רשת האופנה H&O יוצאת היום בקמפיין וקטלוג לקיץ 2006 בהשקעה כוללת של כ- 6 מיליון שקל. את הקמפיין מובילה כוכבת התקשורת גלית גוטמן, אשר חזרה הביתה ל- H&O אחרי הפסקה של שנה.
ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון H&O: "קטלוג הקיץ וסרטוני הפרסומת מחזקים את המותג H&O באמצעות משחק של אלמנטים גרפיים קייציים בצבע אדום שהוא צבע הלוגו של הרשת, השולט בפרסומים ובנקודות המכירה. הנוכחות המותגית בכל פריים בסרטון, המתחברת לפריטי אופנה, גלית גוטמן ועולם של קסם וחלומות יוצרים בולטות וזכירות לרשת, ללוגו, לקולקציה ולסרטונים. שער קטלוג הקיץ משובץ במעין זרקונים המעטרים את הלוגו של H&O ומסמלים את אופנת הקיץ המאופיינת באיבזור נוצץ".
בסרטוני הפרסומת נראית גלית גוטמן כשהיא אוחזת באלמנטים אדומים שהופכים בין ידיה לפריטים אחרים, הסרטונים משקפים את קסמי הקיץ של גוטמן המתחברים לקולקציה האופנתית של H&O.
פלג מוסיף, כי חזרתה של גוטמן להוביל את קמפיין הרשת היא מהלך טבעי לשני הצדדים. ב- 4 העונות שבהן הובילה את הקמפיין הפכה להיות מזוהה עם הרשת וחיזקה את ערכי המותג: אופנתיות, חדשנות והורות צעירה ואופנתית, התומכת בחוויית הקניה ורלוונטית עבור פלח גדול מקהל הלקוחות של הרשת - משפחות צעירות. מסקרים שערכה רשת H&O עולה כי גלית גוטמן, כוכבת התקשורת הישראלית, זוהתה עם H&O גם בשנה בה לא שימשה כפרזנטורית של הרשת.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, כולל פרסום בטלוויזיה, מודעות עיתונות, פרסום בנקודות המכירה וקטלוג שיופץ בכמיליון עותקים.