s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פרשה חדשה: שלומי עוז הזרים 100 אלף דולר לקמפיין אולמרט
מאת: יואב יצחק  |  14/11/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בישראל אין כל חדש
  יובלית   14/11/07 14:26
אין חדש תחת השמש.
כתוב תגובה ל- יובלית
2
אליבי
  יהורם   14/11/07 14:39
שהירשזון ואולמרט יהיו חשודים? נראה לכם העניין.
כתוב תגובה ל- יהורם
3
התוכנית עובדה
  גרגמל23   14/11/07 14:45
נמנעה מלפרסם את המידע "לטובת הציבור"???
איזו הערה טיפשית איך זה יכול להיות לטובת הציבור???
כתוב תגובה ל- גרגמל23
4
פרשה חדשה? אבל לא האחרונה
  חץ   14/11/07 14:49
כתוב תגובה ל- חץ
5
העושק של5000 משפחות עולים בלוד
  קטיה גני אביב   14/11/07 14:49
וזה בדיוק מסביר איך החברה שבבעלותו חנקה במשך שנים רבות,אלפי משפחות עולים בגני אביב בלוד.
העיר לוד הפכה לקופה הקטנה של נבחרי הציבור
כתוב תגובה ל- קטיה גני אביב
6
לא יאומן אך מסופר ומדווח...
  עין צופיה   14/11/07 14:58
ללא ספק, ראש הממשלה שלנו גאון.
איזה רשת קשרים מסועפת יש לו. כמה חברים, כמה הטבות הלכו ובאו ממנו ואליו כפי הנראה.
אוקיינוס, אוקיינוס עמוק ושלם של קשרים ונושאים...
אני כבר טובעת בתוך כל זה.
תקוותי שבמשטרה ובשאר מערכות החוק יש שחיינים טובים ...
שלא יטבעו שם, שלא יוטבעו שם, שלא יתעייפו שם ושלא יתבלבלו, כדי שיוכלו אחרי כל זה להגיע ולהביא גם אותנו לחוף מבטחים.
וכל פעם מחדש נשאר רק לומר - לא יאומן!
כתוב תגובה ל- עין צופיה
7
בסוגריים בסוף הניסוח דו-משמעי
  אדם, ירושלים   14/11/07 15:01
הכותב רצה לומר שאילנה דיין נמנעה מלפרסם המידע וזאת בניגוד לטובת הציבור. אך הניסוח מצביע על ההיפך. כדאי לשפר את הניסוח. מעבר לכך, הייתי רוצה לדעת למה כלי תקשורת אחרים נמנעו מלפרסם הידיעה? איזה אינטרס היה להם? אם נפתחה חקירה משטרתית חדשה, הרי שהיה עליהם לדווח על כך.
כתוב תגובה ל- אדם, ירושלים
8
אולמרט? לא יכול להיות.
  raf   14/11/07 15:29
כתוב תגובה ל- raf
9
לא יכול להיות, אולמרט?!
  נסים גבאי   14/11/07 15:35
אחרי ההלם המוחלט...הרי מדובר בראש הממשלה למדינת ישראל הנאורה והמפותחת... אני כמעט בטוח שרשויות החוק ימצאו מהר מאוד דרך לטאטא את זה מתחת לשטיח... עד שפרקליט המדינה החדש יחליט מחוסר ראיות ועניין לציבור... לסגור את התיק.
איזו מדינה נפלאה.
כיף לנשום כאן.
נ.ב
מזוז מגבה את סגירת התיק.
זהו, נרגעתי.
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
10
איפה הייתם 7 שנים?
  אזרחון   14/11/07 15:36
כתוב תגובה ל- אזרחון
צודק. יש התישנות על עבירות אלו
  הרשל קרוכמל   14/11/07 17:37
מי שהעביר את המידע הזה ליואב יצחק היה ללא ספק מודע לכך שיש התיישנות על עבירות כאלו. מידע כזה רק מגרה את יואב יצחק לכתוב כתבות ללא תועלת מעשית וקצת מציג אותו באור מגוחך. כנראה שהעברת החומר נעשתה ע"י מתנגדיו של יואב יצחק שמעונינים לבלבלו ולהסיח את דעתו מעבירות אולמרט שעדיין לא חלה עליהן התיישנות.
כתוב תגובה ל- הרשל קרוכמל
11
לא יעזור כלום נגד אנאפוליס
  המוחה הלאומי   14/11/07 16:05
גם אם אולמרט ייתפס באונס לאור היום בתחנה המרכזית בת"א יהיו מספיק שמאלנים שיגידו "זה לא מה שאתם חושבים" אולמרט הוא לא אתרוג הוא סופר אתרוג. צבועי השמאל בתקשורת, עיתונאים, שדרנים, כתבים, כולם יחד וכל אחד לחוד במקהלה, לא יתנו לאנאפוליס ליפול. הנה נקראת הזדמנות חייו של השמאל לנקום בימין. אולמרט: אתה יכול לעשות מה שתרצה, לגנוב, לעשוק ,לרמות ואפילו לאנוס. קיבלת חיסיון מהשמאל בישראל, קיבלת חסיון מבית המשפט העליון שגם הוא בידי השמאל אין לך מה לדאוג, המשך בדרכך הנלוזה. ולבוחרי הליכוד שעברו לש"ס מסיבות עדתיות יש לי רק את זה לומר: את מה שבישלתם עוד תאכלו בגדול, אחרי שהשמאל יחזיר את כל השטחים ויעיף את כל המתנחלים לכל הרוחות יגיע תורכם, יסגרו לכם ישיבות יאכלו לכם חזיר בפרצוץ עוד תראו ויסעו לכם בשבת בבני ברק.
כתוב תגובה ל- המוחה הלאומי
12
רק יואב יצחק יחשוף את אולמרט
  מעריץ   14/11/07 16:13
עיתונאי מס 1 בארץ
כתוב תגובה ל- מעריץ
13
תחת כל ערימת חרא נמצא אולמרט !
  שושי   14/11/07 16:15
לא חשוב באיזה בוץ תנבור , תמיד יהיה שקר שהוא לאולמרט . נראה שמלאה הארץ אולמרט ! והמושחת הזה הוא ראש הממשלה !!
כתוב תגובה ל- שושי
סליחה! כל ערימת אולמרט חארה!
  חץ   14/11/07 17:34
כתוב תגובה ל- חץ
14
ליואב יצחק - אקווה שתתייחס
  חזיב   14/11/07 16:33
ב"ה

כל החשיפות שלך נוגעות לאולמרט.

האם זה אומר שיריביו כגון נתניהו וברק נקיים ? או שאתה שומר מידע עליהם לשעה שתיראה לך נוחה מבחינת הרייטינג שלך ?

לפעמים נדמה לי שהמשטרה והפרקליטות שומרות מידע מחשיד על כל מיני אנשים ומפרסמת מידע זה כאשר נוח להם.

אני מקווה שהשיקולים שלך אינם כאלה.

תודה
כתוב תגובה ל- חזיב
15
י.יצחק מתיז מים על נוצות האווז
  אך האווז לא נרטב   14/11/07 16:38
כנראה שיואב יצחק לא מעודכן. בין דורית בייניש לעובד יחזקאל, מזכיר הממשלה, נסגרה כנראה עיסקה. עפ"י העיסקה יבלום אולמרט את הרפורמות של פרופ' פרידמן נגד מערכת המשפט. בתמורה התחייבה כנראה בייניש לסגור את כל התיקים נגד אולמרט ולמזמז את החקירות עד בוא המשיח.
לאור זאת, חבל על מאמציו של יואב יצחק. הוא יכול אפילו להביא המחאת שוחד אם טביעת אצבעות של אהוד אולמרט: שום דבר לא יעזור. ידוע שכנופיית המשפט מכבדת עיסקאות, כמקובל במאפיה הסיציליאנית.
כתוב תגובה ל- אך האווז לא נרטב
16
אולמרט אחד כבר בחול בגלל חובות
  מייק   14/11/07 16:56

אף פעם לא הבנתי איך עסקן כמו אולמרט
שמעולם לא התבלט הצליח להשתחל לרשימה לכנסת
של הליכוד

כתוב תגובה ל- מייק
אולמרט
  מ.ב   14/11/07 17:24
כנראה שלשונו בצבע חום
כתוב תגובה ל- מ.ב
תקשורת מחוברת לשלטון ולהון
  שושפרי   16/11/07 21:48
התקשורת המחוברת לשלטון ולהון , שותקת , לכן נמשיך
להתגולל באשפת השחיתות .
אפילו החינוך קרס, מה נשאר ?????
כתוב תגובה ל- שושפרי
17
יואב ,אתה גיבור ישראל
  הגשש   14/11/07 17:04
אין מלים.
כתוב תגובה ל- הגשש
18
מה?! "החברה" לא מצאו חשדות -
  הרשלה   14/11/07 17:11
גם אצל יואב יצחק ...?!
כתוב תגובה ל- הרשלה
19
ושוב, אם הכל נכון, אני מחזקת
  ידי יואב יצחק.   14/11/07 17:17
הנלחם בשער באומץ ועקשנות. חזק ואמץ, אל תחת
כתוב תגובה ל- ידי יואב יצחק.
20
יש התישנות ???
  אהוד א   14/11/07 17:40
כתוב תגובה ל- אהוד א
יש התישנות. אך ציבורית זה מציג
  את אולמרט הנוכל   14/11/07 19:25
אין שום סיכוי להפיל את האתרוג הזה מהעץ. מערכת המשפט הרקובה שלנו מגינה עליו כעל נכס צאן ברזל. אני רק מקווה שהעם לא יעשה שטות ויבחר בו לראשות הממשלה בפעם הבאה.
אם אני צודק ואולמרט לא ייבחר, אזי יזכה בתפקיד רה"מ נוכל אחר שהשתמש בזכות השתיקה בחדרי החקירות של משטרת ישראל.
פני הדור כפני הכלב.
כתוב תגובה ל- את אולמרט הנוכל
21
חה חה חה... בוקר טוב אליהו
  סילבן מוזס רש"ת   14/11/07 18:03
הדבר הידוע הזה רק עכשיו נודע למשטרה? למה שלא יבדקו את קשרי השוחד היותר חמורים של הצמד הירשנזון-אולמרט עם הגורמים המוזכרים ?

מדובר בסכומים גבוהים בהרבה, ובעבירות חמורות של ממש, לא "סתם" עבירות מימון מפלגות. שוחד, הונאה, ביזה, גניבה, מעילה. מליונים!


כתוב תגובה ל- סילבן מוזס רש"ת
22
מחיאות כפיים סוערות ליואב יצחק
  טהורת המידות   14/11/07 18:47
ששוב ושוב מוכיח שהוא העיתונאי החוקר מוביל. לא נרתע
ועושה עבודה פשוט מעולה, הלואי על כל עיתונאי ישראל שהיו עובדים כמו העיתונאי יואב יצחק, אין ספק שישראל הייתה ניראת אחרת היום.
לא שמעתי באף ערוץ תיקשורת את הסקופ היוצא מהכלל של העיתונאי יואב יצחק.
יואב יצחק עושה עבודת חריש עמוקה כמו שהיוגב חורש את אדמתו תלם תלם, שעבודת האיכר היא עבודה ברוכה, כך חושף יואב יצחק את אולמרט המושחת והירשזון שהיום הוא פסה
אחד גדול, כך עבודתו של העיתונאי יואב יצחק ברוכה. ללא פלא שהאולמרט הזה עשה מעשה זימרי והצליח בדרכי
עורמה לגנוב מפלגה ולהביא את מדינת ישראל לשפל תחתיות.
==============כה לחי לעיתונאי יואב יצחק==============
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
23
הליכוד השחית כאן כל חלקה .....
  אחד מפשוטי העם   14/11/07 18:51
הם הזיקו לעם ולמדינה יותר מהחמס
כתוב תגובה ל- אחד מפשוטי העם
24
מכללה לשחיתות בע'ם
  א ר   14/11/07 19:00
זה שאולמרט מעורב בכל פרשה של אי יושר או שוחד זה לא חדש.אבל תסבירו לי לכל הרוחות מאין לקח פעיל הליכוד המושחת שלומי עוז סכומי עתק כאלה ,האם זה גנבות סתם,אולי איומים, אולי שוחד בקבלנות! מסתבר שלא רק שלומי הזה מעורב בכספים שחורים,כל מרכז הליכוד שהיה וחלקו הגדול עבר לקדימה עם המושחת הגדול אריק שרון ומשפחתו,כולם יכולים גם היום לפתוח מכללה לשחיתות וגנבת כספי ציבור ברשיון
כתוב תגובה ל- א ר
25
שמו מוכר-האם זה זה שזייף $$$$?
  מיכל מירושלים   14/11/07 19:43
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
26
הפסקתי לרכוש ידיעות ..........
  פשוטת עם   14/11/07 19:44
אני וחברי החלטנו שכל עוד עתון ידיעות לא עושה את תפקידו נאמנה וערוץ 2 ששכח שהוא מחוייב דיווח בזמן אמת לחברה האזרחית לא לרכוש עיתון ידיעות ולא להביט בחדשות של ערוץ 2 ולדעתי זה הרמז הברור ביותר שלנו האזרחים. יש לעשות חרם צופים נגד אותם כלי התקשורת שמתפרנסים מאתנו לגרום להם הפסד כלכלית על ידי רייטינג נמוך. ומפה אני קורה לכל אזרח ואזרח להעביר את המסר הזה הלאה ללא חשש וללא יראה והאמינו לי זה ילמד אותם לקח שהם מחוייבים כלפינו יותר מאשר כלפי ההון והשלטון.מושחתים נמאסתם!!!
כתוב תגובה ל- פשוטת עם
גם אני קורה לכל האזרחים.......
  חרד לדמוקרטיה   15/11/07 05:50
הפסיקו לקנות ידיעות אחרונות ולראות חדשות בערוץ 2 כוח הרייטיניג הוא בידינו וננצל אותו למען עתיד התקשורת הדמוקרטית בישראל,
הכוח ביד העם, נלחמנו בפרעה יש בידינו להלחם נגד שחיתות ושתיקת העיתונאים!!!!!
כתוב תגובה ל- חרד לדמוקרטיה
מסכים בכל פה
  איש אסטרטגיה   15/11/07 07:57
התקשורת אינה ממלא את תפקידה ודווחיה אינם דיווח אמת קשרי הון תקשורת ופוליטיקה הפכו לפקטור רציני ביותר בדיווח עיתונאים ולכן אנא אנו באים, אני מסכים אם תגובותיהם של לפני בנוגע לתקשורת ופונה ומשעה זו אם לא נפעל וננצל את הכוח שיש בידינו כוח הרייטיג הם לא יבינו, קחו אחריות על עצמכים הפסיקו לקנות או לצפות בכלי התקשורת שמעורבים בסתימת המידע והסתרתו ואז ורק אז ננצח נצחון גדול למען הדמורקטיה במרחב התקשורתי ולמען עתיד ילדינו. בעיני אי מילוי העיתונאים את תפקידם התקשורתי הדמורטי שווה ערך לפיגוע אסרטטגי.
כתוב תגובה ל- איש אסטרטגיה
הרעיון ניראה לי גאוני
  מרקורי   15/11/07 14:12
חובה אבל חובה לדעתי לכל אדם הסביר בישראל החפץ בתקשורת הוגנת ודמוקרטית להצטרף למאבק הזה לדעתי כדאי להעביר הודעת שרשת באימייל של האנשים, ולשכנעם שאין לנו דרך אחרת לתקשורת הוגנת וישרה רק אם נחרים את אותם כלי התקשורת הלא נוהגים בדיווח אמת. אני מקוה שמכאן תפתח הטובה ומכאן יהיה השינוי האמיתי לקראת השנים הבאות עלינו לטובה והתקשורת האלקטרונית הכתובה והמדוברת הישראלית תתעשת ותמלא את תפקידה הדמוקרטי.
כתוב תגובה ל- מרקורי
אם זה כל כך קל למה עד היום
  חשיבה פשוטה   16/11/07 09:54
היות ומרבית העם לא מזדהה עם דרך התנהלות התקשורת, אז איך זה שהצעתך עד היום לא יצאה לפועל. מה כולם כל כך טפשים, המסקנה זה בלתי ישים.
כתוב תגובה ל- חשיבה פשוטה
27
אכן כן הדבר נכון
  הנהג   14/11/07 19:48
הירשנזון נישאר חייב 250000אלף שח ואולמרט כ600000שח כבר כמה שנים שהם מיתחמקים משלומי תשאלו את שולה זקן מלשכת אולמרט ואת עובדיה כהן
כתוב תגובה ל- הנהג
28
אסור לשלומי עוז לתרום ?
  זה דווקא יפה   14/11/07 19:57
מה לא בסדר אם שלומי עוז תורם כסף לאולמרט?
יותר טוב מלתום למוזיאון.
כתוב תגובה ל- זה דווקא יפה
שלומי עוז ידוע בסניף ר"ג
  חינמון   14/11/07 22:16
כמושחת של הליכוד. היה מכרז ששמו כחול לבן והוא קיבל אותו אעפ"י שלא הגיע לו. ומי סידר לו את ההצלחה במכרז -ניחשתם - סילבן ידידו.
חברי ליכוד מר"ג נגועים חלקם בשחיתות גדולה. אז אין מה להתפלא שעוז עשה "עבודה" לרוה"מ ומחכה לתמורה.
כתוב תגובה ל- חינמון
תגובה
  הנהג   14/11/07 22:40
לא ידוע על כל נושא כחול לבן זה סתםםם שקר
כתוב תגובה ל- הנהג
משחק טריוויה:לבן כשלג , כנפיים
  דר סודוקו אלצהימר   16/11/07 08:47
כתוב תגובה ל- דר סודוקו אלצהימר
29
ליואב
  הנהג   14/11/07 20:00
תאמין למה שכתבתי ויותר מיזה צור קששר דרך התגובות ידידך מגלובס ליפני 20שנה בערך
כתוב תגובה ל- הנהג
30
מתחילים להבין את זליכה
  נערי הירשנזון   14/11/07 20:50
תראו במה זליכה היה נתון- מוקף שחיתויות מבוקר עד ערב יום יום.
כתוב תגובה ל- נערי הירשנזון
31
מז"ט ynet "גילה" את הידיעה
  נסים גבאי   14/11/07 20:54
רק כעת, בערב.
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
32
תחת כל ערימת חרא נמצא אולמרט !
  תחת כל ערימת חרא   14/11/07 21:08
תחת כל ערימת חרא נמצא אולמרט !
כתוב תגובה ל- תחת כל ערימת חרא
33
שוב יואבי! לא נמאס לך?
  חה חה   14/11/07 21:12
ואתם כל הימנים הכתומים שבו בשקט עוד הרבה שנים כי אולמרט יראה לכם איך שולטים פה ללא מייצרים!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- חה חה
34
ו nrg גם זה לא.וגם איילה שכחה.
  עתונאי חצר   14/11/07 21:22
כתוב תגובה ל- עתונאי חצר
35
הקשר: אולמרט-הירשזון
  א.ל. רמת-גן   14/11/07 21:35
סיפור העברת הכספים לאולמרט מהצדיק שלומי עוז ומעורבות הצדיק השני א.הירשזון, מחזק את הצורך הדחוף לבדוק את הקשרים הלא כשרים בין אולמרט לחברו הירשזון.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
36
אולמרט:לא מחזיר הלוואות סדרתי.
  אשרי המאמין   14/11/07 21:55
שכחתם כבר שאולמרט לא החזיר הלוואה אחרת לפני כ-30 שנה,של 50 אלף $ ללא ריבית?
כתוב תגובה ל- אשרי המאמין
37
למיטב ידיעתי הירשזון החזיר את
  אחד ששמע   14/11/07 22:21
הירשזון כבר החזיר את החוב של אולמרט מכספי ההסתדרות הלאומית.
כתוב תגובה ל- אחד ששמע
38
יש לברך שהמורסה יצאה מהליכוד
  יעקוב המישור   14/11/07 22:24
וכעת יש לנתניהו ליכוד חדש ונקי שמוכן ומזומן לקחת את השלטון באהבה ובתקווה.
כתוב תגובה ל- יעקוב המישור
39
אולמרט קובע את סדר יום בתקשורת
  אברהם סולומן   14/11/07 22:39
כדי לגרום לכך שמעלליו של אולמרט יכתבו בעמוד ה שבעי או השמימי -הוא יוצא בפשרות בתוכניות שעלולות לגרום למדינה נזק רב -
וזאת אך ורק להסיט את מעלליו בתקשורת - והאמת הוא מציח.
והתקשורת עוזרת לו.
כתוב תגובה ל- אברהם סולומן
40
למה אין עצורים כמו שעשו לחבד
  משה סוכמיר   14/11/07 22:52
כתוב תגובה ל- משה סוכמיר
41
זהו הלך על ל-מרט - (|-:|
  vmupv nkngkv   14/11/07 23:32
חה-חי-חי זה מצחיק אבל זהו - הסוף כבר ברור זהו הקש האחרוו לא יכול לכתוב יותר - חייב לצחוק, ביי
כתוב תגובה ל- vmupv nkngkv
42
ישכילנו העורך על דמותו של עוז.
  סקרן שרוצה לדעת.   15/11/07 00:22
מה מפחיד את יואב יצחק לפרוש תקציר הקשרים שבין רבי שילטון והעולם העברייני ועתירי ההון.
כתוב תגובה ל- סקרן שרוצה לדעת.
43
המרצע מציץ מהשק
  קומבינטור   15/11/07 00:34
לכל מי שעדיין לא מבין למה אולמרט התעקש על הירשזון באוצר: דמי שתיקה. ובקרוב (אחרי השימוע) הוא יתחיל לזמר, כך שכדאי לו להיזהר - משהו עוד עלול "לקרות" לו.
כתוב תגובה ל- קומבינטור
44
יואב , אתה לא רציני
  הרצליה   15/11/07 01:26
ואם עוז שיקר כדי לנפנף מעליו את גבאי ??
ןאם מישהו יגיד שהוא גנב יחד איתך ?? זה הופך אותך לגנב ??

תפסיק לזלזל בקוראים
כתוב תגובה ל- הרצליה
TGUVA LE HERTSELIYA
  KRIEF BENJAMIN   23/11/07 20:32
ADON YAKAR ANIY MASKIM LE MA SHE ATA OMER VEZOT IM MDUBAR BE HAVERIM VE BE ANASHIM PSHOTIM KAN MDUBAR VE MUKLAT BE OFEN BARUR ROSH HAMIMSHALA VE SAR HAOTSAR HAIM BARUR BA ME MDUBAR VE AL TITAMEM LAKATAV HEAMIN YUAV EN ET KOL HAZMAN LEHASHIV LKULAM AL KEN ANI KE KORR MEGIV
כתוב תגובה ל- KRIEF BENJAMIN
45
איפה? חיפשתי, חיפשתי וכלום.
  איתי   15/11/07 01:51
עכשיו 2 בלילה (כמעט) - חיפשתי ולא מצאתי. זה היה במבזקונים אולי, 3 שורות קצרות? או שבאמת היתה כתבה ולא מצאתי אותה אחרי 10 דקות של חיפושים?
כתוב תגובה ל- איתי
46
כושר הישרדות מדהים
  דן גשש   15/11/07 04:47
למי שלא ביקר


ehud-olmert.com
כתוב תגובה ל- דן גשש
47
האולמרט לא אשם הוא נולד כזה
  paganus   15/11/07 05:19
היהפוך כושי עורו ואולמרט את תכונותיו עכשיו יש לעזוב
את האולמרט יש לו מיקרופרוסטטס וזה יכול להזיק לו הוא
בדרך לקנוסה שם יראו לו מאיפה הדג מטיל את מימיו
כתוב תגובה ל- paganus
48
שהמשטרה תבדוק היכן הלכו 80.000
  עמנואל חיים   15/11/07 05:46
לפני כשנתיים תבע שאול דור מזכיר מועצת הפועלים בכפר סבא בשם אגודת הספורט הפועל, את חברת הניהול של אלי טביב הפועל כפר-סבא כדורגל ואת ההתאחדות לכדורגל שיחזירו להם את הקבוצה כיוון שמעלו בניהול הקבוצה לאחר שנחשף ששילמו משכורות כפולות לשחקנים.
בית המשפט קבע שאגודת הפועל כפר-סבא בראשות שאול דור לא באה ביידים נקיות למשפט וקנס אותם ב- 80.000 ש"ח.
מהיכן הם השיגו את הכסף לשלם?
פנו לראש העירייה יהודה בן חמו, זה פנה לאופיר פינס שהיה שר הפנים באותה תקופה וזה החליט להעניק לעירייה את פרס ניהול משק המים בהצטיינות ע"ס 150.000 ש"ח.
עיריית כפר-סבא שקיבלה את כספי הפרס החליטה להעביר אותו למפעל המים שהם יחלקו את הפרס לפי קריטריונים של ועדת הקריטריונים של העירייה.
העירייה החליטה להעביר את הכסף בין היתר ל- 5 עמותות ספורט מסכנות. אלו הסבו את הכסף לאגודת הספורט הפועל. האגודה הזו לא עוסקת בספורט ולכן גם לא מקבלת כספי תמיכות מהעירייה או ממינהל הספורט.
בין היתר נתגלה לי שעמותת האתלטיקה הקלה נסגרה ע"י המפרק וראש העמותה בעבר שמואל דרור, ולכן נשאלת השאלה איך היא המשיכה לקבל כספים?
עמותות מסכנות לפי דברי העירייה שמקבלות תמיכות איך הם פתאום משתחררים מכסף?
פניתי לרשם העמותות בתלונה.
העמותות השיבו אותה תשובה: העברנו את הכסף לאגודת האם הפועל כפר-סבא לצורך שירות מזכירות שהם עשו לנו! מעניין שכול יתר העמותות לא נדרשו לעשות כך.
רשם העמותות פנה לרשם האגודות השיתופיות לחקור באם מפעל המים בכפר-סבא היה תקין.
זה השיב לי שמפעל המים העביר את הכסף באופן לא תקין כיוון שהחלטת להעביר לעמותות את הכסף נעשה ע"י ההנהלה המצומצמת ולא ע"י הדירקטריון של מפעל המים.
רשם העמותות השיב לי שהוא אינו רואה פסול העברת כספים בין העמותות.
ברצוני לשאול האם אני יכול גם להקים שתי עמותות אחד למסכנים והשניה אליה יעבירו כספים? בדיוק כפי שעשה אהוד ברק? תבדקו את העניין הנ"ל יש לי מסמכים רבים.
דרך אגב מנכ"ל העירייה לשעבר לאות תודה קיבל ממזכיר מועצת הפועלים את פרס השנה של ההסתדרות.
כתוב תגובה ל- עמנואל חיים
49
משפחת שרון הכניסה את שלומי עוז
  למרכז הליכוד.   15/11/07 06:29
חבר עבריין מביא חבר עבריין.
כתוב תגובה ל- למרכז הליכוד.
50
כי בחטא נולדתי ויחמתני אימי
  קצה הקרחון   15/11/07 07:35
כתוב תגובה ל- קצה הקרחון
51
התרנגול שקורא מעל ערימת הדומן
  קריאת הגבר   15/11/07 07:39
כל פוליטיקאי ועסקן וערימת הדומן והחרא שלו-מגעילים נמאסתם - לגיליוטינה הציבורית של דעת הציבור והקהל האזרחים ולמשפט העם ונפגעי השלטון והממסד.
כתוב תגובה ל- קריאת הגבר
52
שלומי עוז אינו עברין
  עובדיה   15/11/07 08:57
שלומי עוז , שאיני מכיר אותו , הואשם בעבירה וקבל על כך עונש . אין שום טענה או ראיה שעסק בעברינות מאז ואין מקום לקשור ליד שמו את המילה עברין.
כתוב תגובה ל- עובדיה
53
"צהר" ממנה לשר נהרי את סעודת
  שם השם   15/11/07 09:11
כותרת היום: "עמותה להחזרה בתשובה בשם "צהר" מימנה לשר משולם נהרי מש"ס את סעודת שבע הברכות לנישואי בנו בבית מלון בירושלים בעלות אלפי שקלים".
את התחקיר הזה לא נקרא כמובן אצל יואב יצחק.
או לחילופין נקרא אותו רק אחרי שכולם ילעסו אותו ולא יהיה בזה משום סקופ
הגילויים השערוריתיים שלו תופסים רק מימין כלפי שמאל. תחקירים לגבי הימין דתיים וחרדים הם רק למראית אין אחריכולם. אף פעם אין גילוי ראשוני.
כתוב תגובה ל- שם השם
54
לפחות זה לא כספי מדינה
  כל הכבוד לאולמרט   15/11/07 09:15
מה לא בסדר שאולמרט לוקח כספים מהעולם התחתון למימון פעילותו במרכז התחתון של הליכוד? מה רציתם - שיקח כספי מדינה ?
כתוב תגובה ל- כל הכבוד לאולמרט
אולמרט הצהיר כמדומני שהעיקר
  השקיפות בתרומות   17/11/07 19:00
ובמסגרת אותו עקרון לא היתה לו בעיה לקבל תרומה מרוזנשטיין. אז למה שתהיה לו בעיה לקבל תרומה מעוז- חבר מרכז ליכוד ידוע ובעל השפעה? עודף אנינות דעת אינו מחלה ממנה סובל רוה"מ.
כתוב תגובה ל- השקיפות בתרומות
55
אולי תשלחו אותו כבר לכלא!!!
  אהוד השני   15/11/07 10:44
כתוב תגובה ל- אהוד השני
56
הפסקתי מאז תוכנית אולמרט לצפות
  שושפרי   15/11/07 23:39
הפסקתי לצפות בתוכנית "עובדה" מאז התוכנית על אולמרט.
לא היה תחקיר , אלא סנגוריה לאולמרט.

כל כך התאכזבתי מהתוכנית, .

הבן של שרון הביא ללכוד את שלומי עוז . כולם פושעים
ומזוז כלומניק . קצב צוחק על מזוז ועל ניצן, פרקליט שהפך לסנגור של קצב.
כתוב תגובה ל- שושפרי
57
מתגלים סודות נוסחות ה"יש מאין"
  רשם פטנטים   16/11/07 08:43
כתוב תגובה ל- רשם פטנטים
58
מדובר בעניין נפיץ עם הוכחות
  יודע במה מדובר   16/11/07 09:03
כתוב תגובה ל- יודע במה מדובר
59
נציג מובהק של ההון שלטון.
  אבנר ממודיעין   17/11/07 18:15
מי חשבתם שזה אולמרט, הוא פוליטיקאי סוג ח' ועבריין סוג א', אז מי יכולים להיות תטמכיו, או סוג כזה של אנשים (כולל "כבוד" השר הירשזון שמעלליו בינתיים נתגלו),או כדאייניקים שברגע שהוא ירד הם יעלמו
כתוב תגובה ל- אבנר ממודיעין
60
אמור לי מי הם חבריך
  ?   18/11/07 10:24
כתוב תגובה ל- ?
61
רק מרי אזרחי
  qwer   18/11/07 10:26
יוציא את המנוול וחבריו ממשכנם.
מה אתם חושבים שהוא לא יודע מי חקור אותו ? מי ישפוט אותו ?
ואם זה לא עוזר תמיד אפשר לעשות מסיבת עיתונאים ולומר שאני חולה בסרטן או משהו כזה.

מי שמסכים ביום פקודה לעלות להפגין מול הכנסת שיכתוב כאן ועכשיו.
אני בא!
כתוב תגובה ל- qwer
62
טטרקה מכניס שלומי עוז לתש"ן
  רוני קופרבאום   20/11/07 11:28
גם בחברה הממשלתית תש"ן שלומי עוז מעורב, בחסות המנכ"ל, כך עולה מדו"ח שפרסם אתמול מבקר המדינה. עד מתי מינויים פוליטים למנכ"לים על חשבון כספי הציבור והמנהל התקין? ''ממסמכי תש''ן עולה כי המנכ''ל נפגש בתחילת שנת 2005 במסגרת עבודתו עם מר שלומי עוז, שהוא בעלה של מנהלת מחלקת משאבי אנוש בחברה. מר עוז היה בעבר חבר מרכז הליכוד. ... לדעת משרד מבקר המדינה, לא היה ראוי שמנכ''ל של חברה יערב בענייני החברה אדם שלא היה לו מעמד כלשהו בענייניה, ובייחוד כשמדובר באדם בעל זיקה פוליטית מפלגתית. אין מקום לתת לגורמים פוליטיים או עסקיים שאינם קשורים לחברה להשפיע על הניהול של ענייניה.'' (עמ' 77 דו''ח מבקר המדינה)
כתוב תגובה ל- רוני קופרבאום
63
תשתיות נפט ואנרגיה
  דוד ישראל משה   21/11/07 21:32
שלומי וטטרקה חברים טובים איפה הבעיה , שימותו הקנאים
כתוב תגובה ל- דוד ישראל משה
64
אלה הביאו את הפערים והשחיתות
  אחד שאוכל את הלב   24/11/07 07:37
מה כולם מגלגלים עיניים,האם לאור כל הגלויים והחקירות שהיו לפני סיפור שלומי עוז לא היה מוכר?,האם לא ברור שאריאל ובניו, אולמרט, הירשזון ואחרים (כולל פוליטיקאים ממפלגות אחרות) קיבלו הרבה מאד כספים מכל מיני "מקורות עלומים כביכול" ע"מ לקדם ענייניהם ולאחר מכן "משלמים להם היטב" במשרות ובמכירת רכוש לאומי ועוד ןעוד,לכן אין מקריות שישראל עולה כל הזמן במדרגות המדינות שבהם השלטון מושחת והרקב חודר יותר ויותר לכל מיני מערכות שלטוניות (מסוי, אכיפה, הרשאות בנוי,מסירת חופים ואתרי טבע, שחיתויות במערכות עירוניות ועוד,
האם זה לא יותר מסוכן לקיומנו מאוייבינו החיצוניים תשפטו אתם?.
כתוב תגובה ל- אחד שאוכל את הלב
65
זוכרים את חקירת נתניהו ?
  אביתר1   24/11/07 16:34
המשטרה נטפלה לביבי ואשתו בגלל "ציפור הבננה" שהייתה קישוט מפלסטיק שקבלה שרה נתניהו כמזכרת ומזה עשו טרראם גדול ...

הים שברשות הממשלה עומד אדם הנחשד בפיללים ובמעשי שחיתות בסדר גודל עולמי כל התקשורת יושבת בשקט.
כתוב תגובה ל- אביתר1
66
איך לא ירדפו אחר ראש הממשלה
  איך לא   26/11/07 12:39
ביבי עושה זאת הוא ,תומך בבניש ולוחץ יד לגידמק.נחרבה המדינה.יגנבו את השילטון מיתחת לאף תלך הדמוקרטייה.וקורץ לברק .יהיו שני מעמדות . לבנים ושחורים.
כתוב תגובה ל- איך לא
67
אילנה מפרסמת מה שנוח לה ולא
  את כל האמת   27/11/07 07:59
כתוב תגובה ל- את כל האמת
68
הירשזון היה הגבר של אולמרט
  חץ   2/12/07 18:26
כתוב תגובה ל- חץ
69
איזה מדינה ביזיון... אולמרט
  דרורהצחור   26/02/08 15:26
מלך המושחתים חי, נושם, ומנהיג מדינה שלמה המושחת הזה, ואיך אכלו לנעמי בלומנטל את הלב, את הנשמה, את הכבוד, בגלל מעשה נבזה של הנהג שלה שטמן לה מלכודת.
מדינה ביזיון!!!
די לשחיתות!!!
מושחתים נמאסתם, הביתה!!!
כתוב תגובה ל- דרורהצחור
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  |