s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
שלט בכיכר פלשתין בטהרן [צילום: ואחיד סלמי, AP]
איל השקס
האירנים שיגרו עלינו טילים, וזו עילה מוצדקת לסקירה על כלכלת אירן    ספויילר: לא כל כל מוצלחת    מהן בעיות היסוד של הכלכלה האירנית? מה קרה בכלכלת אירן בשנה החולפת? ומה קרה כלכלית מאז מ...
מיכאל מירו
מיכאל מירו
העימות הבלתי פוסק בין מעצמות יכול לעלות לנו כעת ובכלל ביוקר    אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לפעול ללא תיאום, כי אם נעשה זאת נמצא את עצמנו מדממים לבד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עולם "חדש", עולם "ישן"
מאת: דורית ביניש  |  12/07/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בייניש, טלי קורה מבין עייניך!!
  FEDOR   13/07/07 00:50
1. זה שתחזרי על המנטרה שלך ש"זו מערכת משפט מפוארת" זה לא עושה את מערכת המשפט לכזאת!
2. זה שאת חושבת שיש מסע כנגד מערכת המשפט, אז תשכחי מזה. אין שום מסע, יש מציאות עגומה של מערכת משפט שבחלקה לא מתפקדת כמערכת משפט. ורק כנגד החלק הזה יש קריאות לשינוי ותיקון.
3. מה שקורה במערכת המשפט זה לא חדש. ובוודאי שלא לך, אחרי כל כך הרבה שנים במערכת. אלא אם כן ישנת כל הזמן.
4. להגיד היום ששיטת הממשל שלנו בנוייה מהפרדת רשויות, ועד לשמוע זאת מנשיאת ביהמ"ש העליון, זה יותר מתמווה. הרי את יודעת הייטב לפחות משני תחומים שאת קרובה אליהם שזה לא כך! האחד זה הערבוב של רשות מבצעת ורשות מחוקקת, שרים שהם חברי כנסת!!! זו לא הפרדת רשויות. השני זה המשטרה - הפרקליטות - והשופטים. השופטים הם חלק מהתביעה. אז איפה ההפרדה.
בייניש, תתעוררי משנתך ותתחילי לראות את המציאות!
כתוב תגובה ל- FEDOR
2
נאום מרתק ופוקח עיניים
  אורי גרינבוים   13/07/07 02:12
בשם "הפרדת הרשויות" מרשה לעצמו פרידמן, שלוחו של אולמרט, להרוס את הפרדת הרשויות ולערב פוליטיקאים בפעילות השיפוטית. זהו הרס עקרונות היסוד של הדמוקרטיה - של הפרדת הרשויות. אסור לאפשר פוליטיזציה של ביהמ"ש. חייבים לעצור את אולמרט ופרידמן. מיד.
כתוב תגובה ל- אורי גרינבוים
יש לך בעיה קשה בהבנת הדמוקרטיה
  אריק   13/07/07 13:20
דמוקרטיה היא שלטון של העם.

בדמוקרטיה העם מחליט מי ישלוט ומה תהיה האג'נדה שלו.

בדמוקרטיה למשרתי הציבור כדוגמת דורית ביניש אין שום זכות להתנגד להחלטות הדמוקרטיות אלא רק לציית להן, או להתפטר.

דורית ביניש היא בסך הכל משרתת. היא בסך הכל פקידה של הציבור. כמו פקידה במסך הכנסה, שוטר, מכבה אש ורופא בקופת חולים. לא יותר, ולא פחות.

על כל אלה יש שרים ממונים, שנבחרו על ידי ההמלפגה הנבחרת.

על כל אלה יש שרים שנותנים לפעמים החלטות מטומטמות ולפעמים החלטות חכמות.

אם המפכ"ל היה מעז לצאת נגד שר המשטרה ולומר שהוא דורש להתנתק מהמרות שלו, הוא היה מפוטר עוד באותו יום, נכון?

אם הרמטכ"ל היה מעז לצאת נגד שר הבטחון ולומר שהוא דורש להתנתק מהמרות שלו, הוא היה חוטף בעיטה בתחת, נכון?

אם מנהל בית חולים היה מחליט על "אקטיביזם רפואי" ומפר את הנחיות משרד הבריאות לגבי סל התרופות או ניתוחים הוא היה גומר בכלא, נכון?

אם פקידי האוצר היו מחליטים על "אקטיביזם מוניטרי" ומחזירים לכל הציבור את כל המיסים ששלימו כי לדעתם זה יותר מידי או שזה מנוצל לשחיתות אז אולי זה היה נחמד מאוד מצידם אבל הם היו גומרים הכלא, בדיוק איפה שדורית ביניש צריכה להיות, על פי החוק.

מדובר בפקידה שאין לה שום סמכות חוקתית (ובמקרה שלה זו פקידה שמונתה בניגוד לחוק). תפקידה הוא לשפוט ותו לא. לא להנהיג, ולא להתוות מדיניות. רק לציית או להתפטר. במיוחד כשמדובר בהחלטה מנהלתית ולא על ערכים. זה בתחום סמכותו המובהק של השר והוא פראייר שהוא בכלל מניח לה לצייץ בנושא שאסור שתהיה לה לגביו דיעה כי היא משוחדת.


תקרא כאן מאמר מעניין בנושא

כתוב תגובה ל- אריק
3
ביניש הטיפשה הזויה מתמיד !!!
  אריק באך   13/07/07 02:27
יש בעיה כללית עם הטימטום, שפקיד רוצה עצמאות מהשר הממונה שלו, לא?

האם הגיוני שהרמטכ"ל ידרוש עצמאות משר הבטחון? או שהמשטרה תדרוש עצמאות מהמשרד לבטחון פנים (כי היא מבקרת אותו וחוקרת את המפלגה שלו, נכון?)

אני מתפלץ מהטימטום, בעיקר של כל אלה ששומעים את הדברים ההזויים האלה ושותקים.

פקידה מסריחה ומושתנת מתלוננת שהיא כפופה לממשלה, הכפופה לעם? איזה מין דבר זה ???

אם לביניש יש בעיה עם פרידמן, שתיגש לקלפי ביום בחירות! רק שם יש לה זכות לצייץ נגד השלטון שהיא -כעובדת ציבור וכפקידה ולא נבחרת- חייבת להיות כפופה אליו ולכבד אותו ולציית לו, או להתפטר ולחזור לעשות את הדבר היחידי שהיא יודעת לעשות טוב: ספונז'ה ואבו עגילה.

עד לאן הטימטום והאבסורד הזה יגיע? מי הארור שנתן לטיפשה הזו גלימה???
כתוב תגובה ל- אריק באך
4
עבודה בעיניים, באף ובאוזן
  ע. סובול   13/07/07 06:15
לעזאזל! צריך להמצא לפחות עורך דין אחד עם ביצים שירים שיכול ורוצה להילחם בריקבונה של המערכת המשפטית.

האם זה מיקצוע רקוב כל כך שרוב העוסקים בו הם נמושות רודפי בצע?
כמה כסף הם צריכים, החארות האלה, בדרך לאותו גוש/חלקה של חברה קדישא המצפה לכול אחד מאיתנו בסופו של אחד הימים או הלילות?
האם לא יימצא אחד שהייצר שלו למאבק משפטי אמיתי עדיין חי?.
אני בטוח שלפחות אחד אחד כזה חייב להיות אי-שם, ואני מגרד את תחתיות המוח לזכור מישהו כזה.
פעם היו כמה כאלה - כמו נוחימובסקי ולוויצקי - אם אני עדיין שומע נכונה את קולו של עורך-דין צבי דוידוביץ' ז"ל.
מישהו אמיתי כזה חייב להימצא בתוך כול הפלט האמורפי שפולטות הפקולטות והמיכללות למשפטים!
מה מעוללים בתי הספר הללו לתלמידים?
מה גומרת לעולל להם תקופת ההתמחות?
מה חוזרת ומעוללת להם מידי יום ביומו המערכת המשפטית?
מה?
כתוב תגובה ל- ע. סובול
זה הספיק לי בשביל לוותר ולנטוש
  ליזי בת-יפונה   13/07/07 09:05
ולהותיר מאחורי לנצח את התוכניות ללמוד משפטים ולהתמחות בפרקליטות ולהיות פרקליטה ובבוא הזמן - להגיש מועמדותי לכהונת שופטת.

עדיף להיות חסר כל ולאכול בונזו מאשר להצטרף למערכת רקובה כמו שכזאת!

אגב, הספקתי להציץ במאמרים שלך כאן ואפילו לבקר באתר שלך לפני שהתחלתי לנבוח כאן על השיירה המסלידה של עוטי הגלימות השחורות.
כתוב תגובה ל- ליזי בת-יפונה
ציינת שבסוף כל אחד מקבל
  קברן ותיק   13/07/07 14:19
גוש/חלקה מהחברה קדישא
אבל כדראי לדייק יותר:
גוש/חלקה/שורה/מס'
כי אחרת קשה מאוד לאתר
כתוב תגובה ל- קברן ותיק
עולם ישן, מיושן ומאובן
  ע. סובול   13/07/07 19:41
אבל מאחורי הקלעים - קן רוחש צִפעונים.
 הצצה אל מאחורי הקלעים
כתוב תגובה ל- ע. סובול
נוחימובסקי + לוויצקי
  Dvora   6/09/07 15:18
מי אתה, מר סובול?
כתוב תגובה ל- Dvora
5
תזכורת: מה שיהיה
  ע. סובול   13/07/07 06:53
הוא העתק של מה שהיה
(בשינויים קלים)
 הרמת מסך
כתוב תגובה ל- ע. סובול
לא ידעתי שהמערכת עד כדי כך
  ליזי בת-יפונה   13/07/07 08:48
מסריחה!
כתוב תגובה ל- ליזי בת-יפונה
6
הגנה על היהודים
  יובל ברנדשטטר   13/07/07 11:23
כאשר בית המשפט העליון יחליט שהוא בית הדין של המדינה היהודית, ולא של איזה אוטופיה דמיונית בצפון אנטארקטיקה, שבה חילוקי הדעות הן בין הפינגווינים, יבוא הכל על מקומו בשלום
כל עוד בג"צ הוא למעשה המכשיר שבו משתמשים הגורמים האנטישמים כדי להצר את צעדיהם של היהודים בארצם האחת והיחידה, וכל עוד הוא פוסק דין במנותק מן העובדות, וכל עוד הוא מנסה לכפות על העם היהודי עקרונות של אונברסליזם קיצוני, וכל עוד הוא משוכנע כי הנאורות שלו נעלה מעל 3500 שנה של היסטוריה יהודית, ההכשר שלו בעיני הציבור היהודי ילך ויפחת
טוב תעשה כבוד השופטצ בייניש אם במקום לאחוז בחזקה בקרנות המזבח, תבדוק האם זה המזבח הראוי לאחוז בו, או האם מזבח האויברסליזם הוא גם מזבח ה"פלורליזם", וה"פגניזם" שכולם חברו על ישראל להשמידו מאז ומעולם.
כתוב תגובה ל- יובל ברנדשטטר
את הטוקבק שלך ראוי לשנן
  ליובל   13/07/07 15:25
הנה, מגיע לך שזה יהיה כאן
כתוב תגובה ל- ליובל
7
קשקשנית - פרידמן צודק
  אין לנו אמון בך   13/07/07 14:07
הגברת הזאת היא אחד מהגורמים להרס אמון הציבור בפרקליטות ובבתי המשפט - והיא עוד נואמת לנו ? קופצת כי מישהו אומר בקול רגוע את דעתו עליה ועל חברותיה ?
כתוב תגובה ל- אין לנו אמון בך
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  |