s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
הגליל והכינרת בטבורו, שבעונה זאת של השנה פורח ומרהיב בשלל צבעים ובמיים זכים הזורמים בנחלים - נראה עצוב ורדום ביופיו ומשווע לתושבים העקורים ולתיירים שישובו אליו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
תמונתם של הנייה ואשתו מבית-החולים בדוחא מבטאת היטב את הרוח החמאסית    מוות עדיף על החיים, במיוחד כשהוא למען מטרה "קדושה", כמצווה באמנת החמאס - השמדת היהודים
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
אלי אלון
אלי אלון
כבר בתחילת שנות ה-20 הגתה עדה פישמן רעיון להקמת "משק פועלות גדול "- חווה להכשרה חקלאית, למאתיים פועלות אשר יוכשרו מדי שנתיים במקום    ב-1929 נחרשה האדמה לראשונה והוחל במרץ בעבודות ת...
דרור גרין
דרור גרין
שלחתי למנויי 'פיוט' הרהור על תופעת השירה המגויסת לעת מלחמה ועל שירו של אליעז כהן 'עכשיו תעצמו את העינים'    אינני אוהב שירה מגויסת, שירה שמבטאת רעיון חד-משמעי ומשמשת, למעשה, כתשדיר-...
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
הטילים בארסנל של אירן לא יצברו שכבות אבק    האירוע אכן לא נסתיים, אבל דומה שנפתח צוהר אשר דרכו ניתן לחשב את המעשה הראוי לעשותו בעתיד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ערביי ישראל ויום העצמאות
מאת: יוני בן-מנחם  |  23/04/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
האג'נדה של הנכבה שקר ביסודה
  רבקה שפק ליסק   23/04/15 16:14
אני היסטוריונית במקצועי וגם ילידת פלשתינה בתקופת המנדט הבריטי כך שאני מכירה מניסיון אישי מה ארע כאן ב- 1947/8 .

כל עוד המנהיגות הערבית/ פלסטינית תחנך את הדור הצעיר על שקרים ושיכתוב ההיסטוריה אין סיכוי לדו- קיום בתוך ישראל ולהקמתה של מדינה פלסטינית לצד ישראל.

ערביי הארץ עברו טראומה בעקבות מפלתם במלחמת העצמאות ומתוך רגש אנושי פשוט אני חשה אמפטיה לסבלם. אבל, האחראי לסבלם הוא מנהיגם אל- חוסייני שדחה את הצעת ועדת פיל ב- 1936 ואת החלטת האו"ם מ- 1947 על חלוקת הארץ לשתי מדינות: יהודית וערבית.הוא אף חבר לנאצים במטרה להקים מחנות השמדה גם בארץ.

המנהיגים של ערביי הארץ אחראים למה שקרה כאן ב- 1947/8 כי הם החליטו למנוע הקמת מדינה יהודית ויצאו למלחמת השמד נגד היישוב היהודי. הם תקפו אזרחים ורצחו שבויים. בתחילה היהודים היו במגננה אבל כאשר הם החלו בהתקפות נגד קרא המופתי לערבים לעזוב את הארץ לתקופה קצרה עד ל"זריקתם של היהודים לים". הוא הבטיח להם את רכושם של היהודים לכיחזרו.

כל סיפור הנכבה הוא שיכתוב ושיפוץ של ההיסטוריה לאחר מעשה. הערבים ניסו לחסל את היישוב היהודי אבל נחלו מפלה בקרב. זעקתם היא זעקת "הקוזק הנגזל".

אבל, הנחת היסוד של הנכבה היא שיקרית. הערבים אינם עם ילידי כאן אלא בחצי האי ערב. לא צריך להאמין למה שהיהודים אומרים. די להאמין למה שהערבים/פלסטינים עצמם אומרים:

באתר של העיר אום אל- פאחם בשפה הערבית יש רשימה של כל החמולות של העיר ומתי ומהיכן הם הגיעו. הם הגיעו מארצות ערב וגם מארצות האיסלאם לפני בין 150 ל- 300 שנה.

אני מקווה שאתם מאמינים לאל- פתחי, שר לשעבר של החמאס בעזה שאמר לטלביזיה המצרית במרץ 2008 (ניתן לבדיקה בארכיון ) שהפלסטינים הם יוצאי ארצות ערב, שרוב העזתים הם מצרים ויש להם קרובי משפחה במצרים, כולל לו עצמו.

ואולי תאמינו לממשלת המנדט שעשתה כמעט הכל כדי למנוע הקמת מדינה יהודית: סקר שערכה ממשלת המנדט, למשל באזור מיפו עד רפיח קבע שהכפרים גדלו בתקופת המנדט במאות אחוזים כתוצאה מהגירה ממצרים בעיקר אבל גם ממקומות אחרים.

ואולי תאמינו למה שענו ערביי הארץ במפקד האוכלוסין המנדטורי ב- 1932 . הם הודו שמקורם ב- 32 ארצות ערביות ומוסלמיות.

אז חדלו לשקר לעצמכם ולאחרים.

אתם נקטתם נגד היישוב היהודי באכזריות והיהודים נלחמו על נפשם וניצחו. מעשי הרצח שלכם ביהודים מחווירים לעומת המקרים הבודדים, אותם אני מגנה בתוקף, בהם חיילים זועמים על מעשי טבח ביהודים עשו מעשים שלא יעשו.

בשם יהודי הארץ אני מושיטה לכם יד. בואו נסתכל לעתיד במקום לעבר ונפתור את הבעיות ביננו.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
2 האוכלוסיות היגרו לישראל בזמנ
  Mr x   23/04/15 17:16
חשבתי שבתור היסטוריונית/ואחת שהיתה ילדה בזמן מלחמת 47-48 ,רצוי להזכיר שהיהודים שהיו בארץ ישראל בשנת 1947 מנו כ:600000 איש.והפלישתינאים מנו כ 900000 איש.-זה הבסיס מכאן האוכלסיה היהודית גדלה ע"י הגירה מכל העולם. אז האוכלוסיה הפלשתינאית גדלה 300 שנה לפני כן. המסקנה היא ש:2 האוכלוסיות היו באיזור לפני מאות/אלפי שנים והיגרו/הוגרו מהאיזור.ולפי כ: 300 -500 שנה התחילה הגירה חוזרת של הפלשתינאים לישראל ובמאה השנים האחרונות של היהודים.ואם נלך לפי התנ"ך אז ההיסטוריה במצב קשה.לגבי ההפגנות ביום עצמאות(שיפגינו כמה שהם רוצים)-יש זרם ביהדות שלא מכיר במדינת ישראל ובכל הזדמנות,מפגין,שורף דגלים,זורק אבנים,שורף כנסיות וכ"ו.אז נא לדייק בעובדות ----------------------------------------------------------
כתוב תגובה ל- Mr x
אתה ממציא היסטוריה שלא הייתה
  רבקה שפק ליסק   23/04/15 23:54
היהודים חזרו. הפלסטינים לא היו פה אלא רובם היגרו בדורות האחרונים. חבר החמאס מודה בכך,

מספיק עם השקרים.
ב- 1945 היו כבר 1,200,000 ערבים ולא900,000

חבר החמאס מודה בכך.
באום אל- פאחם הם לא כתבו שחזרו

במפקד של 1932 הם לא אמרו שחזרו.
שבט זועביה הגיע לכאן בשלהי המאה ה- 19 עם
פ"י מקור אות'מאני.

מספיק עם השקרים.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
נטישה מרצון, בריחה, גירוש
  רבקה שפק ליסק   23/04/15 17:53
רוב ערביי הארץ לא גורשו ע"י ממשלת ישראל. חלק ניכר מהם נענה לקריאתו של המופתי לעזוב לתקופה קצרה עד ש, יזרקו את היהודים לים", חלק ברחו מפחד נקמת היהודים בשל מעשי הטבח שביצעו וחלק קטן גורש, על מעורבותו במלחמה.

צה"ל פעל עפ"י העקרונות הבאים ביחסו לתושבים הערבים בגליל.
העקרונות היו:
דת האוכלוסייה בשטח הנכבש ( מוסלמים גילו יותר התנגדות מנוצרים )
מידת ההתנגדות שהפגין הכפר בעת כניסת צה"ל
אירועים קודמים של לוחמה בחיילי צה"ל או בלוחמי ה"הגנה" והפלמ"ח
הימצאותו של "צבא ההצלה" בכפר עד זמן הכיבוש
מספר המקומיים המזויינים, חיילי המופתי.
( עפ"י שגיא לוי, "תושבי כיס הגליל במבצע חירם, אוקטובר 1948", מרץ 2004 , עמ' 56 )
במלים אחרות, המגורשים הרוויחו זאת ביושר בשל מעשיהם נגד האוכלוסייה היהודית.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
ה-פרובקציות של נטורי קרתא
  Mr x   23/04/15 19:33
פרובוקציה בבית שמש 23/04/2015 עשרות אנשי 'נטורי קרתא' יצאו לרחובות העיר, עטו על עצמם שק וקראו בגנות מדינת ישראל. וידאו חיים לב, ד' באייר תשע"ה, 23/04/15 18:49 הקיצונים בקרב אנשי 'העדה החרדית' לא מפספסים שום הזדמנות ליצור פרובוקציה. במסגרת 'מחאות' יום העצמאות, יצאו עשרות אנשי 'נטורי קרתא' לרחובות העיר בית שמש, עטו על עצמם שק וקראו קריאות מחאה. במהלך ההפגנה שעוררה זעם בקרב רבים מתושבי העיר, הם קראו קריאות נגד כינונה של המדינה 'הציונית' מזה 67 שנה והבהירו כי מבחינתם מדובר ביום אבל. אחדים מהם אף העלו באש דגלי כחול-לבן. גם יום הזיכרון 'נוצל' היטב ליצירת פרובוקציה. עשרות אנשי 'נטורי קרתא' ביקרו בבסיס צבאי ליד צפת, התפרעו, יידו אבנים לעבר חיילי צה"ל, וקראו קריאות גנאי נגד המדינה ונגד החיילים. ברגע שבצה"ל הבינו כי האירוע עלול להתפתח עד כדי תגרה הוזעקה המשטרה והמפגינים הקיצונים נמלטו. מדובר צה"ל נמסר אז בתגובה: "היום הגיעו אל שער הבסיס כמה מפגינים, אשר תקפו את חיילי הבסיס וזרקו אבנים לכיוונם. החיילים במקום דיווחו למפקדם שהגיע לנקודה וביקש מהמפגינים לעזוב את המקום".
כתוב תגובה ל- Mr x
הבעיה היא שציפי, בוזי, גרבוזי
  סניל   24/04/15 09:36
וזין.הב-הב-הבה מחנכים את הציבור שלנו על העקרונות של הנאכבה. אז למה להאשים את הערבים או את אובמה?
כתוב תגובה ל- סניל
2
עבור תומכי מרץ וחלק מהעבודה
  ל.ר.   23/04/15 16:34
מרץ רצו להסכם עודפים, אך המאוחדת סרבו
כתוב תגובה ל- ל.ר.
3
לחברי הכנסת הערבים
  לחברי הכנסת הערבי   23/04/15 16:48
הרי ברור לכם שאם לא הייתה קמה מדינת ישראל היה כאן שלטון סורי שהורג את אזרחיו או דומה לו ,אולי תעברו לסוריה לכמה שנים לבדוק מה המצב שם ? רק לבדוק תתחילו לכבד את החוק ,לשלם מסים , להפסיק לסחור בחשבוניות פיקטיביות .
כתוב תגובה ל- לחברי הכנסת הערבי
4
כאשר החתול ישן, העכברים חוגגים
  אליהו חיים   23/04/15 17:00
כאשר נשיא המדינה מתחנף לערבים, בוזי רק מלקק להם, וביבי יושן כאילו הוא מהאו״ם, אי אפשר לתת רק גזר ולהשאיר את השוט במחסן. אתמי שנאמן צריך לצ׳פר ולמי שמשחק משחקים צריך לתת בעיטה בתחת ושיעוף לכל הרוחות, יש להם 20 מדינות מסביב, הם יכולים לבחור לאן ללכת , לנו אין.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
5
היא לא טלית שכולה תכלת
  מה עומד מאחריה?   23/04/15 17:08
בערב הבחירות יצא רה"מ בקריאה: "הערבים נוהרים בכמויות אדירות לקלפי, עמותות השמאל מביאות אותם באוטובוסים". משפט פשוט והגיוני שהשמאל כדרכו העצים אותו והפכו לסערה שהגיעה עד לבית הלבן. למרות הצהרתה של אהריש אמש "לתפארת מדינת ישראל" ולמרות שהיא קיבלה יחס נפלא בישראל (כבוד, מעמד, חינוך, השכלה, הוקרה, משרות נאות וכו') - קיימים בה לצערנו אותן אמוציות המאפיינות את הערבי המצוי והגורמות לו להשתלח. מספר דוגמאות: לאחר הקריאה הנ"ל של רה"מ - אהריש (בראיון טל') החלה לדמוע ופצחה במונולוג סוער: "זה פשוט מזעזע שראש ממשלת ישראל מדבר ככה על אזרחי המדינה שלו, אני מזועזעת, אני אזרחית במדינה הזאת. אני לא מאמינה שראש ממשלה קם ומדבר בצורה שהוא מדבר בה". דוגמא 2: פעיל ימין אמר לה: "את לא אמורה להיות כאן". היא השיבה בהתרסה: "לא אזוז משום מקום". דוגמא 3: במהלך פאנל סטודנטים בבית ברל, בנושא חוק הלאום, יצאה אהריש כנגד החוק ואמרה: "אני לא מחבלת! בגלל חוק כזה עדיף לי לעזוב את הארץ".
כתוב תגובה ל- מה עומד מאחריה?
6
יוני בן מנחם ורבקה שפק ליסק
  שאול אבידור   23/04/15 17:12
אתם שניכם אנשים דעתנים ונבונים.
למה כל כך קשה להבין שאנו היהודים, ורק אנו היהודים אשמים בכל מה שקורה כאן ב 67 השנים האחרונות או בעצם בכמאה השנים האחרונות. ידענו גם ידענו על ההתנגדות הערבית לנוכחות יהודים במזרח התיכון (וגם בעולם בכלל). מדוע בכל זאת יהודי מזרח אירופה, שהעלו ובנו את הרעיון הציוני הנפלא, התעקשו להקים ריבונות יהודית על חלק מאדמת מולדתנו וכרכו זאת עם תפיסת העולם הסוציאליסטית של שוויון וזכויות ? למי שוויון וזכויות ? ליהודים ? הכוונה שוויון וזכויות לערבים ! אותם ערבים שמוכנים לגרד, לשרוף ולחרוך את נשמתם ובלבד שהיהודים ("החזירים" ו"הקופים") לא יהיו נוכחים במזרח התיכון בשום צורה של מעמד מדיני.
עד מתי נמשיך להתגלגל בתפיסת העולם של "מאבק על קיומנו" כשהערבים צוחקים עלינו (כחברי כנסת ובתוך הפרלמנט שלנו)? עד מתי נשקיע מיליארדים במלחמות, נשק, תחמושת, הרוגים, פצועים, הרוגים, טקסי זיכרון, צפירות דומיה על חשבון מערכות החינוך, הבריאות, הכלכלה, הרווחה ועוד ? התאהבנו בכל אלה.
אני מכיר את התשובה "זה המצב ועלינו להתמודד בו".
מתי נבין שכשהערבי מקבל "סוכריה", הוא לא אומר "תודה" אלא מבקש עוד ועוד ? ואם לא נותנים עוד ועוד הוא פונה לאלימות ? עד מתי ריבונו של עולם נשאר נאיביים ותמימים עם תפיסות עולם סוציאליסטיות והומניסטיות מן האקדמיה ? מה שטוב לאקדמיה לא מתאים בכלל לתרבות הערבית.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
לאן נעלם ה"מירקם" עליו כתבת?
  יעקב עמר   23/04/15 19:35
ממש לא מזמן ? איזה מירקם "חיים משותפים" יכול להיות עם מי שהוא חלק מאותו גוף הקרוי "ערבים". חלק שנותר בארץ ישראל ואינו שונה בכלום מערביי עזה ערביי יו"ש ושאר ערביי העולם ? יש להם תעודת זהות ישראלית והם בוחרים ונבחרים לכנסת ישראל אך דבר לא ישנה את העובדה המצערת שהם אוייבים. רק מי שחטף מהם בלוק במסגרת "הפגנה" יבין כמה שנאה יש בהם ליהודים שלמרות הכל משקרים לעצמם ומדברים על מירקם וגשר לשלום ושאר שטויות שכאלה.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
קראתי פעמיים את דברי המגיב ולא
  ליעקב עמר   23/04/15 20:40
מצאתי באף שורה את המילה "מרקם". הנך בטוח שכתבת למגיב הנכון?
כתוב תגובה ל- ליעקב עמר
מתנצל. התגובה ליוני בן-מנחם...
  יעקב עמר   23/04/15 21:27
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
יעקב יקר, טעית במשהו ?
  שאול אבידור   23/04/15 21:15
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
אכן .תגובתי לכותב ולא לך.מצטער
  יעקב עמר   23/04/15 23:04
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
מי זה "הערבי" זה בן הדוד של "ה
  יוסף ברתולדי   28/04/15 12:55
כתוב תגובה ל- יוסף ברתולדי
"הערבי" זה בן הדוד של "היהודי"
  יוסף ברתולדי   28/04/15 13:23
ההכללה של כל הערבים בצורה שאתה ורבים עושים דוחפת את רוב ערביי ישראל להצביע ל"רשימה המשותפת" ולהתבטא כלאומנים גם אם הם מעדיפים לחיות איתנו בשלום גם עם פחות שוויון ומה יש לך להגיד לערבים שגם מוכנים לשרת בצה"ל? שגם הם "צבועים"? איך לא יהיו צבועים אם אתה לא מפסיק לצבוע את כולם באותו הצבע ?
אתה מתחיל ב"אשמת הציונות" ששמה אותנו ביניהם, אבל ציוני חכם יודע גם כי יכולתנו לעמוד מול הקנאות והקיצוניות הערבית תלויה במידה רבה בכך שממש לא כולם קנאים וקיצוניים, לא בין אזרחינו הערבים ולא ברחבי העולם הערבי.
כמו אצלנו גם אצלם, המתלהמים עושים הכי הרבה רעש (איסתרא בלגינא) ומשפיעים על האווירה מעל ומעבר למספרם האמיתי ובזה כוחם.
לפני הציונות היתה "אשמת הגולה" - שנתנה את אפשרות לשונאי ישראל בכל פעם שהיה רע להם או קם להם מנהיג קנאי להכות ביהודים ללא הבחנה כי "היהודים" כולם התעשרו על חשבונם.
במידה רבה זה דומה לשאלה למה מצביעים לביבי אלה שאין להם "טובת הנאה" ממנו. אם אתה תוקף אותם על שאינם "יפים" כמוך הם יעדיפו את זה ששנוא עליך.
כתוב תגובה ל- יוסף ברתולדי
7
איימן בבקשה אל תבעיר את השטח
  SMS   23/04/15 17:20
אנה התחל דרכך בניהול דו שיח מכובד.. בלי התלהמות ונפעמות יתרה.. כבד יריבך כפי או אפילו יותר מאשר חברך. תחשוב עלינו אנו הערבים שנמצאים בשטח העבודה בתי חולים, בתי ספר, מפעלים, כול המוסדות למיניהם. אל תסחף אחרי טיבי המניפולטור הזה! או אחרי חנין קלת הראש והדעת. תהיה נחוש ותישאר איימן עודה זה שהיה בעימות הטלוויזיוני ותעלה למעלה..אנו זקוקים לכול מילת פיוס ושלווה..מאסנו להרגיש שונים. תן הזדמנות לחיות טוב. תאמין לי אני יכולה להיות הכול במדינה הזו חוץ מרמטכ"ל. אף אחד לא עוצר בעדי. אל תבחר לציבור הערבי דרך האומללות וההתבכיינות. תושיט ידך לטוב תמיד. תסתכל סביבך ותראה במה העולם הערבי עסוק. האנושות הגיעה לשפל מדרגות הכול נרמס ונדרס מול העיניים. אנא אל תבודד אותנו ותהיה חכם ולא רק צודק. בכבוד ס. מסארוה
כתוב תגובה ל- SMS
אני מכבד מאד את דברייך, אך
  שאול אבידור   23/04/15 18:39
אנא אני שואל כמה שאלות ואת לא חייבת לענות : את מוכנה להניף דגל מגן דוד ? את מוכנה לשיר יחד איתנו את המנון "התקווה" ? את מוכנה לעמוד דום בשעת צפירת דומיה לזכר חללינו ? את מוכנה לעצור בכוח ערבי עם מכונית העומד לדהור עם מכוניתו ולדרוס יהודים תמימים העומדים בתחנת אוטובוס ? את מוכנה שאלפי יהודים יעלו בעת ובעונה אחת להתפלל על הר הבית בפסח, בסוכות ובשבועות ? את מוכנה לייצג את מדינת היהודים בפורומים בינלאומיים, למשל בכנסים של האומות המאוחדת ? באמת, אני לא ממתין לתשובה ממך כי אלה שאלות לא פשוטות עבורך. אך דעי לך, יהודים הגרים בלונדון, נאמנים לדגל, להמנון ולחוק הבריטי. יהודים הגרים בניו יורק נאמנים לדגל, להמנון ולחוק בארצות הברית. כך גם היהודים באוסטרליה, בצרפת, באיטליה ועוד.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
8
הספר "מאז ומקדם" מסמך היסטורי=
  יוד יוד   23/04/15 17:27
משרד החינוך כשל כישלון חרוץ בכך שלא השכיל להכניסו לתכנית הלימודים וכך יצא שלאחר 67 שנות עצמאות חשים ערבים שרצו להרעיל את מקורות המים ואף להקים מחנה השמדה בארץ ישראל ליהודי הארץ אכזבה ואף פגיעה. מי שמרגיש מאוכזב מכך שלא הצליח להשמיד את היהוד מוזמן יחד עם כל משפחתו להגר לרשות של אבו מאזן לסוריה ללבנון לעיראק מצרים או לעזה. שם אני מניח יהנה מביטחון טוב יותר ואולי יוכל להיות בירדן. אנשי השמאל הסהרורי או ההזוי (מה שתחליטו) מנסים בכל דרך ללמד את הערבים ששמם הוא :פלסטינים ושהארץ הזו שלהם. אילו חלומם של תנועת "שלום אך שווא" היה חלילה מתגשם ועל רכסי יהודה ושומרון היו נמצאים ערבים תל אביב רבתי הייתה מופגזת ואז מה יריב וחבר מרעיו היו מצהירים , שגם תל אביב שייכת להם.
כתוב תגובה ל- יוד יוד
9
חראם עליהם-אין גדרשיקומו וילכו
  מיכל מירושלים   23/04/15 17:49
מה בעצם הם מחפשים פה בארץ - קצבאות - קצבאות ועוד פעם קצבאות ורמת חיים ולגור בתוכנו ולהרוס אותנו מבפנים?!!!!!

אם לא נאה להם שיקומו ויתכבדו למצוא להם מקום אחר - אנחנו לא נעצור בעדם - אדרבא - הדרך פתוחה בפניהם.

לעומת זאת סחתיין על הערבים שרואים במדינת ישראל על סמליה ארצם - ונאמר להם ארצנו - ארצכם.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
10
גיס חמישי לא אזרחי ישראל !
  דן ה   23/04/15 17:54
כל מהותם לחתור תחת מדינת ישראל
כתוב תגובה ל- דן ה
11
כתבה חשובה ומהימנה
  אדוה נוה   23/04/15 17:57
חשוב להפיץ את הכתבה לכל השוגים באשליות
כתוב תגובה ל- אדוה נוה
12
השותפים של מחנה הציוני
  דפנה שוורץ   23/04/15 17:58
הרשימה הערבית המשותפת היא שותפה טיבעית של המחנה הציוני ברשות הרצוג את ליבמי
כתוב תגובה ל- דפנה שוורץ
13
איימן עודה מתאמץ להיות שונה,
  אורח   23/04/15 18:46
ואם בכל זאת בדעתך לא לחרוג מהמנטרה המאשימה את היהודים בלעדית באסונכם אזי בקש העברה לרמאללה, או שאתה מכוון לאוזני אבו מאזן כדי למצוא חן? פתטי,
כתוב תגובה ל- אורח
14
מספיק להצטדק!
  דוד צימרמן   23/04/15 19:32
הייתה החלטה על חלוקה.
הערבים ל-א קיבלו אותה ופתחו במתקפה משולבת : פנים הארץ ומחזיתות השונות( צפון /מזרח/דרום).
הערבים הובסו. יש מחיר לתבוסה והמחיר הוא גרוש/תפיסת שטח ניכבש.
זה קרה בישראל , זה קרה בכל המלחמות בעולם.
דוגמה? במלחמת העולם ה-2 ,הגרמנים פתחו במתקפה במזרח.
הם נוצחו. חלק המזרחי שח גרמניה ששמו שלזיה נגרע מגרמניה ונימסר לפולין.
הגרמניה הפסידה לרוסיה.
הרוסים גרעו משטח גרמניה שטח גדול שניקרא " פרוסיה המזרחית". השטח נלקח על ידי הרוסים.

חשוב: הגרמנים לא מעיזים ,בקול רם, או בלחש לדרוש את השטחים בחזרה.
כ-13,000,000 מיליון גרמנים ( שחיו בשטחים הללו ,כ-700 שנה) עשו טרנספר לשאר גרמניה,

מסקנה: מי שמתחיל במלחמה ומפסיד צריך לדעת שיש מחיר להפסד.
ואילו ערבים? הם פותחים במלחמה, מפסידים אך רוצים להחזיר את המצב לקדמותו בלי לשלם " מחיר" בגין התבוסה.....
כתוב תגובה ל- דוד צימרמן
15
לאן נעלם ה"מירקם" עליו כתבת
  יעקב עמר   23/04/15 19:40
ממש לא מזמן ? איזה מירקם "חיים משותפים" יכול להיות עם מי שהוא חלק מאותו גוף הקרוי "ערבים". חלק שנותר בארץ ישראל ואינו שונה בכלום מערביי עזה ערביי יו"ש ושאר ערביי העולם ? יש להם תעודת זהות ישראלית והם בוחרים ונבחרים לכנסת ישראל אך דבר לא ישנה את העובדה המצערת שהם אוייבים. רק מי שחטף מהם בלוק במסגרת "הפגנה" יבין כמה שנאה יש בהם ליהודים שלמרות הכל משקרים לעצמם ומדברים על מירקם וגשר לשלום ושאר שטויות שכאלה.
כתוב תגובה ל- יעקב עמר
16
לפי ידיעתי וההיסטוריה והעובדות
  דימיון ערבי/מוסלמ   23/04/15 20:04
ירדן כבשה ושלטה באופן לא חוקי ביהודה ושומרון במשך 19 שנה עד שנת 1967,,
אז איך יתכן שמדינת ישראל הרסה 530 כפרים וגירשה ערבים משנת 1948 עד שנת 1967?
ארגון הטרור אש"ף נוסד וקם בשנת 1964 3 שנים לפני "הכיבוש הציוני" ולפני ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון נחלת אבותם,,,,אז מדוע ארגון הטרור אש"ף לא נלחם נגד הכיבוש הירדני למען הקמת "מדינה פלסטינית" "לעם הפלסטיני המדוכא"?
הרשימה הערבית המשותפת בדיוק כמו המחבל בחליפה האנטישמי ומכחיש השואה אבו מאזן מנסה להמציא היסטוריה מעוותת ושיקרית תוך אינוסה של ההיסטוריה האמת והעובדות כדי להמציא "עם פלסטיני" או "היסטוריה פלסטינית" מדומה ושיקרית שבינה לבין האמת ההיסטורית והעובדות אין שום קשר לאמת לעובדות ולהיסטוריה,,,
כדאי מאוד שראש הרשימה הערבית המשותפת ישמע את דברי שר החוץ של החמאס במבצע "עופרת יצוקה" שאמר ב-TV המצרית על מוצאם ומניין הגיעו תושבי עזה "הפלסטינים" רובם הגיעו לעזה ממצרים ומסעודיה ודברים אלו תקפים גם לערביי יהודה ושומרון וארץ ישראל שהגיעו ופלשו לכאן ממדינות ערביות/מוסלמיות כדי לעבוד אצל היהודים והבריטים!
כתוב תגובה ל- דימיון ערבי/מוסלמ
17
להחזיר את הממשל הצבאי
  בניטו   23/04/15 20:06
להחזיר את הממשל הצבאי במחשבה שניה מותר על הרעיון: כי ממילא לא יהיו כאן יותר ערבים עוד כמה שנים ומלחמה אחת גדולה וקשה מצד שלישי אולי הם ינצחו
כתוב תגובה ל- בניטו
18
אימן עודה הפרצוף האמיתי !!!
  גח   23/04/15 21:33
למזלנו ביבי עשה האת הדבר הנכון כשקרא ליהודים לרוץ לקלפי. אבוי לנו אם השמאל הלאומי היה מרכיב ממשלה עם עודה והמחבלים שלו ,,,עוד נשמע עליו מכנסי התנועה האיסלמית. המסכנים אלה ערבי ישראל שיש להם הנהגה כזאת !!!
כתוב תגובה ל- גח
19
חפשו פריירים במקום אחר
  Boby   23/04/15 21:34
כתוב תגובה ל- Boby
20
כל הכבוד
  אהרון שחר   23/04/15 21:40
אומרים את האמת, ואנחנו מסרבים לשמוע. במקום להכריז עליהם כעל גיס חמישי ולשלול מהם את האזרחות עקב חוסר נאמנות, אנו מנסים לשכנע אותם לדבר אחרת.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
21
אין פתרון אחר מלבד
  אדם הגון   23/04/15 21:51
העברת הערבים החיים בתחומי ארץ ישראל לטריטוריות ערביות. זה הפתרון היחיד ואין בילתו.
הגיע הזמן שראש ממשלת מדינת היהודים יפסיק להיות נחמד כלפי הערבים ויתחיל לתכנן העברת הערבים שאינם נאמנים למדינת היהודים כ-90 אחוז מהם העוינים באופן מובהק את קיום מדינת היהודים ועושים כל מה שלעיל ידם להרסה מבפנים
כתוב תגובה ל- אדם הגון
שגיאת כתיב: "עושים כל מה שלאל
  לאדם הגון   24/04/15 05:07
ידם....." (ולא "לעיל ידם").
כתוב תגובה ל- לאדם הגון
22
לך תעשה איתם שלום
  אבי כהן   23/04/15 22:14
כתוב תגובה ל- אבי כהן
23
ב 47 לא דובר על מדינה פלסטינית
  דניאל סבלדי   23/04/15 22:27
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
24
ל-21 - צודק לחלוטין ועוד -
  אורה הכפולה   24/04/15 01:29
לחזור על שקר עשרות פעמים אינו הופך אותו לעובדה ולאמת!! מעולם לא היה "עם פלשתיני" !!! הערבים בארץ היו מהגרי עבודה ע"י הבריטים מירדן לכאן. גם ירדן הוקמה ע"י הבריטים כמחווה למלך סעודיה שעזר להם לכבוש את האזור במלחמתם נגד הטורקים!! אלו העובדות ההסטוריות ואין בילתן! עיקר האוכלוסיה הערבית הגיעה לכאן מירדן שבמקור כאמור מערב הסעודית!! אין ולא היה מעולם "עם פלשתיני" !! הכל בלוף ושקר! חבל שיהודים נופלים בפח זה ועוזרים לערבים להתכחש לעובדות הסטוריות וגורמים לישראל נזק מיותר!! הערבים רשאים להישאר בישראל ולהיות נאמנים! יש להם ברירה לבחור מתוך 22 מדינות ערביות להיכן ברצום לעבור!! ארץ ישראל=ארץ היהודים יש רק אחת ותישאר יהודית = ישראל!!!
כתוב תגובה ל- אורה הכפולה
25
אין ערך לנכבה, אחרי האביב ...
  אדם ציון   24/04/15 02:06
מאז "האביב הערבי" הפכה "הנכבה" לעמומה יותר ויותר וכיום נראית יותר כמועד הגאולה של ערביי ישראל שחיים תחת כיפת הברזל של מדינת ישראל ובליבם מברכים על שמזלם שפר עליהם, להערכתי לא ירחק היום והם מרצונם יתגייסו לצה"ל, כדי להגן על בתיהם ומשפחותיהם, בבא העת ... ובא לציון גואל אמיר ונבון, אמן.
כתוב תגובה ל- אדם ציון
26
נכבה וטוב עימה
  לא כותב   24/04/15 11:43
כל ערבי ויהודי שמזדהה עם השטות הזו ולא יוצא בהתנגדות לה אינו ראוי לטוב ולחיים בצוותא שיש לו במדינה הזו שעצמאות העם היהודי והנכבה כלפי המוסלמים היטיבה את החיים במדינה הזו ובודאי יותר מחייו של כל ערבי במדינה ערבית אחרת. תתביישו לכם אחינו הערבים שמסכימים לאימוץ תחושת הנכבה שהיא תחושה בלתי הגיונית, כי הרי אנחנו חיים כאן ביחד ורוצים לגמור עם השנאה והזרות. מישהו מהשלטונות צריך לענות לאלו המוחים כאן, שהם צריכים לחגוג את הנכבה שעשתה להם כל כך טוב.... כי הרי לא היו מאמינים לתוצאה המופלאה במדינה הזו שהם שותפים לה בעל כורחם - בצד החיובי של הכורח.
כתוב תגובה ל- לא כותב
27
בכוח לקחנו ובכוח רב נשמור
  שמשון משיח אילת   24/04/15 16:50
יהושוע כבש את ארץ ישראל בכוח , הפיל את חומות יריחו , גייר את רחב הזונה , והשליט את הבעלות בחרב . חזרנו ארצה לאחר שבכוח רב גורשנו , ובהרבה כוח בנינו מדינה ,
ובאותו כוח נשמור ונכה את אויבנו מבפנים ומבחוץ , אולי לא בדיוק נערוף אותם , נהיה כמו המלך חוסיין -- 55 אלף בני זונה הוא הוציא להורג , הרבה יותר מכלל הרוגי ונרצחי ישראל וזה בערך בשבועיים, חוששני בניי דודי הערבים בארצי שהסבלנות פוקעת , הנימוס הבסיסי עולה בעשן , ואתם מושכים שנאה שתוביל אתכם ללא ראשים לג'הנם ....כשבני יוכל לצאת יד ביד עם נערה ערביה באום אל פאחם כאן יהיה שלום , וכשערבי יגע בנערה יהודיה ויומת -כאן יהיה שיווי זכיות .
כתוב תגובה ל- שמשון משיח אילת
28
רבקה היקרה,
  .   24/04/15 23:56

כל הכבוד לך על דברייך המחכימים והמעלפים - נהניתי מאוד לקרוא אותם! תודה רבה על שהשקעת מזמנך כדי לשתף אותנו במידע חשוב זה!

לאחר קריאת תגובותייך, ערכתי חיפוש קצר וגיליתי שאת אכן ד"ר להיסטוריה, מחברת ספרים ואף כותבת כאן ב-News1, וטוב שכך. עברתי כעת ברפרוף על כמה מהמאמרים שפרסמת כאן ונהניתי מאוד.

עם זאת, מפרסומייך השונים עולה שאת מצדדת, לכאורה, ב"פתרון" שתי המדינות (ואני חייב לסייג את דבריי, כי ייתכן שלא הבנתי נכונה את כוונתך). אך אם זה נכון, אני חייב לציין שזה מעט מפליא אותי לאור ההיכרות העמוקה שלך עם נושא הסכסוך הישראלי-ערבי. אני מתקשה להבין כיצד יכולה מישהי משכילה כמוך להשתייך לאגף השמאלי.

אבל בכל אופן, בדבר אחד אני משוכנע: גם אם את אכן שמאלנית בדעותייך, אין לי ספק שאת משתייכת לשמאל המתון, הציוני והישר, שלצערי כמעט שאינו קיים בימינו (הוא הוחלף ברובו ע"י שמאל אנטי-ציוני מובהק בעל סממנים אוטו-אנטישמיים, ואין כמו חברי "המחנה הציוני" כדי להעיד על כך).

את אישה ישרה והגונה ואני מכבד מאוד את עמדותייך, גם אם אחלוק עליהן (ושוב - הכל בהנחה שאת אכן שייך לאגף השמאלי). שמחתי להכיר אותך ואני מאחל לך הצלחה בהמשך...
כתוב תגובה ל- .
29
עובדות חשובות שחובה לשנן!
  .   25/04/15 16:25

תודה לך, יוני, על העובדות החשובות שהבאת במאמר.

חובה על כל אדם אחראי לשנן שוב ושוב עד שהדברים יחרטו בזיכרון, באופן שיוכל להשיב לכל שונא ישראל או איש שמאל קיצוני (שזה היינו הך).
כתוב תגובה ל- .
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il