s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האב השכול משה מוסקל חובר לנתניהו
מאת: עידן יוסף  |  17/11/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ניצול ציני של טרגדיה.
  אבנר. ד   17/11/08 21:45
בשביל זה היית בתקשורת יום ולילה ??
הבדרן אלי יצפאן צדק בדבריו עליך. ניצול ציני של טרגדיה.
כתוב תגובה ל- אבנר. ד
אבנר, נבזותך תואמת אולמרט
  יושר   17/11/08 23:08
כתוב תגובה ל- יושר
לאבנר ד.
  אבי מירושלים   18/11/08 08:31
גם אילו היה כאן ניצול ציני של טרגדיה - ואיני חושב כך - האמירה הזאת לאב שכול, היא גסות רוח וביטוי אמת לנמיכות הרוח שלך. תעבור לדום כאשר אתה ניצב מול אדם כזה, ובלום את פיך המלוכלך.
כתוב תגובה ל- אבי מירושלים
2
משה מוסקל
  אמנון לביא-לוי   17/11/08 21:51
משה מוסקל,אני מאמין שצו ליבך הוא הנכון והחכם ביותר.
הייה גאה ותצליח בדרכך.
כתוב תגובה ל- אמנון לביא-לוי
3
הליכוד מפלגה מפוארת!!!!!!!!!!!
  כל הכבוד למוסקל   17/11/08 23:20
כתוב תגובה ל- כל הכבוד למוסקל
חרות לא היתה מפלגה מפוארת וגם
  הליכוד לא כזאת   18/11/08 00:04
מאז שאני זוכר את מפלגות "חרות" ו"הליכוד" היו בתוכן סיכסוכים מכוערים ומריבות בין החברים שהביא להרס עצמי של המפלגה ולכשלונה בבחירות האחרונות למרות שהרבה מאד אזרחים בארץ תומכים ברעיונות הליכוד. רק כמה דוגמאות להמחשת דברי:
בשנות השמונים נלחם מחנה דוד לוי במחנה של יצחק שמיר כאילו שמדובר בחמאס או חיזבוללה. בשנות התשעים וגם לאחר נפילת ממשלת נתניהו נלחמו המחנות של סילבן שלום ומחנה נתניהו זה בזה עד חורמה. השיא של מריבות הליכוד היה בסוף כהונת אריאל שרון, כשמחצית חברי מפלגת הליכוד ערקו ממנה והקימו את מפלגת "קדימה". מי שקורה לאוסף כזה של סכסכנים "מפלגה מפוארת" הוא עיוור או תמים.
אני תומך בערכים הנעלים להם מטיף החבר מוסקל אך הם לא עולים בקנה אחד עם השקפות יו"ר המפלגה נתניהו. נתניהו התפשר עם כנופיית בג"ץ כדי לעלות לשלטון ולהגשים את כל תכניות השמאל. לזה קוראים מפלגת מריונטות, לא מפלגה מפוארת.
כתוב תגובה ל- הליכוד לא כזאת
4
תודה למשה מוסקל. בחרת טוב ובהצ
  ריטה   18/11/08 08:34
ובהצלחה בדרכך
כתוב תגובה ל- ריטה
מר מוסקל עוד יצטער על
  הבחירה השגויה   18/11/08 12:33
אני משתתף מעומק הלב בצערו של מר משה מוסקל על נפילת בנו ומאחל לו שלא יידע דאווה עוד.
אין לי ספק שבחירת משה מוסקל בליכוד נובעת מהשאיפה למנוע הישנות שגיאות מן הסוג שגרמו למותו הטראגי של בנו. לצערי, בחירתו של מר מוסקל בליכוד היא משגה. אני לא מצליח להבחין בשום הבדל בין מפלגת "קדימה" שהביאה עלינו את תבוסת לבנון, לבין מפלגת "הליכוד" שתביא עלינו את אסון הנסיגות החד-צדדיות ללא תמורה בשנת 2010. שתיהן מפלגות שמאלניות שמתהדרות בנוצות ימין לא להן. חבל מאד שאדם משכיל כמו משה מוסקל אינו מבחין בכך.
כתוב תגובה ל- הבחירה השגויה
למה אתה כותב דאבה ב-ו'?
  מודאג   4/12/08 22:32
מר מוסקל הוא איש מרשים. ביבי? מדאיג.
כתוב תגובה ל- מודאג
5
"שמנהיגנו ידברו אמת לעם"הליכוד
  שלמה מאור השקעות   18/11/08 10:04
כל ישראל ערבים זה לזה אבל איך נדע לנחם אב שכול ששיכל את בנו במלחמות ישראל?
שיקול הדעת במי לבחור לבטחון ישראל הוא מה שחייב לעמוד לנגד עינינו בהחלטה למי להצביע בבחירות!
כי בנפשנו הדבר!!!!
די- נמאס לנו ממשלת ברק/ליבני/אולמרט!!!!
רוצים בטחון!!!
רוצים שלום!!!
כל ישראל ערבים זה לזה = כל ישראל חייבים להצביע לבטחון ישראל!! חייבים ליכוד בפיקוד!!!
נמאס לנו מההתנהלות של ממשלת ברק ליבני ואולמרט, אנחנו רוצים ביטחון, אנחנו רוצים שלום בטוח!!!!

פייר בבטחון אין כמו ייעלון- אנחנו מפגינים בבחירות , כולנו מצביעים - ליכוד!!!!

כי כשהליכוד בפיקוד= יש לנו ביטחון!!!

הליכוד יביא לנו ביטחון ושלום כמו שבגין עשה שלום עם מצריים !!!!

בטחון ושלום = הליכוד בפיקוד!!!!

מחכים לנבחרת של ביבי ולתוכניות שהליכוד מגבש ורוצה לעשות בשבילנו!!!

מחכים לביבי!!!!!!
כתוב תגובה ל- שלמה מאור השקעות
ביבי משיח שקר הוא יעשה רק מה
  שדורית ביניש רוצה   18/11/08 10:56
אחרי שתיבחרו את ביבי תהיה לכם אכזבה גדולה, בדיוק כמו אחרי בחירת אריק שרון לרה"מ. כולם ציפו משרון שיעמיד את הטרור במקומו, כפי שעשה בשעתו לטרור ברצועת עזה. במקום זה, שרון כרע ברך בפני כנופיית בייניש-מזוז ועשה בדיוק מה שהם רצו: נסיגה חד-צצדית מעזה ללא תמורה מצד אירגוני הטרור. אנו פינינו והם רשאים להמשיך להפגיזנו בקסאמים. מטרה זאת הושגה ע"י טירטור מתמיד של שרון בחקירות.
אותו דבר בדיוק הם יעשו לביבי. לפי פס"ד המופיע בקישור הבא:

courts.co.il

הם רשאים לפרסם בכל עת מסמך מביך מאד על נתניהו ואשתו. תחת האיום הזה יעשה ביבי כל מה שכנופיית בייניש-מזוז תדרוש, דהיינו פינוי הגדה המערבית ורמת הגולן ללא כל תמורה מצד אירגוני הטרור.
טוב יעשו הספקנים אם יגזרו וישמרו את תגובתי זאת. בעוד שלוש שנים, כשיתחילו הנסיגות החד-צדדיות של ביבי, יוכלו למרוט לעצמם את השערות ולזעוק: "איך טעינו, למה בחרנו בו??".
כתוב תגובה ל- שדורית ביניש רוצה
אתה מאשים את שופטת בייניש או..
  שלמה מאור השקעות   18/11/08 12:56
למגיב , אני לא מבין מדוע אתה מדבר לשון הרע ? אתה מאשים את כבוד השופטת בייניש ? או שאתה מאשים את בנימין נתניהו?
לא הבאת ראיון שבנימין נתניהו הוא משיח שקר!!!
אתה מאשים את כבוד השופטת בייניש האשמות חמורות ביותר וכדאי לך שתבדוק את עצמך, לי זה נשמע הזוי!!!
כולם רואים שבנימין נתניהו עומל ברצינות רבה ובהתמדה רבה על תוכניות להבטחת ביטחון למדינת ישראל, לשקם את החינוך בישראל, ולהביא שלווה ושלום בישראל ולישראל כמו שבגין עשה בעניין השלום בעם אחרי התקוממות הפנתרים השחורים והאפליות שהנהיגה ממשלת מפאי העבודה אז!!!
נתניהו יקים ממשלת אחדות שתביא את כל האינטרסים של כל עם ישראל ויעשה שלום כמו שבגין עשה!!!
אל לך להלין אלא, לך להצביע לליכוד!!!
כתוב תגובה ל- שלמה מאור השקעות
ביבי הפך את עורו
  .   18/11/08 19:17
מי שמתאר עובדות לא מוציא לשון הרע:
1- בייניש נעתרה לכל בקשות הפלסטינים לעכב את בניית גדר ההפרדה. על כל קילומטר גדר היא ניהלה משפטים של שנתיים-שלוש וברוב המקרים העדיפה את רצון הפלסטינים על בטחון ישראל. עד שהואילה בטובה לכתוב פסק דין נהרגו וניפצעו מאות אזרחים ישראלים חפים מפשע.
2- יהודים קנו בית בחברון במיטב כספם ואפילו צילמו בוידיאו את מעמד תשלום הכסף במזומן. בייניש הוציאה פסק דין שמגדיר את הרוכשים החוקיים כפולשים. פסק דין מעוות שמעמיד את האינטרס הפסלטיני מעל לכל עקרונות הצדק.
3- שופטי בג"ץ כולל בייניש כתבו את פסק דין קעדאן, על פיו מותר למכור לערבים קרקע של הקרן הקיימת שנרכשה ע"י יהודים כדי ליישב יהודים בא"י.
4- אם אמנה בפניך את כל פסקי הדין הפרו-פלסטינים של בייניש ושות', אצטרך לכתוב משך שנה שלימה וגם אז לא אכסה אלפית מפסקי הדין. מדובר במגמה ברורה של בייניש נגד התנועה הציונית, נגד היהדות ובעד אירגוני הטרור הפלסטינים, שהיא רואה בהם רק לוחמי חופש.
5- בהזדמנויות רבות התבטא נתניהו נגד פרופ' פרידמן ונגד כל נסיון להעמיד את בג"ץ במקומו ולמנוע התערבותו בעניני החוץ והביטחון של ישראל. בכך תומך נתניהו במגמה הפרו-פלסטינית של בג"ץ. אם אינך מאמין לי תחפש בגוגל את כל ההצהרות של ביבי לטובת בג"ץ ותזדעזע כמוני.
6- לצערי, אינני מוציא לשון הרע אלא מביא עובדות שידועות לכל הציבור. כתומך ביבי לשעבר, טוב היה אילו הייתי טועה ושביבי היה נשאר כמו שהיה. לצערי אינני טועה. ביבי הפך את עורו. נראה לי שהוא הפך לשמאלן כמו שקרה לאריק שרון, אהוד אולמרט, דן מרידור וציפי לבני.
7- לפני שאתה ממליץ להצביע בעד ביבי, תחשוב טוב מה אתה עושה. שלא תצטער בעתיד על טעות שעשית.
כתוב תגובה ל- .
ממשלת אחדות יחד עם אהוד ברק??
  תודה רבה...   18/11/08 20:05
כתוב תגובה ל- תודה רבה...
יעלון היה רמטכ"ל לפני דן חלוץ
  מה חלקו בכשלים?   20/11/08 13:37
מאז מלחמת ששת הימים הלך מצבנו הבטחוני והתדרדר. לא הבחנתי בכך שרב אלוף משה יעלון שיפר את מצבנו הבטחוני במיוחד. לכן טענתך ש"פייר בבטחון אין כמו ייעלון" עדיין טעונה הוכחה.
בוגי יעלון היה רמטכ"ל לפני רב אלוף דן חלוץ. לא ידוע לי באיזו מידה הוא תרם לחוסר המוכנות של צה"ל במלחמת לבנון שניה. לדעתי היה גם לו חלק בחוסר המוכנות של צה"ל ב-2006.
יפה שאתה מחלק מחמאות לאנשים, אך בבקשה לא להפריז איפה שלא צריך.
כתוב תגובה ל- מה חלקו בכשלים?
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  |