s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין, וושינגטון
איתמר לוין, וושינגטון
הנס פון-ספקובסקי, מבכירי המכון השמרני המוביל Heritage Foundation, סבור שכתבי האישום נגד טראמפ הם ניצול לרעה של החוק    הוא חושש מחברי המושבעים בוושינגטון וג'ורג'יה, אך דאגתו המרכזית...
אלי אלון
אלי אלון
בין השירים שהלחין: "השניים" (כי טובים דודיך מיין) למילותיו של יהודה מלצר, שאותו ביצעו הצמד חדווה ודוד בפסטיבל הזמר והפזמון 1966 וזכה במקום שלישי, השיר "לילך רוצה לקטוף את הירח" שבו...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
חשוב וחיוני לקיים מיד בחירות לתיקון מצב המדינה וצה"ל, להקמת ממשלה המסוגלת לפעול ולהחליט, תוך שימוש בסמכויותיה ותוך נטילת אחריות בטרם שוב תופעל במלוא עוצמתה מכונת הרעל
איתמר לוין
איתמר לוין
בנימין נתניהו מתחמק מסוגיית היום שאחרי ומתעלם מאובדן הלגיטימציה, ויאיר נתניהו מבלה בעיר קיט    הקריסה הכלכלית עוברת מעל הראש של סמוטריץ'    לוין רוצה להמשיך בהפיכה המשטרית    החרדים מ...
דימיטרי מדבדב. משחק סכום אפס [צילום: יקטרינה שטוקינה, AP]
יאיר נבות
משלל תשובותיו של סגן ראש "המועצה לביטחון" של רוסיה דימיטרי מדבדב בראיון לכלי תקשורת רוסים, אפשר לגמרי להבין היכן עומדת היום רוסיה ביחסה לקייב, זלנסקי, לארה"ב ולמערב. וזה לא מבשר טו...
אמיר אביבי
אמיר אביבי
מה צריך לעשות כדי לשמור על ישראל?    אחרי שגורשנו פעמיים מארצנו, סבלנו גירושים, פוגרומים ושואה אסור לנו לשכוח את המשימה הכבירה שמוטלת על כתפינו - להבטיח את ביטחון ישראל לדורות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
שלמה קרמר [צילום: שרון ברקת]
יזם היי-טק ישראלי
שלמה קרמר (נולד: 1966), יזם הייטק ובעל הון ישראלי.
רוני חיזקיהו [צילום: פלאש 90]
בנקאי ישראלי
רוני חיזקיהו (נולד: 1951), בנקאי ובכיר לשעבר במשרד האוצר.
עופר ברקוביץ' [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
יו"ר, פוליטיקאי לשעבר
עופר ברקוביץ (נולד: 7 ביולי 1983), לשעבר פוליטיקאי ישראלי, יו"ר נופר-מילגם אנרגיה מתחדשת במוניציפלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אכן, להרוג חילונים!
מאת: יוסף חרמוני  |  31/05/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בור ועם הארץ - מסית ומדיח
  מבין עניין   31/05/11 11:51
מר חרמני, הנך בור ועם הארץ ובכתיבתך אתה מסית ומדיח.
לקחת טקסט שכתוב בשפה שזרה לך לחלוטין ולתרגמו לצרכיך זוהי לא רק טיפשות אלא גם רשעות מסוג השנאה האנטישמית הפרימיטיבית ביותר.
בוש והכלם. אני תקוה שמאמרך ינותח ע"י הפרקליטות ליישום ההשלכה המשפטית - נגדך כמובן!!!
כתוב תגובה ל- מבין עניין
2
יורם קניוק בתגובה:"אנחנו היינו
  קורןנאוה טבריה   31/05/11 14:47
פלמ"חניקים והייתה לנו מורשת.בשביל המורשת היינו מוכנים להרוג לא רק ערבים-גם יהודים אם צריך"('נבלות')תרתי משמע!!!ברובנו למדנו מההיסטוריה איזה יהודים "היה צריך להרוג"בסיזון ו"אלטלנה" וכמה יהודים קורבנות שלטון מפא"י נרצחו ע"י קין הסוציאליט-חילוני!אז טול קורה מבין עיניך=צביעות לשמה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
אין לי כוונה לקרוא את הדברים,
  חנה שרה   31/05/11 16:40
אנו כבר אמונים על היפוך הדברים במחנה השמאלנאצי. בינתיים, הרוצחים הם מקריבי קרבנות ה"שלום", המחריבים, הם מחריבי גוש קטיף, צפון השומרון, חבל ימית, מאות מאחזים בארץ ישראל. מחמשי המרצחים, מתוך המטרה הברורה, להשמיד את הישוב היהודי בארץ ישראל, זה השמאל. האחראים למוות הניזרה במרחבי הנגב, זה אותו שמאל, שבירך על זריית ששת אלפים פצמ"רים על היהודים בחבל עזה. למעשה, הם שמאל-ארכי-נאצים. ולהלן -

פרופ' עוזי ארנן
•"צריך לתלות את החרדים על עמודי חשמל."


אורי אבנרי (עיתונאי)
•"הגיעה השעה לקבור אותם. צריך להיכנס למאה שערים עם זחל"מים, ומקלעים 05 ולרסס בלי הבחנה" (על החרדים).


מאיר שלו (סופר)
•"אנו נגעלים מלבושם השחור, מן הפאות הנוכריות שעל ראשי הנשים מהמקוואות, הנקרופיליה , העיסוק הכפייתי בבני מעיהם של הבריות. רק כלי נשק אחד חסר היום בארסנל כלי הנשק של צה"ל – התותח הקדוש (הכוונה לתותח שירה על ספינת הנשק 'אלטלנה' של האצ"ל בקום המדינה).



ה"אומן" יגאל תומרקין על החרדים: "כאשר אני רואה את

החרדים, אני מבין את הנאצים" 'עיתון תל-אביב' שנת 86



יוסף טומי לפיד: "אל נלין על החרדים, הם בסך הכל

ממלאים נאמנה אחרי התפקיד המוטל על היהודים בכל

ספרות אנטי-שמית, מנצלים את הגוי, סוחרים בדמו

וצוחקים מאחורי גבו, רק שהגויים הפעם זה אנחנו"



יגאל עילם: "כבר מזמן התעורר חשד כי היהדות

ההיסטורית (הכוונה הדתית), הינה משתף הפעולה הגדול

ביותר עם האנטי-שמיות ההיסטורית והיום, כבר אין אני

חושש לתת פומבי לחשד מבוסס זה"



ח"כ פרופ' נעמי חזן, מר"צ: "רק אם נצליח להפטר

מהרעה האיומה הזאת, מהשתלטות השד השחור על

חיינו, נוכל לטפח במדינה את כל הטוב" בכנס לפרדציה ליהדות "הומניסתית" חילונית.



יצחק טאוב: "בל יתפלא איש אם יתקל יהודי כזה, ברחבי

הארץ, באנטי-שמיות יהודית כלפי 'חובשי שטריימלים'

למינהם, יותר ויותר שומעים ברחוב דיבורים בנוסך

'צריך להכות את השחורים האלה' מי יודע אם לא יצטרכו

רבניהם להדריכם כי מוטב לא להסתכן ולהיות 'דוס'

בסביבה חילונית" עיתון 'דבר' שנת 86



שולמית אלוני: "פולחן עץ ואבן שהופך את פרצופינו

לפרצוף של 'קלגסים'... כבר בבית ספר מחנכים את

הילדים לשנאת זרים" 'מעריב' שנת 92



מודי בר-און: "הדמעות חס וחלילה עלולות להרטיב את

הדבק שמחזיק להם את הזקן ואז הם ישארו רק עם שפם

'היטלרי' קטן" מקומון של עיתון 'מעריב'



יגאל תומרקין: "יהדות מאמינה מצטיירת בעניי כמשהו לא

סימפטי, תגרני, מדיף ריח רע, גם הצורה אינה מלבבת,

סליחה, אך 'חזותית' היא המקצוע שלי"



פרופ' יהושוע פורת: "החרדים הם 'הקוזאקים' של

הקדוש ברוך הוא" 'ידיעות אחרונות'



העיתונאי אמנון דנקנר: "אני אישית, מוכן לארח בביתי

בחור ישיבה, שיהיה קשור בחצר וינבח תהילים כל הלילה"



אורה שם-אור: "נמאס לראות אותם בקפוטות הזוהרות

משומן בן שנים ומגבעות הפרווה, מהלכים בחוצות העיר

כאילו הם עדיין בעיירות" עיתון 'ידיעות אחרונות'



מוטק'ה יחזקאלי: "יכולנו לאהוב אותם, אילו היינו נוהגים

בהם כמו עמים אחרים אילו סגרנו אותם בשמורות טבע

ומעבירים בינהם תיירים תמורת תשלום" עיתון 'דבר'



ח"כ רן כהן: "נמלים שחורות" (אף נחקר במשטרה)



אורי אבנרי: "רבבות אברכים הם 'פרזיטים' המוצצים את

דם המדינה"



יואל מרקוס: "הרביץ הזה אינו כוכב ולא משלנו, הוא

שודד נשמות
כתוב תגובה ל- חנה שרה
דברים כדורבנות, יישר כוח
  מיכאל ב   31/05/11 22:53
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
תגובה לעניין של חנה שרה
  צבי גלברד   31/05/11 23:12
כתוב תגובה ל- צבי גלברד
שרה יענטל - מאימתי נשים
  מותרות באינטרנט ?   31/05/11 23:23
נחמד לראות דוסית ימנית משתפכת על אתרי האינטרנט, שעה שלו היתה מנסה לצייץ באיזור הגברי של בית הכנסת בו היא יושבת מאחרוה, היתה הקהילה שלה מלמדת אותה היכן נשים אמורות לשבת.
כתוב תגובה ל- מותרות באינטרנט ?
עוד בור שונא ישראל!
  קורןנאוה טבריה   1/06/11 09:21
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
חזק ונדרש לשקרנים,מעלילים ומשכ
  קורןנאוה טבריה   1/06/11 04:49
ומשכתבי היסטוריה=יישר כוח!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
בודאי הזילת ריר במהלך הכתיבה
  של הזבל הזה   31/05/11 20:58
זה כנראה פתלוגי אבל אולי יעוץ רפואי יעזור אחרת תצטרך אישפוז בכפיה
כתוב תגובה ל- של הזבל הזה
5
החיים והמוות ביד הלשון
  איש עצוב   31/05/11 21:01
צודק הכותב חופש הביטוי מנוצל כאן לרעה להסתה על ידי ערבים והסתה על ידי יהודים, הפסיקות של בית משפט העליון הן כאלה שעל אמירות לעיל חל חופש הביטוי, לאמירות הרבה יותר חמורות של בני דודינו איש לא מתייחס. הגיע המועד להגביל את חופש הביטוי מדרגה אחת למטה, ולו כצעד זמני, כך שלא נחפש יותר קירבה לודאות לפגיעת גוף באמירות כאלה או אחרות, אלא די יהיה בהשמעת כמיהה ורצון להכחדתו של עם אחר, בהצדקה היסטורית של חיסולו של עם אחר, בהבעה בכל דרך של צפיה עתידית לחיסולו של עם אחר או לחיסולה של קבוצה אחרת בכדי ליצור עילה להעמדה לדין פלילי ולענישה חמורה.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
6
ליוסף - אל תתייאש מהתגובות.
  מתעב זבל   31/05/11 22:11

זו כתבה סטאלינאצית במיטבה.

אנא כתוב עוד.


לפתע הגרועים שבאנטישמים ניראים "בסדר" לעומת חלאת אדם

כמוך.
כתוב תגובה ל- מתעב זבל
7
יישר כוח! כל הכבוד!
  יוסי פלס   1/06/11 01:57
סוף-סוף נמצא הפובליציסט האמיץ וחסר-הפניות המביא תמונת-מצב אמיתית של חלקים נרחבים ביהדות האורתודוקסית. התגובות נוטפות השנאה צפויות, כולל השימוש המקובל בתואר "אנטישמי", זה התואר המוצמד אוטומטית לכל מי שמעז למתוח ביקורת על שלומי אמוני ישראל, על אורח-חייהם ועל השקפת-עולמם. אבל טוב שהביקורת מושמעת וכל המרבה בה הרי זה משובח. יש להוקיע כל מה שטעון הוקעה "והעיקר - לא לפחד כלל!". חשוב עם זה להימנע מהכללות: יש יהודים שומרי מצוות, המתנגדים לפרשנות הקיצונית של תורת ישראל, כפי שהיא מושמעת ע"י בני-הבליעל המצוטטים במאמר. קשה לאמוד את מספרם של אלה, אבל הם קיימים, ואסור להתעלם מכך.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
אנטישמי הוא זה ששונא יהודים יו
  קורןנאוה טבריה   2/06/11 09:39
יותר ממה שצריך=כמוך ושכמותך!!!!וההיסטוריה הוכיחה שרציחות פוליטיות משרתות פוליטית רק את השלטון השמאלני אנטישמי סלקטיבית!וע"ע יצחק רבין:למרות שהימין לא אשם שהשב"כ של רבין ואוסלו הפקיר את בטחונו של "מר בטחון" בידי "השמפניות" שלו רביב ועמיר,ולמרות שרבין נרצח רק בגלל שהחליט לבטל את פשע אוסלו,(לעדותה גם של דליה רבין)=הסמול עד היום רוקד על הדם של רבין והרצח שלו הפך לכלי נשק פוליטי נגד הימין!!!אני מגיבה לך לא בגלל שאתה ראוי ושווה את זה או שתיתן לעובדות לבלבל אותך-לי זה ברור שלא!-אני מגיבה רק כדי שגולשים אחרים לא יפלו למלכודה הכזבים שלך ושכמותך!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
אכן,להרוג אויבים ללא הבדל דת-כ
  קורןנאוה טבריה   2/06/11 13:57
כחוק!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
הרב טאו
  דב שטיין   3/12/11 22:27
למען הסדר הטוב יש להבהיר שהדימוי זרע אדם וזרע בהמה הינו של הרב אברהם יצחק הכהן קוק שהרב טאו הינו תלמידו הרוחני. לגופו של ענין עם כל הכעס על הדימוי הזה של זרע בהמה, הוא בא לציין את ההידרדרות הקשה של אדם חסר ערכים להיותו ערכית שוה ערך לבהמה. דוגמה לכך ראינו במהלך הדורות כיצד אנשים כאלו לא היססו כלל להיות רוצחים נאלחים. לא צריך לחפש זאת בין הגויים דווקא מספיק להתחקות אחרי צעדיהם של הרוצחים של אנשי אלטלנה שהיו כבר במים ולא היוו סכנה לאיש. או רבשקה בימי חזקיהו המלך,וכך גם להתחקות אחרי אנשי הייבסקציה בברית המועצות וכיו"ב במהלך הדורות. מי שחושב שכאן בארצנו בימינו נעלמו הטיפוסים הללו אינו אלא טועה. להזכיר שלאחרונה התברר שראש עירית ירושלים במהלך שנים רבות - טדי קולק, לא היה אלא סוכן בריטי - מתאים מאוד להשקפותיו ואורח חייו. כמותו יש לנו כאן עוד רבים רבים. העובדה שלמרות זאת עדיין האיטדיון הירושלמי קרוי על שמו מלמדת שכצותו יש עוד בוגדים רבים במסדונות המימסד.
כתוב תגובה ל- דב שטיין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  |