s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המרגל הידוען נלכד והסכים: ישמש סוכן ולא יועמד לדין
מאת: יואב יצחק  |  23/06/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
דווקא מתאים לו שהוא מקדימה.לא?
  חץ   23/06/10 16:43
כתוב תגובה ל- חץ
2
אולי זה אולמרט?
  תהה   23/06/10 16:46
כתוב תגובה ל- תהה
3
איך אמר מי שמיועד להיות שר
  ומחכמי ישראל   23/06/10 18:02
הכול היה לנו:
נשיא
ורה"מ
ועליון
ושר
וח"כ
ומפכ"ל
ורמטכ"ל

,הנ"ל בלשון רבים ,

פושעים

חסר ששר ביטחון יהיה סוכן זר.


קצין בכיר במיל'
כתוב תגובה ל- ומחכמי ישראל
4
אם אתם יודעים מיהו יש עוד.
  דב בינדר   23/06/10 18:10
יש כנראה עוד כאלו שיודעים ותוך יום או יומיים כולנו נקרא את שמו לא בעיתון ישראלי כמובן אבל לא חסרים אתרי אינטרנט בחו"ל ויהיה מי שיפרסם,דבר אחד בטוח,מה שלא יפורסם כאן יפורסם בחו"ל.
כתוב תגובה ל- דב בינדר
5
תנו רמז
  לא רשום17   23/06/10 18:42
כתוב תגובה ל- לא רשום17
הנה רמז: איש הדג של העולמות
  חמיצר   24/06/10 11:04
באנגלית:
סבא שמושך בגזר
איש דג
עולמות

כתוב תגובה ל- חמיצר
פישמן?
  עסקיו חובקים עולם   25/06/10 14:08
כתוב תגובה ל- עסקיו חובקים עולם
6
תכלס מי הבן אדם?
  ערני   23/06/10 18:44
והאם הוא האסיר x שנרמז שמוחזק בסודיות בישראל
או שמה מדובר באדם אחר
כתוב תגובה ל- ערני
7
אם לא מפרסמים את שמו סימן
  שהוא שמאלני   23/06/10 19:20
1- כל עבריין מחוגי השמאל מקבל יחס מועדף. לא מפרסמים את שמו ולא מטילים מאסר עד תום ההליכים. ראו את הטיפול הניפלא לו זוכה המרגלת ענת קם. תארו לעצמכם שהמרגל היה שייך לחוגי הימין? היו עושים לו לפחות פסטיבל כמו לנשיא משה קצב.
2- אלחנן טננבאום שהה בלבנון ומסר לחיזבוללה סודות צבאיים שלא יסולאו בפז בנוגע למערכת ההגנה של צה"ל בגבול הצפון. בשובו ארצה דרש אריק שרון שלא יחקרו אותו. הוא נישלח לקיטנה במכון וינגייט וזכה יום יום לביקורי משפחה. הפרקליטות הודיעה שהוא לא מרגל אלא סוחר סמים אך אפילו לא הגישה כתב אישום על סחר בסמים. תארו לעצמכם שהחשוד בסחר בסמים היה משתייך לחוגי הימין? את ח"כ נעמי בלומנטל רצו להשליך לכלא בגלל לינה בבית מלון בשווי של פחות מאלף דולר שנתנה במתנה לחבר שלה. למה קיבל טננבאום יחס מועדף? כי הוא שמאלני וחבר אישי של פורום החווה.
3- עו"ד דורי קלגסבלד נהג כנראה תחת השפעת אלקוהול. הרג אישה צעירה ואת התינוק שלה. במקום לבדוק לו מיד תכולת אלקוהול בדם בתחנת המשטרה נתנו לא ללכת הביתה, חקרו אותו בבית כעבור 8 שעות ובדקו את האלקוהול בדם אחרי יותר מ-8 שעות, אחרי ששתה מספיק מים והשתין מספיק כדי להוריד את רמת האלקוהול בדם למינימום. הפרקליטות הגישה כתב אישום על גרימת נזק ברשלנות במקום על הריגה כפי שהיא עושה בד"כ במקרים כאלו. עונש המאסר היה מגוחך, בתנאי קיטנה באבו כביר. קלגסבלד לא נאלץ לעבור את תהליך המיון המשפיל בכלא ניצן. למה כל ההקלות האלו? שמאלני, אשכנזי, חבר של דורית בייניש, עדנה ארבל, אריק שרון.
4- כך פועלת מערכת המשפט שלנו. ריח הריקבון עולה עד לב השמיים.
כתוב תגובה ל- שהוא שמאלני
תגובה מעניינת
  ה_שגריר   24/06/10 12:08
ממליץ.
כתוב תגובה ל- ה_שגריר
צודקת הגיד הזמן לשינוי
  אחי   25/06/10 11:48
כתוב תגובה ל- אחי
8
אין סודות במדינת ישראל!
  ישראל1020   23/06/10 19:30
המדינה מלאה במרגלים עבור רוסיה, ארה"ב ומדינות ערב. יש בינינו בוגדים רודפי בצע מלאי שנאת יהודים ויהדות שעושים לנו טובה ע"י פירור וריסוק אושיות מדינת ישראל מתוכה.
כתוב תגובה ל- ישראל1020
9
הרבה זבל הגיע מחבר העמים
  לייבלה   23/06/10 19:51
אני סמוך ובטוח ובוטח במאת האחוזים על מערכות הביטחון שעוסקות יום ולילה ובאינטנסיביות מירבית לישמור על אושיות המדינה1לצערי ועם כל הכבוד יש לנטרל בתחבולות ובתיחכום את כל הגרורות הסרטניות !וכן יש להצדיע לשבכ ולמוסד ולכל מירקם המודיעין!שתודות לעבודתם מסירותם ועוז רוחם אנו יושבים בביטחה!!תוך מיגור מירבי של כל בני בבליעל שבאים להכחידיינו!
כתוב תגובה ל- לייבלה
אל תשכח שהשב"כ כנראה ידע מראש
  על רצח רבין   23/06/10 20:02
אם תעיין במאמרים של כרמי גילון ראש השב"כ, תגלה שהוא ידע עוד לפני הרצח שרוצחו של יצחק רבין יהיה תימני. לדעתי זה מפנה אצבע מאשימה כלפי השב"כ שהם היו אולי מעורבים בצורה זו או אחרת בתיכנון רצח רבין. בחלק הסודי של דו"ח ועדת שמגר כתוב שאבישי רביב הופעל בידי עובד השב"כ.
אז אולי כדאי שתמתן את התשבוחות שלך על "השב"כ הניפלא שלנו"?
כתוב תגובה ל- על רצח רבין
10
לגזענים הגזמתם
  עטרה קלימי שגב   23/06/10 20:27
מדוע אתם ישר מאשימים את העולים מרוסיה ומכנים אותם בכינויים לא מכובדים.
מרוסיה עלו עולים שהוסיפו רבות למדינה בתחום המדע הרפואה וההנדסה.
ועל כן כבת לעולים משנות החמישים אני מבקשת לא לנקוט בשמות לא רואיים כלפי שום עדה בישראל .
זכרו שבגלל שינאת חינם נחרב בית שני.
כתוב תגובה ל- עטרה קלימי שגב
לא צריך להתרפס מפני מי שיש
  בר ברע   24/06/10 13:30
-לו תואר ברפואה או הנדסה; אנשים עולים בגלל יהדותם ולא תואריהם, ובפרט שלא חסרים ישראלים בעלי תואר.
-חסכי ממני לציין שמות רופאים ומהנדסים שעבדו ונמצאים בשרות הרשע כך שהיותם אקדמאים לא מזיז לי.
-ולסיכום: רק מי שמרגיש בן גזע שונה יכול לטעון לגזענות.
כתוב תגובה ל- בר ברע
עלייה רוסית
  גלעד_1   18/12/12 12:01
מעולם לא עלו כל כך הרבה גויים גמורים שהם בעצם נוצרים לישראל מלבד מעלייה זו שהיא כ 50% גויים! זה נתון מדהים שאנשים מפחדים ממנו. הסוכנות היהודית המושחתת העלתה כל גוי שזייף מסמך וכל יהודי שהתחתן עם גויה הביא את כל משפחתו לפה. אני מכיר אישית סיפור של יהודי 1 שהביא 12 נפשות של גויים גמורים.
כתוב תגובה ל- גלעד_1
11
נראה לי ספין
  turh17389   23/06/10 20:35
או תרגיל שיווקי, אחרת זה נשמע כל כך הזוי ולא מצאותי שרק המו"ל יודע את הסוד סליחה אני לא קונה את זה.
כתוב תגובה ל- turh17389
נשמע תרגיל שיווקי מוצלח
  ה_שגריר   24/06/10 07:58
בהחלט כן.
כתוב תגובה ל- ה_שגריר
12
לך תדע כמה יש עוד שלא נתפסו
  @ בנצי - א @   23/06/10 20:52
כתוב תגובה ל- @ בנצי - א @
בהזדמנות זו יש להפעילו לאיתור
  ד.ט.   24/06/10 06:40
אנשים כאלה.
כתוב תגובה ל- ד.ט.
13
היחידים
  שושו   23/06/10 21:17
היחידים בכנסת שלא עובדים בסתר עבור מדינות זרות הם חברי הכנסת הערבים שעובדים בגלוי עבור מדינות זרות
כתוב תגובה ל- שושו
14
חבר של ענת קם ממערכת הארץ??
  השמאל מסתער   23/06/10 21:29
רשימת מקבלי המשכורות ממדינות זרות שפועלים נגד המדינה כה גדולה, שאיפה שהשב"כ ישים יד, ימצא סוכן זר
כתוב תגובה ל- השמאל מסתער
15
אפילו לרגל בשקט לא נותנים....
  ג'מבובו   23/06/10 21:39
כתוב תגובה ל- ג'מבובו
16
נראה שהוא צריך לוביסט טוב...
  בורקס   23/06/10 22:57
כתוב תגובה ל- בורקס
17
מוזר שלא התפרסם במקום אחר
  ע.   23/06/10 23:47
שעות רבות אחר הפירסום במקום זה,
הסיפור לא התפרסם בשום מקום אחר .

האם יתכן ומי שהוא רוצה להפיל את י"י ?
כתוב תגובה ל- ע.
18
האיש שלא היה
  פטי הירסט   24/06/10 05:50
בעונת המלפפונים צומחים סיפורי בדים בערוגות התקשורתנים. אין לו שם, כי הוא פשוט לא קיים. הגרון עמוק שלך מהתל בך. אל תאמין לו.
כתוב תגובה ל- פטי הירסט
19
זכות הציבור לדעת מי הוא?מה שבט
  קורןנאוה טבריה   24/06/10 07:31
שבטוח הוא לא חרדי ולא מתנחל=אחרת לא היו מסתירים את פניו!=סבירות גבוהה שמדובר או בישראלי שמאלני אנטישמי או בישראלי ערבי הנאמן ליעודו ולבני עמו!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
20
לא , לזכות הציבור לדעת
  חזק הנביא   24/06/10 10:20
ברית המועצות לפני פירוקה פעלה במרץ לגיוס סוכנים לפעולות איסוף על כמעט כל המערכות ומכל שכן המערכת הבטחונית מדינית - פוליטית ,חברתית כלכלית ועוד.
העדיפות ניתנה ,מטבע הדברים , ליהודים שעמדו לעלות לישראל והיו דברים מעולם .
מן הראוי לציין ולהדגיש ,שגם אחרי פירוק בריה"ם פעולות הריגול של רוסיה נמשכות עד עצם היום הזה וימשיכו .
שירותי הבטחון והריגול של ישראל מן הסתם מודעים לתופעה ולא נרדמים בשמירה .
הפעלת סוכן שנחשף ,כסוכן כפול לא עדיפה אולם נמקובלת בכל שירותי הביון בעולם.
שיקולי הבטחון ,לאי חשיפת זהותו עולים על שיקולי זכות הציבור לדעת .אני קורא לזה זכות הציבור לרכילות ,,,
כתוב תגובה ל- חזק הנביא
21
עכשיו ברור מהיכן הכסף
  בני קלוג   24/06/10 13:39
עכשיו נתן להבין שהכסף בישראל הוא לא רק מההייטק. ככל הנראה יש הרבה שתולים , עתה מקבלים גם כסף מחול" וגם כסף מהשב"כ. משכורת כפולה!!
כתוב תגובה ל- בני קלוג
22
הכל עסקאות במדינה אפילו בריגול
  דודו ביתן   25/06/10 08:21
כתוב תגובה ל- דודו ביתן
23
סיכוי סביר שהוא מבוגרי התנורים
  007 בבר   25/06/10 15:45
כנראה היתה דליפת גאז חריפה שדפקה לו את המוח או שזו המוטציה האשכנזית של החידק הטורף. מה שבטוח החונטה הציונית לא ינוחו ולא ישקטו עד שלא ישמידו את אחרון היהודים במדינה הציונית .
כתוב תגובה ל- 007 בבר
24
מישהו מזהה פרטים בתמונה?
  יוסי הרע   28/06/10 03:41
איפה צולמה התמונה? מי הם האנשים הנוספים שפניהם גלויות?
כתוב תגובה ל- יוסי הרע
25
זו ציפי לבני. אפשר לזהות לפי
  שו-שו בכיר   29/06/10 14:08
התמונה: אין ראש.
כתוב תגובה ל- שו-שו בכיר
26
נו באמת, מצחיק מאוד
  מד' ליונה עיוורת   29/06/10 17:46
תפסו אחד קטן ושולי. הרי יש כאן רשת ריגול ענקית הפועלת במימון ובסיוע של האיחוד האירופי על שלל העמותות שהוא מפעיל בארצנו, ובראשן הקרן לישראל חדשה. קוראים לרשת הריגול הפרו איסלאמואירופית הזאת: 'הססססמול', לעיתים מכנים אותם 'מחנה השלום/טרור', או 'הקואליציה החברתית ערבית למען זכויות טרוריסטים'. הם פועלים למען מממניהם בחו"ל באין מפריע ובאופן גלוי בחסות בג"ץ בחסות שלטונות הקוק ובחסות התקשורת. יש להם זרועות עמוקים באקדמיה ובפרקליטות ואיש לא עוצר אותם כי הם גם חברים בממשלה ובכנסת.... 
כתוב תגובה ל- מד' ליונה עיוורת
27
האם זהו הלוביסט הידוע שידו בכל