s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דיאלוג עם פרק נ"ח בספר ישעיהו
מאת: איתן קלינסקי  |  12/09/2021
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"תשתית ערכית" עאלק...
  מגיב ותיק   12/09/21 09:00
כדאי שנדע, מי שמלהג כאן תדיר על רוחניות, מוסר וכעת על ערכיות שאר הבלה בלה... הנו סופר צבוע...

ומי הוא אותו "ערכי" מקצועי ?

קומוניסט/ערביסט/פוסט ציוני שהקריא שיר בערב לזכרו של טרוריסט ורוצח דרום אמריקאי...

ומי היה אותו טרוריסט, נשוא הערצתו של איתן, שאיתן הקריא שיר לזכרו ?

האיש לזכרו איתן קרא שיר, היה צ'ה גווארה - ארכי טרוריסט דרום אמריקאי /קומוניסטי שפיקד על פלוגות סער אימתניות, הקים מחנות כפייה, ביצע בעצמו הוצאות להורג רבות והיה אחראי למותם של אלפי גברים, נשים וילדים. בדרך כלל בסגנון הוצאות להורג של דע"ש.

ביומנו של גווארה מתוארת הוצאה להורג – שנעשתה בידי גווארה עצמו של אריסטידיו, איכר שפשעו היה לומר שברצונו להפסיק להיות בצבא המורדים. מספר שנים לאחר מכן, סיפר גווארה בנאום, שבסיירה מאסטרה “הוצאנו להורג המון אנשים על-ידי פלוגות סער, ללא ידיעה האם הם באמת אשמים. באותו זמן, המהפכה לא יכלה לעצור ולבצע חקירות”

אחד הסיפורים המזעזעים על גווארה קשור לאירוע בו חקר נער בן 17 שהיה חלק מצבא בטיסטה. הנער התחנן על חייו: “לא הרגתי אף אחד. הרגע הגעתי לכאן. אמא שלי היא אלמנה ואני בנה היחיד. הצטרפתי לצבא כדי לקבל משכורת ולשלוח לה כל חודש. אל תהרוג אותי, אל תהרוג אותי”. צ’ה ענה בפשטות: “למה לא?”, הוביל את הנער לקבר חפור, וירה בו למוות בראשו.

וכעת הצבוע מחרטט על תשתית ערכית

בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
2
שואאל הנביא ישעיהו בפרק נ,"ח
  הזה צום אבחרהו??!   12/09/21 10:46
וישעיהו קובע בפסקנות רבה, שאין ערך לצומו של אדפ ש-365 ימים בשנה מינוס יום אחד לא פרס לחמו לרעב, נקט במדיניות מעמדית נצלנית של עוותי משפט ועושק שכיר יום בחברות קבלן. את צומו דוחה הקדוש ברוח הכתוב ומנוסח בבהירות רבה בספר ישעיהו פרק נ"ח.
כתוב תגובה ל- הזה צום אבחרהו??!
3
שמעתיק ויקיפדיה את שקריו
  שנה טובה למגיב ות   12/09/21 11:21
עשרות פעמים כתב מגיב ותיק את השקר על צ'ה גווארה בלי שיציין, שאת השקר הוא ציטט מילה במילה מויקיפדיה. ומבלי שויקיםדיה תציין שזה היה כצה האשמה של ממשחלת בוליביה שהוציאה להורג את המהפכן צה ג'וארה.
כתוב תגובה ל- שנה טובה למגיב ות
למטומטם/טמת...
  מגיב ותיק   12/09/21 15:23
בתגובתי, אין מילה מהויקיפדיה .כולל רציחותיו המזוויעות של הטרוריסט.

אני מניח שהאמת על איתן תומך תומכי הטרור והטרוריסטים (מסוגו של הטרוריסט הדרום אמריקאי) ועל הטרוריסט עצמו - כואבת,

המלצתי, לשים קרח וללחוץ....
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק מתעקש לשקר
  מגיב ותיק מתעקש   13/09/21 10:50
רק במקרה התיאור עליו חוזר מגיב ותיק הוא מילה במילה כמו התיאור בויקפדיה. כשלמעשה זואשמה שממשלת בוליביה האשימה את צ'ה גוארה לפני שהוציאו אותו להורג בירייה.....במשפט שנמשך יום אחד
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק מתעקש
השקר טבוע בכם מלידה
  מגיב ותיק   14/09/21 12:22
בויקיפדיה אין כלל את סיפור רצח האיכר אריסטידיו וסיפור הנער שהתגייס. אין ספק כי קומוניסטים בזויים כמותכם ייתעלמו מהתמיכה המביכה של האיתן בטרוריסט ועצם טבעו של הקומוניזם הרצחני. העיקר לשקר. בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אוילוש היה התלמיד הכי חלש שלי
  דר' ויקי זועבי   13/09/21 10:52
לא הצלחתי ללמד אותו אפילו להעתיק נכון.
כתוב תגובה ל- דר' ויקי זועבי
יזבקל'ה, כולי תמיהה...
  מגיב ותיק   14/09/21 12:25
הייתי בטוח שאת מחלקת בקלאוות בחוצות הכפר. או אולי את צריכה לקחת אותם חזרה לרגל תפיסת חלק מהטרוריסטים...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
4
שבוע מבורך
  ACUH   12/09/21 12:01
כתוב תגובה ל- ACUH
5
forgiviness from patients ,,
  we must ask   12/09/21 18:14
been hospitalized in overcrowded....
כתוב תגובה ל- we must ask
6
לאמץ אץ הסלידה מאקט חיצוניים
  לאמץ את פרק נ"ח   13/09/21 08:50
הנביא ישעיהו בפרק נ"ח בז לאקטים המיצוניים של הפולחן כמו זבח וצום ומעדיף את המעשה המוסרי, האנושי , הסוציאלי. השאלה ששואל הנביא "הזה צום אבחרהו????" כאשר התשובה שעדיף לנפץ חרצובות רשע מאשר צום "פרוס לרעב לחמך" - היה בעל רגישות סוציאלית וחברתית עדיף על צום.
כתוב תגובה ל- לאמץ את פרק נ"ח
7
עדיף מעשה מוסרי וחברתי על צום
  עדיף מעשה מוסרי   13/09/21 09:08
כתוב תגובה ל- עדיף מעשה מוסרי
8
הטמטום מעריץ את מגיב ותיק
  הטמטום מעריץ   13/09/21 10:32
הטימטם מעריץ את הסגנון של מגיב ותיק. הרדידות הלשונית של מגיב ותיק היא נושא להערצה של אנשים רדודים . השימוש החוזר ונשנה בתגובתו של מגיב ותיק על המילה טמטום יש בה את העדות הנאמנה להערצה ההדדית של הטמטום את מגיב ותיק ומגיב ותיק את הבסילות והטיפשות.
כתוב תגובה ל- הטמטום מעריץ
9
שנה טובה לעם ישראל
  שנה טובה לעם ישרא   13/09/21 11:29
שנה טובה לעם היהודי בכל תפוצות הגולה.
כתוב תגובה ל- שנה טובה לעם ישרא
10
שנה טובה לעם היהודי בכל התפוצו
  שנה טובה לעם ישרא   13/09/21 12:01
שנה טובה לעם היהודי בכל התפוצות, שנה של בריאות טובה לכל יהודי באשר הוא.
כתוב תגובה ל- שנה טובה לעם ישרא
11
"הזה יהיה צום אבחרהו"????!!!!!
  ישעיהו שואל .   13/09/21 16:48
ישעיהו שואל, ואנחנו בחיי היום יום נותנים תשובה מנוגדת לשאלה הרטורית של הנביא. הנביא רוצה את "פרוס לרעב לחמך" , הנביא רוצה חברה עם רגישות סוציאלית ומדיניות סוציאלית ולא חברה המושתתת על ציוויים פולחניים. אין משמעות לצום, אם הוא אינו מלווה בעשיה יויומית של עשייה מוסרית וסוציאלית.
כתוב תגובה ל- ישעיהו שואל .
12
לא לשכוח את יום הכיפרים ב-1973
  1973   13/09/21 16:57
אופוריה משיחית, שאפפה את הציבור הישראלי מאז 1967, אטמה את אוזני ממשלת ישראל להקשיב לקול ההגיון והמוסר, סנוורה עיני הממשלה ואטמה את הלבבות לחוש את המציאות, והתוצאה העגומה היא, שלמעלה מאלפיים הרוגים היו לנו במלחמת יום הכפורים 1973 ואלפי פצועים ואלפי משפחות עם צלקות גוף ונפש.
כתוב תגובה ל- 1973
13
והרבה חשבון נפש
  צום קל לצמים   13/09/21 17:26
אני מאחלת מכל הלב צום קל לצמים, אבל הרבה הרבה חשבון נפש.
כתוב תגובה ל- צום קל לצמים
14
גמר חתימה טובה לשנת שלום
  גמר חתימה טובה   14/09/21 09:17
מי ייתן ונוכל ליישם את גמר החתימה , שהיא תהיה חתימה טוהנ על שנה בה נצעד קדימה לחיי שלום והבסה מוחלטת של מגיפת הקורונה .
כתוב תגובה ל- גמר חתימה טובה
15
גמר חתימה טובה
  מאחלת לעם ישראל   14/09/21 09:36
כתוב תגובה ל- מאחלת לעם ישראל
16
"הזה יהיה יום צום אבחרהו...?"
  שואל הנביא ישעיהו   14/09/21 10:26
הנביא ישעיהו שואל במפורש האם "זה יהיה צום טבחרהו, יום ענות אדם נפשו". ותשובת הנביא היא במפורש שאיו ערך לצום, שאינו מתלווה אליו פתיחות כלפי הזולת. אדם שבוטות לשון ואטימות כלפי הזולת איפיינו אותו, הצום לא יחלצו.
כתוב תגובה ל- שואל הנביא ישעיהו
17
שנשמוט השנה את כל צרותינו
  שנת שמיטה   14/09/21 10:46
אני מאחלת למדינת ישראל, שהשנה נשמוט את כל צרותינו, נשמוט את נגעי מחלת הקורונה המאיימת על חיינו התקינים. נשמוט את כל חובות של המדינה. שתהיה שנה בה נהיה מאושרים.
כתוב תגובה ל- שנת שמיטה
18
לחג המתקרב-חג סוכות שמח
  חג סוכות שמח   16/09/21 21:54
כתוב תגובה ל- חג סוכות שמח
19
בעקבות שבת מבורכת - שבוע טוב.
  שבת שלום לכולנו   18/09/21 15:41
בעקבות השבת המבורכת נברך את עם ישראל בשבוע טוב ובחג שמח.
כתוב תגובה ל- שבת שלום לכולנו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  |