חברת רנואר, המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר MEN, יוצאת השבוע בקמפיין פרסום רחב לרגל השקת קולקציית אביב-קיץ 2006. רנואר, יוצאת במהלך ראשון מסוגו בארץ, במסגרתו יוצג מדי שבוע בעיתוני סוף השבוע הארציים, פרויקט אופנה מיוחד תחת הקונספט של Summer Stories.
מדובר בסיפורי קולקציית הקיץ של הרשת, שהם סיפורים זוגיים, בכיכובם של דוגמני הבית מורן אטיאס ואיתי תירוש. מדי סוף שבוע יוצג סיפור זוגי קצר בסגנון שונה, שישתרע על פני 3 עד 6 עמודים עוקבים, ויציג את מגוון פרטי קולקציית הקיץ של החברה. הפרויקט ימשך כחודשיים וחצי.
בנוסף, כולל הקמפיין: שילוט חוצות, מודעות במגזינים, בעיתונות ארצית ומקומית ועיתוני נוער. בנוסף כולל הקמפיין מסע פרסום באתרי אינטרנט וקטלוג שיופץ בחנויות וכאינסרטים בעיתונות ארצית, בלמעלה מ- 200,000 עותקים. היקף תקציב מסע הפרסום נאמד בלמעלה ממיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם", המלווה את החברה זו העונה השלישית.
לדברי אלי ברקוביץ מבעלי החברה: "העונה רנואר תתמקד בקונספט ייחודי המייצג השקפת חיים הדוגלת בחוויית החיים ללא מעצורים, חווית רגעי האהבה, הרומנטיקה, השמחה והחופש ללא עכבות".
חברת "רנואר", הוקמה בשנת 1994 ונמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ. החברה מפעילה שתי רשתות: רשת אופנת רנואר נשים שלה 39 סניפים ורשת רנואר MEN שלה 24 סניפים. בנוסף מפעילה החברה 4 חנויות אאוטלט עודפים.