News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 187,294  סלולר - 345,253
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
שופרו הנאמן של נתניהו מציע "רפורמה רוחבית" במערכת המשפט - ולצד כמה רעיונות סבירים ואף ראויים, הוא דורש צעדים שמשמעותם היא פוליטיזציה של בתי המשפט והרס הדמוקרטיה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
דברים שנשא יו"ר מכון ז'בוטינסקי בישראל, באירוע בזום, במסגרת סדרת ההרצאות על אסירות ואסירים מאחורי הסורגים בתקופת המנדט הבריטי [ב' באדר תשפ"א, 14.2.2021]
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הראיון שהעניקה לרשת "אל-ערביה" בדובאי ררד סדאם חוסיין, בתו של הדיקטטור העירקי, ממשיך לעורר סערה בעולם הערבי ובעירק בפרט. מה אמרה על תלייתו, האם תירש את אביה, ומה היו התגובות בעולם ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לאן נעלם ישראל קיסר
מאת: אלי אלון  |  16/03/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תשאל את הצואת אדם מה החלק שלו
  בחטיפת ילדי תימן   16/03/15 14:41
הוא והמנוול ישראל ישעיהו שרעבי שישרפו באש הגיהנום. הם יובב וחובב שעבדו על יהודי תימן חטפו להם את הילדים ושדדו מהם את הרכוש והכל "בזכות" הצואה האנושית שבתמונה.ובתמורה האחד נהיה יושב ראש הכנסת והשני מזכ'ל ההסתדרות.
כתוב תגובה ל- בחטיפת ילדי תימן
תוכל לספק הוכחות? מופתע לשמוע.
  זכריהו   16/03/15 17:18
נ
כתוב תגובה ל- זכריהו
ומזה שתימני היה יו'ר הכנסת אתה
  לא מופתע   17/03/15 14:35
וזה מתי שהלבנבנים שלטו בלי מיצרים והפרעאקנים נזרקו למעברות אחרי שגזזו להם את הפיאות ,תשאל למה,בארי חמיש מספק כמה תשובות שאתה חושב שהם הפתעה.
כתוב תגובה ל- לא מופתע
סיפורך מדהים
  צורי   16/03/15 19:00
כתוב תגובה ל- צורי
להטיל רפש כל אחד יכול
  שוחר-שלום   16/03/15 22:05
יש הוכחות? יש ראיות? אם לא אז אתה הוא זה שצריך לשלוח אותו לכל הרוחות.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
היו העלמות ילדי תימן ולא רק
  לא נשכח לא נסלח   17/03/15 08:22
ילדי תימן אלה כל תינוקות עדות ישראל ללא יוצא מהכלל, תינוקות מעדות המזרח השונות וגם תינוקות ניצולי שואה ויותר חמור מאלמנות מלחמת השחרור שהיו ניצולות שואה. נכון הוא שמילדי תימן נעלמו תינוקות במספר הגבוה ביותר ולכן הפרשה היא על שמם ובצדק. עסקנים תימנים היו שותפים מלאים להעלמת הילדים הללו, עסקנים מכל המפלגות היו שותפים לפשעי העלמת התינוקות עוד לפני קום המדינה ואד אמצע שנות ה 60 של המאה שעברה, אני בין אותם תינוקות לאם ניצולת שואה שהתאלמנה במלחמת השחרור. מה שהאנשים האלה ולא מעט מהתינוקות האלה עברו הוא גהנום אמיתי. רק בבקשה ממך אלון בלי פמפומים על ציווי החיים ובלה בלה בלה לאחר מה שעשו להורי התינוקות וילדיהם שאפילו סליחה לא נאמרה לאנשים האלה ובמיוחד לאחר קום ועדות החקירה שהסתימו כולם בועדות מריחה אחת גדולה בלי שום נתילת אחריות לאומית. לא ישכח לדראון עולם על העוול הנורא שנגרם להרוים ולתינוקותיהם, כל המפלגות היו שותפות לעוול הנוראי הזה, כך עולה מחקירתי את הנושא כשגילתי שאמי הייתה אלמנת מלחמת השחרור בלי שידעתי על כך קודם לכן.
כתוב תגובה ל- לא נשכח לא נסלח
2
קיסר זכור לטוב גם ללא הנצחה
  כפר שלם   16/03/15 20:04
קיסר זכור לטוב בבתי הכנסת בזכות תרומתו למורשת ישראל, גם ללא הנצחת שמו הרחובות או במוסדות, על זה נאמר: "מעשיך יקרבוך".
מאחלים לך בריאות ואושר
כתוב תגובה ל- כפר שלם
3
כמה פנסיה הוא מקבל בחודש?
  ג'וחה מן הפזורה   16/03/15 20:12
יש לו פנסיה תקציבית בזכות היותו עובד מדינה. ועוד פנסיה תקציבית בזכות היותו ח"כ שמשרת את העם והארץ (או עם הארץ) ועוד פנסיה של הסתדרות העובדים ועוד ביטוח לאומי -------------- אני מערך שהוא מקבל כ- 35,000 ש"ח מידי חודש. לא רע, מה? אך בהשוואה לתנאי הפרישה של האיש הצנוע עופר עיני, מר קיסר יצא פרייאר.
כתוב תגובה ל- ג'וחה מן הפזורה
עבודות נוספות שלקיסר
  פרברשטיין יוכי   17/03/15 01:46
שכחת???
30 שנים בהנהלת בנק הפועלים ובסוף גמר ביו"ר הוועדה לקישרי חו"ל של הבנק
הבנק הזה היה פעם של ההסתדרות למי ששכח...
לא סתם הוא לא מתראיין
לדעתי יש לו פנסיה של יותרמ 50 אלף אלף ש"ח לחודש
ובטח גם נכות של 100% כדי לא לשלם מס הכנסה על כספי הפנסייה
כתוב תגובה ל- פרברשטיין יוכי
75,000 לחודש
  אם רצית לדעת   17/03/15 17:31
פנסיית ח"כ = 27,000 + פנסיית מזכ"ל הסתדרות = פנסיית ראש ממשלה = 46,000 ופנסיית עובד מדינה לא ידועה כנראה כ-10-12,000 ש"ח דהיינו לאיש יש בין 75,000 ל - 95,000 ש"ח פנסיות חודשיות
כתוב תגובה ל- אם רצית לדעת
4
שונא גדול של עובדי אל על
  שבץ חלובה   16/03/15 23:24
עזר לממשלת הליכוד לשבור את הגב של העובדים בהשבתה הגדולה של השנים 1982-83. ימח"ש וזיכרו של הימני הבוגד הזה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
5
הפקת "נערי הכרך"
  משה פרנק   17/03/15 08:52
אני דוקא זוכר את ישראל קיסר כמשתיק מחאת הצעירים התימנים. בהפקת "נערי הכרך", מופע שבו היו שותפים מיטב הזמרים הצעירים, יוצאי תימן, הוא הוריד את השיר "זמורות יבשות" מהמופע.
כתוב תגובה ל- משה פרנק
6
פרש עקב מחלת אשתו
  ק.ר.   17/03/15 11:03
למיטב זכרוני פרישתו מהחיים הציבוריים נומקה (בתקשורת) עקב מחלת אשתו .
כתוב תגובה ל- ק.ר.
7
חטיפת יחדי תימן
  איילגורן   18/03/15 13:01
מה שמדהים שהסיפור ההזוי הזה לא נרגע. אולי חייזרים חטפו אותם ? קומוניסטים ? אימפריאליסטים ?
נמאס לשמוע מהשטות הזאת , בטח בפעם הבאה זה יהיה חטיפה לצרכי אפיית מצות...
כתוב תגובה ל- איילגורן
היו חטיפות גם היו,יש עדויות...
  קשיש   18/03/15 20:18
אם תרצה אני מזמין אותך לשמוע את סבתא שלי שגרה בהוד השרון, איך לקחו להם תינוק בן שנתיים...
אני ממש מרחם ומבין שלא נתפס לך היה דבר כזה..
זה בסדר גם את השואה התחילו להכחיש כל מיני חלאות.
כתוב תגובה ל- קשיש
אתה טמבל
  פסיכיאטור   19/03/15 18:17
כתוב תגובה ל- פסיכיאטור
8
עומד לי הזין מזה