s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דמוקרטית על-תנאי
מאת: יואב יצחק  |  23/02/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
העם איתך ציפי
  אחד העם ========   23/02/09 23:19
כתוב תגובה ל- אחד העם ========
העם איתך נתניהו ! רה"מ הבא!
  uz7   24/02/09 00:44
כתוב תגובה ל- uz7
2
גם ביבי אינו נוהג על פי
  צארינה   23/02/09 23:48
תורת הדמוקרטיה-אלה שבחרו בו אינם רוצים להתפשר על עמדות שמאלניות.
כתוב תגובה ל- צארינה
3
'המבטיח'..שאל את אריה אבנרי !
  בעניין מאיר שטרית   23/02/09 23:50
יואב יצחק ראה , באופן חלקי הרשימה של ידידך אריה אבנרי בספרו !
כתוב תגובה ל- בעניין מאיר שטרית
שאל אותי בענינו של אריה אבנרי
  גדול פחדני אומץ   24/02/09 01:04
כתוב תגובה ל- גדול פחדני אומץ
4
שאול מופז 'מבטיח' מה בתחבורה ?
  ליואב יצחק.   23/02/09 23:56
יואב יצחק.
מן הסתם השניים : שטרית ומופז לחשו באזניך :
הכסאולוגיה יקרה להם מכל !
דרך אגב. האם השמיע מופז הצהרה מדינית משלו- זולתי עמדתו הימנית ?
כתוב תגובה ל- ליואב יצחק.
5
בוקר טוב לך עורך יקר.....
  י.ש   23/02/09 23:57
לקח הרבה זמן עד שהאסימון נפל.....
כתוב תגובה ל- י.ש
6
שטרית 'מקצוען' בכסת"ח למושחתים
  יואב יצחק מתעלם.   24/02/09 00:12
יואב יצחק הפעם 'בדיחה'.
גם באתרך היו סקירות, אזכורים של כשלים וכסויים על הנעשה במשרד הפנים של מאיר שטרית, והללו היו רק חלקים.
מאיר שטרית מפעיל כסת"ח וגם מעלים מן הציבור פרשיות שנתגלו במשרדו.
זו הפעם, יואב יצחק , כשלת בחוסר שיקול הדעת או/ו בהתעלמות מכוונת !
כתוב תגובה ל- יואב יצחק מתעלם.
השר הראשון שהיה צריך להעיף
  יוסי ק   24/02/09 12:40
לפח הזבל של ההיסטוריה זה את מאיר שטרית השחיתות במשרד הפנים הגיע לממדים שלא היו כמוהן מאש קום המדינה כל ראש מועצה שהתפקד לקדימה מקבל גיבוי על כל שחיתות שהוא מבצע וכמו מתנהלת מדינה בתוך מדינה השר האחרון שהייתי רוצה לראות זה את שר הפנים אופורטוניסט מושחת
כתוב תגובה ל- יוסי ק
7
רוב העם בחר בדרך הימין,ולכן
  שרה.א   24/02/09 00:19
זאת הדרך בה צריכים ללכת.
כל מניפולציה להונות,אם זה שיכנוע התיקשורת בדבר "ממשלת אחדות",ואם בדלגיטימציה לממשלת ימין כ"ממשלת ימין קיצוני".
אני מקווה שתקום ממשלה ימנית ומצפה מנתניהו לומר בצורה ברורה,שזאת הממשלה שהעם ברובו בחר.

"היונה עפה" ומה שרואים "איום אירני".

פיצי צריכה לשבת באופוזיציה,ומספיק עם נסיונות ההתרפסות לשכנעה להצטרף.
אם נתניהו ימשיך בכך,ניראה שאינו ראוי לעמוד בראש המחנה.
לא קל לי לומר זאת.
נימאס לי לראות ולשמוע,את כל ההתנהלות סביב הניסיון בשיכנוע,והחשיבות של "ממשלת אחדות",כביכול היא היא חזות
הכל.
ראינו את פועלה של ממשלת קקדימה + העבודה,ולאן הגענו.
עדיף לדבר בדבר הפרסה ותרומתם למצב הקשה,בו אנו מצויים.
שילכו לחפש את היונה בבלעין ובנעלין.
כתוב תגובה ל- שרה.א
8
נכון ונאות נאמר..
  א מ רול   24/02/09 00:30
למעט נושא אחד והוא זכותה של קדימה לבחור לשבת באופוזיציה באם כך תחפץ.

למעט זאת כל הנאמר נכון וראוי להאמר.
כתוב תגובה ל- א מ רול
9
ציפי - הכי פחות מתאימה לתפקיד
  מאז קום המדינה   24/02/09 01:07
כתוב תגובה ל- מאז קום המדינה
10
לבני היא פוליטיקאית פלגנית
  וחסרת אחריות   24/02/09 02:56
בשעת חירום לאומית, מכל הבחינות, מדינית, בטחונית וכלכלית, היא מעדיפה להכנע לגחמות השנאה של איל ארד ולא לשבת בממשלת אחדות למרות שנתניהו מוכן ללכת כברת דרך גדולה מאוד למען האחדות. בושה שכה רבים במדינה הצביעו לאישה הקטנה הזו.
כתוב תגובה ל- וחסרת אחריות
11
דמוקרטית על-תנאי
  elik_1   24/02/09 06:02
זו היתה רק שאלה של זמן עד שתצא מהחור שלך עם השמצות על ציפי לבני --העם בחר ממשלה ימנית ואת זה הוא יקבל
ואתה תקבל ושיבושם להם ולך--אולי בפעם הבאה תלמד לבחור מה טוב למדינה ןלא מה טוב לביביולליכוד--מה קרה ? הליכוד פוחדים להרכיב ממשלת ימין? מה יש? תהיה בעיה עם העולם? עם אר"הב? אני בטוח שתמצא את הדרך להאשים שוב בכל "פאשלה" של ביביהו -את ציפי לבני-גם אם ירד גשם ואם השמיים יתכסו עננים ציפי אשמה - וביביהו צח כשלג--אתה לא מתבייש להשמיץ בכל הזדמנות-!!לא שמעתי ממך ולו פעם אחת מילת בקורת על ביביהו ועל הליכוד!!בוש לך!!
כתוב תגובה ל- elik_1
12
השמאל הביא את הצרות בקואליצית
  מיעוט של 56   24/02/09 08:06
בתמיכה מבחוץ של הערבים, הם מהלכים אימים בקואלציית רו של 65.
הכניסו לכם טוב טוב לראש וציפי הראשכם, אין לכם מונופול על המדינה, אין לכם מנופול על היושר, בכלל לא, אין לכם בעלות על היושרה.
אין לכם גם נציגות עם חוט של שדרה.

יש לכם מנהיגה אפורה, עם שובל של כשלונות, שהיא בטוחה שגנבו לה את "הבובה", את ראשות הממשלה
כתוב תגובה ל- מיעוט של 56
13
כניסת ציפי "ולהקתה" לממשלה..?!
  הרשלה   24/02/09 08:31
זה המשך מצער של "הסכמי אוסלו" , עם כול הגרוע שיוצא מכך...?!

נתניהו "בחסות" פרס הנשיא ועם ציפי ליבני בראש קדימה בממשלתו - זה מתכון בטוח לאבדון של מדינת ישראל...!!!

במידה וישכילו בודדים ממפלגת קדימה לחבור לממשלת נתניהו על
מנת לקבל תפקידים זה נותן חיי המשך למדינת ישראל...!!!
כתוב תגובה ל- הרשלה
14
דעה שיש בה המון גיחוך וצביעות
  אלון ה   24/02/09 08:37
מהרגע שציפי לבני נבחרה, יואב יצחק לא נתן צ'אנס לרגע, לא רק שהוא לא נתן לה צ'אנס, אלא אפילו לא טרח להסתיר את עצם זה ששאול מופז הוא המקורב שלו. אבל זאת זכותו המלאה לעשות את כל זה.

אבל לפתע יואב יצחק נזכר שיש משבר כלכלי עולמי, למרות שנשפכו מילארדי שקלים על הבחירות. אז יש - איפה יואב יצחק היה כשניסו למנוע את הבחירות ואת כל שפיכת הכספים המטורפת של הבחירות? באותו יצחק נתן לאולמרט את "עצת הזהב", שביבי יחליף את בראון בתפקיד שר האוצר, אותו ביבי שמחזיק בעקרונות כלכליים שבארה"ב הובילו למיטוט הכלכלה שמה, והוא אפילו כתב מאמר שלם שאומר שאולמרט המושחת עדיף יותר מלבני, שקרוב לוודאי יצחק מתוסכל עד עצם היום הזה שלא הצליח למצוא עליה שום לכלוך. אז מצב נורא חמור בזה אין ספק, אבל עצם זה שאנשים רבים רצו שיהיו בחירות גם כשיש משבר, אז טיפה שולל מהם את הזכות לבוא ולהטיף מוסר לאנשים אחרים על כך שיש משבר כזה או אחר.

אז כבר כתבתי שזוהי זכותו של יצחק לתקוף את לבני, אבל גם ללבני יש זכות להפגין איזשהי בדל של עיקרון, והדבר הכי מוזר זה שיצחק מטיף ללבני על כך שרוב הציבור בחר ימין. אם הרוב בחור ימין, אז שתקום ממשלה ימנית צרה, ובלי קדימה והעבודה, נורא פשוט. אז יאללה...
כתוב תגובה ל- אלון ה
15
ה"דרך"שמדובר בה היא הדרך ללשכה
  עץ   24/02/09 09:13
זה הכל.
בכל משרד בו היתה, התעסוקה העיקרית היתה מלחמות כוח עם אנשי המשרד וחיפוש המשך הדרך למשרד הבא.
לכן יש רשימה ארוכה של משרדים אך אפס עשייה.
למשל במשרד החוץ בו היא נמצאת 3 שנים - יישאר אחריה חורבן.
אין קורסים לעובדים חדשים, אין מינויים לעובדים קיימים. חרפה זה מה שקורה שם.
השיחות שניהלה עם הפלשתינים במקרה הטוב היו עקרות וההסכם שהובילה היה מפגע.
אז מה היא רוצה??
תיאבון לשלטון אינו סיבה מספקת לתת לה שלטון.
גם כך היא נמצאת במקום גבוה מדי.



כתוב תגובה ל- עץ
16
דיאגנוזה? השתן עלה לה לראש
  דיאגנוזסטר   24/02/09 09:26
כתוב תגובה ל- דיאגנוזסטר
17
סוף סוף אולי יש פוליטקאי
  בוחר   24/02/09 09:31
שמקיים את הבטחתו לבוחריו ובשל כך נבחר.
מקווה שלא התפתה לוולו ולתפנוקים של "משרתי" הציבור
כתוב תגובה ל- בוחר
18
מר יצחק - התבלבלת
  אלישבע   24/02/09 09:47
מה הקשר בין עמידה על עקרונותיה לבין התנהגות לא דמוקראטית?
מאמר שטחי ועקום
כתוב תגובה ל- אלישבע
19
באופוזיציה אפשר גם להתרסק-מרצ
  שיקום / התרסקות   24/02/09 10:02
כתוב תגובה ל- שיקום / התרסקות
20
דוקטרינה ידועה של השמאל !
  ישמעאל   24/02/09 10:07
כנראה שהיא נדבקה חזק בחיידק השמאל ומנכסת לעצמה את שיטותיו . בשמאל , הדמוקרטיה נעצרת כאשר היא אינה לטובת האינטרסים שלה !
כתוב תגובה ל- ישמעאל
21
ציפי
  ליאונרדו   24/02/09 11:39
מר יואב יצחק, הוכחת בורות בהבנת הדמוקרטיה והמושג שותפות. ציפי ניצחה בבחירות, אבל לא יכולה להקים ממשלה. גם ביבי לא יכול אלא מממשלה קצרת מועד. הטיעונים של ביבי (או שלך) לא יותר טובים או רעים מטיעוניה של ציפי. מדוע ציפי צריכה לקבל את טיעוני ביבי? שותפות רוצים? בבקשה , על בסיס שוויוני. ביבי לא רוצה רוטציה, לא רוצה שותפות אמיתית? שיקים ממשלה כמו שרוב העם רוצה, כפי שאתה (וביבי) טוענים. אבל לביבי צפויות שנים קשות, והוא מחפש שותף שאפשר להפיל עליו את הכשלונות, ואם יצליח, שזה הזוי, ינכס לעצמו את ההצלחות. אתה הבנת את זה מר יואב יצחק?
כתוב תגובה ל- ליאונרדו
ליאונרדו,ציפי ניצחה בשמאל,ולא
  שרה.א   24/02/09 13:04
בבחירות.אילו היית מבין מה זאת דמוקרטיה פרלמנטרית,היית מבין שלה אין אפשרות להקים ממשלה,בעוד שגוש הימין ובראשה נתניהו יכול להקים ממשלה,בלי קקדימה.
ממשלה הנישענת על 65 מנדטים,אינה קצרת מועד.
אלה המשמיעים טעונים אלה,אינם מסוגלים לקבל את המציאות שנוצרה,והיא שרוב העם אינו מאמין שיש יונה על החלון.

כל בר דעת יודע שממשלת המחדל והכישלון בראשות קקדימה,
הביאה אותנו לעברי פי פחת.
כך שטיעונך בדבר הטלת כישלונות ביבי על פיצי,הינו תלוש.
היא ניכשלה בלעדיו.
ממשלה צרה יותר בראשות רבין & פרס,שנישענה על קולות הערבים ומיציבושי,הביאה עלינו את אסון "אוסלו".
ולא התאפשר לאף אחד לטעון שהשמאל הקיצוני שהיה מיעוט,כפה על רובינו הסכם שהביא לטרור בתוכינו.
אכן,להצלחה זו יש שותפים.
וזאת התיקשורת שהעלימה במכוון את נאומיו של הארכי טרוריסט ערפאת ,לפני שהובא בליווי רוצחיו,שקיבל נשק וכסף,ופרס נובל,והכרה בינלאומית בטרוריסטיים.
בכל נאומיו,לא הסתיר את כוונות חזרתו לעזה,אבל פרס התעקש שהוא רואה את היונה."מזרח תיכון חדש".
כתוב תגובה ל- שרה.א
ציפי
  ליאונרדו   24/02/09 15:52
ציפי ליבני ניצחה בבחירות. "גם רוב של קול אחד הוא רוב" דברי מנחם בגין, והוא צדק. אם נתניהו יכול להקים קואליציה שיפסיק ללחוץ על לבני להצטרף ויקים קואליציה, זה גם מה שטענתי בטעון שלי.
כתוב תגובה ל- ליאונרדו
לאונרדו, אם ציפי ניצחה בבחירות
  שרה.א   24/02/09 18:42
כדבריך.
מדוע היא לא מסוגלת לקבל את הרוב הנידרש בכנסת ?
והאם יש באפשרותה להקים ממשלה ?

כי היא ניצחה את השמאל,אבל לא את הרוב בעם.
אתה חוזר על אותה המנטרה המגוחכת ,ש"גם רוב של קול אחד הוא רוב" .
אף אחד אינו נאנס כאן,והיא תשב באופוזיציה.
היא הכישלון והמחדל בהתגלמותו.
היא יכולה להמשיך ולשטות באילו ההזויים שעדיין רואים את היונה.
בפועל מה השיגה במשך כל השנים שישבה בממשלה ?
אפס !
רק אפס משיג אפס.
בתורת המשחקים 0 = 0
כתוב תגובה ל- שרה.א
22
ציפי ליבני = ילדה מגודלת
  פרשן מפוכח   24/02/09 12:22
הציבור השפוי ידע שמדובר בילדה מתלהבת שהאדלרים ניפחו לה את הראש ולכן בלם אותה.
ציפי ליבני צריכה להיעלם מהפוליטיקה - היא לא ראוייה וזה גדול עליה.
אסור לתת לה תפקיד שר.
טוב יעשה נתניהו אם יקים בשלב זה ממשלה צרה ובהמשך יצרף את פורשי קדימה.
כך תהיה גם ממשלה רחבה וגם תעלם מהפוליטיקה האשה המסוכנת לישראל - פיצי ליבני
כתוב תגובה ל- פרשן מפוכח
23
מסכימה עם כל מילה ...
  אירית**   24/02/09 12:40
וגם עם המסקנות הסופיות.
ציפי לבני מאז ליל הבחירות רק הוכיחה שאינה ראוייה לנהל את המדינה בהתנהלותה הפזיזה וחסרת האחריות המדינית.
בנוסף, מנסה לכפות דרך שנכשלה.
היא אינה מסוגלת להבין דברים פשוטים וארד ואדלר גמרו לה את החשיבה מרוב ספינים.
אז שתלך לאופוזיציה ומשם שתלך הביתה.
זה גדול עליה ללא ספק.
פעמיים ניסתה להרכיב קואליציה ונכשלה טוטלית.
מבחינתי, כל התנהלותה מאז ליל הבחירות רק מחזקות את כל מה שכתב עליה ארי שביט במאמרו המפורסם טרם הבחירות.
כתוב תגובה ל- אירית**
24
הגב' ציפי פרידמן לבני אינה ראו
  אורי....   24/02/09 14:07
הגב' ציפי פרידמן לבני אינה ראויה לשבת בממשלת ישראל. לאחר העלאת החמס, ניהול מגוחך של שלום הגליל 2 ומבצע ללא מטרות בעופרת חלולה, כשהיא חברת קבינט ונושאת בתפקיד הבכיר מאד, שרת החוץ הרי שכל הכשלונות של קדימה, רשאמים על שמה כשותפה מלאה.
כתוב תגובה ל- אורי....
25
מצעד "המבקרים
  מכיר מקרוב   24/02/09 14:15
כתוב תגובה ל- מכיר מקרוב
26
להשאיר את חבורת הננסים בחוץ
  ד"ש   24/02/09 14:53
ציפי וחבורת הננסים האופורטוניסטים שלה עוד לא מבינים שהמשחק נגמר. נתניהו משחק אותה קול אבל מחזיק את כל הקלפים ביד. ציפורה הקטנטונת מפרפרת את פרפוריה האחרונים ברשת.
כתוב תגובה ל- ד"ש
27
מצעד פירוס
  יודע מקרוב   24/02/09 15:08
מעניין שכל אלה המטיפים לליבני לא תמכו בה, לא הצביעו עבורה ואף ביקרו אותה גם לפני הבחירות בנסותם להביא לכך שמפלגתה לא תזכה ביותר מנדטים ממפלגות אחרות.
הגיעה העת שתסירו המסיכה מעל פניכם , כל אלה שמתחו ביקורת על ליבני בנושאי דת ומדינה וכלכלה ותבינו כי לא אתם מנהלים את המדינה או חלק ממנה ועיצותיכם כיושבים על הגדר אינן יותר מעצות שרב החלל בהן על תוכנן.

מדוע אינם באים בביקורת לנתניהו על כך שהגיע להסכם עם ש"ס גם לגבי ההקצבות שירדו ממיסיכם וכיסכם וגם לגבי נושא מדיניות ומו"מ לשלום.
אולי אם נתניהו יצהיר כי אין לו הסכם ומחויבות לש"ס וכי הוא נכון ללכת עם ליבני על קוי היסוד של קדימה שיכולים להיות משותפים גם לו פתאום תיוכחו כי יש ממשלת אחדות לאומית?
כתוב תגובה ל- יודע מקרוב
28
מכתב גלוי לנתניהו
  מרק   24/02/09 15:10
הצבעתי עבורך ועבור הדרך שאתה מייצג. כך גם רוב העם. אז תפסיק להציע לשמאל הרים וגבעות. תרכיב ממשלה ימנית ושלוט. כמו שכתוב כאן , רבין העביר בעזרת מיטסובישי ו 61 מנדטים הסכם שקבע ויקבע לדורות רבים את עתידה של המדינה. אז אם אתה מפחד לשלוט עם 65 מנדטים , עזוב הכל ושב בבית. ובבקשה תבין , גם אם תלקק לתקשורת הם ימשיכו לשנוא אותך עד שתבצע את מצע השמאל. והרי לא לכך נבחרת.
כתוב תגובה ל- מרק
29
קדימה היא לא אסקופה
  א.כ.   24/02/09 16:25
המינימום הנדרש לממשלת אחדות הוא שקדימה והליכוד יכתבו את קוי היסוד במשותף ויובילו מדיניות משותפת תוך כבוד הדדי ולכידות המטרה ויחליטו ביחד באלו תנאים הם רוצים לצרף מפלגות נוספות לקואליציה ואם הפער האידיאולוגי אינו מאפשר זאת עדיפה לישראל עם כל הצער ( או כל התקווה ) ממשלת ימין צרה שתעשה שלום כמו בגין...

בכל הכבוד, דברי הגינוי התקיפים והבוטים נגד לבני הם לא במקומם בלשון המעטה.
כתוב תגובה ל- א.כ.
א.כ 65 מנדטים זאת לא ממשלה צרה
  שרה.א   24/02/09 19:00
זאת ממשלה ,הנישענת על קולות יהודים !
ולא הממשלה שכפתה עלינו את הסכמי אוסלו,שנישענה על קולות הערבים !
ולמרות הגיבוי של הערבים,היו זקוקים לעוד מנדט של עריק מגוש הימין,שבתמורה קיבל מיציבושי ועוד כמה טובות הונאה.
(גולדפארב )
ואז לא שמענו שזאת ממשלה צרה ושמאל קיצוני !
ולא שמענו על שחיתות !
כתוב תגובה ל- שרה.א
לא צרה לא צרורה
  א.כ.   25/02/09 07:08
יש לממשלה של 61 חברי כנסת זכות חוקתית מלאה למשול ולעשות ככל שביכולתה לעשות והלוואי שתעשה שלום כמו בגין...

אבל אם היא לא צרה ולא צרורה מדוע מפעיל נתניהו את כל כוחותיו בגיוס עריקים מקדימה והעבודה שזה עתה נבחרו והושבעו תחת מנדט אחר ?

נתניהו פועל בצורה לא מוסרית פעמיים. פעם אחת משום שלאחר שנישא בקולות הימין לתפקיד רוה"מ הוא מנסה לנטוש את ממליציו ולעמוד בראש ממשלת מרכז. פעם שניה כי הוא מנסה לפרק את מפלגות קדימה והעבודה באמצעות ג'ובים לתאבי שלטון בכל מחיר.

היחידה שקיבלה מנדט מהעם לעמוד בראש ממשלת מרכז היא לבני ולכן היא לא תוכל להצטרף לממשלת ימין צרה או רחבה ולכן נתניהו לא יוכל לעמוד במקומה בראש ממשלת מרכז.

בקיצור, הגיע הזמן להוכיח את הסיסמא "רק הליכוד יכול" ... ושיהיה בהצלחה לכולנו.

נ.ב.
ליברמן וישי כבר מסתדרים יחד בזוגיות טובה ?
מיכאל איתן ומיכאל בן ארי יישבו באותה קואליציה ?
נתניהו יקבל את תמיכת הציבור למיטוט החמאס ? לתקיפה באיראן ? להתנחלויות חדשות על אפו וחמתו של אובמה ?
כתוב תגובה ל- א.כ.
30
את ציפי מכרו לציבור פירסומאים
  כמו יוגורט!!!!!   24/02/09 18:30
ציפי שינתה את כל סגנון התבטאותה והתנהגותה כשבועיים לפני הבחירות. ציפי נמכרה לציבור כמו שמוכרים פירסומאים יןגורט, עטפו אותה בנייר צלופן מרשרש.(מותר לחשוב שיש משהו לא טיבעי שמניע אותה)
הבעיה שהמציאות דורשת הגיון ושיקול דעת. לציפי השתילו אגו של ארד ואדלר. לא האגו שלה.
היא חיה בסרט שלא קיים, ומישהו צריך לעזור לה להוריד את המסך והאיפור ולחזור למציאות בפיכחון.
לאחרונה ישהרגשה שהיא על ענן ולא על הקרקע.תעזרו לה לרדת.
היא שכחה שיש כאן מדינה.
כתוב תגובה ל- כמו יוגורט!!!!!
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  |