s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
הכנה מעולה בתיקי תביעות קטנות מאפשרת לרשמת הבכירה מיכל בר לסיים אותם ללא צורך בשמיעת הוכחות. יש שופטים הנוהגים אחרת, אך אין לפסול גם גישה זו
דן מרגלית
דן מרגלית
ברט סטיבנס, מכותבי הטורים המרכזיים בניו-יורק טיימס, ציין כי ניר ברקת לא הצליח להשיב כראוי לשאלות על מדיניותו של בנימין נתניהו, בכל תחום, בכל חזית
חיים רמון
חיים רמון
נתניהו, גלנט, גנץ ובכירי המטכ"ל, הוציאו לפועל תוכנית צבאית שהביאה לגירושם של תושבי צפון הרצועה לרפיח. ועכשיו, ברפיח יש ריכוז של יותר ממיליון עקורים, מה שמונע מצה"ל לחסל את גדודי הח...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
קשה להשתחרר מהתחושה כי כאבן האותנטי של המשפחות האומללות הופך יותר ויותר לאבן שואבת לארגוני המחאה מתקופת המאבק ברפורמה המשפטית, אשר משעבדים ומנכסים את מצוקתן למאבקם נגד הממשלה
כטב"מים אירניים [צילום: AP]
יאיר נבות
ישראל כבר הבהירה לארה"ב: מתקפה אירנית ישירה עליה, שתצא משטחה, תחייב את ישראל להגיב    וכאן כמובן טמונה סכנת ההסלמה המהירה לעימות איזורי נרחב ועוצמתי, שאליו יצטרף גם חיזבאללה    מניח ...
דרור גרין
דרור גרין
שלחתי למנויי 'פיוט' הרהור על תופעת השירה המגויסת לעת מלחמה ועל שירו של אליעז כהן 'עכשיו תעצמו את העינים'    אינני אוהב שירה מגויסת, שירה שמבטאת רעיון חד-משמעי ומשמשת, למעשה, כתשדיר-...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לפיד: התקבלתי לדוקטורט על-פי הכללים
מאת: איציק וולף  |  23/01/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אוניברסיטה של מלקקי יש.....ם
  אברהם מערב השומרו   23/01/12 08:31
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
2
תנאי הקבלה בבר אילן הוא כסף
  שאול א.   23/01/12 08:35
לפיד כמו כל אחד אחר שמשלם והרבה, יתקבל לכל תוכנית וילמד ויוסמך לכל תואר.
כתוב תגובה ל- שאול א.
אם אלה הכללים אז למה מישהו
  לומד לתואר ראשון?   23/01/12 20:05
לפיד חושב שכולנו מטומטמים. אם הכללים מאפשרים להתחיל מסלול דוקטורט בלי תואר ראשון - אז מי המטומטם שלומד לתואר ראשון 3 שנים ? התגובה הזו של פיד מוכיחה עד כמה הוא שרלטן.
כתוב תגובה ל- לומד לתואר ראשון?
3
מר לפיד, מה זה לפי הכללים?
  מרדכי דיש   23/01/12 08:43
האם בידך תעודות הסמכה לתוא ראשון ולתואר שני, כן או לא?
בלי פלפולים ובלי לקשור זאת לבחירות.
אפשר לטעון כי קבלת תואר בלי הכללים סיבתן הבחירות, אז נא לא להחזיק המקל בשני קצותיו.
יתכן כי אתה ראוי להיבחר כראש ממשלה, בגלל שאתה צעיר ובגלל שיש חושבים שאתה נאה.
הוצאת תואר שלישי או כל תואר אחר בדרך מקוצרת ושאינה שווה לכל נפש כמוני כמוך.
כתוב תגובה ל- מרדכי דיש
4
"מישהו מוטרד... מעניין רק למה"
  שפה ריקה ועלובה   23/01/12 08:46
כתוב תגובה ל- שפה ריקה ועלובה
5
ללפיד השגים ויכולות שמוסדות
  אקדמיים שמחים....   23/01/12 09:11
שכאלה יעשו אצלם דוקטורט.
כתוב תגובה ל- אקדמיים שמחים....
כאלה אין לו אפילו בגרות
  m.d   23/01/12 10:31
כתוב תגובה ל- m.d
6
יאיר, לך ישר לקנות פרס נובל על
  אחיין של אולמרט   23/01/12 09:31
יאיר, לך ישר לקנות פרס נובל על הישגים בהתחזות.

לא יודע מה אתה מבין על החומר שיש ללמוד ולדעת בתחום אך יש לי תחושה שלא חסר לך כסף (איפוא הכסף?) לקנות מי שיערוך ויכתוב בעבורך את החומר ואולי אף לגשת למבחנים בשמך.

אין עוד מקרה דומה בעולם שאנאלפבית התקבל ללימודי תארים מתקדמים. חוץ מאשר קנית תעודות "מאוניברסיטה" מלטביה, כמו שעשו וקיבלו כמה קציני משטרה ועובדי מדינה שהשתוקקו להתהדר בנוצות של דוקטורים.

אני משווה זאת למי שיקנה תעודת מומחה בניתוחים ובהשתלות לב ויכנס לחדר הניתוח וינתח חולה!!!!!

כלך לך, (בנו של גזען) מתחזה ריקא!
כתוב תגובה ל- אחיין של אולמרט
7
למה להכפיש ??צריך לבדוק...
  המובטל   23/01/12 10:38
תחכו עד שהמועצה להשכלה גבוהה תבדוק את הנושא.... למה להכפיש מבלי לבדוק את הדברים ..... אני נוטה להאמין שאם יאיר לפיד התקבל ללימוד תואר שלישי באוניברסיטת בר-אילן הוא התקבל לפי כל הכללים המקובלים... זה לא הגון לזרוק בוץ טרם בדיקה מעמיקה . אני כנראה לא אבחר ביאיר לפיד ,אבל לדעתי זה לא הגון מה שעושים לבחור הנחמד הזה. לא צריך להכפיש את שמו של כל אדם שמתמודד בפוליטיקה בישראל. בינתיים עד עכשיו השם של יאיר לפיד עושה לו רק טוב....
כתוב תגובה ל- המובטל
8
לכל המתקיפים, בדקתם את הכללים?
  אחד העם   23/01/12 10:47
"אוניברסיטת בר-אילן מסרה בתגובה לפרסום, כי לפיד התקבל לתוכנית לתארים מתקדמים, הנחשבת לאחת מתוכניות הדגל של המוסד, על סמך "הישגיו הספרותיים והעיתונאיים" וכי התקבל ללימודיו על-פי התקנון."

=> לפני שטרחתם כל כך להשמיץ, האם טרחתם לבדוק אולי קיים עוד מסלול כניסה לתכנית, ע"פ הצטיינות שלא הייתה דווקא בלימודי תוארים קודמים?
כתוב תגובה ל- אחד העם
כנראה שאתה לא בדקת
  אובלי   23/01/12 11:53
בוא נעשה נסיון.... תנסה לבדוק ברצינות את הכללים ונהלים,אני משוכנע שתמצא את מה שאתה לא רוצה להאמין בו.....
כתוב תגובה ל- אובלי
9
למה מוטרדים? כי עוד פרוטקצינר
  יפיוף ינסה להתברג   23/01/12 10:56
כתוב תגובה ל- יפיוף ינסה להתברג
10
גם ד"ר שקשוקה קיבל את התואר
  ד"ר לק   23/01/12 11:13
"ד"ר" בלי תואר ראשון ושני.
כתוב תגובה ל- ד"ר לק
11
אוי לנו אם זו נקראת אוניברסיטה
  רפי מחדרה   23/01/12 11:46
היאיר הזה הוא "חנטריש" כמו אביו, מה שמעניין הוא שאוניברסיטה כמו בר אילן משתפת פעולה עם מעשים כאלה, חבל
כתוב תגובה ל- רפי מחדרה
12
היינו - שקרים ,קשרים וקומבינה
  פוליטיקאי מתהווה   23/01/12 12:10
האם יש ללפיד תגובה עניינית ?
כתוב תגובה ל- פוליטיקאי מתהווה
13
תיבת פנדורה ? יאיר לפיד
  איל   23/01/12 14:14
כיצד התקבל יאיר לפיד ללימודי דוקטורט ? שירותו הצבאי ככתב בעיתון מחנה
האם יכל היה יאיר לפיד לשרת ביחידה קרבית ? כפרזנטור של בנק הפועלים שכרו היה מאות אלפי שקלים אותו בנק שפיטר בזמנו מאות עובדים
כמגיש אולפן שישי ערוץ 2 וכתב בידיעות אחרונות והוצאה לאור של הספרים שלו הקשר הון ושלטון ? החבר הקרוב אהוד אולמרט מדוע יאיר לפיד נכנס לפוליטיקה ? מי מריץ אותו ? והמבין יבין ודי לחכם ברמז אזרחי ישראל תתחילו לשאול שאלות ולמצא תשובות .
כתוב תגובה ל- איל
14
יאיר לפיד
  יודית   23/01/12 14:48
מה שהוא שכח אתם לא ידעתם יש לו ידע רחב כושר כתיבה חבל על הזמן ללמוד תארים שלא יוסיפו לו.דוקטורט אתה הכותב החוקר לומד לבד והתוצאה נבדקת עי חכמים ממך.בהצלחה.
כתוב תגובה ל- יודית
15
ותגובתך .? עד אז - לפיד = כלום
  ליאיר לפיד   23/01/12 20:27
כתוב תגובה ל- ליאיר לפיד
16
קבלת לפיד ללימודי PHD
  ולדמיר   24/01/12 01:23
על זה נאמר וואו.איזו אוניברסטיה.האומנם כל אחד יוכל להתקבל למסלול ישיר ל-PHD על אמות המידה של לפיד או שמה זה מסלול יוצר רעש?מסלול של VIP בלבד?
כתוב תגובה ל- ולדמיר
17
יאיר תקמבן לי תואר דוקטור
  לורשן   24/01/12 05:06
אנא אנא אני ממשפחה של פשוטי עם ולכן אין לי את הקשרים שיש לך אבל כן יש לי תכונות הקרובות לשלך אודה לך אם תקמבן גם לי תואר בקשרי האליטה המשוחדת ביותר בעולם.
כתוב תגובה ל- לורשן
18
יאיר גם אני רוצה דוקטורט !!!
  liorh   24/01/12 06:19
יאיר גם אני רוצה דוקטורט אתה יכול לסדר לי משהו בבר אילן ??????
כתוב תגובה ל- liorh
19
לא למד אבל מיעץ בנושאי חינוך
  שיייייקה   24/01/12 10:18
עכשיו ברורה לכולם עוצמת השרלטנות של הלפיד הזה. שנים הוא מיעץ לשר החינוך כיצד לנהל את המערכת שהוא עצמו לא היה חלק ממנה .תנו לו קצת זצן והוא ייעץ בעניני ביטחון על פי ניסיונו במחנה גדנע
כתוב תגובה ל- שיייייקה
20
בר אילן
  שרהלה   24/01/12 10:37
תואר שני במשפטים ותואר ראשון בחינוך-ומעניין: האם יקבלו אותי לתוכנית?
כתוב תגובה ל- שרהלה
21
אונברסיטת בר אילן מנסה לקבל
  rehvot   24/01/12 12:31
ריבהלזיציה מאחר שרוצח רבין למד אצלה.

קבלת עיתונאים וידוענים חשובה לבר אילן ולכן לא מקפידים

על כללים של המל"ג של קבלת סטודנטים לתואר שני ושלישי רק אחרי שסיימו תואר ראשון בהצטיינות.

האצבע המאשימה צריכה להיות מכוונת לעבר בר אילן.

כתוב תגובה ל- rehvot
22
זילות בר-אילן, ואין השכלה לפיד
  בעל תואר שני   25/01/12 11:17
כבעל תואר שני מאוניברסיטת ת"א אעיר מספר הערות. שקלתי בעבר לעשות תואר שלישי אבל רק בארה"ב. תגובה דומה לזו לא פורסמה באתרים אחרים... לטעמי בישראל יש רק מספר קטן של אוניברסיטאות אמיתיות, שהן ברמה אקדמית ומדעית. כל השאר הן מכללות. בר-אילן בפעולה זו מול לפיד, מוכיחה שוב שהיא בעצם מכללה ולא אוניברסיטה. גם בן-גוריון ב"ש היא בעיניי מכללה, וכך גם מכללת חיפה. בנוסף יש הרבה תחומים שלא ראויים לתואר אקדמי כי אין להם שום נגיעה למדע, והם תחומים פרקטיים בלבד. תחומים ששונים בין מדינה למדינה כמו: ייעוץ מס, משפטים, ועיתונאות. את שאר התחומים,ניתן ללמד אותם ברמה מדעית שמבוססת על מחקרים ועל תיאוריות. חשבונאות למשל, זה תחום פרקטי אבל זהו תחום ברמה מדעית. בנוסף לכך יש גופים שמקצרים דרכים ומטלות, למשל לאנשי צבא וחיל האוויר, וזה קורה גם באוניברסיטת ת"א אפילו. לדעתי רק בטכניון אין קיצורי דרך. המשמעות היא קשה לבעלי תוארים שנפגעים מכך באופן עקיף וכל האקדמיה כולה. למשל, אחד מקבל תואר דר בבר-אילן, ואז הוא מתקבל להיות מרצה באוניברסיטה בכירה. את המשמעות של זה אשאיר לקוראים להבין... בעתיד היו בטוחים שלפיד כמו אביו, יהפוך את עצמו גם למרצה בעיתונאות ובספרות... ולגבי לפיד: ממש נדהמתי לגלות את חוסר ההשכלה הקיצוני של לפיד. מי שלא חורש ימים ולילות בלימודים ובעבודות, וברמה אקדמית ומדעית, ידיעותיו הן רדודות ביותר, וכל תפישותיו הן ברמה נמוכה, ושבעצם איננו מבין דבר לעומק. בקיצור: ולכן אני דורש מהמל"ג לשים קץ לכל התופעות הללו שציינתי, ולשים קץ לזילות של תוארים שבעצם גם פוגעת באקדמיה כולה בישראל.
כתוב תגובה ל- בעל תואר שני
23
לפי הכללים של הישראלי החד"ש=של
  קורןנאוה טבריה   26/01/12 05:59
יפיי הבלורית והתואר!!!=אין חדש תחת השמש האדומה וה0מולנית בארץ חמדת אבות!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
24
הוכחת התאמתך למליאת הכנסת
  סטודנט פרייאר   26/01/12 11:26
במדינה שאני אוכל חצץ בתור נשוי עםילדה מקסימה וחוסר יכולת להתפרנס בקושי במקביל בא לו איש אחד שלא הקדיש אפילו שעה לפסכומטרי ומה שמצחיק שהוא יהיה תיכף דוקטור ואני יהיה אחרי תואר ראשון בלבד !! מ ה ק ו ר ה ב מ ד י נ ת ה ז ב ל ה ז א ת. אולי תסביר טוב יותר ד"ר לפיד
כתוב תגובה ל- סטודנט פרייאר
25
לסגור סופית את בר אילן.נוכלים.
  יוסלביץ   29/01/12 15:01
כתוב תגובה ל- יוסלביץ
26
מה לפיד אשם? אולי נצא נשכרים
  יעקב מט   31/01/12 22:34
מר לפיד לא אשם-מה רוצים ממנו, הוא רק רצה להתקדם, פנה לבר אילן, והתקבל! אולי אנחנו מפסידים עבודת דוקטורת חדשנית ו/או מעניינת. הבן אדם יודע משהו על העולם. למה לקלקל בגלל פוליטיקה מלוכלכת? תודה ובהצלחה!!!
כתוב תגובה ל- יעקב מט
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  |