s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
שני מעילים - שתי גישות להתמודד עם היצר: גישת המחסנית הריקה וגישת האור על-פי מודל מעיל הכהְונה    ואתם תהיו לי ממלכת כהנים וגוי קדוש    וראשונה חביבה, איך לא, שבת המלכה
חיים רמון
חיים רמון
ראוי היה שהשנה, במקום כנס בינלאומי, חברי המכון וראשיו היו מבררים בינם לבין עצמם איך קרה ש"המכון כשל... ומחלה ממארת פשטה בגוף כולו", ודנים בקונספציות הרות האסון שהם עצמם הובילו וקיד...
איתמר לוין, וושינגטון
איתמר לוין, וושינגטון
פרופ' א"ג' דיון טוען שזו משמעות דרישתו של טראמפ לקבל חסינות מוחלטת על מעשיו כנשיא    יש לו הסבר מדוע טראמפ יכול להיבחר למרות הכל, וגם אזהרה מטלטלת: "אלו בחירות בין דמוקרטיה ליברלית ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
אין מחקרים צבאיים יסודיים ומבוססים והתוצאה: ביזיון ה-7 באוקטובר; פרשת חיסיון המסמכים; רצח הרופא הלבנוני על-ידי מאיר הר ציון ופקודיו מיחידה 101; מפקדים בכירים כותבים "היסטוריה צבאית...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
שלמה קרמר [צילום: שרון ברקת]
יזם היי-טק ישראלי
שלמה קרמר (נולד: 1966), יזם הייטק ובעל הון ישראלי.
רוני חיזקיהו [צילום: פלאש 90]
בנקאי ישראלי
רוני חיזקיהו (נולד: 1951), בנקאי ובכיר לשעבר במשרד האוצר.
עופר ברקוביץ' [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
יו"ר, פוליטיקאי לשעבר
עופר ברקוביץ (נולד: 7 ביולי 1983), לשעבר פוליטיקאי ישראלי, יו"ר נופר-מילגם אנרגיה מתחדשת במוניציפלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"ניסיון נוסף לפגוע בשלטון החוק"
מאת: איציק וולף  |  30/09/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מערכת המשפט הכי טובה בעולם
  אנאלפאבית   30/09/07 18:08
לישראל כידוע מערכת המשפט הכי טובה בכל העולם,
והיא גם הכי חכמה בכל העולם והכי נקיית כפיים.

חברי הכנסת וכל הגופים הלוחמים למען היושר והצדק,
אינם שווים כלום ליד יכולת הניתוח של השופטים,
יכולת ניתוח שהיא הכי טובה בכל העולם.

אי אפשר לכן למנוע בישראל ממושחתים להתמנות,
ולא למנוע מהם לשלוט בעדר המטומטם והעלוב שמתגורר בישראל.
כתוב תגובה ל- אנאלפאבית
2
מה כל השטויות האלה...???
  סםרא וסייפא   30/09/07 18:37
מה כל המכתב הארוך המסורבל והטיפשי הזה שנשלח ע"י נגועים בשנאה עצמית מחליאה....?? הרי אפשר היה לשגר
מכתב קצר בזו הלשון: אנחנו החתומים מטה כנופיה של
נקמנים שרלטנים מציעים ועומדים על כך למנות את עו"ד יואב יצחק לכהונת פרקליט המדינה וכך יהיה אפשר לאשר את כל החשדות נגד אולמרט ולהגיש מיד כתבי אישום נגדו,
וכתוצאה מכך להפיל את הממשלה, להקדים הבחירות ולהביא חורבן והרס על כלכלת ישראל, ובא גואל לשלי יחימוביץ,אריה אלדד וחבריהם ........
כתוב תגובה ל- סםרא וסייפא
למגיב שזוהה כרוצח שכיר של אולמ
  חץ   30/09/07 19:45
למגיב שזוהה כרוצח שכיר של אולמרט:

לגופים שחייבים לעקוב אחרי כנופית הפשע אל אולמרט יהיה זיהוי מלא שלך וביום פקודה יש לשער שתהיה בין המבוקשים כמו בסידרת המבוקשים על "הקלפים" של סדאם חוסין וכנופיתו.

פשעי אולמרט אינם נופלים מפשעי סדאם בכל השהוא מקעקע מסכן ומחסל את היסודות של המדינה.

עם ישראל יביא לדין את אוייביו הבוגדנים מתוכו.
כתוב תגובה ל- חץ
תגובה לחץ המורעל.........
  ספרא וסייפא   30/09/07 22:08
החץ המורעל שאתה נושא על גופך החולה והמעונה, עוד יחזור אליך כבומרנג,ויחרוץ את גורלך לדראון עולם....
וראש ממשלתנו הנאור והנקי מכל רבב ימשיך לנהל את המדינה
ביד רמה ובזרוע נטויה ובעיקר למען בטחון המדינה כלכלתה ורווחת אזרחיה......... על אפך ועל חמתך,קאניבאל נבל.
כתוב תגובה ל- ספרא וסייפא
לשכיר החרב מוציא לפועל של אולמ
  חץ   30/09/07 23:16
כל הפושעים נגד עמם והאנושות נתמכו ע"י שותפים, נגררים מקבלי טובות הנאה ותלויים מחוסר ברירה או פחד.

בוודאי אתה יודע לאיזה קטגוריה אתה משתייך.

לפי הארס והקללות הנפלטים ממך, הקנאות ו"נאמנות" לשולחך, קרוב לוודאי שאתה נמנה על המדורגים בשתי הקטגוריות הראשונות.

כמוך הלכו אחרי היטלר, סטאלין וסדאם חוסיין. ראה מה היה סופם.

אין לי ספק שאין לך תקנה. כאלה הם החברים והמתחברים לראשי הפושעים והתדרדרותם במורד תמיד היא עם תאוצה.

ותמיד תמיד הם נוצחו. אחריתם היתה מרה והעמים קמו עלו ופרחו.
כתוב תגובה ל- חץ
3
האם פרשת בראון חוזרת על עצמה?
  עץ הדעת   30/09/07 18:42
כאשר גם אז ארגן את הכל מאחורי הקלעים לא אחר מאשר אולמרט. רק שאז נזרק בחדווה ובמכוון כל הבוץ על נתניהו.

כתוב תגובה ל- עץ הדעת
4
אפילו לא תחכום מינימאלי!
  ישראל מזרחי   30/09/07 18:54
ילד קטן שהלך לגן מבין בנקל את הבדיחה העצובה הזאת, שמאותו משרד פרקליטים יעמדו התובע מזה והנתבע מזה...

ואני חשבתי פעם שלאולמרט יש טיפ-טיפה שכל...
כתוב תגובה ל- ישראל מזרחי
5
כנופית אולמרט השתלטה על הכל
  יאיר2   30/09/07 19:01
הם שיחדו ראשי רשויות, הם ממנים שופטי עליון לפי טעמם, הם הורסים את משרד האוצר ומכניסים שם סוסים טרויאנים,
וגם כנופית מס הכנסה עוד מאחורי הקלעים מושכת בחוטים.
מה שקורה פה זה טירוף מערכות מוחלט, מדיני כלכלי צבאי ופוליטי. את כל מי שפצה פה הוא סילק או שיחד בתפקידי שר. פשוט עצוב לראות את הדמוקרטיה הישראלית מתפרקת ומתערערת בכזו קלות.
כתוב תגובה ל- יאיר2
6
מה הקשר? יא מניאקים
  אפרי הלפרין   30/09/07 19:04
והרי גם עו"ד זוהר עצמו היה מועמד!!!

והרי עו"ד זוהר הוא שותף בחברת למד עם דנקנר לפיד ומרגלית, אז זה פוסל את משרדו????

והרי לפיד אמר בכנסת שהוא כבר לא שותף, ונתן מניותיו לעו"ד זוהר ואחר כך הוא נסוג מהקשקוש הזה אז עו"ד מהמשרד של זוהר לא יכול להיות פרקליט מדינה?

ואז מה אם הם חברים, האם החברות הזוהי הביאה להם טובות המנאה, ג'ובים? האם לפיד קיבל ג'וב? מה פתאום.

ואיזה אינטרס יש לאולמרט למנות פרקליט מדינה מטעמו, הוא הרי צח כשלג האולמרט הזה, לא כן??

ובכלל גם העורך דין של ועדת וינוגרד עו"ד אגמון יש פרסומים עליו שהוא מייצג את עו"ד מסר בעניין הסיליקט של אולמרט, אז זה פוסל אותו? עובדה שלא!!!

haaretz.co.il


מה הקשר, מה הקשר יא מאנייאקים (תשאלו את יו"ר מועצת יד ושם למי הוא התכון)





כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
7
טייחים ויחצנ"ים של ממשל
  צילום   30/09/07 19:21
ניתן להניח שבעתיד יהיה מר יואב יצחק,
מטרה לכל אותם יחצנ"ים וטייחים של שלטון,
שאיבד את הבושה לרמות ולשדוד את הקופה הציבורית.

מערכת המשפט במיוחד, כנראה שמעולם לא הבינה מה תפקידה,
והיא הפכה למתפרת קונפקציה של "צדק" שמשרת שלטון מושחת.
כתוב תגובה ל- צילום
8
מי הם בכלל השדולה הזו?
  קוסם   30/09/07 19:31
שני חברי כנסת מהשוליים ששוויים על דרך המשל אגורות ספורות כי מי סופר אותם בכלל, מינו עצמם לשדולה! ככה זה שלא מסוגלים להשפיע ב"מיין סטרים". ומה אתם משדלים בכלל? שידול הוא לזנות, שידול הוא לדבר עבירה, נראה שזה מה שאתם משדלים. לנתץ את אושיות החוק והמשפט, לעקוף את המערכות הפועלות על פי חוק, לפסול את מערכות הביקורת כי לדעתכם היא כשלה. מי בכלל שמכם קרציות, לטלטל את המערכת ללא כל הצדקה. אתם יותר טובים, חכמים ומוכשרים מהיועמ"ש? מפרקליט המדינה? מנציב שרות המדינה? מעניין שמין מצא את מינו כאן ואף לא אחד ממאה ושמונה עשרה הצטרף ל"שדולה" האוילית הזו.. רופא מצליח שהפך לפוליטיקאי כושל ועיתונאית ממוצעת שהפכה למחוקקת חלושה. דיי! לכו הביתה. אין לנו הציבור כוח לשטויות שלכם. רדו מעלינו. תתחפפו. אי אפשר לסבול אתכם יותר. מי שמכם לשר ומושל עלינו? נמאסתם מחרחרי מריבות שכמותכם.
כתוב תגובה ל- קוסם
9
עוד נסיון כזה ואבדנו.
  אמיר --- חיפה   30/09/07 19:37
כנופיות אולמארט,עושות כל תרגיל,כדי לדחות את מיצוי החוק כלפי אולמארט,קצב והירשזנזון. במצב כזה אין פלא ש
קרוב ל 30 אלף אנשי הי-טק,מבחירי המשק,-נמלטו מכאן לחו"ל. אין עתיד לעם ולמדינה,בה כל הצמרת רקובה ומצחינה
מרוב שחיתות.
כתוב תגובה ל- אמיר --- חיפה
10
שמאלמרט אתרוג רקוב,לסל וחסל
  אחאב   30/09/07 19:39
נמאס מהשמאל הצבוע,מההגנה המשפטית של מלכחי הפינכה,מטומי הצבוע לפיד,אחד משרי המשפטים הגרועים במדינת ישראל,מתמודד בכיר על תואר השר הגרוע ביותר.
הגיע הזמן לשלוח את אולמרט לכלא ואת כל שותפיו כולל בראון -חברון,הרשנזון,רמון וכל המאפיה
כתוב תגובה ל- אחאב
11
שמאלמרט אתרוג רקוב,לסל וחסל
  אחאב   30/09/07 19:46
נמאס מהשמאל הצבוע,מההגנה המשפטית של מלכחי הפינכה,מטומי הצבוע לפיד,אחד משרי המשפטים הגרועים במדינת ישראל,מתמודד בכיר על תואר השר הגרוע ביותר.
הגיע הזמן לשלוח את אולמרט לכלא ואת כל שותפיו כולל בראון -חברון,הרשנזון,רמון וכל המאפיה
כתוב תגובה ל- אחאב
12
צריך לנטרל מתחרים של שי ניצן
  מאמין לכולם   30/09/07 20:02
שלי יחימוביץ היא חברה של עדנה ארבל וטומי לפיד. אפשר להניח שלכולם זכורה הפגישה המשותפת שלהם עם בני זוגם לאחר שעדנה נבחרה לעליון.

שי ניצן שייך לקליקה של הפרקליטות וזה אומר בייניש - ארבל - פוגלמן - שי ניצן - נאוה בן-אור (שלא נבחרה לפרקליטת המדינה אך נבחרה לשופטת) ועוד כמה וכמה אנשים ישרים ונאמנים זה לזה השייכים כולם לכנופיית שלטון החוק. מאפיה במובן הברוטאלי של המילה.

עד היכן זה מגיע, אין לדעת. יתכן בהחלט שיחימוביץ פוסלת את מעוז, לא משנאת המן אלא מאהבת מרדכי. היא כבר עשתה בעבר שימוש במיקרופון שלה כעיתונאית מבלי לגלות כמובן את כל הפרטים.
כתוב תגובה ל- מאמין לכולם
13
מזוז חייב למנוע מנוי מעוז
  שושפרי   30/09/07 22:00
כשמעוז יבחר , כנופית אולמרט תשתלט על המימסד השיפוטי
ומפלגת העבודה, ששותקת , תהיה חלק מהשחיתות השלטונית .
כתוב תגובה ל- שושפרי
14
זהו ספין בהתגלמותו
  ספינולוג   30/09/07 22:24
אף אחד לא חושב שהמועמד ממשרדו של זוהר מתאים, מציעים אותו על מנת ליצור בידול מול השני ברשימה - ואשר בו רוצים לבחור.

כמו מוצר סביר ששמים בסופר עם תוית מחיר של 50 ש"ח ולידו שמים מוצר אם אמא של הדפוקים ב 25 ש"ח כל החכמולוגים קונים את המוצר הדפוק ב 25 ש"ח וחושבים שיצאו מורווחים.

במקרה כזה עדיף דווקא לבחור במוצר שלישי, כי השניים הראשונים הם חלק מקנונייה לא תקינה, זה יקר מידי, וזה לא שווה כלום.
כתוב תגובה ל- ספינולוג
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  |