s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט אסף הראל מסייע לשני תובעים נגד הביטוח הלאומי שאינם מיוצגים, תוך איזון מרשים בין סבלנות רבה לבין מגבלותיו כשופט. גם כאבי הגב אינם מונעים ממנו לנהל למופת את הדיונים
דן מרגלית
דן מרגלית
הקבינט הביטחוני הוציא את הטיפול בהר-הבית בחודש רמדאן מידיו של איתמר בן-גביר    הוא נטל את המצת מידי הפירומן הפוליטי
עידן יוסף
עידן יוסף
מ"מ מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר מימון שמילה הציע לעו"ד מנדלסון להאריך את תקופת הניסיון שלה לתפקיד היועצת המשפטית של המשרד, דבר המבטא חוסר שביעות רצון מתפקודה    מנדלסון סירבה להצעה מאח...
אלי אלון
אלי אלון
הבאר הייתה מקור המים היחיד המשמעותי במושבה במשך 30 שנותיה הראשונות    עם גידול הצריכה עקב גידול במספר התושבים והרחבת שטחי הפרדסים חלה הידלדלות במימי הבאר עד יובש כמעט מוחל
מיכאל מירו
מיכאל מירו
ראשי רשויות חשים שהם הדומיננטיים, שלהם ניתנה המלוכה למשך חמש שנים    כמובן, הם צריכים לשמור על הקואליציה שלהם ותוך כדי כך לקרוץ ליזמים הפרטיים
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
השמיים התהפכו על חניל'ה שלנו, רוח פרצים של שנאה, סערה של סחי ומיאוס, התקפות פרועות מרושעות משולחות רסן, תיעוב כללי    חניל'ה שלנו הפכה בין ראיון אחד לפרסונה נון גרטה, לאויבת האומה, ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
שלמה קרמר [צילום: שרון ברקת]
יזם היי-טק ישראלי
שלמה קרמר (נולד: 1966), יזם הייטק ובעל הון ישראלי.
רוני חיזקיהו [צילום: פלאש 90]
בנקאי ישראלי
רוני חיזקיהו (נולד: 1951), בנקאי ובכיר לשעבר במשרד האוצר.
עופר ברקוביץ' [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
יו"ר, פוליטיקאי לשעבר
עופר ברקוביץ (נולד: 7 ביולי 1983), לשעבר פוליטיקאי ישראלי, יו"ר נופר-מילגם אנרגיה מתחדשת במוניציפלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תיעוד: מלחמות חילונים-חרדים בירושלים
מאת: עידן יוסף  |  22/11/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חבל שלא חשפה את החזה היו בורחי
  די לטרור הדוסי   23/11/08 00:31
כתוב תגובה ל- די לטרור הדוסי
2
לא רואה תגרה- זו אנטישמיות.
  יוני דוד   23/11/08 01:17
רואים חרדי חוטף מכות משני בריונים הכותרת צריכה להיות "שני בריונים מכים יהודי חרדי שמחה על חילולי שבת"
כתוב תגובה ל- יוני דוד
3
השבת בירושלים מעל הכל
  ד"ר אילן ויסר פיש   23/11/08 01:32
לא ייתכן כי סוחרים חדשים בשוק מחנה יהודה ימשיכו לעבוד עד כניסת השבת ולא יכבדו מסורת בת למעלה מ70 שנה בשוק זה. צודקים המתריאים החרדים שמקדשים שם שמים בכך שבאים להזהיר את אחיהם היהודים לבל יחללו שבת על חשבון זמנם והכנותיהם לשבת שלהם.
כתוב תגובה ל- ד"ר אילן ויסר פיש
4
חילונים אלימים
  ברווזון   23/11/08 01:41
באים וצועקים עליהם "שאבס" אז ישר הם מתחילים להרביץ ולירוק? גועל נפש!
כתוב תגובה ל- ברווזון
5
די לטרורר נגד שבת של הרוסים
  לופקר   23/11/08 02:06
כתוב תגובה ל- לופקר
6
חכמת סופרים תסרח ויראי חטא
  ימאסו"-סוטה ט, ב   23/11/08 02:37
כתוב תגובה ל- ימאסו"-סוטה ט, ב
7
ואהבת לרעייך כמוך,זאת ירושלים.
  ג'ויה   23/11/08 06:14
כל אחד ואחד מחוייב לכבד את האחר,גם הדתיים וגם החילונים,
פעם חיו איש לצד רעיהו,בכבוד,
כל אחד חי את חיו ולא היכתיב לאחר כיצד לנהוג,
אך כן יש לנהוג בעיר הזאת,ביתר כבוד,הן לעיר והן לתושבים משני הקצוות,
כאשר יש אהבה בלב,אין מחלוקת, עם ישראל,כולו,חייב להביא עצמו למקום אחר,
לסובלנות כלפי האחר,ולא, לא נוכל לעבור את המחסום שעלינו לעבור,שהוא יכולת כיבוד הפרט,גם אם קשה הוא הדבר,
ומדוע קשה הוא?
כי רגילים אנו היום לחיות,איש איש לעצמו,ולא חושבים כלל וכלל על האחר,
ולדוסים,בורא עולם , החשוב לו ביותר, הוא, אותה מצווה אשר עומדת מעל הכל.
ואהבת לרעייך כמוך, ואת זאת המצווה אינכם מקיימים כלל,
שמים אתם תמיד הבדלים ומחלוקות בין איש לאיש,וככה נוצרת
מחלוקת בישראל,
ולחילוניים,גם אתם נוהגים כך,שכחתם את הכבוד שיש לחלוק לשונה מכם,וכבוד אומר הרבה דברים,
אדם המכבד את רעיהו,מחפש הידברות ושלום עם שכנו...
אם רק תיפתחו את הלבבות,תיראו שכולנו,אחד,ואין אחר.הלואי...
כתוב תגובה ל- ג'ויה
8
עוד נגרש את השחורים האלו מחינו
  גיאגיא   23/11/08 06:29
בבחירות הבאות - מפלגת "אור" - ככה ננצח את החושך.
כתוב תגובה ל- גיאגיא
9
לטפל בפרזיטים
  ע.ג1   23/11/08 06:53
הגיע הזמן שיטפלו בפרזיטים החרדים כמו שהשומר הצעיר טפל בהם לפני הרבה שנים - כמה בחורים טובים עם אלות החזירו אותם למאורות ימי הבינים שלהם.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
אני המומה מהתגובות
  ש.ט   7/12/08 02:26
מדובר בקבוצה קטנה קיצונית לא לשכח ולא להכליל את כולם
סה"כ מדובר באנשים מתורבתים וחכמים
כתוב תגובה ל- ש.ט
10
תוצאה של הסתה פוליטית? ברק?
  שלמה מאור השקעות   23/11/08 07:57
אי אפשר להתעלם מכך שברק האשים את הימין ברצח פוליטי נוסף, ומה שאנחנו רואים כאן , יתכן תוצאה של הסתה נגד דתיים, נגד נגד ,ברק וליבני כשלו והרסו לנו את המדינה, לבחור ליכוד!!
ברק וליבני הרסו לנו את הבטחון, החמאס שולח לנו כל יום קסאמים!!, אין חינוך , אין מוסר,שרים בחקירות, ראש ממשלה בחקירות, אפוא הגענו, ליבני רוצה לנהל משא ומתן על ירוטשליים,!!! ברק וליבני לא ה הצליחו להרכיב ממשלה, שניהם רק משמיצים, מכפישים ומסיתים נגד אוכלוסיות אזרחיות שלמות, נגד חרדים, נגד הימין, נגד מתנחלים, אז תפסיקו להרוס ולכו הביתה , אנחנו נבחר בליכוד!!!
כתוב תגובה ל- שלמה מאור השקעות
11
הבלונדה מוכרת תפוזים??
  ז.פ.   23/11/08 09:29
בא לי לסחוט!
אבל לפי התמונה נראה שהיא ירקנית...
כתוב תגובה ל- ז.פ.
12
commercials eat what they've c
  Dr David MILLER   24/11/08 10:17
Commercials in Jerusalem eat what they've cooked ! Don't forget that "sefaradim" (who are the majority of commercials in Ben-Yehuda market)are fervent pro-religious and admirators of Abdallah Yusuf (Shas' leader). So, if you don't fight against terror, terrorists will come to you too... Amen
כתוב תגובה ל- Dr David MILLER
13
האתר שלכם חי על שקרים
  זאב בודד   30/12/11 06:23
מספר דברים ורק מתוך ידיעה ברורה 1.לא היו סוחרים{בעלי בסטות נראים אחרת!!} שהלכו מכות עם החסידים . 2.הנוהג הזה קיים מאז שהשוק שהשוק הוקם{ומדובר ביותר מ100 שנה}. 3.החסידים האילו מגיעים ממאה שערים שהם שייכים לחסידת שלא מכירה במדינת ישראל{לא מקבלים תקציבים}. 4. בצילומים הבסטות היו רקות מסוחרים אז למה לשקר??!! 5.אני דור 4 בשוק מחנה יהודה וגדלתי מגיל 4 שם ובחיים לא ראיתי איבה כזו בין יהודים וחבל שחבר'ה שבאים להצטלם עושים את זה חשבון המקום המיוחד הזה. תחשבו אחדות וטוב אולי האתר שלעם יצליח יותר באהבה הלוי זאב זאבטבע
כתוב תגובה ל- זאב בודד
14
כל מי ש...
  גלב   3/09/12 20:30
כל מי שכתב שהחילוניים אלימים - אני מסכים עם זה. אבל החרדים התחילו. החילוניים יחלו להסביר ברוגע - זה לא מונע את ההתנהגות של שני הצדדים!
כתוב תגובה ל- גלב
15
מספיק לקחת לו את השטריימל
  משועשע   11/12/13 18:41
כתוב תגובה ל- משועשע
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  |