עופר נוינר, סמנכ"ל השיווק של פלפל אמר לרגל עליית סרטי הפרסומת של פלפל כי "עופר שכטר, אליל הבנות, נבחר להוביל את הקמפיין של פלפל, על היותו הכוכב הנערץ ואהוב ביותר היום בטלוויזיה. קהל הצעירות של פלפל אוהב את עופר שכטר ורואה בו כאחת הדמויות המוכשרות, המצחיקות והכייפיות ביותר.
לקראת הכנת הקמפיין בדקנו עם מאות נערות וצעירות המהוות את קהל הלקוחות של פלפל, מי הדמות האהובה עליהם ביותר, ופה אחד התגלה כי הצעירות רוצות את הצעירים, ושכטר נבחר בגדול.
"סרטוני הפרסומת מציגים גישה יצירתית, עם הומור ועכשוויות, הם קצרים, ממוקדים, ופונים בדיוק לשפה של קהל היעד.
הסרטונים מורכבים כסרטוני קומיקס הבנויים מצילומי הקמפיין. הם חצופים ושובבים כמו בגדי הים של פלפל".
שכטר משתתף בימים אלה בצילומיה של טלנובלה חדשה שתעלה בקרוב בהוט. לצידו של עופר שכטר משתתפות בקמפיין הפרסום של פלפל שתי נערות פלפל חדשות, פנטה פראדה ורז שפירא.
את קמפיין הפרסום של פלפל, הנחשב בכל עונה לקמפיין הבולט והבועט ביותר בענף בגדי הים, הובילו בעבר הכוכבות הגדולות ביותר, ביניהן היו יעל בר-זוהר, סנדי בר ובר רפאלי.
צילומי הקמפיין של פלפל עם עופר שכטר נערכו בחוף הדולפינים באילת, תחת הקונספט של קיץ שמח של FUN על חוף הים, CRAZY SUMMER בו נערות פלפל משתעשעות בעופר שכטר, קוברות אותו בחול הים, גונבות לו את בגד הים, מעמידות אותו להחזיק את הטוש של מקלחת המים בחוף.
על קמפיין הפרסום קיבל שכטר 500,000 אלף שקל. היקף הקמפיין 1.5 מיליון שקל
קרדיטים משרד הפרסום יהושוע:
מנהל קריאטיב: דני יעקובוביץ'
ארט דירקטור בכירה: שרון חורב
קופירייטר: רן צלח
סופרוויזר: עינת הלפמן
תקציבאית: רונית גנדלמן
סמנכ"ל פלנינג ואסטרטגיה: ניסים מויאל
פלנרית: רביד פישר
מפיקת משרד: פנינה שגב
בית פוסט: פרימוס
צלם: גולי כהן