קבוצת "ויטה פרי הגליל" ממשיכה לשפר את היקף מכירותיה. בשנת 2005 הסתכמו מכירות החברה ב- 239.9 מיליון שקל בהשוואה ל- 232 מיליון שקל בשנת 2004, גידול של 7.9 מיליון שקל.
בנוסף, הרווח התפעולי של הקבוצה בשנת 2005 עלה ל- 13.2 מיליון שקל ומהווה 5.4% ממחזור המכירות של הקבוצה לעומת הפסד תפעולי של 0.6 מיליון שקל בשנת 2004, שיפור של 13.8 מיליון שקל.
הקבוצה, הקטינה את הפסדה בשנת 2005 לכ- 13.6 מיליון שקל לעומת הפסד של 30.2 מיליון שקל בשנת 2004, שיפור משמעותי של 16.6 מיליון שקל. בשנת 2005 נבע רוב ההפסד מהפחתת מוניטין בסך של כ- 6 מיליון שקל, מהפרשה לחובות מסופקים בסך של כ- 2.4 מיליון שקל בגין חובות רשת קלאב מארקט לקבוצה ומהוצאות חד פעמיות בסך של כ- 1.9 מיליון שקל שנבעו מתוכנית הרה ארגון וממעבר הקבוצה בסוף שנת 2005 לאתר חדש בבאר טוביה. משמעות הדברים הינה כי בנטרול הוצאות אלו מראה הקבוצה הפסד של כ- 3.3 מיליון שקל.
החברה ייצרה בשנת 2005 תזרים מזומנים תפעולי (EBITDA) של 20.9 מיליון שקל לעומת 9 מיליון שקל בשנת 2004, שיפור של 232%. עוד מדווחת החברה, כי השלימה את הסכם המימון במסגרת תוכנית ההבראה על סך של 30 מיליון שקל. בנוסף, העבירה החברה חוב לטווח קצר לבנקים לחוב לטווח ארוך, חובות בסך של 66 מיליון שקל על פני תקופה של 10 שנים שתחילתה ינואר 2007.
הקבוצה המירה במהלך שנת 2005 הלוואות בעלים ושטרי הון בסך 38 מיליון שקל לתקבולים על חשבון מניות לפי שווי חברה בסך 80מיליון שקל. כמו כן מדווחת הקבוצה, כי השלימה את העברת המרכז הלוגיסטי, מפעל המרקים ומטה הקבוצה לאתר חדש בבאר טוביה. מהלך זה צפוי לחסוך לקבוצה בשנת 2006 כ- 2.5 מיליון שקל.
אברהם בורג יו"ר הקבוצה, מציין, כי השיפור בתוצאות הקבוצה הינו המשך רצוף ועיקש של התייעלות ויישום תוכנית המפנה של הקבוצה.
מר זאב בירנבוים, מנכ"ל החברה, מסר כי, "הוצאות המכירה וההנהלה בשנת 2005 הסתכמו ב- 50.6 מיליון שקל בהשוואה ל- 58.5 מיליון שקל בשנת 2004. כלומר, חסכון מהותי של 7.9 מיליון ש"ח המהווים קיטון בהוצאות אלה בשיעור של 13.5% בהשוואה לשנת 2004".
המכירות ברבעון הרביעי של שנת 2005 הסתכמו בסך- 55.8 מיליון שקל לעומת 56.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון במכירות של 1.2% נובע בעיקר ממדיניות העלאת מחירים אותה יישמה הקבוצה. מדיניות זו באה לידי ביטוי בשיפור בשיעור הרווח הגולמי של הקבוצה ל- 27.4% ברבעון הרביעי של שנת 2005 בהשוואה ל- 27.1% ברבעון הרביעי של שנת 2004.
המשך ההתייעלות של החברה ברבעון מתבטא גם בקיטון בהוצאות ההנהלה והמכירה ובחסכון בסך של 0.6 מיליון שקל ברבעון (כ- 12.5 מיליון שקל בתקופת הדוח לעומת כ- 13.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד), המהווים קיטון בשיעור של 4.6% בהוצאות אלה לעומת הרבעון המקביל אשתקד.