s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
דרור אידר
דרור אידר
רואי השחורות אצו להכריז על השלב הנוכחי כסיום המערכה הצבאית ובדרכם הדהדו את חוסר האחריות ההיסטורי של המפגינים ברחובות    אבל אנחנו רק בעיצומה של המלחמה    עוד לא סיימנו    ומה רוצה ניק...
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
טרטמן זומנה לחקירה בחשד לעבירות מס
מאת: יואב יצחק  |  11/11/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
זה כבר פורסם בעיתוני יום שישי
  יואב די עם השטוית   11/11/07 17:17
כתוב תגובה ל- יואב די עם השטוית
2
תשאלו את בניו של לוטפי חווג'ה.
  דב בינדר   11/11/07 18:03
ותשאלו גם את ג'יבריל רג'וב ואת משרתו עובדיה קוקו,בטוח שיש להם תשובות לכל השאלות בנושא הנידון
כתוב תגובה ל- דב בינדר
3
ריח חזק של תפירת תיק עולה באפי
  רשות המסים ??????   11/11/07 18:14
עם חקירות רה"מ אולמרט מתמזמזים כבר שנתיים. אם חקירת אורי שמואל ואסתרינה טרטמן הכל הולך אקספרס. אורי שמואל כבר במעצר והמעצר של אסתרינה טרטמן עומד בפתח, למרות הציטוט הבא מדברי פקיד השומה: "מפניית נסרדישי עולה כי טרטמן אינה חשודה בעבירות חמורות ביותר."
במילים אחרות, היא לא חשודה בכלום ולא השתתפה בעבירות בהן השוד בן זוגה, אך החונטה השמאלנית של דורית בייניש החליטה לתפור לה תיק ולחסל אותה.
לצערי הרב אין לי אמון לא בפקיד שומה, לא בפרקליטות ולא ביועץ המשפטי. הם כבר הוכיחו לנו מזמן מי הם.
אגב, לפני שנה הודיעו על עבירות נוראות של מנל"ל רשות המסים ג'קי מצא, המנכ"ל לשעבר איתן רוב ופקיד שומה למפעלים גדולים שוקי ויטה. אחרי שעשו להם סיכול ממוקד ופיטרו אותם מעבודתם, היכן עומדת החקירה שלהם? כמובן, בשום מקום, כי הדעת נותנת שהם גם חפים מפשע.
כתוב תגובה ל- רשות המסים ??????
4
אין הבדל בינה לבין סנ"צ פרנקל
  חוקר   11/11/07 18:41
גם בעלה של סנ"צ נורית פרנקל חשוד בגניבת כסף, וכך גם בעלה של אסתרינה. שתיהן חשודות שהשתמשו לכאורה בכסף, אז מה ההבדל ? אם לחוקרת בכירה ביחא"ה מותר אז למה לא לאסתרינה?
כתוב תגובה ל- חוקר
5
טרטמן לארוז החפתצים והביתה
  דה ליברמן   11/11/07 18:45
די טרטמן. ארזי את החפצים קחי את התעודות ולכי הביתה....דה ליברמן...דה.
כתוב תגובה ל- דה ליברמן
6
שקר: היא היתה בלימודים...
  מעלילים עליה   11/11/07 19:01
ברור שהכל סתם השמצה. מה לה ולעניינים הללו. היא היתה עסוקה הרי בלימודים לתואר השני !
כתוב תגובה ל- מעלילים עליה
7
"מה היה לנו שם?פלאגים,פלטינות"
  ולדימיר ולדימירוב   11/11/07 19:19
אבל את ה"אלמממנט" לא הכניסו עוד ומה יוליד היום?
מה אחוז חברי הכנסת בעלי"תיק"?זו מציאות או חלום?
חלוקת הכנסת מחייבת הפרדה בין ישרים לבעלי"תיקים"...
כספומט ללא דמי שמוש,הטבות של קרנבל!VIVA ל-נבחרים!
כתוב תגובה ל- ולדימיר ולדימירוב
8
"מה היה לנו שם?פלאגים,פלטינות"
  ולדימיר ולדימירוב   11/11/07 19:26
אבל את ה"אלמממנט" לא הכניסו עוד, ומה יוליד היום?
מה אחוז חברי הכנסת בעלי"תיק"?זו מציאות או חלום?
חלוקת הכנסת מחייבת הפרדה בין ישרים לבעלי"תיקים"...
כספומט ללא דמי שימוש,הטבות של קרנבל!VIVA ל-נבחרים!
כתוב תגובה ל- ולדימיר ולדימירוב
9
טרטמן = בייניש= בוזגלו
  צבי טל   11/11/07 20:50
אין לי שום בעיה אם הקונסיליירי מזוז ינהג כלפי טרטמן כפי שהיה אמור להתנהג כלפי בוזגלו, אבל.
גם אם בוזגלו היה נחשד בכלשהו תמונתה של מסעודה לא הייתה מצורפת לכל כתבת צהובון מטעם ובודאי שלא הייתה נחקרת.
לעומת זאת יחזקאל בייניש הוא בבחינת "שור מועד". כבר מזמן אין צורך לחקור כי הכל חשוף וכבר נירקב חומר האישום ולא כמו אצל טרטמן יחזקאל אינו חבר של דורית הזוג יחזקאל ודורית בייניש הם בעל ואשתו ורכושם משותף ובכן מה? האם בגלל שאסטרינה פוטוגנית ודורית לא אין התייחסות לותק?
אסטרינה תעשי לי טובה. אל תעני לאף שאלה לפני שאהוד ברק , הרצוג, גלעד ש, ומעל הכל דורית בייניש שעליה להשיב לא רק למה בעלה טרם הושלך לכלא, השאלה שנוגעת אליך האם היא יכולה להוכיח שלא השתמשה בכסף הגנוב.
כתוב תגובה ל- צבי טל
10
טרטמן או טורטמן : לא ברור!
  frytr6   11/11/07 21:04
טורטמן זה מומחה לעוגות טורט.
אבל מה זה טרטמן? אחד שמטרטר?
כתוב תגובה ל- frytr6
11
בסיאוב שפשה בזכות הכיבוש
  מדמנת הכיבוש   11/11/07 21:29
כתוב תגובה ל- מדמנת הכיבוש
12
איך כבר מזמנים אותה לחקירה?
  אין חסינות לח"כ??   11/11/07 22:38
כתוב תגובה ל- אין חסינות לח"כ??
13
חשיפה, יואבי? חשיפה?
  אמנונן   11/11/07 23:19
כל זה היה בעיתונים לפני יומיים. מה תחשוף לנו עכשיו יואבי הקטן? את פרשת דרייפוס? את המעשה בשלגיה ושבעת הגמדים? יואבי הקטן, אנחנו לא ילדים קטנים. יואבי הקטן, עלינו לא תעבוד. יואבי הקטן, לנו לא "תחשוף" את מה שקראת ב"ידיעות" בשבוע שעבר!!
כתוב תגובה ל- אמנונן
אמנונן: הקנאי הקטן והמתוסכל
  אותו סיפור איתו   12/11/07 09:18
יש איזה אמנונן שבכל ידיעה יש לו טענות נגד יואב יצחק. מי אתה, מזדנב קטן ומתוסכל ? (והקורא הכי קבוע של האתר של יואב יצחק...)
כתוב תגובה ל- אותו סיפור איתו
14
בקשה אישית ליואב יצחק
  דוד גגג   12/11/07 06:19
אני חייב לאמר לך, שאני לא צרכן של חדשות בטלוזיה או ברדיו כבר שנים ,ולפעמים יוצא לי לראות 10 דקות פה ושם
והיום זיפזפתי בטלוזיה וראיתי בערוץ 2 שהולך להיות הנאום של גל הירש, ולכן החלטתי להמשיך לצפות.
אולם לאחר דקה הם ניתקו את השידור.
חיפשתי בערוץ 10 וערוץ 11 ולא שידרו את זה בכלל, רצתי וחיפשתי גם בכל תחנות הרדיו וכלום. כאילו מדובר באיזה טירון
שמדבר על מחסור הלוף בצבא.

פשוט לא יאומן איזה התעלמות מכוונת , איזה דיקטטורה ,
מסתבר שמי שמדבר נגד הממשלה הנוכחית ,חרם טוטלי. זה לא חדש לי ואני יודע מי היא התקשורת שלנו וזה אחד הסיבות להפסקת הצפייה והשמיעה בהם.

אני חייב לאמר שאני אדיש כבר ואין לי ציפיות וכעס למידע והאופן שבה התקשורת בארץ פועלת ,אך היום זה הכעיס אותי במיוחד ואני בטוח שלא מעט אנשים.

אני פונה אלייך כי חשוב לי לשמוע או לקרוא הנאום המלא, אתה האדם היחידי שאפשר לצפות שיעביר את המסר הלאה לציבור .
אז אם זה אפשרי ,נא תעביר לנו, את הנאום המלא שלו בכתוב אם תוכל, ואם זה אפשרי גם את הנאום הטלויזיוני דרך האתר הנפלא שלך
שהוא האתר היחיד כמעט שאפשר לקבל מידע שלא מקבלים בשום אתר אחר.

אז בהזדמנות זאת אני רוצה לברך אותך על היושר, והאומץ , יישר כח והרבה הצלחה.

יום טוב.
כתוב תגובה ל- דוד גגג
15
עשו עסק עם ג'יבריל רג'וב?????
  עטרה   12/11/07 08:17
אתם בטוחים הטוקבקסטים כמידע שחברה של טרטמן היה מעורב בעסקים מלוכלכים עם ג'יבריל רגו'וב?? ולנו היא מטיפה שינאת ערבים?? שתתביייש!!! לא מעוקצה ולא מדובשה של זו.
כתוב תגובה ל- עטרה
16
מותר לגבר מאוהב לפנק את חברתו
  השטאזי בפעולה   12/11/07 11:27
כשאורי שמואל מפנק את אסתרינה טרטמן אהובתו, היא לא חייבת לדרוש ממנו הצהרת הון או לחקור מאיפה הכסף. זו בעיה שלו.
אין לי ספק שמדובר בתפירת תיק נגד אסתרינה טרטמן, בגלל קשריה עם אביגדור ליברמן ולא בגלל קשריה אם אורי שמואל.
מדינת משטרה כבר אמרנו?
כתוב תגובה ל- השטאזי בפעולה
מי הפקיר את טרטמן?ליברמן
  הגשש   23/11/07 21:04
לדעתי טרטמן יותר ישרה מעדנה ארבל ,ומבייניש,ומברח,ומנתניהו,ומאולמרט,וישרה יותר מכל חבר כנסת אחר כלל הערבים,.ליברמן אסתרינה לא תבוא אליך, לך אתה אליה, קום ולך.
כתוב תגובה ל- הגשש
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  |