.3.06) ויכלול תשדירים תדמיתיים לצד מכירתיים ויתפרס על פני כשנה.
בני גרינאפל, סמנכ"ל השיווק של רשת אייס אומר: "ממחקרים וקבוצות מיקוד שערכה רשת אייס, טרום ההחלטה באיזה פלטפורמה פרסומית להשקיע, עולה כי: הצרכן הישראלי מגיב בחיוב לפרסומים ברדיו ורואה בו אמצעי להעברה מהירה של מסרים חדשניים ועדכניים". גרינאפל מוסיף, ששפ"א מהווה מדיה חדשנית וצעירה המגיע לקהלי היעד של הרשת.
ענת ארדיטי, מנכ"ל שפ"א אומרת: "אני רואה בקמפיין של רשת אייס הבעת אמון בפעילות בתחנות שפ"א וביכולת ההשפעה שלו ככלי פרסומי". לדבריה, "הקמפיין של רשת אייס הינו קמפיין הרדיו הגדול ביותר של רשת קימעונאית, שעלה בישראל והנו ההוכחה לאפקטיביות הפרסום בשפ"א, שכן מדובר בקמפיין שמתבסס על פעילות תדמיתית ומכירתית, קרי, הגדלת המודעות לרשת לצד מגוון מבצעים, המזמינים את מאזיני שפ"א להגיע לסניפים וליהנות מההוזלות".
גרינאפל מדגיש, שהיתרון בקמפין הרדיו בשפ"א הינו, היכולת להתאים מבצעים מגוונים לסניפים השונים תוך התאמה מקסימאלית בין סניף לתחנה מבחינה גיאוגרפית, לדבריו, "אין חובה לצאת במבצע אחד לכל הארץ, אלא ניתן להציע מבצעים אטרקטיביים במיוחד המיועדים לקהלים וסניפים שונים".
השיר שנבחר להוביל את הקמפיין הינו השיר Hit the road Jack של ריי צ'ארלס, שלראשונה אושר לשימוש לצרכי פרסום. השיר נבחן ע"י פאנל מקצועי גדול שכלל אנשי מוזיקה, אנשי פרסום, פאנל לקוחות ונבחר מבין עשרות להיטים. במשך 3 חודשים נוהל מו"מ לקבלת הזכויות לשיר שעובד והופק ע"י תומר בירן עם 10 נגנים ו- 5 זמרים ללא עיבודי מחשב.
גרינאפל מוסיף, שרשת אייס הינה הראשונה בישראל, שקיבלה את זכויות הפרסום של השיר, שטרם נעשה בו שימוש פרסומי, כמו גם, היתר לשנות את מילות השיר באנגלית ולשלבן עם מילים בעברית.
הרשת מציעה לצרכן הישראלי, מגוון רחב של למעלה מ- 25 אלף מוצרי "עשה זאת בעצמך" לעיצוב ושיפור הבית תחת קורת גג אחת, הכוללים מחלקות מגוונות של צבע, כלי עבודה, אמבטיה, כלי בית חשמליים, כלי בית וטקסטיל, תאורה, רהיטי דובל'ה, באטיו ועוד, ב- 28 סניפים בפריסה ארצית.