חברת גורי ומעצב השיער מישל מרסייה יצאו בקמפיין אביב לסדרת מוצרי העיצוב והטיפוח לשיער "Michel Mercier". הקמפיין מתמקד במוצרי הזנה והגנה נטולי שמנוניות, המותאמים במיוחד לאקלים בארץ ומיועדים לשמור על השיער מפני נזקי הקיץ הישראלי.
הקמפיין, בהיקף 150 אלף דולר, יעלה לשלושה שבועות עם מודעות בעיתונות יומית ארצית, במוספי סוף השבוע, מוספי נשים ולייף סטייל, מגזינים שבועיים ועוד.
הקמפיין יכלול גם פרסום ופעילות אינטראקטיבית באינטרנט, במסגרתה יוכלו הגולשים לאבחן את סוג השיער שלהם ולהתאים לו מוצרים ייעודים מסדרת "Michel Mercier". בנוסף, לכבוד הפסח יצאו גורי ומרסייה במארזי חג מהודרים של מוצרי הסדרה המוצעים במחירי מבצע מיוחדים בכל רשתות השיווק והפארמים.