s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט אסף הראל מסייע לשני תובעים נגד הביטוח הלאומי שאינם מיוצגים, תוך איזון מרשים בין סבלנות רבה לבין מגבלותיו כשופט. גם כאבי הגב אינם מונעים ממנו לנהל למופת את הדיונים
אלי אלון
אלי אלון
הבאר הייתה מקור המים היחיד המשמעותי במושבה במשך 30 שנותיה הראשונות    עם גידול הצריכה עקב גידול במספר התושבים והרחבת שטחי הפרדסים חלה הידלדלות במימי הבאר עד יובש כמעט מוחל
יוסף אורן
יוסף אורן
בשיטה של פרויקט בן-יהודה, מפעל ספרותי המשמר את יצירותיהם של הסופרים מהעת החדשה של הספרות העברית ועד היום, יכול הקורא להעלות אל מסך המחשב בביתו את הספר
יואב יצחק
יואב יצחק
מה קורה בחברת הפיננסים ‘נטו’ שמפקחת על 24 מיליארד שקלים כספי פנסיה וגמל? בעליה מתמרנים את המשקיעים להעביר כספים לקרן הבעייתית שבבעלות וולת’סטון?    מנהלי החברה פועלים תוך ניגוד עניי...
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
רופ ראוי ל"אות מופת" על אומץ לב    למה? כי כה טבעי שמי שאינם אוחזים בדעות של דרוקר או בן כספית צריכים לתרץ, להתגונן, אפילו להתנצל - על בחירה בערוץ 14 המשוקץ
רוני מזרחי
רוני מזרחי
התוצר לנפש ירד במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2023 בשיעור של כ-20 אחוזים והצמיחה במשק ב-2023 הייתה בשיעור מינימלי של כ-2 אחוזים בלבד, זאת לעומת כ-65 אחוזים ב-2022
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
שלמה קרמר [צילום: שרון ברקת]
יזם היי-טק ישראלי
שלמה קרמר (נולד: 1966), יזם הייטק ובעל הון ישראלי.
רוני חיזקיהו [צילום: פלאש 90]
בנקאי ישראלי
רוני חיזקיהו (נולד: 1951), בנקאי ובכיר לשעבר במשרד האוצר.
עופר ברקוביץ' [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
יו"ר, פוליטיקאי לשעבר
עופר ברקוביץ (נולד: 7 ביולי 1983), לשעבר פוליטיקאי ישראלי, יו"ר נופר-מילגם אנרגיה מתחדשת במוניציפלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רישום פרוטוקולים מחייב - גם בעליון
מאת: רותי אברהם  |  21/01/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הבעיה היא
  הצדיק מסדום   21/01/08 22:16
שפעם, כדי לשכתב את ההיסטוריה (או הדיונים, במקרה דנן) היו משתמשים בטיפקס. דבר שהיווה קושי פסי, כי זה בלט לעין.
היום? DELETE על הקטע המתאים וכמו בסיפור של חלום פרעה - ולא נודע כי בא אל קרבו. ההיה או חלמתי חלום.
צפו להפתעות בנידון.
כתוב תגובה ל- הצדיק מסדום
2
איך יכלו נשיאי העליון לטעון
  קצין שיפוט בכיר   21/01/08 23:25
להגינות המשפט שלהם, אם לא היו להם פרוטוקולים עד לרגע זה ?!

ובו נזכור משהו נוסף :

רק השנה יתקבלו סטז'רים לעליון ע"י מכרז,
לאחר עשרות שנים של פרוטקצ'יה.

ופרוטקצ'יה = אתנן (אתנן כספי = שוחד כספי),

אתנן מיני = שוחד מיני).

ושוחד הנו עבירה על החוק, למי שעדיין לא הבין. הכוונה מקרב שופטי העליון.

כתוב תגובה ל- קצין שיפוט בכיר
3
עכשיו חשין עלול לטעון
  ע. סובול   21/01/08 23:35
שמדובר בהרמת רגל על בית המשפט העליון.
 איש כבוד...
כתוב תגובה ל- ע. סובול
מה לך נטפל כל העת למר חשין
  טורוולד הלמר   22/01/08 09:17
האינך רואה שמדובר בבובה מדברת מהוהה החוזרת שוב ושוב על אותן אמרות שחוקות?
אפילו בבית המשפט העליון שמחו להיפטר סוף-סוף מהתופעה הזאת, ורק שדרן משועמם, שמחפש במה למלא חור בשעת שידור של איזו תוכנית ראיונות, עלול עדיין להפעיל אותה פה ושם.
אז במטוטא ממך, הרף ממנו.
כתוב תגובה ל- טורוולד הלמר
4
מצער שהיה צורך בבגץ
  לוי   21/01/08 23:39
הפרוטוקול יאפשר לבחון האם פסק הדין מבוסס על הדיון המשפטי או שהוא סתם איזו נפיחה מקרית של שופט שנמנם .
כתוב תגובה ל- לוי
5
הכנופיה ניגפת בפני פרידמן
  כנופיית השלטון   22/01/08 00:21
כתוב תגובה ל- כנופיית השלטון
6
רק עכשיו בשנת 2007, נזכרו
  תרבות שלטונית?   22/01/08 01:06
במערכת בתי המשפט שגם בית המשפט העליון מחויב לרישום פרוטוקולים של דיוניו?! מה זה צריך להיות? מדוע זה לא נעשה בימיו של אהרון ברק? אשר טוען שבית המשפט העליון הוא המגן של הדמוקרטיה? איך מי שמגן על הדמוקרטיה מתנהל בצורה לא שקופה, לא דמוקרטית ועם טעם רע של מוסר כפול!!! איך זה מסתדר?! הנה עוד מסמר בארון של כל מתנגדי פרידמן כאילו אין לשנות כלום בעליון ובמערכת המשפט, הנה עוד הוכחה שלא הכל מושלם בעליון בלשון המעטה מאוד!!
כתוב תגובה ל- תרבות שלטונית?
7
מעניין שהאור השוטף ומחטא ..
  מרק טווין   22/01/08 10:17
מעניין שלא השופטים הם אלו שבשישים שנות
הצדק, כשהם מצטטים את דיברי השופט האמריקאי על יכולתו של האור מול החושך לחטא ולנקות,,,
לא אלו טיפלו ב 60 השנים הללו בצדק שצריך גם להראות !!!!!
גם מקהלת משפטני רשות השידור , שאהבה את הפזמון החוזר הזה, לא צייצה דבר....
ואולי הקולר לא מאפשר להם למשוך ולנשוך ?????
כתוב תגובה ל- מרק טווין
פאַרטייטשט און פאַרבעסערט
  ע. סובול   22/01/08 12:31
מי יערוב לנו שהפרוטוקולים שתקלדנה הקלדניות מילה במילה, לא יערכו וישופצו בלילה שלאחר סופו של יום, הרבה מעבר להגהות הרגילות הנדרשות, בטרם יחשפו לעין כול?

ו"דבר מה נוסף"...

אין הגדרה, לא בחוק ולא בפסיקה, לגבי מהותו ההכרחית ומשקלו הנדרש של "דבר מה נוסף" הדרוש להרשעתו של אדם מעבר להודאתו (העלולה להיות מחמת לחץ פיזי מתון ולחץ נפשי קיצוני או להפך או שניהם גם-יחד ולמעשה – ארבעתם) ויכול זה שיהא כבטון מזוין ביחס של אחד מלט לשניים חול, ויכול זה שיהא משקלו כמשקל נוצה שנמרטה מחזהו של פשוש ומהותו כשל נפיחת אחוריים אל מול רוח סערה.

מתוך התפלפלות של שופטים עליונים
שכרגיל לא נרשם לגביה פרוטוקול]
כתוב תגובה ל- ע. סובול
אם כבר הכותרת שלך ביידיש
  פ.צ.   22/01/08 15:30
אז למה לא הכל ביידיש שגם סבתא שלי תוכל להבין?
כתוב תגובה ל- פ.צ.
8
ומי יכריח אותם ? הם יעשו מה בה
  שואל   22/01/08 16:31
כתוב תגובה ל- שואל
9
בית דין לעיניני משפחה לא רשם
  אחד שסבל   22/01/08 21:12
בקושי רושמים משהוא .מי יגיד לביקובסקי אן לרשום?מי יפקח שאכן יעשה הדבר במלואו שאלה?
כתוב תגובה ל- אחד שסבל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  |