יקבי כרמל עולים בקמפיין חדש למבצע תירוש חגיגי לפסח, באמצעות משרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי. הקמפיין, בהשקעה של מיליון שקל, יעלה בערוץ 2, ערוץ 10 ובערוץ 9 וילווה בפרסום בעיתונות במגזר החרדי ובפרסום בנקודות המכירה. בנוסף, כדי לחזק את המבצע הוצב בנתיבי איילון שלט תלת ממדי ענק של בקבוק תירוש חגיגי בגובה של 16 מטר.
יקבי כרמל יוצאים לקראת פסח במבצע ארצי "תירוש חגיגי מתנה": על כל קנייה של 3 מוצרים ממגוון מוצרי יקבי כרמל מקבלים בקבוק תירוש מתנה במהדורה חגיגית ומוגבלת.
מיכאל שנידרמן, ראש אגף שיווק ומכירות יקבי כרמל: "מותג התירוש הוא האהוב והנמכר ביותר בקטגוריית מיצי הענבים עם נתח שוק של 72%. התירוש של יקבי כרמל מופק מ- 100% מיץ ענבים טבעי ללא כל תוספות".