יקבי ברקן מכריזים על מהלך אסטרטגי, שיווקי ותקשורתי תחת המיצוב "האומנים ביצירת יין אדום". שמואל בוקסר ויאיר לרנר מנכ"לים משותפים בחברה, אמרו היום על האסטרטגיה החדשה:
"שוק היין בישראל מגלגל כ- 700 מיליון שקל בשנה, כאשר יקבי ברקן מהווים את היקב השני בגודלו במכירות.
מאחורי הקמפיין הפרסומי תחת הסיסמא "אומנים ביצירת יין אדום",
עומדת אסטרטגיה שיווקית חדשה המצביעה על הרצון ליצירת מיצוב ברור אל מול שוק אגרסיבי, תחרותי ומתפתח, במטרה להוביל את שוק היין בישראל, מול הצרכן הסופי בעיקר בשוק התדמית (חנויות מתמחות, מסעדות וברים, בתי מלון)וגם בכל המערכת הקימעונאית".
על הקמפיין החדש אמרו בוקסר ולרנר: "הקמפיין הפרסומי הינו חלק ממערך האסטרטגיה השיווקית שעליה הכריזה החברה, תוך שימת דגש על הערכים המוספים של היקב: מפת הכרמים הייחודית, הידע והמומחיות, שליטה בתהליך גידול הגפן, הייצור והיצירה של היין. החל מגידול השתיל במשתלות הנמצאות בבעלותם, ובהמשך תהליך טיפוח הכרם שבבעלותם. דבר זה מאפשר פיתוח והתאמת זנים וכנות שונים לתנאי האקלים והקרקע הייחודים של ישראל ובכל אחד מאזורי הגידול".