s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
דרור אידר
דרור אידר
רואי השחורות אצו להכריז על השלב הנוכחי כסיום המערכה הצבאית ובדרכם הדהדו את חוסר האחריות ההיסטורי של המפגינים ברחובות    אבל אנחנו רק בעיצומה של המלחמה    עוד לא סיימנו    ומה רוצה ניק...
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נפתלי שילה מתלבט
מאת: יואב יצחק  |  07/03/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"כבודו" - עוכר ההליכים
  חתול רחוב   7/03/15 12:33
הנה יואב יצחק כהרגלו:בהיר.קצר.ענייני, שמצליח לגעת בליבת כל הדמעות והכאבים. צריך לשלוח את הדורבנות האלה לנציבות.להנהלת בתיהמ"ש.לד"ר קדמן.לוועדות-הכנסת וחברותיה.ולצרף להן את אלפי האבות הגרושים הממודרים מילדיהם שנים, באג'נדות מיגדריות מכוערות של שופטים אטומי-רגש וכהי-רגישות. יידעו ההורים:הזכות להורות,כמוה כזכות לחיים ולכבוד.היא קודמת לקניין ופרטיות.האדם נוצר להורות,לפני קניין.איפה עו"ד אציל-נפש שיגיש בג"ץ מינהלי נגד שופט,על ניהול כושל ואטום שמנוגד לתקנות הנשיא גרוניס למשפטים מהירים ויעילים ?!
כתוב תגובה ל- חתול רחוב
2
למה כבודו,מזמן הכבוד מהם והלאה
  נאמ   7/03/15 12:37
כתוב תגובה ל- נאמ
3
כבשיר; 'בֵּין חוֹק לצְחוֹק'!
  א. וינשטיין   7/03/15 12:45
ואולי כעת לאחר "הנדנוד" המנומס ב"תקשורת" של חברנו לדרך יואב יצחק, "יתעורר" כבוד השופט ויפעל כנדרש... . רצ"ב שירי הרלוונטי לנושא: "בֵּין חוֹק לצְחוֹק", אשר מתייחס הפעם לשופט/ים שנמצאים ב"אור הזרקורים", השיר פורסם במסגרת:"בלוג" שירי סאטירה רלוונטית: "באלה האח"מ ננוחם?!" פרק: "תמונת מצב", בעיתוננו "NEWS 1", להלן הפניה למקור: news1.co.il .בתקווה שכבוד השופט יזדרז ויכריע :), אשר וינשטיין, משורר עברי ויזם חברתי .
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
4
יישר כוח גדול יואב יצחק,צודק
  היכן משפט שם הרשע   7/03/15 13:26
בהתגלומותו הנוראה. במיליון ויותר אחוז. במיוחד בקביעה שהעובדה שתיקים מתנהלים בדלתיים סגורות ובמיוחד במקרה של ילדים מנוצלים לרעה על ידי רשויות הסעד ומערכת המשפט. זמן של ילד שגדל ללא אהבת אם ובשל רשלנות הוא מאבד זמן יקר שאין לכך מחילה וכפרה.

נסיוני האישי. תיקי מתנהל בדליתיים סגורות לבקשת ביצוע באמצעות עו"ד בדיקת D.M.A שהוגשה לביהמ"ש לעניני משפחה, הזמן שבית המשפט מושך יחד עם המשרדים השונים הוא בלתי נסבל ובלתי סביר ובלתי נסלח.

במקרה שלי הפרשה מתחילה עוד מימי מלחמת השחרור, רק בעת בפטרתה של אמי המנוחה הוברר לי שהייתה אלמנה משנת 1948 בעת מלחמת השחרור. מאז פתחתי בחקירה אינטנסיבית להבין מה קרה ואיך יתכן שמעולם לא סיפרו לי את האמת אודות אמי המנוחה שהייתה אלמנה ויותר מכך תמיד הרשויות על שאלותי בגיל רך מאד מדוע גודלתי במשפחה אומנת, התשובה הייתה אמך הגיע ארצה לבדה כשהיא בהריון ואין אבא, כך פשוטו כמשמעו במשך עשרות שנים, סיפרו לי שקרים על גבי שקרים שהדעת לא סובלת אותם, סמוך לגילוי אלמנותה של אמי מצאתי רשימת עולים מיום עלות אמי המנוחה ארצה עם שמו של אבי המנוח הרשום בתעודת הזהות שלי ואף יותר מכך רשום בתעודה הלידה שמעולם לא נמצאה בתיקי האישי במשרד הפנים ואותה מצאתי בעזרת חוקר בשנות ה 2000 ושמו מופיע מעל תעודה זו. כך יצא שלמעשה התיתמתי משני הורי ואף הרשויות כך התיחסו אלי מהעולה מהמסמכים שנמצאו על ידי בתיקים השונים שהתנהלו בעניני כבר בגיל צעיר. מכיון שעניני נדון בדלתיים סגורות אין באפשרותי לכתוב יותר מכך אבל בדיוק כמו שמתאר העיתונאי יואב יצחק העוול זועק לשמיים, ובעזרת שופט(ת) שושכים זמן כאילו הוא עומד מלכת וכל יום שעובר לא חוזר, מנצלים לרעה מצוקת המתדיינים בתיקים אלושמתנהלים בדלתיים סגורות, תיקים אלו לא עולים לכותרות למרות הסבל של המופיעים בתיקים אלו, הוא ניצול לרעה של כל המערכות ובמיוחד של השופטים שחובתם לתת מענה לפונים אלו בפרשות כאובות אלו, חמור הוא ניצול ציני של החוק.

יישר כוח גדול לעיתונאי יואב יצחק שהביא את הסיפור הזה שבטוח כמו הסיפור שמובא בכתבה ועניני ישנם סיפורים כואבים רבים מאד ושופטים ביושבם בדין פשוט מצפצפים על באי הדין.
כתוב תגובה ל- היכן משפט שם הרשע
5
אני מנחש מיהי האישה
  מישהו   7/03/15 14:17
וגם אם התכוונת לאישה אחרת, אני ישר חושב על האישה ההיא שזועקת וזועקת וככל שהיא זועקת יותר כך מתנכלים לה יותר. אישה יקרה, דעי לך שכל מי ששומע אותך, איתך. כולנו יודעים כמה איומים ונוראים הם פקידי משרד הרווחה. זה יכול להיות בתחום של הוצאת ילדים מהבית, בתחום של אנשים עם מוגבלויות או בכל תחום אחר. מדובר על משרד מושחתת מהיסוד. תהיי חזקה!
כתוב תגובה ל- מישהו
6
שופטים עאלק
  גבר   7/03/15 15:06
הכבוד שהם מקבלים בחסות בית המשפט. אין להם שום כבוד
כתוב תגובה ל- גבר
7
שופט שאינו שופט
  קוזה   7/03/15 15:56
מר יצחק,
לצערנו חווינו "חווייה" דומה אצל כבוד השופט שילה. 4 שנות עינויים ואי קבלת החלטות. בקשת חוות דעת (על חשבון התובע!) לרבות מפקידות סעד בורות, פסיכיאטרים, רואי חשבון ועוד. את חוות הדעת המקצועיות של רואי החשבון (מטעם בית המשפט!) "עקם" ללא הגיון והסבר ולמורת רוחם של רואי החשבון (מהמובילים בארץ).
נשמח להעמיד לרשותך חומר נוסף כדי להפסיק את הפארסה האכזרית באולמו של כבודו.
כתוב תגובה ל- קוזה
8
משפט או משפח?
  ידען   7/03/15 17:02
סחבת- חוסר יעילות וראש קטן==פגיעה בטוהר המשפט.
כתוב תגובה ל- ידען
9
עוכרי ישראל
  חשדנית   7/03/15 18:11
שום דבר לא השתנה מאז חטיפת ילדי תימן ועד חטיפת הילדים מהוריהם היום. במקום לעזור לאמהות לטפל בילדים בבית המשפחה, עם השגחה צמודה ועזרה פיזית וגם הדרכה - רשויות הרווחה מצאו להם דרך קלה אבל אכזרית - הם שודדים את הילדים מהוריהם לאור יום ושולחים אותם לפנימיות/בתי אומנה, שם גורלם של הילדים גרוע עוד יותר מקודם. הגיע הזמן לחוקק חוק - אסור לקחת ילדים מהוריהם. צריך לדאוג לילדים במסגרת המשפחה או עם אחד מההורים לפחות, כדי לא לגרום לנזק עוד יותר גדול לילדים. צריך להצמיד לכל משפחה כזאת עובדת סוציאלית ומטפלים שיעזרו להם לעבור תקופות קשות, בתוך מסגרת הבית ולא בדרך של תלישה ממנו....צריך חוק כי על השופטים כבר לא ניתן לסמוך ובטח ובטח שלא על שופט כזה כמו שתואר בכתבה...בעע
כתוב תגובה ל- חשדנית
חשדנית,צודקת קראי תגובה 4
  היכן המשפט שם רשע   8/03/15 06:07
סיפור אמתי שמתפרש על כל שנות קיומה של מדינת ישראל, כמו שכתבת ילדי תימן, הכמות הגדולה ביותר שנעלמו נחטפו או נגנבו שכל אחד ישתמשט בטרימינולוגיה הנוחה לו, איך אפשר להבין שאחרי שואת יהדות ארופה וצפון אפריקה נעלמו ילדים בכמות כזו, נכון היה קשה, זו לא הצדקה לקחת תינוקות ללא רשות הריהם, ילדי עדות המזרח, בדיוק אותו הסיפור, אך אחד הסודות שמדינת ישראל מסתירה היא העלמת ילדי ניצולי שואה, מדי פעם צצים מקרים כאלה וכל סיפור והמאפיינים שלו, היו ניצולי שאואה שמהם גם נעלמו תינוקות בדיוק באותן שיטות, מתוכם היו לא מעט אלמנות מלחמת השחרור שתינוקותיהן נעלמו, יש מקרים חמורים ביותר, כי מה שמתואר בתגובה מס 4 הוא המעט שבמעט, בלי זכויות בלי הכרה עד היום, פשוט פוחדים מהאמת שתחשוף את פרצופה האמיתי של מדינת ישראל, פרצוף שלה עם כל הפיפומים שלה, "ציוו לנו את החיים" כשהמקרה המתואר של האלמנה ניצולת השואה, לא היה לה יום אחד של שמחה מיום עלותה ארצה עד ליום מותה, למרות שהייתה שותפה בהצלת אלפים מיהודי בודפשט הונגריה בתקופת השואה, פורסם באחד העיתונים של שנות ה 50 כך שידעו היטב במה הייתה פעילה ובכל זאת זרקו אותה לכלבים ואת תינוקה העבירו בגיל 7 חודשים לאחד ממוסדות ויצ"ו בעיר אחרת, במשך 5 שנים שהה בצוי"ו ולאחר מכן שהה במשפחה אומנת שהתעללה בו 10 שנים, חסך עמוק של אהבת אם חסך נפשי שאין לו כפרה, בלי לדעת דבר וחצי דבר על זהות האמתית של שני הורו הביולוגיים, ללא שום זכויות והכרה כנדרש, רק שהאם נפטרה התברר שהייתה אלמנת מלחמה. זה המעט שבמעט שאפר לכתוב על מדינה שהיא פושעת בחסות כל הרשויות כולל רשויות המשפט מאז ועד היום פשוטו כמשמעו, והסאגה הפשע הפשעים נמשכים עד היום.
כתוב תגובה ל- היכן המשפט שם רשע
10
בהן צדק. שתעביר את התיק לרבנות
  עיניה   7/03/15 19:08
אני לא דתית, יש לי רק דברים טובים לומר על הרבנות. הרבנות, בית משפט יעיל ומהיר. ברבנות יושבים רבנים שדנים בעניין עצמו ולא מושכים זמן, בוודאי כשמדובר במשפחה, שזה ענייני נפשות, ומשיכת דין משמעותה סכנת נפשות. ממליצה בחום להעביר את התיק לרבנות.
כתוב תגובה ל- עיניה
11
תעשיית המשפט לדוגמה
  ירון זכאי 1   7/03/15 19:36
בית המשפט למשפחה הוא חלומו הרטוב של עורך דין מושחת. אפשר להצהיר שקרים בתצהיר נגד אחד הצד השני בלי סוף. הצד הנפגע נאלץ כל הזמן להוכיח שקרים דמיוניים שכל אדם מבין בדקה שהם שקר.! השופטות עושות בכל תיק מה שמתחשק להן ללא חשש. אסור לספר לציבור אילו פשעים עושים שם. תהליך הגירושין הפך להתעללות שנמשכת שנים רבות, ועולה מאות אלפי שקלים מיותרים. עורכי הדין של הצדדים משחקים כל אחד בתורו עם מסמכים. השופטות מבקשות עוד ניירות יקרים בטרם יחליטו לטובת הצד המרושע שמספק עבודה לעורכי/עורכות דין! מטרת המערכת היא מקסימום שכר. בדרך מתעללים בילדים עובדות סוציאליות שמאיימות להוציא ילדים מהוריהם לפנימיות אינוס. הכול כרוך בחוות דעת פסיכולוגיות שעולות הון עתק. דרישות שוחד מתעופפות בגלוי. כל פשע מתאפשר כי אי אפשר לחשוף בתקשורת את הפשעים!!!!!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
12
השופט הזה אינו היחיד.
  דולי ג.   7/03/15 19:52
מודה לך על הכתבה. כך המשפטים מתנהלים בדרך כלל. משפחתנו היא גם כן קורבן של ההתנהלות הזאת. אין דין ואין דיין.
כתוב תגובה ל- דולי ג.
מסכים ומחזק.
  רחמים   8/03/15 13:01
אכן יש עוד שופטים/שופטות כמתואר בכתבה.
לא יודעים להחליט/לא רוצים להחליט.
לשון זכר גם נקבה במשמע.
כתוב תגובה ל- רחמים
13
השופט
  שמ   7/03/15 22:39
ערירי,ללא ילדים.לכן אינו מצליח להפנים את הקרע הנפשי של אם שארבעת ילדיה,אינם.ולכן עיתותיו בידיו,ואינו ממהר לשום מקום.והילדים?יגדלו בלא אם ביולוגית.הלא כבוד בית המשפט על המאזניים,ואינו יכול לקצר,שמא ייראה כמי שנבהל מיואב יצחק,וקוראיו/מגיבוו.
כתוב תגובה ל- שמ
14
יואב יצחק
  שלמ   8/03/15 22:13
רוב השופטים בבתי המשפט למשפחה מתנהלים כך...
המצב שם קטסטרופלי ,חמור עד כדי שערוריה פושעת .!
ביצוע עבירות פליליות ע"י אותם שופטים , הוא דבר של מה בכך , ויום יומי...
הנזק העצום שנגרם להורים ולילדים הוא בשמיים...

יואב יצחק היקר , " נאה דורש נאה מקיים "... למה שלא תיקח את הנושא כפרויקט עיתונאי רציני, ותחולל שינוי בבית המשפט למשפחה...

ותקיים את הפסוק העתיק " מנעי קולך מבכי , ועיניך מדמעה , ושבו בנים לגבולם "
כתוב תגובה ל- שלמ
מצטרפת לקודמי בשוועה לעזרה!
  גחלת   11/03/15 01:10
אנא, קחו את נושא ביהמ"שפחיים כפרויקט. צריך לחסל את המוסד הזה כי פשעיו קשים מנשוא, זה מוסד שהוא איגוד של פשע מאורגן, גם בארה"ב קם קול זעקה והם מבקשים למצוא אלטרנטיבה למוסד האפל הזה הנגוע בנפוטיזם ושחיתות שאין כמוה. מי שנקלע אליו לתומו ומבין למה נפל, מסיים את חייו כשהוא הופך לשבר כלי נפשית וגופנית, או מתאבד. המוסד הזה נועד לעזור לציבור אך הפך למלכודת נוראית שהיא סוף הדרך, כמעט שלא ניתן לברוח מפניהם, ומי שמנסה נענש קשות! מדובר באנשים נורמטיביים שלא עוללו מאומה, הפשע היחידי שלהם הוא, שחיפשו עזרה. האם עונש מוות להם או לילדיהם מתקבל על הדעת? האם ביהמשפחיים הוא בית מטבחיים שמחסל אנשים ושולח אותם לבית הקברות? עד לכאן זה מגיע! בצעו סטטיסטיקה! השופטים הם מעל לחוק, הוא אינו חל עליהם במסגרת החסינות שלקחו לעצמם עם קום המדינה, הם דיקטטורה בתוך הדמוקרטיה, ולמעשה הורסים את המדינה, אין אף גוף שמרשה לעצמו לרצוח קורבנות בצורה כזו ועוברים ע"כ לסדר היום. המוסד הזה גורם רק נזק לציבור ועם זאת בלעדיו אי אפשר, חייבים לתקן את התופעה הזו, כי אחרת נתפורר ואנחנו מאבדים כך את חוסננו כלפי אויבים מבחוץ בארה"ב מחפשים אלטרנטיבה לדיקטטורה האליטיסטית הזו שהפכה עצמה למפלצת.

Divorce Corp. uncovers how children are torn from their homes, unlicensed custody evaluators extort money, and abusive judges play god with people’s lives while enriching their friends. This explosive documentary reveals the family courts as unregulated, extra-constitutional fiefdoms. Rather than assist victims of domestic crimes, these courts often precipitate them. And rather than help parents and children move on, as they are mandated to do, these courts - and their associates - drag out cases for years, sometimes decades, ultimately resulting in a rash of social ills, including home foreclosure, bankruptcy, suicide and violence. Solutions to the crisis are sought out in countries where divorce is handled in a more holistic manner

 שוד ההוסטל
כתוב תגובה ל- גחלת
15
יש אלוהים בשמיים והוא לא יסלח
  מכיר את האשה   9/03/15 18:18
אני אישית מכיר את האשה ואת המקרה היטב. כמי שמצוי בפרטים אני רק יכול להגיד שהעוול כלפי אותה אשה הוא בלתי נסלח. אשה שכל חטאה הוא רצונה לראות את ילדיה. בגלל מלחמתה במערכת מעוותת מתנכלים לה על ימין ועל שמאל.
כתוב תגובה ל- מכיר את האשה
16
אירגון פשע בחסות החוק!
  גחלת   9/03/15 23:57
בתי המשפט הפכו לארגון פשע השולט במדינה ושודד אזרחיה בשיטות מתודיות משלו, בארה"ב מחפשים תחליף לביהמ"שפח בפרט, שהפך מגיפה וחולי הממלא את המדינה בקורבנותיו: אנשים שבורים, פגועים, משפחות הרוסות, אלימות גוברת, דרי רחוב, נורמטיביים בכלא בחוסר כל, סמים, פושטי רגל, קורבנות נירדפים ע"י הוצל"פ כינוסי נכסים, ואובדנות. משפחות שפנו מסיבה של מה בכך למוסדות הפשע האלו ופורקו באלימות או תוך חנופה לבן זוג סוציופאט שמחפש נקמה עיוורת. הילדים נמכרים למוסדות תמורת שוחד, הצד החלש בין בעלי דין נמכר תוך מסחר במעטפות (בסרט תצאי בלי כלום, פעמיים נמכרה אישה). אנשים שפנו לתומם לעזרה למוסד ציבורי שנועד לשרתם, נפלו למלכודת פשע משומנת היטב ואלו לא מוותרים על המלקוח ו ועל הקורבן כאחת, ומתחיל מרדף ומצוד "עד הקבר" כהגדרתו של יוסי (עו"ד) חלק מתאבדים. מדוע אב קופץ עם ילדיו למותו? זה מה שמוסד הפשע הזה מפיץ, הרס וחידלון! שרית פנתה לעזרה, וזה הסתיים בהתאבדות למרבה הבושה של אלו המחזיקים את המערכות הרקובות האלו. במקום לעזור, חטפו את ילדיה. ביה"מ יד ימינם של העו"ס (השתלמויות בהילטון-שבא באילת ביחד), ונוצרו כדי לפתור סכסוכים של מה בכך אך מאחר ומדובר בכספים ורכוש שאת בעליהם מפרקים ומחסלים לפי החוק, הפכו לאיגוד פשע דיקטטורי מהחזקים במדינה שזורע בכוחו הרס וייאוש. בארה"ב מחפשים אלטרנטיבה ונושאים עיניהם למדינות אחרות בהן העניין מסודר יותר. ישראל היא לא דמוקרטיה, מה שהולך כאן בבתי המשפט ייחודי ונוצר מטעויות שנעשו עם קום המדינה ושר משפטים ששירת את המערכת הזו 15 שנים כשזה גדול ממידותיו אז, לא כל שכן בימינו.

Divorce corp. uncovers how children are torn from their homes, unlicensed custody evaluators extort money, and abusive judges play god with people’s lives while enriching their friends. This explosive documentary reveals the family courts as unregulated, extra-constitutional fiefdoms. Rather than assist victims of domestic crimes, these courts often precipitate them. And rather than help parents and children move on, as they are mandated to do, these courts - and their associates - drag out cases for years, sometimes decades, ultimately resulting in a rash of social ills, including home foreclosure, bankruptcy, suicide and violence. Solutions to the crisis are sought out in countries where divorce is handled in a more holistic manner

 Divorce corp
כתוב תגובה ל- גחלת
17
כב' השופט שילה שלום!
  ציפי גיספן.   10/03/15 20:14
כב' השופט שילה שלום! גדולתו של אדם (גם שופט) לחזור בו ולומר 'טעיתי'. קנה את עולמך בבדיקת התנהלות בימ'ש בתיק זה. נפגשתי אישית עם הפסיכיאטר חיים שם-דוד שנתן חוו'ד משפטית בעניינה של הגב' והוא מצהיר שנעשה לאישה עוול חמור והיא צריכה לקבל את ילדיה לאלתר! בדוק את התנהלות מחלקת הרווחה בעניינה ותראה בעיניך מעשי-שטן. היום ולא אחרי הפרישה... תודה מראש.
כתוב תגובה ל- ציפי גיספן.
18
חוות דעת אצל שילה חלק הולך לפח
  נוינוי   12/03/15 09:07
ממנה פקידת סעד להוציא חוות דעת והמסכנה עובדת חודש בסוף הוא זורק חוות הדעת לפח.יש לי מסמכים. שילה ממנה למומחים אנשי שלומו באופן שיטתי ומסדר להם פרנסה בשפע על חשבון המשפחה המסוכסכת.עשרות ומאות אלפי שקלים.
כתוב תגובה ל- נוינוי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il