בנק לאומי תעלה מחר בקמפיין פרסומי חדש, תחת הסלוגן:
"האנשים של לאומי איתך בכל צעד". הקמפיין החדש, כולל שני סרטונים סוחפים וייחודיים, אשר פורצים את מוסכמות השפה הבנקאית השגורה ומשלבים רעננות וחום אנושי. הקמפיין מציג את האנשים של לאומי שמלווים את הלקוחות בכל צעד, ברגעים החשובים, בקצב שלהם ולמען ההצלחה שלהם, תוך מציאת הפתרון הפיננסי המתאים לרצונותיהם ולצרכיהם.
עלות הקמפיין היא כ- 2 מיליון דולר, והוא ישודר בערוצים 2 ו-10 וכן באמצעות מודעות בעיתונים, קמפיין רדיו, שילוט חוצות ובאתרי האינטרנט המובילים.
ראש מערך קשרי חוץ של לאומי, גדעון שור, מספר כי הקמפיין החדש מבוסס על ה"טרנד" העכשווי של הריקוד אשר סוחף את כל שכבות הציבור. "בחרנו להשתמש בריקוד כדי להמחיש את הערכים החשובים בפעילותנו מול הלקוח, אחרי שמצאנו שיש קשר בולט בין אלמנטים המצויים בעולם הריקוד כמו הובלה, מקצועיות, תיאום וידידותיות, לבין ערכי לאומי", אומר שור, "באמצעות הקמפיין אנו רוצים להבהיר הן ללקוחותינו והן ללקוחות פוטנציאליים, שאנחנו לצידם, מבינים את צרכיהם ונותנים מענה מקצועי המותאם להם באופן אישי".
במקביל להשקת הקמפיין לציבור הרחב, עורך לאומי פעולות הטמעה בקרב עובדי לאומי. מחר, ייתלה על דלתות עובדי לאומי "תלי-דלת" בו יפורטו זמני שידור הפרסומת וכן, שקית פופקורן לצפייה בפרסומת ובשידורי הבחירות.