חברת ClickWise המתמחה בפרסום ושיווק אתרי אינטרנט במנועי חיפוש, זכתה בתקציבי הקידום באינטרנט של מספר חברות בהן: טלדאטה, אם סיסטם, פליי 65, תמי 4 ובית ספר יואל גבע.
לדברי גיא אפרתי סמנכ"ל השיווק של החברה, בחודשים האחרונים חל גידול של כ-50% בהיקף הפרסום של חברות במנועי חיפוש בעיקר בגוגל וככל הנראה כניסתה של גוגל לישראל הגבירה את המודעות לאפקטיביות של מנועי חיפוש ככלי שיווקי, תחום הנמצא עדיין בחיתוליו בישראל.
לדבריו, כ-3.5 מיליון ישראלים גולשים באינטרנט, והערכה היא כי כ-% 85 מהתנועה לאתרי האינטרנט מקורה במנועי חיפוש. בארה"ב כ-% 40 מסך הפרסום באינטרנט מופנה לפרסום במנועי חיפוש והוא עומד כ-4 מיליארד דולר בשנה ואילו בארץ התחום נמצא עדיין במצב בתולי שכן סך עוגת הפרסום באינטרנט מגיעה לכ-48 מיליון דולר ורק % 6 ממנה מופנים לפרסום במנועי חיפוש.
חברת "קליק וויז" פיתחה מערכת אלגוריתם המאפשרת למפרסם לקבל מקסימום תנועה לאתר במינימום עלות באמצעות מערכת שפותחה בחברה לאיסוף הפניות המגיעות לאתר, ולניתוח וניתוב שלהן למחלקת השיווק והמכירות של הלקוח. ניהול לידים, מוסיף גיא אפרתי הוא קטליזטור מרכזי להבאת תנועה ולהפיכת אתר האינטרנט למכשיר מכירתי המאפשר מיקוד ופילוח מדוייק של קהלי יעד, הפעלה אינטראקטיבית של אותו קהל באמצעות דיוור ישיר והנעה לפעולה, וכל זאת בעלות תועלת זולה יחסית לאמצעי שייווק מסורתיים.
כתובת אתר החברה:
www.clickwise.co.il