|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
יואב קמניצר |
|
18/04/03 11:51
|
|
|
|
כל אזרח שטובת האמת לנגד עיניו צריך להצטרף ולברך את מר פישלר כאילו מדובר בו עצמו.
הפרשה הזאת מחזקת את רשימתו החדה של אריה אבנרי המתפרסמת היום באתר, ושוב מוכיחה את העוול הנגרם בהליך משפטי מעייף, מתיש, ועד שהאמת יוצאת לאור - אפשר למות.
הפעם לא היה מדובר בדעה אלא בבדיה המורכבת מפרטים שלא היו ולא נבראו והנתבעים עוד יצאו בשן ועין, בגלל מוכנתו של מר פישלר לא לכלול את הודאתם בתביעה אחרת.
שמעון שיפר צריך להתפטר מהעתון בו הוא עובד. מי יכול מעתה לסמוך על דיווחיו?
|
|
כתוב תגובה ל-
יואב קמניצר
|
|
|
|
2 |
|
|
נמרוד |
|
18/04/03 12:02
|
|
|
|
אני מברך את פיני, איש יקר, ובעל יכולות, שיכול לתרום רבות לחברה בישראל, שפכו את דמו זמן רב, עד שהמזיקים התעשתו והבינו כי יש לבקש סליחה ולהתנצל. ברכות לבביות, אבל מי ישלם את הנזק לאיש הזה ולחברה כולה??
|
|
כתוב תגובה ל-
נמרוד
|
|
|
|
|
|
|
נצר |
|
18/04/03 12:08
|
|
|
|
היה ציריך להלחם עד לשקל האחרון ולא להיות חלק מעיסקה
|
|
כתוב תגובה ל-
נצר
|
|
|
|
|
|
|
נמרוד |
|
20/04/03 08:40
|
|
|
|
עינוי הדין במערכת המשפט הנו גדול, וגם הצדק איננו נראה תמיד בסוף. מלחמה עד הסוף עלולה לכלות את נשמתו של התובע, והרי גם כך עברו על פיני שבע שנים קשות.
אבל אלה שפגעו לא יינקו - עד שישלמו על טעותם, אם לא במשפט אז מחוץ למשפט, ואם לא בידי השופט אז בידי שופט השופטים, כדברי החכמים - הנקמה היא הבת הלא חוקית של הצדק. היא נעשית מחוץ למשפט ואין לה חוקי התיישנות. צריך להחרים את בני העוולה האלה. לא לראותם בטלויזיה, ולא לשמוע או לקרוא אותם בעיתון. הם פשוט איבדו מאמינותם, וידוע לכל את מי הם שירתו, לא את הציבור, אלא את בעלי האינטרסים לפגוע בזמנו בממשלת נתניהו שקמה בזמנו, עוד לפני שהכירו לדעת מי הנפשות הפועלות
|
|
כתוב תגובה ל-
נמרוד
|
|
|
|
3 |
|
|
נצר |
|
18/04/03 12:07
|
|
|
|
ברכות לפנחס (פיני) פישלר.
חבל שלא המשכתה את המלחמה עד לפסק הדין.
עבור זה נכנסתה לתחום המפשטי לו ?
נצר
|
|
כתוב תגובה ל-
נצר
|
|
|
|
4 |
|
|
מתפקע מצחוק |
|
18/04/03 12:10
|
|
|
|
אז יפרסמו התנצלות.
אז מה?!
את מי זה מעניין בכלל?
אז, כשפרסמו ב"ידיעות" את העלילה נגד אותו פישלר,היה לזה אפקט.
האיש פוטר, הושפל, הודח וכו'.(השלם את החסר).
היום אין להתנצלות שום ערך.
השופטים צריכים להטיל קנס של מליון דולר על כל אחד מהמעלילים.
רק כך תיפסק תופעת האימים הזאת:
מעלילים, ומקסימום מפרסמים התנצלות אחרי 100 שנה כשאף אחד לא זוכר מי האיש ובמה לכל הרוחות מדובר.
|
|
כתוב תגובה ל-
מתפקע מצחוק
|
|
|
|
|
|
|
גיל |
|
18/04/03 13:33
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
גיל
|
|
|
|
|
|
|
עובר אורח |
|
19/04/03 07:03
|
|
|
|
ידיעות אחרונות חזק מידי. לאזרח אין כמעט סיכוי. יש מעט שופטים שמעיזים להוקיע את העיתון. העיתון צריך לשלם כמו בארה"ב מליוני דולרים, אחרת לאזרח הקטן אין סיכוי.
ופישלר כל הכבוד.
|
|
כתוב תגובה ל-
עובר אורח
|
|
|
|
5 |
|
|
ליאור |
|
18/04/03 13:22
|
|
|
|
הייתה צריך להכנס בהם עד הסוף
|
|
כתוב תגובה ל-
ליאור
|
|
|
|
6 |
|
|
rafael |
|
18/04/03 13:40
|
|
|
|
ליאר , אתה צודק מאד...פחות מ-1000000 דולר אין על מה לדבר.
|
|
כתוב תגובה ל-
rafael
|
|
|
|
7 |
|
|
מבקר אקראי |
|
18/04/03 13:49
|
|
|
|
יישר כוח. תמשיך בהליך האזרחי ותכניס להם עד הסוף. פעם אחת נראה להם כמה מליונים יש לשלם על פרסומי עלילות, כזבים, שקרים. כל הכבוד. טוב שיש מי שנלחם בעבור כולנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
מבקר אקראי
|
|
|
|
8 |
|
|
ד.אבי יריב |
|
18/04/03 13:50
|
|
|
|
נראה לי שבמקום כותרת מי זה בכלל פישלר היה צריך לכתוב מי זה בכלל שמעון פישר .
אדם המתקרא עיתונאי , מופיע לא אחת בתקשורת נראה זחוח ומרוצה מעצמו , רוקח מרקחת ויוצא אחרי שבע שנים - של עינוי דין של אדם שנפגע ממנו - בהתנצלות . כמו אומר , " נו טוב אז טעיתי , כתבתי דברים לא נכונים . אאאא ז מה ?"
אני אגיד לך אז מה . תשלם !
שיושת עליך עונש שתפסיק לכתוב למשך שנה לפחות. לא שבע שנים . לפחות שנה . במקרה זה היו לו לאדם שנפגע ממך הכוחות הנפשיים לעמוד במזימה שרקמת סביבו, וביחד עם הגב של העיתון , קיבלת את כל הכוח שבעולם , לרמוס , להכפיש , ולבזות אדם , שכל חטאו היה בכך , שאתה עיתונאי שכשלת , ובמקום לקום ולהודות בכישלון , רתמת את המעצמה השלישית וביחד החלטתם להפוך שקר לאמת.
אסור שהעיתון והעיתונאי יצאו נקיים מרקיחת מזימה כזו. או לחלופין , מחוסר רצון להודות בכישלונם ומוכנים לשוך את העניין עד קצה הגבול , מה שקרוי בלשון העממית , או שהסוס ימות או שהפריץ ימות .
|
|
כתוב תגובה ל-
ד.אבי יריב
|
|
|
|
9 |
|
|
אינו עיתון אמין |
|
18/04/03 14:08
|
|
|
|
לפישלר -
כל הכבוד על המאבק ועל הנצחון.
חבל רק שידיעות אחרונות לא לומד את הלקח וממשיך להיות עיתון חסר אחריות המפרסם דברים ללא ביסוס וללא בדיקה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אינו עיתון אמין
|
|
|
|
10 |
|
|
שמאי |
|
18/04/03 14:14
|
|
|
|
יישר כח לפיני פישלר שנלחם והצליח להחזיר לבמה הציבורית את הערך היהודי הבסיסי של בקשת סליחה ומחילה.
כל יום אומרים בתפילה "אשמנו, בגדנו, גזלנו, דברנו דופי" אבל אף אחד לא מתכוון לזה ברצינות. הפכנו לחברה שבה בקשת סליחה היא בושה, ואילו ההכחשה, השקר, והמרדף אחרי הכבוד הם העיקר.
בא פיני פישלר, התאמץ, הזיע וירק דם על מנת שאנשים וגופים רבי עוצמה יקיימו את מצוות הוידוי - מצווה כה בסיסית ביהדות. כל הכבוד, מר פישלר!
עכשיו תורה של הפרקליטות לפרסם התנצלויות ולהתוודות על כל חטאיה כלפי אנשים חפים מפשע שהורשעו על לא עוול בכפם: אחמד קוזלי ו- 4 אחרים, משה עזריה, ברנס, נאשמי פרשת מע"צ ועוד רבים.
|
|
כתוב תגובה ל-
שמאי
|
|
|
|
11 |
|
|
גולו |
|
18/04/03 14:20
|
|
|
|
כאשר הסתבר לו כי פגע בשמו הטוב של מישהוא
עד כמה עקומה יכולה להיות העיתונות?
מדוע שלא יזון היועץ המש]טי מהלך נגד העיתונים בשעה שהם מוציאים לשון הרע....משהו כמו עונש מנדטורי ואז יחסכו לאנשים הקטנים את המאבק בטייקונים הגדולים.
מי מגן עלינו?
|
|
כתוב תגובה ל-
גולו
|
|
|
|
12 |
|
|
אסד |
|
18/04/03 14:25
|
|
|
|
שמח לקרוא שעוד נדבך מנדבכי הצדק שכבודך "עמית ללימודים" הצלחת לאחר מאבק עיקש להוסיף למסכת הצדק החברתי מול חופש הביטוי שמנוצל לעתים לא לפי אמות מידה חוקתיים.
יישר כוח
|
|
כתוב תגובה ל-
אסד
|
|
|
|
13 |
|
|
אשר הרפז |
|
18/04/03 14:36
|
|
|
|
ננצח את הרעים בגאון והתמדה
|
|
כתוב תגובה ל-
אשר הרפז
|
|
|
|
14 |
|
|
מחמד עלי |
|
18/04/03 14:51
|
|
|
|
זה בדיוק מה שהתקשורת הישראלית עושה כל יום למיליון אזרחים ערבים, ולא מתנצלת. מוציאה דיבת ישובים שלמים ומאות אלפי אזרחים שאין להם כוח לתבוע תביעות דיבה. טוב שמישהוא מחזיר להם מלחמה וגם אם אחרי שבע שנים הוא מצליח להוכיח שהם שוב נפלו.
אמינות כלב השמירה על הדמוקרטיה, בסימן שאלה יום יומי.
|
|
כתוב תגובה ל-
מחמד עלי
|
|
|
|
|
|
|
מור |
|
18/04/03 15:17
|
|
|
|
הוא שוא ערך לדיכוי מתמשך למאה שנים
אז בבקשה תעשה את החשבון
|
|
כתוב תגובה ל-
מור
|
|
|
|
15 |
|
|
עו"ד יוסי דר |
|
18/04/03 14:59
|
|
|
|
|
16 |
|
|
חבר |
|
18/04/03 15:48
|
|
|
|
פיני ידידי
אתה הגיבור שלי !!!
כדאי שתפרסם את המהלכים שביצעת ע"מ שהציבור יוכל ללמוד על הדרכים העומדות בפניו כנגד הכפשות חסרות בסיס .
|
|
כתוב תגובה ל-
חבר
|
|
|
|
17 |
|
|
אורי |
|
18/04/03 16:06
|
|
|
|
פנחס פישלר,למה ויתרת?היית צריך ללכת עד הסוף.איני מבין מה קרה לך.אחרי שבג"ץ פסק לטובתך,והם הביעו נכונות להתנצל,היית צריך בשלב זה לדחות את ההתנצלות,ולהמשיך בתביעתך,שהם יצטרכו לשלם ביוקר על מעשיהם הנבזיים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אורי
|
|
|
|
18 |
|
|
מגידיש ויקטור |
|
18/04/03 16:13
|
|
|
|
פיני ברכות ,נקווה שעכשיו יפתחו לפניך הדלתות, תדע לסלוח ולהמשיך לתרום לחברה צודקת.
המדינה זקוקה לאנשים כמוך
|
|
כתוב תגובה ל-
מגידיש ויקטור
|
|
|
|
19 |
|
|
צדק |
|
18/04/03 16:16
|
|
|
|
ראשית ברכות . אך אין די בכך אני מציע לפנחס להמשיך במאבק נגד שליטי התקשורת עד שישלמו מחיר כפי שהוא שילם בכסף רב ובקרירה
|
|
כתוב תגובה ל-
צדק
|
|
|
|
20 |
|
|
עו"ד אתר |
|
18/04/03 17:30
|
|
|
|
פיני רק לך ישנה הסבלנות העקשנות ותעצומות הרוח להלחם את מלחמתך ובעקיפין את מלחמץנו כולנו.
עליך בודאי נכתב הפסוק
"ללא מורא וללא משוא פנים"
חזק ואמץ ואל תחת!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
עו"ד אתר
|
|
|
|
21 |
|
|
איתני אהרוני |
|
18/04/03 18:06
|
|
|
|
ברכות לניצחון הסוחף האמת יצאה לאור , ופיני באוקטובר הקרוב יהיה עו"ד מקצוען שאביו המנוח בודאי היה גאה בו .
|
|
כתוב תגובה ל-
איתני אהרוני
|
|
|
|
22 |
|
|
שליח ציבור, רעננה |
|
18/04/03 18:35
|
|
|
|
כל הכבוד לפנחס פישלר שלא ויתר והוכיח את השקרים של העיתונאי הקטן.חבל שהדבר הסתיים בכתיבת התנצלות בלבד,ללא קנס משמעותי או מאסר בפועל לשקרן,שפעל ממניעים פוליטיים,לדעתי,בדיוק כמו הפרקליטה גלאט ברקוביץ'.הבוז לו ולשכמותו,שלצערי יש יותר מדי מהם בתקשורת והם מוציאים את דיבתה רעה.
|
|
כתוב תגובה ל-
שליח ציבור, רעננה
|
|
|
|
23 |
|
|
מאיר א. |
|
18/04/03 18:55
|
|
|
|
במשך 7 שנים היהירות והחוצפה של העיתון "הנפוץ במדינה" לא הספיקו לו להתנצל על הכפשת שמו של מר פישלר בעלילות שקרים וכזבים, שמטרתם השטנית בכוונה פוליטית ברורה לחבל בתפקידו ע"י ניצול לרעה של תפוצת העיתון.
כיצד יכול היה שמעון שיפר, "עיתונאי" כביכול, להמציא כזו מסכת מרושעת, שפלה ומנוולת ללא מעצורים, ללא ביקורת וללא מצפון! מועצת העיתונות צריכה להתערב מיד כדי להציל את כבודה מפני שרלטנים כאלה המטנפים את המקצוע ומפני עיתון ידיעות הנותן חסות למופקרים מסוגו.
מועצת העיתונות חייבת להשעותו מיד למספר שנים ולהטיל עליו קנס מרתיע, כפי שמטילים על כל זייפן ושקרן.
גם ל"ידיעות" אסור לעבור על כך לסדר היום אם עדיין נותר משהו מסומק בושה על לחייו!
|
|
כתוב תגובה ל-
מאיר א.
|
|
|
|
24 |
|
|
משה |
|
18/04/03 21:39
|
|
|
|
החזקתי ממך עיתונאי רציני,בעל שיקול
דעת ואצבע לא קלה על ההדק.טעיתי.
הרצון להביא סקופ מעביר אתכם על דעתכם.
הרי בשיחת טלפון אחת יכולת לברר אם יש
לפישלר רישומים פליליים ואחרים.
התנצלות אינה מספיקה.
בעיני אתה פישר קטן שמתחבא מאחורי הגב
של הסמרטעיתון של המדינה.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה
|
|
|
|
25 |
|
|
דרור |
|
18/04/03 22:54
|
|
|
|
אין שום בקרה על העיתונים הגדולים והם מרשים לעצמם לשקר, להכפיש ולהרוס לאנשים את החיים.
בושה וחרפה
|
|
כתוב תגובה ל-
דרור
|
|
|
|
|
|
|
ילד קטן |
|
20/04/03 12:18
|
|
|
|
ואפשר לעשות יותר.
|
|
כתוב תגובה ל-
ילד קטן
|
|
|
|
26 |
|
|
אליהו |
|
19/04/03 00:32
|
|
|
|
לא הייתי עוצר בלי פיצויים ראויים....
וזאת בלשון המעטה...
הייתי שותה להם את כל הכסף....
|
|
כתוב תגובה ל-
אליהו
|
|
|
|
27 |
|
|
אליהו |
|
19/04/03 00:40
|
|
|
|
מה קורה לבתי המשפט שלנו?
אם נמצא כי הכולירות טועים ומטעים
מלכלכים ומתלכלכים בלי בדיקה ובלי חשבון!!!!
שבע שנים תמימות!!!!
איך אפשר לגמור את זה בהתנצלות?!
ריבונו של עולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
אליהו
|
|
|
|
28 |
|
|
ג'ורקה |
|
19/04/03 05:01
|
|
|
|
התקשורת משקרת ממליכה מושלים ועורפת נסיכים וראשי ממשלה. פישלר נקלע, אולי לא מרצונו, לשיבולת הזרם של מסע הצלב הרצחני שהדיקטטורה התקשורתית ניהלה לעריפת ראש הממשלה נתניהו. פישלר עקש, חכם ודבק במטרה הצליח להוציא את צדקתו לאור. אתרוגים אחרי סוכות. איש לא יפצה את עם ישראל כאשר במקום ראש הממשלה המליכה עלינו העתונות חצי מנה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ג'ורקה
|
|
|
|
29 |
|
|
עובר אורח |
|
19/04/03 07:05
|
|
|
|
על האזרח הקטן לא תשמעו כלל
|
|
כתוב תגובה ל-
עובר אורח
|
|
|
|
30 |
|
|
קרלוס |
|
19/04/03 07:05
|
|
|
|
|
31 |
|
|
דוד |
|
19/04/03 07:47
|
|
|
|
המכה של התקשורת ההתחרות להביא סקופים אפילו שקריים ללא בדיקה מעמיקה לאמת אותם גורמת לרוב גדול במדינה לא להאמין לכתבות וזה רע מאוד .נחוץ לעם כלי אמין למידע אמת ולא סקופים שקריים תופשים כותרת רגעית כדי להתחרות בהעתון האחר.
בסקר האמינות התקשורת נמצאת בתחתית יחד עם הגרזניקים.
|
|
כתוב תגובה ל-
דוד
|
|
|
|
32 |
|
|
קורא |
|
19/04/03 07:48
|
|
|
|
ידיעות ושיפר - נהגתם בחוסר אמינות בקשיחות לב נוראים והעטיתם קלון על המקצוע שממנו אתם עושים את כספכם.
פיני - ישר כח. הצלחת להוכיח את יושרך ולחשוף את שרירות לבם ועטם הקלה מדי של עתונאים הנחשבים אושיות המקצוע.
|
|
כתוב תגובה ל-
קורא
|
|
|
|
33 |
|
|
אהוד ישראלי |
|
19/04/03 09:31
|
|
|
|
פיני פישלר נלחם 7 שנים - והוכח שנעשה לו עוול חמור.
אבל האם "ידיעות אחרונות" פטורים ממסקנות ?
למה צריך להמשיך ולנהל נגדם משפט אזרחי (שבטח ימשך עוד 4 שנים) ?
למה "העיתון של המדינה" (שלפני 3 שנים, למשל, הרוויח 200 מליון ש"ח בתוך שנה אחת) לא מסוגל לקום ולפצותו כראוי וכנדרש וללא ויכוח ??
כשתראו את ג'ודי ניר מוזס שלום (יורשת ובעלת מניות בעיתון) מטיפה בשער לכל עם ישראל, אל תשכחו לשאול אותה על חלקה ואחריותה להתנהגות העיתון שבבעלותה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהוד ישראלי
|
|
|
|
34 |
|
|
אילנית, נוגה ונועה |
|
19/04/03 10:10
|
|
|
|
בוז לשיפר החובבן ולעיתונו. נדמה לנו כי נרקמה קנונייה של ממש נגד פיני פישלר על ידי אנשי שמאל. נדמה כי פיני פישלר היה גדול מידי על הגמדים הללו והם פחדו מכישוריו כי רבים. פיני שוב הוכיח התמדה במאבק, ניקיון כפיים, נחישות, עוצמה ונצחון. כזה הוא תמיד, איש הנלחם על צדק, איש העושה בעבור כולנו את מלחמותינו. ישר כוחך ואנו מצפים בכיליון עיניים לראותך כבר עו"ד לאחר הבחינות. אז נראה כולנו את פירות המאבקים. המשך נא להלחם את מלחמותינו הצודקות.
|
|
כתוב תגובה ל-
אילנית, נוגה ונועה
|
|
|
|
35 |
|
|
פרחי משפטים |
|
19/04/03 10:19
|
|
|
|
ברכות ואיחולים לפיני פישלר שנלחם ולא הירפה, דבק במטרה ובצדק וניצח כמו גדול . כזהו פיני, זה האיש, מיוחד במינו. נדיר. כל הכבוד. מוכשר "כשד". עיקבי. איזה לוחם!. שיחקת אותה.
|
|
כתוב תגובה ל-
פרחי משפטים
|
|
|
|
36 |
|
|
yohanan |
|
19/04/03 10:50
|
|
|
|
שופטי ישראל הם החולי יעינויי דין. משפט שנמשך שבע שנים איבד את תוקפו. מה עוד העותר איבד את לחמו מסרותיו ושמו הטוב למשך כל השנים הללו.חוק באנגליה באומר אם דרס אותך רכב על המדרכה .אזי אתה צודק. אחרי שבע שנים אתה זוכה במשפט.אין משמעות בכלל. זהו עיוות משפט. לכן אין לי אמונה בשופטי ישראל.
|
|
כתוב תגובה ל-
yohanan
|
|
|
|
37 |
|
|
הכספת |
|
19/04/03 11:20
|
|
|
|
מיליון שקל על כל שנת בצורת
|
|
כתוב תגובה ל-
הכספת
|
|
|
|
38 |
|
|
המועצה |
|
19/04/03 11:51
|
|
|
|
אנחנו קוראים בזאת, לאור לשון הרע, מהחמורים שפגשנו, להחרים את שמעון שיפר ולהקפיאו. אנחנו קוראים בזאת לקהל הנכבד כאן, להחרים את העיתון, כל עוד לא ישלם מליוני ש"ח למר פישלר וכל עוד לא יפטר את שיפר [הפישר] שמעון מהעיתון. נחום ברנע אסור שיכתוב עוד את הטור יחד ם שיפר השלפן.
|
|
כתוב תגובה ל-
המועצה
|
|
|
|
39 |
|
|
קורא נדהם |
|
19/04/03 11:57
|
|
|
|
שיפר בעיני מהיום אינו אלא רוצח נפש זכה וחפה בהינף קולמוס תוך שירבוט סרק כדי להמציא "סקופ" שמתברר כיום כלא היה ולא נברא. שיפר אתה רוצח של ממש, אין סליחה, אין מחילה. שיפר אינו אלא שוחט לאור יום שדינו מאסר בפועל.
|
|
כתוב תגובה ל-
קורא נדהם
|
|
|
|
40 |
|
|
הלשכה |
|
19/04/03 12:04
|
|
|
|
תודה על שחשפת בפנינו כי שמעון שיפר הוא חובבן / שקרן שטחי ונמהר שרמס אישיות בהבל פה. שיפר נתגלה עם מכנסיו למטה.שקרן פתולוגי ואחד שמחפש להצליח כעיתונאי על חשבון רמיסת צדיק.
|
|
כתוב תגובה ל-
הלשכה
|
|
|
|
41 |
|
|
התורה |
|
19/04/03 12:14
|
|
|
|
חכם אחד אמר כי על פליטת זרע משלמים מזונות עד גיל 18. ומכאן לימד שגם על פליטת קולמוס צריך לשלם "מזונות" לפחות 18 שנים.
|
|
כתוב תגובה ל-
התורה
|
|
|
|
42 |
|
|
נחום שחף |
|
19/04/03 12:35
|
|
|
|
יש להפריד ולא להכליל. במקרה זה שיפר פישל. כמי שקורא לעיתים כתבות של שיפר (לעיתים רחוקות, אני לא קורא את הצהובון ידיעות) הוא יודע להיות הגון.
|
|
כתוב תגובה ל-
נחום שחף
|
|
|
|
|
|
|
המגיב |
|
19/04/03 17:02
|
|
|
|
שישתו את הדם שלך, יעלילו עליך עלילות, ואז תגיד שהמתנצל הוא הגון? תגיד נחום - השתגעת לגמרי?
|
|
כתוב תגובה ל-
המגיב
|
|
|
|
|
|
|
מגיב לשחף המתחנף |
|
19/04/03 19:48
|
|
|
|
אם שיפר הגון - למה הוא לא התנצל מייד ותיקן מייד את העוול שגרם ?
לא חוכמה להיות "הגון" רק כאשר אתה עומד מול הרשעה בפליליים....
לא שיפר ולא מערכת ידיעות אחרונות לא היו הגונים. הרי הם לא הזדקקו ל-7 שנים בכדי לגלות (רק עכשו?) שכל מה שפירסמו על פישלר היה שקר (ועכשו הם מודים בזה, ראה נוסח ההתנצלות).
אז הם גרמו נזק - וסירבו לתקן אותו 7 שנים. זה נקרא הגון ??
|
|
כתוב תגובה ל-
מגיב לשחף המתחנף
|
|
|
|
|
|
|
נחום שחף |
|
20/04/03 12:05
|
|
|
|
רק מוזר לי ששמעון שיפר כשל במקרה כזה. ופעם חשבתי שהוא הגון.
אני מקווה עדין שמדובר בנפילה חד פעמית. קשה לראות עתונאי שפעם האמנת בו וגם הוא מאכזב.
פניה של העיתונות לא משהו, ובעיקר עתון ידיעות אחרונות, צהובון של ממש (ויש שם עדין כמה עתונאים טובים, אבל הם בטלים בשישים).
העתון של המדינה.
צורה לנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
נחום שחף
|
|
|
|
|
|
|
יהודה |
|
21/04/03 08:07
|
|
|
|
אבל, באוירה הקיימת בעתונות הצהובה, עתונאים טובים מתקלקלים במהרה. תפוח אחד רקוב, ירקיב את כל הערמה. והיום הערמה כולה רקובה. ואפילו שיפר. והאזרח משלם את המחיר. מה עם האזרח שאין לו את הכוח של פישלר להלחם?
הסיכויים שלנו האזרחים לא בכי טוב.
|
|
כתוב תגובה ל-
יהודה
|
|
|
|
|
|
|
עובר אורח |
|
20/04/03 12:41
|
|
|
|
שיפר עשה מעשה לא ראוי במקרה זה, ואז הוסיף חטא על פשע כאשר ניסה למרוח את הפרשה.
עם זאת אני מסכים ששיפר יודע להיות ישר. רק צריך לשאול אם זה מה שקורה לעתונאים ישרים, מה הסיכוי שלנו נגד עתונאים מושחתים העליל כמו אברמוביץ, כמו גילת?
(על גילת אומרים שהוא היה פעם בסדר).
כוח מביא להשחתה, ולנו האזרחים כמעט ואין הגנה בפני העתונות.
הגיע הזמן שהעונשים בכסף ובמאסר יגנו על האזרח מפני כוחה האלים של התקשורת.
בית המשפט העליון מזלזל באזרח למרות הדיבורים היפים של העומד בראשו. העתונים שווה להם להעליל, הצהוב מוסיף להם למכירות, ועם העונשים המקובלים על עתונאים בבתי המשפט בישראל הם יכולים להמשיך לצחוק עלינו האזרחים כל הדרך לבנק.
הבעיה שלנו מתחילה בבית המשפט העליון.
|
|
כתוב תגובה ל-
עובר אורח
|
|
|
|
43 |
|
|
חנה הרצוג |
|
19/04/03 19:21
|
|
|
|
קורה שעיתון טועה, אבל למה זה קורה יותר מדי פעמים לידיעות אחרונות ?
האם המערכת שלהם איבדה שליטה על עצמה או על כתביה ?
ראוי שמועצת העיתונות תברר מה מתרחש בעיתון הזה (או אולי מועצת העיתונות מפחדת לטפל בנושא הזה?)
|
|
כתוב תגובה ל-
חנה הרצוג
|
|
|
|
44 |
|
|
אריק בך |
|
19/04/03 20:03
|
|
|
|
פיני פישלר - עוף מוזר. כושר התמדה ונחישות לצד הסגולה לנתב עלבון וזעם לכיוון חיובי במקום לנקמה הפראית שללא ספק הייתה ראויה.
מדינה מוזרה יש לנו. ידיעות אחרונות חיסלו קריירה מפוארת בנסיקה, ע"י ביצוע מעשה טרור, ובהתנצלות סתמית לאחר שנים רבות של לא כלום, יצאו פטורים בלא עונש.
פישלר היה בנקודת שיא של קריירה, ממנה ניתן לטפס רק יותר למעלה. אולי היה היום שר כמו מחליפו אביגדור ליברמן, או מיליונר כמו קודמו שבס, ואולי אפילו ראש ממשלה כמו שמעון פרס. מי יודע? איך נדע? כישורים יש לו - על כך אין מחלוקת. הוא עוף מוזר שקורץ מחומרים משובחים, גם בכך אין ספק.
יועץ משפטי שעובר לסדר היום על שפיכת דם שכזו, הוא רק יועץ משפטי שלוקח שוחד. רק יועץ משפטי שמקבל הרבה מהצד, או מתחת לשולחן, בדרך כזו או אחרת, ימנע מלהאשים עיתונאי ועיתון שצולב אדם באמצעות בדיות מצוצות מהאצבע, בנסיון לרצח. אין מדובר כאן "רק" בעבירת הונאה. אין מדובר כאן רק בחובה המשפטית לשלול את רשיון העיתונות של ידיעות אחרונות ורשיון העיתונאי של שיפר. זה לא רק שאלה של "אתיקה" או "סתם" עוד נוכלות עיתונאית.
כתבה בעיתון יכולה להרוג איש ציבור, זו כבר עובדה ידועה מנסיון מר ועשיר בארץ ובעולם. זה מהווה ידיעה-שיפוטית. כמו שגם כתב אישום פיקטיבי (דוגמת זה שהגישו נגד עשרות אנשי ציבור ממניעים פוליטיים וכלכליים) הרג, חיסל וטבח חפים מפשע (חיים, או קריירה). זה נסיון לרצח, הא ותו לא. לפעמים מצליח (אברהם עופר, אלבין, ואחרים) ולפעמים נכשל.
אם הכתבה (או כתב אישום) מבוססת על חקירה מאומצת ומקיפה, דברי אמת סובייקטיבית -אפילו שגויים בדיעבד- אך הצגה הוגנת של כל העובדות ללא מגמתיות, אין להוציא להורג את הכתב, שכן האינטרס הציבורי במקרה זה גובר, ורק מי שלא עושה לא טועה.
אבל אם הכתבה מבוססת מראש על שקר, בידוי ניבזי שאין ראיות של ממש לחקירה מקיפה וכוללת ביסודו, מניפולציה של עובדות וניצול לרעה של המונופול על דעת-הציבור, זהו נסיון לרצח. לא פחות (ולא בפעם הראשונה!)
אם פישלר היה מתאבד - הוא לא היה הראשון, וזה היה אך טבעי. על היועץ המשפטי לממשלה חלה החובה להגן על הציבור בדיוק מפני מרצחים שכאלה, כדי שהציבור לא יטול את החוק לידיים, באין דין ודיין, וישכים להרוג את מי שקם להורגו !!!
אני לא קורא לרצוח בחזרה את מוזס על כל אלה שרצח, או להרוג עיתונאי או פרקליט הבודה כתבה או כתבה אישום, חלילה!, אך ידוע ופסוק שלכל אדם יש את הזכות להרוג את מי שיש חשש ודאי שהוא בא להורגו, ותפקידו היחיד של היועץ המשפטי לממשלה הוא, להרוג את הפושע כדין - זמנית (כלא) או לצמיתות (עונש מוות למחבלים לדוגמא)- כדי להבטיח מנגנון צודק ומוסדר של ענישה, ואפילו נקמה.
אם ראשי שלטון החוק לא עושים את המוטל עליהם, ועושים פרוטקציה לאלה, ועוול נורא לאלה - גם את הפסל שלהם ינפצו בכיכר העיר במוקדם או במאוחר. ויפה שעה אחת קודם.
|
|
כתוב תגובה ל-
אריק בך
|
|
|
|
|
|
|
דרור |
|
19/04/03 20:45
|
|
|
|
|
|
|
|
שחף |
|
20/04/03 12:07
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
שחף
|
|
|
|
|
|
|
עזרא |
|
21/04/03 08:08
|
|
|
|
|
45 |
|
|
עמיקם לוין |
|
20/04/03 08:51
|
|
|
|
שמח בשמחתך על סיום הפרשה
מלחמה על הצדק ועקשנות כזו הן תכונות שאין להן תחליף ומהכרותנו הקצרה אתה יודע שאני כמוך.
בהזדמנות זו אני חייב לציין כי מיום ליום אני נוכח יותר ויותר עד כמה צולעת במדינת ישראל כל מערכת המשפט, פרקליטות המדינה והיועץ המשפטי לממשלה.
השיטה בה אני נוכח לפחות בשלוש השנים האחרונות היא - סחבת איומה בבתי המשפט שנראית כאילו שהמטרה היא תמיד לא לסיים כי צריך להחליט.
אצל הפרקליטות והיועץ המשפטי השיטה היא לא לענות לפניות הציבור מחד ולהחליט באחור ובהרבה מקרים החלטות שגויות, כפי שנוכחנו כולנו פעמים הרבה.
|
|
כתוב תגובה ל-
עמיקם לוין
|
|
|
|
46 |
|
|
גיורא |
|
20/04/03 12:02
|
|
|
|
העובדה כי בעיתון של היום יעטפו מחר את הדג, לא מקנה לעיתון את הזכות להסריח כבר בעת הוצאתו לאור.
|
|
כתוב תגובה ל-
גיורא
|
|
|
|
47 |
|
|
ילד קטן |
|
20/04/03 12:16
|
|
|
|
עיתון הארץ אנטישמי, וידיעות אחרונות צהובון שלא שם על האזרח. "עתונאי קטן שלי", שבהבל פה יכול להרוס עולמות, ויש את מוטי גילת, שמשרת את אדוניו, שופר האדון מוזס.
הגיע הזמן לשביתת קוראים. מה שביתה? לזרוק אותם לכל הרוחות!
שעתון ידע שדמו של האזרח אינו הפקר. משתינים עלינו בקשת ואנחנו אומרים גשם ברכה.
פעם זה קורה לפישלר ופעם אחרת לך ולי.
שעתונות ביבים מנאצת תכתוב לעצמה!
|
|
כתוב תגובה ל-
ילד קטן
|
|
|
|
|
|
|
עובר אורח |
|
21/04/03 07:51
|
|
|
|
החרם על עתון הארץ הוריד מעט את מימדי השנאה עצמית של הארץ. וצריך לעשות משהו דומה לעתון ידיעות אחרונות.
אולי הם יבינו דרך הכיס.
אם האזרח לא ידאג לעצמו מי ידאג לו?
אתמול פישלר היום אתה מחר אני.
|
|
כתוב תגובה ל-
עובר אורח
|
|
|
|
48 |
|
|
עו"ד צ'יצ'יאן |
|
20/04/03 15:37
|
|
|
|
שוב ניצבת אל מול עיניי הקלות הבלתי נסבלת של הפרסום, אלא שהפעם נתקבלה היא בתשואות רמות בהיכל הצדק של פיני פישלר, עירומה מקופלת ומתנצלת נסוגה היא, בהמלצת בית המשפט, מפני כבודו של אזרח עקשן המאמין בגילוי האמת תחת שבטו של בית המשפט. כעת נחכה לשניים, אחד לפיצוי הכספי בהליך האזרחי, שתיים, לכתבת התחקיר בעניין ומסקנותייה.
פיני פישלר, כלב השמירה האמיתי של הדמוקרטיה.
|
|
כתוב תגובה ל-
עו"ד צ'יצ'יאן
|
|
|
|
49 |
|
|
אזרחית שרוצה לשנות |
|
21/04/03 09:53
|
|
|
|
כח ועוצמה משחיתים. זה כבר ידוע.
בין אם זהו פוליטיקאי או עיתונאי או שופט בית משפט.
במקרה של העיתונאים, אנו הקוראים נותנים להם את הכח ע"י קריאת כתבותיהם.
לאור האמור לעיל (ומקרים רבים נוספים בעבר)יש להחרים את עיתון ידיעות.
אני מודיעה בזאת כי אינני קונה יותר את עיתון ידיעות אחרונות ואת שטיפת המח המסיבית שלו.
וגם לא מאמינה למה שמתפרסם שם.
לא לכל אחד יש כחות נפש, כסף ושנות חיים על מנת להוכיח את חפותו.
יישר כח למר פנחס פישלר! חזק ואמץ!
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרחית שרוצה לשנות
|
|
|
|
50 |
|
|
אחד מהעם |
|
21/04/03 21:53
|
|
|
|
רק בישראל כל כתבלב הוא מלך.מדהים כיצד יכול כל כתב זב חוטם, במחי קולמוס, לפגוע באופן חסר תקנה במערכות חייו של אדם.רק בישראל, בה ההכשרה העיקרית הנדרשת מעיתונאי היא השתייכות לקליקה המתאימה,יכול עיתונאי לפרוע חוק ולצאת מזה ללא תשלום מחיר הולם.רק בישראל מתירה מערכת המשפט לעיתונאי ,בעצם ,להיות מעל החוק וכל זאת באיצטלה של"דמוקרטיה" "וחופש הביטוי".רק בישראל הפכו את המונחים הללו בעזרת וירטואוזיות מצד העיתונות, הפרקליטות,מע' בתי המשפט והמשטרה ,כולם ביחד ובהרמוניה- לקרקס צועני.
ואולם,כל אלו טועים טעות מרה בהנחתם הבסיסית לפיה: העםהוא טיפש ועוילם גוילם.
ימים יגידו.
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד מהעם
|
|
|
|
51 |
|
|
ר"ל |
|
28/04/03 17:56
|
|
|
|
זו היהירות של שיפר, אין הסבר אחר לפאדיחה. זה קורה כשהשתן עולה לראש
|
|
כתוב תגובה ל-
ר"ל
|
|
|
|
52 |
|
|
עליזה |
|
27/08/04 09:52
|
|
|
|
מי זה שמעון שיפר: עבד כי ימלוך שעלה לגדולה ונהיה עתונאי שמספר סיפורים ולא תמיד אמיתיים בד"כ שיקריים.
צא ולמד מי זה שמעון שיפר? אין להאמין לדיווחיו לא בעתון ובודאי לא בטלויזיה. איך הוא מופיע תמיד זחוח ומבסוט מעצמו.
ושוב ישר כח למר פישלר!!!!!!!!!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
עליזה
|
|
|
|