s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
מה קורה בחברת הפיננסים ‘נטו’ שמפקחת על 24 מיליארד שקלים כספי פנסיה וגמל? בעליה מתמרנים את המשקיעים להעביר כספים לקרן הבעייתית שבבעלות וולת’סטון?    מנהלי החברה פועלים תוך ניגוד עניי...
דן מרגלית
דן מרגלית
הקבינט הביטחוני הוציא את הטיפול בהר-הבית בחודש רמדאן מידיו של איתמר בן-גביר    הוא נטל את המצת מידי הפירומן הפוליטי
צבי גיל
צבי גיל
פולה הייתה בצלו של בן-גוריון רוב חייו, היא שירתה בקודש ושמרה על בן-גוריון לרבות על הבלורית המעופפת שלו    אך בביתה היא הייתה המלכה והכל ידעו כי כשמדובר בביקור בבית בן-גוריון בתל אבי...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
שמיר דיבר על נוסחת "שלום תמורת שלום" ודחה מכל וכל את הנוסחה "שטחים תמורת שלום"    הוא שידר נחישות, עוצמה, אמונה שלמה וגם אם נחשב ל"קיצוני", בוודאי בחוגי השמאל בישראל, כיבדוהו כאיש א...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
שלמה קרמר [צילום: שרון ברקת]
יזם היי-טק ישראלי
שלמה קרמר (נולד: 1966), יזם הייטק ובעל הון ישראלי.
רוני חיזקיהו [צילום: פלאש 90]
בנקאי ישראלי
רוני חיזקיהו (נולד: 1951), בנקאי ובכיר לשעבר במשרד האוצר.
עופר ברקוביץ' [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
יו"ר, פוליטיקאי לשעבר
עופר ברקוביץ (נולד: 7 ביולי 1983), לשעבר פוליטיקאי ישראלי, יו"ר נופר-מילגם אנרגיה מתחדשת במוניציפלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נישואים: ישראל מפגרת אחרי העולם הנאור
מאת: יפעת גדות  |  11/06/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הזבל שיוצא מהארונות יכניס את
  כולנו לארונות   11/06/15 15:14
של מתים. עוד מעט אלוהים מתחרע עלינו,אנחנו נקבל בתחת עד שנגיד מפיק.
כתוב תגובה ל- כולנו לארונות
2
נאור=שחור. מאמר פרימיטיבי בהמי
  נכס לג`יהאד נאצי   11/06/15 15:16
אחוזים עצומים מקשקשני הנאורות וההתבהמות הם משום מה גם בעד מסירת מולדתי לג'יהאד נאצי ערבי ברברי רצחני מהגיהנום הערבי שסובב אותנו.
כתוב תגובה ל- נכס לג`יהאד נאצי
3
איזה נאור ואיזה נעלים
  יולו   11/06/15 15:29
כל מה שהנוצרים עושים אז גם אנחנו חייבים מהיכן הפרובנציאליות הזאת שכל מה שאחרים עושים זה טוב ואם אנחנו לא מחקים אותם זה הופך אותנו למפגרים וחשוכים פתטי
כתוב תגובה ל- יולו
לא נכון. קחי דוגמא את הגרמנים
  מוישלה מוארשה   11/06/15 16:52
פסגת הנאורות בעידן המודרני. חוץ מזה שהם שחטו 6 מליון יהודים בתוכם מליון ילדים תוך זעקות אימים של אמהות ואבות שרואים את ילדיהם ערומים, רעבים וחולים נרצחים באכזריות לעיניהם... הם ממש נאורים! גם שאר האירופאים ששיתפו פעולה עם הגרמנים הנאורים וכן האמריקאים שלא נקפו אצבע, גם אלו מצטיינים בנאורותם. עד מתי נלך בחשכה ?
כתוב תגובה ל- מוישלה מוארשה
4
נישואים-הזויים
  מוטי הקרייתי   11/06/15 16:22
מוטב לנו שנהיה בפיגור לעומת העולם-הנאור..בעניין סטיות
מיניות. האם ראיתם בטבע חיות מתחברות לזוגיות חד-מינית
בוודאי-שלא. אני לא מדבר על-כך מבחינה-דתית. אלא...רק
מתוך שפיות-לשמה. איך מגדלים ילדים בזוגיות מעוותת-כזו
זכר מתחבר לנקבה,כך-היה מאז שנברא-האדם. אין-צורך לעודד
מעשים הנוגדים את-הטבע. סטיות-אלה מביכות את-משפחתם.
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
5
נשורין חד מיניים היו כבר במצרי
  לדייק   11/06/15 16:37
לפני 3,337 שנה. אז מי כאן המפגר?
כתוב תגובה ל- לדייק
6
וטוב שכך !
  דן ה   11/06/15 17:03
הנישואים הם ברית בין גבר לאישה בלבד אסור לפגוע במוסד הנישואים ! מצד שני צריך להכיר בכך שיש בני אדם שנמשכים למין שלהם ולאפשר להם בחקיקה את כל הזכויות .
כתוב תגובה ל- דן ה
7
העולם "הנאור", מצחיק אז צוחקים
  וינטר הניה   11/06/15 17:20
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
8
סדום היא הדגם של "האולם אנעור"