הנהלת קבוצת סלע החליטה על מיתוג מחדש של סלע יוניברסיטי- מרכז ההדרכה שלה, המוביל לתעשיית ההיי-טק. במסגרת תהליך מיתוג זה, תשקיע הקבוצה כחצי מיליון שקל בקמפיין פרסום שירוץ במשך חצי שנה.
מטרת הקמפיין, לבטא את היציבות הכלכלית והמקצועית של סלע כגוף מוביל בענף ההדרכה להיי-טק. "תהליך המיתוג הינו צעד הכרחי נוכח השינויים ששוק ההדרכה עבר בארץ ונוכח הצמיחה המשמעותית שקיימת ועוד צפויה להימשך בתעשיית ההיי-טק", כך אמר ראובן גורדון, מנהל השיווק והפרסום בסלע.
הקמפיין יכלול את הלוגו החדש והסיסמה "סלע יוניברסיטי - מובילים בהיי-טק" ויעלה במדיה הכתובה, כגון: ידיעות אחרונות, גלובס, ישראלי ניוז ובאתרי האינטרנט השונים, כגון: MSN, נרשמים, YNET ועוד. המיתוג החדש ישפיע על הופעת המדריכים והעובדים, מענה לטלפון, ניירות מכתבים, כרטיסי ביקור, בעזרי ההדרכה לכנסים, לקורסים ומסלולי הלימוד המשודרגים.
עוד הוסיף ראובן: "קבוצת סלע נחשבת לגוף ההדרכה הוותיק, החדשני והיצירתי ביותר בענף. במסגרת תהליך המיתוג מחדש, תאמץ הקבוצה את מודל "מותג על" (Branding), שבו 'מוצר על' חולש על מוצרים בתחומו ומהווה את המוצר המוביל בתחום. בעזרת מודל זה תביא סלע לידי מקסום של יתרונותיה הברורים בתחומים השונים, תוך הבלטת מוצר ייחודי איכותי ומוביל על פני מוצרים דומים בשוק".
חדשנות סלע מתבטאת בפיתוח מסלולי הכשרה ארוכים וייחודיים עבור התעשייה, כגון מסלול פיתוח תוכנה, מומחה תשתיות מערכות ואבטחת מידע, פיתוח חומרה דיגיטלית, בדיקות תוכנה ועוד. סלע סיגלה לעצמה מוניטין של מסלולי לימוד ארוכים, שטומנים בחובם אפשרויות השמה רבות ובסיכויים רבים יותר.
קרדיט:
תהליך זה כלל שלושה צוותי חשיבה: הנהלת החברה, צוות השיווק עם עובדי החברה ומשרד פרסום.
משרד הפרסום: אינסנטיב
שם סופרווייזר: רימון מילר
שם התקציבאי: אלי לוי.