s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
פולה הייתה בצלו של בן-גוריון רוב חייו, היא שירתה בקודש ושמרה על בן-גוריון לרבות על הבלורית המעופפת שלו    אך בביתה היא הייתה המלכה והכל ידעו כי כשמדובר בביקור בבית בן-גוריון בתל אבי...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהודי ארצות הברית מסרבים להכיר בבעיה    הם מטילים את יהבם על החוקה והמסורת הדמוקרטית והמטרה. העיוורון גורם להם לעצום עין נוכח המגמה האנטישמית בארצם
דרור אידר
דרור אידר
חמש הערות על סוגיית גיוס חרדים (וחלום לקראת הסוף)    מה יקרה אם יתגייסו לצבא עשרות אלפי חרדים? האם הצבא באמת ערוך לכך?
ירון פרידמן
ירון פרידמן  |  
העיתונות הערבית מדווחת על המצב בדרום לבנון והוא חמור ממה שידוע לנו מהתקשורת הישראלית. כיצד נראה המצב מהכיוון השני? מדוע הזעם על חיזבאללה רק גובר בכל יום שעובר?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
שלמה קרמר [צילום: שרון ברקת]
יזם היי-טק ישראלי
שלמה קרמר (נולד: 1966), יזם הייטק ובעל הון ישראלי.
רוני חיזקיהו [צילום: פלאש 90]
בנקאי ישראלי
רוני חיזקיהו (נולד: 1951), בנקאי ובכיר לשעבר במשרד האוצר.
עופר ברקוביץ' [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
יו"ר, פוליטיקאי לשעבר
עופר ברקוביץ (נולד: 7 ביולי 1983), לשעבר פוליטיקאי ישראלי, יו"ר נופר-מילגם אנרגיה מתחדשת במוניציפלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הסחטנות החרדית החלה
מאת: סטיבן מליק  |  24/02/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
Stay in the UK D'ONT come to
  Yehudi   24/02/09 16:02
Stay in the UK D'ONT come to Israel
כתוב תגובה ל- Yehudi
2
מי אתה בכלל שאתה מחלק ציונים
  למישהו בכלל   24/02/09 17:32
תשאר בבריטניה ותעזוב אותנו במנוחה
כתוב תגובה ל- למישהו בכלל
3
רגע הכתב מזכיר את ברלין 1933
  דנה הופשטיין   24/02/09 17:37
ברלין 1933 צייטונג עיתון יומי בפרנקפורט "היהודים הסחטנים אשמים בכול המחלות והמצב הכלכלי"
ברלינצוג (עיתון הערב " הם עלוקות שרק מוצצות את דמינו"
הרמן גרינג " הם לא תורמים כלום למדינה ומלווים בריבית ואת כספינו עושקים"
ככה ההסתה הייתה בשקט עד שחדרה לשכבות העם ויצרה לגיטימציה לשואה וככה האנטישמים היהודים=ישראלים מאז 1948 מנסים לקעקע את היהדות הדתית בסיסמאות שמאד נקלטות בשכבות העם "החרדים עלוקות" " החרדים לא עושים כלום"
סבא שלי נרצח ע"י אנטישמים גרמנים, הוריי ניצולי השואה היו עדים לזוועות ההסתה ה"לגיטימית" אז ואני עדה להסתה נגד חרדים בטענות "מאד צודקות" אבל באות מלב מלא שינאה ואנטישמיות יהודית 0מהרסייך ומחריבייך מימך יצאו) אני מזהירה את יואב יצחק של נעליך מלתת יד להסתה פרועה זדונית ומלאה ארס אנטישמי
חשבתי שאתה ואתרך קצת שונים מווי נט אבל כנראה שאתה מנסה לקרוץ גם לצד האפל ...רייטינג ....קצת הגזמת חביבי כבת לניצולי שואה אני בזה לכותב האנטישמי בעלוב
שבטח מרחם על ערבים ,מחבלים,מהגרים מאפריקה,הומואים,חתולים כלבי רחוב ...אבל מלא שינאה ארסית לאחיו השומרי מצוות בגלל שהם האנטיתזה לחילוניות הלבראלית שלו
כתוב תגובה ל- דנה הופשטיין
וואו..
  יעקב23   24/02/09 19:57
ממש.. אבל ממש ריגשת אותי..

תודה!
כתוב תגובה ל- יעקב23
4
הלו !! תראה את שרת החוץ שלך !!
  ישמעאל   24/02/09 17:46
ציפורה משתמשת בסופר סחטנות , בדברים חשובים הרבה יותר מהקצאת כספים למשפחות חרדיות [שגם היא אינה מוצדקת] ! ציפורה דורשת שנוותר על זכות קיומנו במכירת נשמתה לכבוד שירחשו לה האמריקאים והאירופים , לו רק תמכור את בטחון ישראל לטרור הפלסטיני ! דבר זה לא נמדד בתקציבים או בכסף ! נכון החרדים הם סחטנים אבל , כפי שכל מפלגה היא סחטנית תקציבים לבוחריה ! מפלגת העולים , מפלגת הנכים , מפלגת הגימלאים ומפלגות העלים שבשלכת !
כתוב תגובה ל- ישמעאל
5
האנטישמי הזה בכלל
  לא יהודי   24/02/09 18:03
מאמתי יש לנו בעם ישראל את השם הנוצרי : "סטיבן"

חפשתי בכל המקורות שלנו, גם אלו של תקופות הגלות השונות ובגלויות שונות אבל את השם סטיבן לא מצאתי.

וזה באשר לשמו הפרטי של ה #$%@%^ הזה.

ושם משפחתו הוא "מליק" וזה בכלל שם ערבי שבא מהטית המלה העברית *מלך* ואז זה נהיה בערבית "מליק".

אז ה ^%$#@&* הזה הוא חצי נוצרי וחצי ערבי ואין בו טפה של יהדות והוא בא כאן להטיף לנו מוסר.


זו חוצפה, והתכונה השלילית הזו של חוצפה היא היחידה שמעידה שאולי אולי יש ב *&^%$#@ הזה טיפה של דם יהודי רחוק בעברו

מילא, הניר סובל הכל
כתוב תגובה ל- לא יהודי
6
סטיבן הגויי ומליק האנטישמי....
  לאן הגענו????????   24/02/09 19:19
הינה האימייל של האנטישמי העלוב הזה

stis7070@walla.com

תענו לו ותראו לכלב הזה
כתוב תגובה ל- לאן הגענו????????
7
שעור באזרחות למר מליק
  ד"ר משה מחוג   24/02/09 19:48
כותרת המאמר שלך מחטיאה את המטרה שכן ממנה כבר ניתן ללמוד מהו יחסך לדת היהידית ולחרדים.
ברית הזוגיות איננה דבר תמים כלל. אם מדינת היהודים תתיר אפשרות לכל דורש להנשא שלא ע"פ דת משה וישראל כאשר מדובר על יהודים. יווצרו במדינה שני עמים האחד יהודים שומרי מצוות והשני מתבוללים שהעם היהודי ימנע מלהתחתן עמו .
זהו מתכון להרס עצמי משל היה יריה ברקה.
ברית הזוגיותאם בכלל יכולה להתממש אך ורק לנישואי שאינם יהודים בלבד.
כתוב תגובה ל- ד"ר משה מחוג
8
super antisemite neo nazi.....
  mike nadel   25/02/09 05:02
this idiot smells like a neo nazi fashist ,,,,go back to hell,,,,fast
כתוב תגובה ל- mike nadel
9
והאנטישמים יצאו מהארון .......
  דנה 887טםו   25/02/09 05:46
כשאולמרט או ליבני רצו אחרי ש"ס ...וריח השלום ההזוי היה באופק ...אזי האנטישמים כדוגמת הכותב מיסטר סטיבן או סטיבנסון שתקו
אבל כשהימין חובר לש"ס הו הא האנטישמיות החבויה בארון יצאה מהבקבוק ומיד סיסמאות הסחטנות עלו יצאו מהבקבוק ...כי הרי הימין לא יתן לחמס עוד מקומות לירות טילים חוץ מהטעות של עזה ....אז מימילא דמם של החרדים הותר
ככה זה אצל האנטישמים היהודים והגויים אותו שורש רע ודוחה של צביעות ושיפלות
ככה הוא אמנון אברמוביץ הנוכל הצבוע וכזה הוא חיים יבין וכול עדת הצבועים בתקשורת
הם יכסו על פישעי שרון אולמרטורס כי הם הבטיחו שלום ..ומסירת שטחים אבל לש"ס שנותנת לעניים לרעבים פתאום סחטנות ....עכשיו אני מבינה מה זה ערב רב שהנביא היתכוןן אליו ...
אסופה של גויים בלבוש ישראלי ....בחוץ ישראלי בפנים אנטישמי עלוב
כתוב תגובה ל- דנה 887טםו
10
שוב האנטישמיות מרימה ראש ואין
  קורן נאוה,טבריה   25/02/09 06:17
גרוע מהאנטישמיות היהודונית-מותר לכוווולם לסחוט ובעיקר למען הדת החילונית על מזבח ה"שלום" ו "הבימה" של התרבות הסמולנית -רק לא ליהודים?למה? מזה כאן גרמניה?
כתוב תגובה ל- קורן נאוה,טבריה
11
תישאר בבריטניה
  לירון 1   25/02/09 07:50
בתור חילוני שלא כ"כ מחבב את החרדים הייתי מייעץ לך שלפני שאתה מתלונן על החרדים קודם כל תחיה פה ותעזור לאנשים שחיים פה ותתרום משהו למדינה ואז תיתן את הדעות שלך.

כל חרדי (יהיה מי שיהיה) כבר תרם יותר ממך למדינה.

אז בבקשה אל תישב בבריטניה ותכתוב את כל השטויות שנופל לך בראש אך ורק משנאת החרדים.


ולכם אנשי האתר "מחלקה ראשונה" אני לא יודע איך אתם נותנים במה לאחד שלא גר במדינה ועוד לא תרם שום דבר למדינה חוץ מלהתלונן !
כתוב תגובה ל- לירון 1
12
"סטיבן"? ,"מליק"?
  חן בורוכוב   3/03/09 23:40
מי זה הכתב,אחמד טיבי?
חושך דתי?
מציקנות של הרבנים?
ביטויים שאפילו לא מכבדים את הקורא?
על המושג יהודי שמעת? מה הבסיס של יהודי ביהדותו שמעת?
תמות אחמד,תמות!
כתוב תגובה ל- חן בורוכוב
13
מישהו יודע למה תמיד החרדים
  רמון   12/06/09 01:28
בוחרים כמעט לאיים ולהפחיד
כתוב תגובה ל- רמון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  |