s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רשת CNN מהימנה יותר מארגון בצלם
מאת: יהונתן דחוח-הלוי  |  30/06/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אוביקטיביות
  אורי פ   30/06/14 09:32
מעצם הגרתו, אירגון בצלם אינו אוביקטיבי לשום עיניין הקשור לפלסטינים ולישראל.
הם תפסו צד בסיכסוך ובאופן עקבי דוגלים בצד שתפסו, לכן אין לצפות מהם לדווח אמת. כל תמונה, התרחשות ניתן לתאר באופנים שונים. ה-CNN לא מעורב בסכסוך הישראלי/ערבי לכן הם יכולים לתאר דברים כהוויתם. בצלם מחויבים לצד שהם בחרו. לא בכדי אמר רבין "שללא בג"צ וללא בצלם" יטפלו הפלסטינאים במתפרעים שלהם. אגב רבין שגה גם בזה.
כתוב תגובה ל- אורי פ
2
לבקש מבצלם אמינות הצחקת אותי
  אברהם מערב השומרו   30/06/14 12:11
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
3
השטן בוחר לעצמו את פרקליטיו
  שוחר-שלום   30/06/14 13:22
מקרב הדעתנים והרטוריקנים הנושמים שנאה כאילו היתה אוויר צלול. כזה הוא מנכל בצלם, וככשה יש לראותו: יהודה איש קריות, סמל הבגידה.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
4
למה לא מעמידים את צלם לדין
  אבי כהן   30/06/14 13:32
באשמת סיוע לאוייב בשעת מלחמה
כתוב תגובה ל- אבי כהן
שאלה טובה. באמת מדוע ?...
  ??? !!!   30/06/14 15:16
כתוב תגובה ל- ??? !!!
5
בצלם - שנאת ישראל בדנ"א שלו!
  עזרא מנצור   30/06/14 15:35
הכתבה מתארת את הידוע מכבר, וטוב שנכתבה, כי תמיד יש אנשים שלא יודעים מה באמת מסתתר מאחורי הארגון הזה, שבחר לקרוא לעצמו שם, דווקא מהתנ"ך, לא פחות!
בצלם לובש מסיכה של ניטרליות ב"סכסוך" - אך זאת אינה קיימת. הארגון למעשה נימנה על אויבי מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
6
יש להעביר במהירות את החקיקה לג
  סתם 1   30/06/14 17:11
הוצאת ארגונים כבצלם והקרן החדשה לישראל, אל מחוץ לחוק. אין לנו צורך בישראלים שגורמים נזק לישראל. מספיק לנו מבני דודינו הערבים.
כתוב תגובה ל- סתם 1
7
הקרן לישראל החדשה - קרן פורד
  מוטי מ.   30/06/14 19:14
הקרן לישראל החדה באה להרוס את מדינת ישראל
היא נתמכת על ידי קרן פורד
פורד ידידו של היטלר -שונא יהודים
הקרן מימנה את ועידת דרבן הזכורה לרע בה הואשמה ישראל כאשמה בכל חוליי העולם.
כעת פורד תומך בקרן לישראל החדשה אותה גברת רק עם סמל מגן דויד
הקרן ממנת את בצלם, מחסום ווטש את שוברים שתיקה ואת כל הארגונים הפועלים נגד קיום מדינה יהודית כאן.

שופטים ופרקליטים רבים בשירות הציבורי - קבילו מלגת השתלמות מהקרן בהרווארד ודמיה וחזרו לארץ על מנת לשפוט ברוח הקרן.
לא מפתיע לקבל פסקי דין הנוגדים את רוח הציונות ורחו מדינת שיראל כמדינה יהודית. פסקי דין למען ערבים ולמען מסתנני עבודה הפכו לשגרה. הציבור בישראל מתנהג כעדר - לא שם לב לאן הרוח נשובת ולא איכפת לו מה יהיה מחר. בקצב הזה -לא תהיה מדינת ישראל.


קנו פורד וממנו את הקרן
כתוב תגובה ל- מוטי מ.
גם הנאצים הטיבו עם היודנראט
  מצב זהה   1/07/14 09:42
כתוב תגובה ל- מצב זהה
8
אירגון התועבה "בצלם בהמה" איבד
  פלא יועץ   1/07/14 11:26
כבר מזמן את הצלם הא-לוקי בו הוא נברא.הערב רב השמאלני החותר כל העת תחת אושיות קיומנו בנבזות וברשעות,צריך להיות מוצא מחוץ לחוק ויש לעשות הכל בכדי לייבש את מקורות המימון שלו מהקרן החדשה להחרבת ישראל.אין לאפשר את המשך פעילותו של הצלם עבודה זרה הלזו הניצב בהיכל קודשנו.ויש לפעול להעמדתו לדין על עיוות האמת ועל שקריו המתמשכים.סנדיקאט הבוגדים הללו אף יש לשקול באם הוא ראוי בכלל להחזיק באזרחות ישראלית.ויבוא לציון גואל ב"ב ויושיענו ממנו ומשכמותו כל אירגוני המשוקצים למיניהם.אמן כי"ר.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
9
מה המסר שאתה רוצה להעביר?
  מהיום נאמין c.n.n   1/07/14 15:37
כתוב תגובה ל- מהיום נאמין c.n.n
10
מה המסר שאתה רוצה להעביר?
  מהיום נאמין c.n.n   1/07/14 15:37
כתוב תגובה ל- מהיום נאמין c.n.n
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  |