s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רשת אורט ביטלה טיול לפי דרישת רן ארז
מאת: עומר עמנואל  |  12/11/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל הכבוד למנכ"ל אורט
  שימשית   12/11/07 23:40
הגיע הזמן שהמורים באורט ביאליק יתעוררו ויתנו כתף לחבריהם השובתים. ומר וינגסט אחרי שפילגת את חדר מורים אל תתפלא שהתוצאות בבגרויות ירדו. כאמא לתלמיד בבית הספר אני מתביישת בכתבות המתפרסמות על בית הספר.
כתוב תגובה ל- שימשית
2
הכתבה לקוייה.לא נשאלו רן ופלג.
  פנסיונר.   13/11/07 00:20
צריך לשמוע את כל הצדדים.
כתוב תגובה ל- פנסיונר.
3
"אומ"ץ " -בניגוד לתקנון העמותה
  אמיץ   13/11/07 03:33
מוזר שמי שנקראת דוברת אומ"ץ לא קראה את התקנון של העמותה האוסר על חבר בעמותה לטפל בעינינים אשר יש לו נגיעה אישית בהם . קל וחומר כאשר הגברת המכובדת היא גם יו"ר ועד המורים באורט וניהלה מאבק קשה בארגון המורים .
נקמות אישיות בשימוש בעמותת אומ"ץ? האם זה ראוי ?

למה הגברת המכובדת אינה דואגת למעמד חבריה המורים בארגון המורים ? כי הועפה משם ? כי ניהלה שם כל מאבק אפשרי כדי לדכא את המורים באורט ?

כל הכבוד למנכ"ל אורט . רק דבר אחד חסר שתנסה לפטר אותה !!!


כתוב תגובה ל- אמיץ
4
זה ענין אישי של יו"ר הועד
  מה לאומ"ץ כאן?   13/11/07 07:05
מאימתאי עוסקת אומ"ץ בענייני סיכסוך פנימי בין יו"ר ועד הכיתה למחנכת? הידרדרתם? מה לזה ולנושאי השחיתות והמינהל הציבורי שאתם עוסקים בהם בדרך כלל. תעסו אצלכם סדר בבית. חבל. אתם גוף רציני וטוב בדרך כלל.
כתוב תגובה ל- מה לאומ"ץ כאן?
5
כל הכבוד למנכ"ל רשת אורט
  הורה התומך בשביתה   13/11/07 07:56
אשר תומך במורים השובתים ומאמין כי יש להקטין את מספר הלומדים בכיתות, להחזיר שעות לתלמידים ולשפר את מעמד המורה ושכרו. חבל מאוד שבית הספר אורט קריית ביאליק אינו תומך במורים השובתים, הרי בסופו של דבר כל הסכם שיתקבל יהיה לטובת כלל מורי מדינת ישראל - גם למורי אורט קריית ביאליק.
כתוב תגובה ל- הורה התומך בשביתה
6
עצוב - זה חינוך לחברות ?
  קטנה וטיפשה   13/11/07 09:36
" ואהבת לחברך כמוך "

את מי משרתת אומ"ץ כאן ?
את מאבק מורה שהועפה מהאיגוד ומטילה אימה בכל אורט הקרייה ?

הטיול של התלמידים זה הכלי להאבק בחבריה לשעבר שרוצים לשפר את מאבק המורים .
טוב שמנכ"ל הרשת הוא איש חכם ואנושי ומבין את מטרת השביתה האמיתית ותומך בה .
אני מציע שכל הישג שיושג לא יכלול את יו"ר הועד הזאת ואת "הדוברת " !!!
כדאי שתשאר בחוץ ותסע לטיול .
כתוב תגובה ל- קטנה וטיפשה
7
לשרה גולדברג מה בדיוק קרה לך,
  איציק ארגמן   13/11/07 09:48
שרה שלום הכיצד הפכת את עורך האם הכל מותר ממניעים אישיים צרים?
כתוב תגובה ל- איציק ארגמן
8
תתביישו לכם!!!
  מורה מהארגון   13/11/07 09:57
הייתי מצפה לתמיכה והזדהות של חברי ההסתדרות עם עמיתיהם חברי הארגון, חבל שזה לא קים אצלכם!!
כתוב תגובה ל- מורה מהארגון
9
שרה גולדברג בדיוק כמו וסרמן
  מורה מהארגון   13/11/07 11:07
לוזרית
כתוב תגובה ל- מורה מהארגון
לוזרית? אולי לא, אבל . . .
  אזרחים תמימים   13/11/07 15:21
אם גב' שרה גולדברג הביאה את הדברים לפרסום כרשום בכתבה זו לפני עידכונה, הרי שהיא פעלה בניגוד גמור להנחיות עמותת אומ"ץ.

לפי הפרסום באתר עמותת אומ"ץ, אין לעמותה זו דוברת או דובר. אודות שרה גולדברג רשום שם כי תפקידה יח"צ + גיוס חברים, מטעם הנהלת אומ"ץ במחוז חיפה והצפון.

אנחנו בספק אם שרה גולדברג קבלה אישור מחברי הנהלת הצפון לומר מה שנכתב כאן (לפי שינוי ניסוח הכתבה) ועוד יותר נתפלא אם היא קבלה אישור מההנהלה הארצית של אומ"ץ לעשות כן.

למיטב ידיעתנו יש לגב' שרה גולדברג חשבון אישי עם רן ארז ואין זה מן הראוי שהיא תפעל בשם עמותת אומ"ץ ותטען כנגדו בכובע של אומ"ץ טענה כל שהיא.

נצפה כי עמותת אומ"ץ תפרסם ברבים התייחסותה הרשמית לסוגיה זו.
כתוב תגובה ל- אזרחים תמימים
10
תמיכה במנכ"ל אורט
  מורה מהארגון   13/11/07 12:47
כל הכבוד למנכ"ל אורט מי ייתן ויירבו אנשים כמוך, בעלי חזון וערכים .
כתוב תגובה ל- מורה מהארגון
11
שוברי שביתה הביתה!
  מורה מאורט ביאליק   13/11/07 13:25
כדאי שתגידו את האמת, מורי ההסתדרות ממלאים מקום ומלמדים באופן רצוף. לא כל המורים היוצאים לטיול הם חברי ההסתדרות ובכל מצב מאבקם של מורי הארגון יסייע למורי ההסתדרות לשפר את מצבם, הגיע הזמן להתעורר ולהצטרף לכל בתי הספר הנורמאלים שתומכים בשביתה!
כתוב תגובה ל- מורה מאורט ביאליק
מורי הסתדרות -תתביישו
  מורה שובתת   13/11/07 14:22
התנהגות מורי הסתדרות המורים מעוררים בי גועל נפש.

כמו רבים במדינה שאחרים יעשו לנו את העבודה. שמורי הארגון ילחמו ואנחנו נקבל בדיוק מה שהם מקבלים.

כתוב תגובה ל- מורה שובתת
הכללה
  מורה מהארגון   13/11/07 22:54
ההכללה אינה במקומה. בבתי-ספר רבים קיימת סולידריות. בתיכונים רבים מורי-ההסתדרות מזדהים עם מאבקם של מורי-הארגון, ובבתי-ספר רבים עברו מורים חברי ההסתדרות לארגון המורים. התנהגות המורים באורט ביאליק, שעליה קראנו בעיתונים, ושעליה אנו קוראים כאן היא יוצאת-הדופן ומכוערת במיוחד. ובכלל, כיצד קשרה שרה, המורה מהוועד, בין הטיול לבין קבלת-השכר מרשת אורט? ניכר כי הדבר חורה לה מאוד. מדוע? מדוע אין היא מעריכה את מעשהו של המנכ"ל? אכן, לאור קריאת הכתבה ולאורן של התגובות- ניכר כי שיקולים זרים מעורבים בעניין.
כתוב תגובה ל- מורה מהארגון
12
פעם נוספת-יישר כוח לצביקה פלג
  מורה באורט   13/11/07 14:58
צביקה פלג מוכיח בשנית כי הוא עם המורים, מחמם את הלב ומחזק אותנו.המון תודה לך צביקה פלג.
כתוב תגובה ל- מורה באורט
13
ווסרמן תתבייש
  אבל בהסתדרות   13/11/07 15:20
הסכן ווסרמן-האוצר מכר את מורי ההסתדרות בזול.
קשה להאמין, אך פורסם כי בהסכם ישנה פגיעה בשכרם לשעה.
והם שותקים, כמו עגלים. בושה וחרפה.

יישר כח לארז, יישר כח למנכ"ל אורט.

הם-לא-ישברו-אתכם!
כתוב תגובה ל- אבל בהסתדרות
14
אומ"ץ?? זו דוברת שלכם?!? ח.ח.ח
  הורים ותלמידים   13/11/07 17:14
אנו,שמכירים מקרוב, את המתיימרת להציג עצמה כ"דוברת אומ"ץ, (לפי אתר אומץ,אין כלל דוברת כזו), אנו מודיעים
כי ה"דוברת" אינה ראויה להוות דוגמה חינוכית לתלמידיה.
צורת לבושה הפכה לשם דבר בביה"ס אורט ביאליק, מחשופים
וחצאית עולה אל על, בעוד שמאיתנו התלמידים דורשים לבוא בלבוש צנוע ובתלבושת אחידה. לשיעור היא מגיעה באופן קבוע באיחור של 15-20 דקות. האם אי פעם ראינו אותה בתורנות בהפסקות? חלילה וחס. וזאת- רק על קצה המזלג, על דמותה ה"חינוכית" של ה"דוברת"...
אולי זו הזדמנות שלנו כתלמידים וכהורים, לפנות לצביקה פלג, מנכ"ל אורט- אנא!! סלק את ה"דוברת" מביתנו ,אורט ביאליק!,שהפך ללעג ולקלס בשנתיים האחרונות באזור הקריות, מאז בואו של המנהל החדש,ויינגסט, שדרדר את ביה"ס.
כתוב תגובה ל- הורים ותלמידים
15
עושים בי"ס
  שרה   13/11/07 17:18
מנכ"ל אורט יכול לעשות בי"ס לשרת החינוך. הוא באמת תומך במורים. הגיע הזמן. כל הכבוד לצבי פלג!
גם גב' שרה יכולה להפגין יותר סולידריות עם העמיתים שלה. שרה, נסחפת. תתביישי לך!
כתוב תגובה ל- שרה
16
להיות או לא להיות
  הורה בקריה   13/11/07 17:25
זה לא רק מאבק של המורים. זהו מאבק על פרצופה האמיתי של החברה שלנו. חודש ימים מורחים את המורים במאבק. מענין מה היה קורה אם היו מנתקים את השלטר של החשמל. אבל חינוך, מי רואה את התוצאות כאן ועכשיו?
רבותי, נשלם על כך מחיר כבד בעוד 10-15 שנה. אנו לא רחוקים מהעולם ה-3. חינוך זה הבטחון האמיתי שלנו. שמישהו כבר יתעורר. מנכ"ל רשת אורט - אתה מוכיח מנהיגות.
ההסכם של הסתדרות המורים - זו בדיחה למערכת.
מורה מתחיל - כנראה אוכל פחות. מגוחך!
כתוב תגובה ל- הורה בקריה
17
נו...נו ..נו...
  חבר יגיל   13/11/07 17:30
שרה, את כורתת את הענף שעליו את יושבת. חבל! ככה לרוץ?רדוד מאוד.
כתוב תגובה ל- חבר יגיל
18
חומר למחשבה
  איש חינוך   13/11/07 18:13
מישהו שכח שסולידריות חברתית זה - ערך. כשזו תעלם - "אדם לאדם זאב". אנחנו לא רחוקים מזה במדינה שלנו. שמישהו באורט קרית ביאליק יתעורר ויתחיל כבר לחשוב על זה. שרה, אולי את תהיה הראשונה?
כתוב תגובה ל- איש חינוך
לאיש החינוך
  אבי ישראל   13/11/07 19:23
כמה שאתה צודק. זה לא רק המאבק של המורים. מדובר בכל המערכת החברתית. הפערים מתרחבים ואני מתפלא שעוד אירגונים בנוסף לסגל האוניברסיטאות ואנשי המחקר ואנשי רוח ןתרבות לא מצטרפים.זה הזמן לשינוי חברתי. איפה הם אנשי "תפנית"? עוזי דיין ושות'? עופר עייני - הרימו הכפפה. כנס שדרות (שלא בדיוק התקיים בשדרות) זה לא רק דיבורים. בקרית ביאליק יכולים להמשיך ללמוד אבל לטיול? למה? היתכן שאיש לא מבין את התמונה החברתית העגומה?
כתוב תגובה ל- אבי ישראל
19
שרה גולדברג יו"ר הוועד? של מי?
  מורה   13/11/07 18:40
כתוב תגובה ל- מורה
20
סולידריות
  מורה בשביתה   13/11/07 19:15
כל הכבוד למנכ"ל אורט!! מזמן לא ראינו סולידריות בחברה שלנו!! המורים יוצאים לטיולים,לא ישנים כל הלילות ,שומרים על התלמידים וההורים בעת שביתה יושבים בחוסר מעש ועוד מאשימים אותנו שהילדים מתרוצצים ברחובות!! יחס גורר יחס!!
כתוב תגובה ל- מורה בשביתה
21
לשרה
  שרה שיר   13/11/07 19:28
הפעם, טעית בגדול!
כתוב תגובה ל- שרה שיר
22
שנאת-חינם
  מורה כואבת   13/11/07 20:44
בימים שבהם מורי הסתדרות ברחבי הארץ תורמים ממשכורותיהם לקרן הארגון בכדי לסייע למורים נזקקים; בימים שבהם מורי הסתדרות בבתי-ספר שונים ברחבי הארץ אינם מלמדים כאות הזדהות עם חבריהם - החליטו מורי אורט ביאליק לצאת נגד חבריהם השובתים. גולדברג יוצאת נגד מנכ"ל אורט שהחליט לנהוג באצילות נפש, שהתגלה כמנהיג בשעת משבר ושילם משכורות לעובדיו. אין זה נראה לגברת גולדברג שחבריה המורים יקבלו כסף עבור ימים שבהם לא עבדו.היא הייתה מעדיפה לראות אותם שבורים ומחוסרי-שכר- בשם הצדק החברתי, כמובן. לעומת זאת- היא, בוודאי, מעוניינת ליהנות מן התנאים שאותם ישיגו מורי הארגון השובתים, שהרי כל מורי התיכונים ייהנו מהשגיו של רן ארז, גם החברים בהסתדרות. האם מורי-ההסתדרות באורט ביאליק היו מוכנים לחתום על הסכם "אופק חדש" ? שיחתמו - ואז שיצאו לטייל ברחבי ישראל !!!
יישר כוחך , מר צבי פלג.
כתוב תגובה ל- מורה כואבת
מורה כואבת
  תושבת   26/10/09 12:14
במקרה זה דווקא שרה צודקת מאוד לא לעבוד ולקבל שכר איפה זה כתוב? כך נראת המדינה שלנו אוכלי חינם!
בזמן ששבתו איפה היו הילדים שלנו? מי מימן שעורים פרטיים?
הארגון? מנכ"ל אורט? ממש לא!!
כתוב תגובה ל- תושבת
23
גולדברג עכשיו עם טענות נגד המ
  מירלה   13/11/07 21:33
לאן עוד האשה הזו רוצה להגיע?? ניסתה להכתיב מהלכים בארגון וחטפה בעיטה ב... כפתה עצמה על ההסתדרות והם מסכנים נותרו חסרי ברירה וקיבלו אותה. וכעת היא רוצה להכתיב מהלכים ולשנות החלטות של מנכ"ל רשת אורט. אני מתחילה להאמין לוסרמן שיש מורים שחייבים להוציא מהמערכת. צודק צריך רפורמה תתחיל בשרה גולדברג.
כתוב תגובה ל- מירלה
24
שרות דב
  הורה מודאג   13/11/07 23:47
בעידן בו בתי ספר מתחרים ושואפים לקבל אל שורותיהם תלמידים איכותיים, עושה יושבת ראש ועד המורים שרות דב לבית הספר, והנה מתגלה מראה פנים שלא הכרתי כהורה. אולי אחשוב שנית אם זה בית הספר שראוי לבני ללמוד בו.
כתוב תגובה ל- הורה מודאג
25
רוע לב צרוף
  מורה שובתת-ביאליק   14/11/07 08:08
הגב' שרה ג. כבר מזמן יצאה מדעתה. כל מה שנלחמה למענו בצעירותה , בזקנתה נלחמת נגדו ! האם לא הגיע הזמן לבער את הנגע ? חבל על השם הרע שיצרה לביה"ס. רוע ליבה הצליח לכרסם אפילו בהנהלה....
כתוב תגובה ל- מורה שובתת-ביאליק
צרות עין לשמה
  בעל של מורה שובתת   14/11/07 09:55
הצורך של שרה גולדברג להשתלח ביו"ר הארגון ובמנכ"ל אורט נובע ככל הנראה מתסכולים לא פתורים. אין חולק על כך שהמאבק הארצי מוצלח בהרבה מקודמו (1978) והתמיכה בשביתה בקרב הציבור הרחב היא מעל ומעבר לצפוי.
כתוב תגובה ל- בעל של מורה שובתת
26
ל-22 אני לא מורה ולא קשורה
  למאבק - קמיליה   14/11/07 20:52
על איזה תרומה אתם מבקשים נראה שדוקא לארגון יש כסף אם הוא מוציא לא מעט על הסברה לכל משרדי היצחנות וכו'. להיפך זה טובה כי לא ראיתי בהסתדרות שהשתמשו בזה.
כתוב תגובה ל- למאבק - קמיליה
27
אם שופטת קבעה !
  מוהל   21/09/11 21:23
אם שופטת קבעה שאכן קיים קשר בן פלג לבן ארז יש דברים בגו
מעניין לראות את הכתבה כי מאוד אקטואלית לעת הזו.

כתוב תגובה ל- מוהל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  |