חברת דלק הודיעה כי החל מהיום, תציע ללקוחותיה את העיתון החדש "ישראלי" במהדורה מיוחדת ללקוחות דלק. ההסכם נחתם עם חברת הירשמדיה מו"ל "ישראלי". בכך מצטרפת דלק, לרכבת ישראל ולאגד המפיצות את העיתון, כמקובל בהפצת עיתוני מטרו ברחבי העולם.
העיתון ישראלייחולק בחינם ובתפוצה של כ- 60 אלף עותקים מדי יום, בכל תחנות התדלוק וחנויות הנוחות של דלק ברחבי הארץ, לכל הפוקדים את התחנות. בכך תגיע תפוצת העיתון ל- 200 אלף עותקים, התפוצה השניה בגודלה במדינה. העיתון יכיל עד 32 עמודים יומיים של חדשות, כלכלה, עסקים, קריירה, ספורט, פנאי, בריאות, יופי, ניו אייג', דעות, תגובות ועוד.
מנהלת השיווק של דלק, לילך רון אמרה: "זהו הסכם פורץ דרך נוסף בתחום השרות ללקוח, המאפשר לנו להעניק לצרכנים ערך מוסף גבוה בעת ביקורם בתחנה. עיתון יומי חדשותי יהווה לא רק כלי שיווקי מהמדרגה הראשונה, אלא גם כלי יעיל להעברת מסרינו על בסיס יומי וקבוע. בדעתנו לפרסם בכל גיליון את המבצעים ולחשוף את כל המוצרים העומדים למכירה בתחנה".
סמנכ"ל השיווק של הירשמדיה, דייויד בסן, אמר: "מדובר בהשלמת מערך ההפצה של ישראלי. עם הוספת תחנות "דלק" לפרישה הארצית, מתאפשר גיוון של קהל הקוראים, בצד הגעה לכל מקום ברחבי הארץ".