s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
במלחמת העצמאות לא היה רמטכ"ל פעיל
מאת: ד"ר אורי מילשטיין  |  22/05/2015
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אם בן גוריון העריך שהמלחמה
  ראומה   22/05/15 12:04
תפרוץ רק כעבור שנתיים , לא פלא שלא היו מוכנים, והיו מכשלות ומחדלים שלא ידעו להתגבר עלים.
כתוב תגובה ל- ראומה
טעויות של מנהיגים בלוח הזמנים
  למלחמה   22/05/15 13:12
הנן בעלות תוצאות קריטיות כמו טעותו של סטלין למועד שבו היטלר אמור לתקוף את ברית המועצות.
כתוב תגובה ל- למלחמה
2
השינוי מחדר שירותים למשתנה
  איתן מיגור   22/05/15 12:41
הפרק הזה פורסם ב-1989 בספרו של מילשטיין תולדות מלחמת העצמאות עמ'195-205. השינוי היחיד הוא הפיכת הדיון בחדר השירותים לדיון במשתנה. השתן עלה למילשטיין למוח. בושה וכלימה, זאת הונאה.חובה לפרסם את המקור.
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
לאאא....
  מגיב ותיק   22/05/15 19:15
אל תגיד לי ששחררו אותך מלשמור על החמורים הקטנים בשמרטפיה שבדיר החמורים
חזור לשוחח אתם, הם משתעממים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
התבלבלת מגיב עתיק
  איתן מיגור   22/05/15 21:30
זה שבאורוות החמורים[לא דיר..]זה אבא שלך. האמנזיה שלך מתקדמת. אם אינך מזהה אותו .בדיר מצויים יצורים מסוגך=כבשים, עיזים וחזירים. חג שמח.
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
קשה מאוד להתבלבל אתכם
  מגיב ותיק   23/05/15 10:12
את הטיפשות, הבורות, השקר וההתנשאות - מזהים מקילומטרים,
יפה יעשה אורי אם לא יתייחס לרפש שכמותכם.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תסתכל במראה זקן מריר ומתוסכל
  איתן מיגור   23/05/15 12:28
שחצן, יהיר, שמאמין כי רק לו ולמקורביו ניתנה החוכמה, ממש תאום של המבולבל מרמת אפעל. יצורים שמשמיצים ומטילים רפש וזוהמה מילולית בכל מי שחולק עליהם. תסביר לי מגיבונצי'ק עתיק מדוע מילשטיין מתחמק בשיטתיות מלציין שהפרקים נלקחו מספרו תולדות מלחמת העצמאות שפורסם לפני 26 שנים ??? הסיבה היא =הונאה, אדון מילשטיין מבקש ליצור רושם שקרי שזה מחקר חדש...מילשטיין הוא ההפך מערכי יושרה ואמינות.נא פנה אליו ובקש הסבר,נראה מה אתה שווה.
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
חבל
  להתייחס   23/05/15 06:50
כתוב תגובה ל- להתייחס
למה אתה מתחמק מציון המקור?
  איתן מיגור   23/05/15 09:25
ההתחמקות השיטתית שלך אדון מילשטיין מעידה שיש דברים בגו. ממה אתה חושש ? הרי כל קוראי הבלוג הזה יודעים שהחומר נלקח מספרך הישן תולדות מלחמת העצמאות ואין בו חידושים,ממה אתה מפחד ?? זה מטיל צל כבד על יושרך ואמינותך. תהיה גבר ולא תולעת.
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
תגיד איתן, לפי ההתפרעויות
  מגיב ותיק   24/05/15 02:15
שלך כאן באתר, בבית הכול בסדר ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
השבח לאל, תודה לשואל
  איתן מיגור   24/05/15 10:14
ובא לציון גואל. תסביר לי מר "מגיב ותיק" מה הבעיה של מילשטיין לציין את המקור לפרסום ?אין כאן בעיה של פלגיאט,זה הרי חומר שהוא כתב ופירסם בעבר ?האם יש לו בעיה בבית?נא האר את עיני ואתחשב במצוקתו...
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
אוי איתן, אתה כל כך מטומטם
  מגיב ותיק   24/05/15 12:38
שבא לבכות.

הרי ידוע לכולנו כי איתן פרסם את המחקרים על מלחמת העצמאות, פרשת דיר יאסין ופרשת ניצנים בספרים (את הספר על דיר יאסין קניתי ממנו ישירות בדואר כנל את ארבעת הכרכים על מלחמת העצמאות)

אני חייב לציין כי שנים הסתובבתי בהוצאה לאור של משרד הבטחון (היה פעם דבר כזה בקצה רחוב דוד אלעזר)
אורי בפו"ם זרוע אוויר היה המרצה המרשים ביותר, הרבה אחרים מהמרצים היו עדיין צרובים באינדוקטרינציה בולשביקית (כנראה גם אתה)

בחיפוש ספרים (פעם האינטרנט היה פחות זמין ואהבנו ספרים עם הריח המיוחד שלהם...)השתכנעתי כי הממסד הבטחוני וההוצאה לאור של משרד הבטחון מחרימים אותו מסיבות אידיאולוגיות.

כנ"ל קרה גם בהוצאות ספרים אחרות.

לכן יש לברך את אורי ואת יואב יצחק כי פתחו כאן ערוץ אובייקטבי ושמנהגי השלטון הבולשביסטי של פעם לא באתר הזה.

ההתנהלות שלך כאן באתר, הפאניקה, ההתפרצויות המטופשות והשקרים רק מעידים עליך מי אתה ומה אתה.

הכרתי מספר מחברי יגור שהיו ידידי בצבא, לטעמי אתה בושה וכלימה לקיבוץ הזה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אתה משקר במצח נחושה
  איתן מיגור   24/05/15 17:07
ולא לענין.כל מה שאני מבקש מזה חצי שנה הוא שהמרצה "המהולל " יציין בבלוג שהפרקים מועתקים מספרו העתיק תולדות מלחמת העצמאות משנת 1989, וזה אינו מחקר חדש, כפי שהוא עצמו עשה בעת שפירסם כאן את פרקי ניצנים. שנית המרצה-חוקר שלך הוא מחליף אידיאולוגיות סידרתי.בעת שלימד בסמינר הרעיוני שלנו באפעל הוא הילל ושיבח את הפלמ"ח ומפקדיו מעל כל במה,והיה הפודל של ישראל גלילי ומאירק'ה פעיל, אך כאשר פיטרוהו החל להשמיץ אותם ולפאר את בגין וארגוני הפורשים, והפך ליקיר מכון ז'בוטינסקי.אין לו חוט שדרה והוא שכיר עט. התמחותו העיקרית היא השמצות חסרות בסיס ועובדה היא שפיטרוהו מכל מוסדות האקדמיה בהם הועסק= מכללת צפת של אוני' בר-אילן, מכללת אריאל ועוד. ולהזכירך הפלמ"ח כבר לא מנהיג את צה"ל מזה שנות דור ומדוע מילשטיין מוקצה מחמת מיאוס גם אצל גנץ ואיזנקוט ???זה אומר דרשני..
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
3
אז מי יהיה מילשטיין היום?דוד נ
  אלפרדו ב'   22/05/15 16:45
או אולי ההומו מיגור? לא, הוא יהיה "חבר קיבוץ יגור"...ואולי תהיה לנו הפתעה ויופיע "מגיב" חדש א' מאפעל ?.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
4
מילשטיין סותר את עצמו
  אלפרדו ב'   22/05/15 21:37
מחד גיסא הוא כותב שלא היה רמטכ"ל פעיל, ומאידך גיסא הוא מאשר שידין תיפקד כרמטכ"ל בפועל, ותיפקד היטב. אורי מצטייר כאן כמבולבל בלשון המעטה....
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
5
מילשטיין מטעה כשאינו מביא בפני
  הקורא עובדות:-   22/05/15 22:11
שאי אפשר היה לתכנן - להריץ תכניות לקראת מלחמת העצמאות כי האנגלים היו מרחרחים בכל פינה. לו היו תופסים נשק - היו מחרימים ונושאי הנשק היו בחזקת סכנת חיים.

מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- הקורא עובדות:-
6
אז איך ניצחנו?
  ם23   23/05/15 09:43
האם המחקר של מילשטיין יודע לענות על השאלה האמיתית שהיא איך הצלחנו לנצח עם חטיבות בנות חודשיים? במה הינו אז יותר טובים או פחות גרועים מהמצרים? הרי כל תחקיר צריך להצביע מה היה טוב ומה היה לא טוב.. ולמה צבא עירק שקיבל כל מה שרצה מהאמריקאים כולל תותחים וטנקים מפסיד לדעאש ? מה חסר שם? הרי החיילים העירקים כשהם נתפסים מורידים את הראש שלהם. למה הם לא נלחמים? אולי שדה או מישהו אחר נתן לארגון איזה פלפל שהוא יותר חשוב מהיכולות שלו כמגד? אני התרשמתי מהציות והכפיפות של ההגנה לבן גוריון למרות חוסר ההסכמות. תשווה את זה להרכבת הקואליציה היום שכל חג ושר דואג לעצמו וסוחט את רוהמ.
כתוב תגובה ל- ם23
מנענו מהערבים ניצחון, אך במחיר
  אורי מילשטיין   23/05/15 11:49
כבד, כי הם היו גרועים יותר מבחינה צבאית. היתרון העיקרי שלנו עליהם אז והיום הוא עליונות טכנולוגית וארגונית. אבל מחיר כבד ולא מצודק לעורך זמן יוצר תופעה של "מרד בשר תותחים" משמעותו המידית - הנמכת המוטיבציה.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
ניצחנו בכל המלחמות מאז תש"ח
  אפרדו ב' הצעיר   23/05/15 14:21
במלחמת העצמאות לא "מנענו נצחון ערבי" אלא הבסנו את האויב תבוסה מוחצת. חבל שב"ג התעייף ובלם את יגאל אלון שהיה משחרר את הארץ כולה מן הים עד הירדן ומנהרות דמשק ועד הסואץ,תוך השלמת גירוש האויב הערבי המקומי. גם במלחמות הבאות לא ניצלנו את ההצלחה עד תום מסיבות פוליטיות ואישיות. אל דאגה,ננצח גם במלחמות העתידיות.יש לנו נוער נפלא,חכם ומלא מוטיבציה שאינו "בשר תותחים",שמוכן להילחם ולהקריב,מילשטיין פשוט אינו מכיר אותם כי הוא חי בבועת מדינת רמת אפעל-ת"א שהיא ארץ אחרת. שלא לדבר על הפער הטכנולוגי עם אויבנו שגדל בטור גיאומטרי. מילשטיין ראוי שתחדיר למוחך החלול את העובדה שישראל היא המעצמה הצבאית מס' 4 בעולם, למרות שדחתה את לקחי "חוג הגאונים מילשטיין וכלבלביו."
כתוב תגובה ל- אפרדו ב' הצעיר
גם בלבנון
  השניה?!   23/05/15 21:31
כתוב תגובה ל- השניה?!
מבחן התוצאה מילשטיין,מוכיח
  אלפרדו ב' הצעיר   24/05/15 00:04
החיזבללונים חטפו שטוזה, חלפו כמעט תשע שנים וגבול לבנון שקט כמעט לחלוטין והמהדי נסראללה תקוע עמוק בבונקר, ובקרוב נשלים את המלאכה ונחריב את חיזבללאסטן עד היסוד.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
מיותר, במקום רהב דרושה ענווה
  חזקי שנאן   24/05/15 09:06
לצהל חסרו משאבים לשלוט בשטחים מעל גודל מסוים. לבן גוריון היו הסכמים עם האמיר עבדאללה שבמסגרת זו הקשה על המצרים להתקדם בהרי יהודה. לכן הכיבוש עד הירדן לא בוצע במסגרת הסכם חלוקת הארץ בין ישראל לירדן. במבצע חורב כחטות צהל חדרו לסיני עד אל עריש ונסוגו. במבצע חירם צהל הגיע לליטני ונסוג חזרה.
כתוב תגובה ל- חזקי שנאן
7
גולדה לבן-גוריון: דיין יתפטר
  חשדנית   23/05/15 11:14
בעיתון 'ישראל היום' בסופ"ש נחשף עוד פאזל בתמונת הרקע למלחמת יום הכיפורים. מדובר בשיחה גורלית שהתקיימה בין בן-גוריון לבין גולדה. בן-גוריון הציע לגולדה לקבל את הצעתו של סאדאת, בתיווכו של רוג'רס, להסכם שלום תמורת סיני. גולדה סירבה. אחד הנימוקים העיקריים שלה היה - דיין יתפטר אם ההסכם הזה יתקבל...
כנראה שגולדה עוד לא ידעה שהתכנית של דיין הייתה לגרום תבוסה יזומה לצה"ל, כדי להעלות את המורל למצרים... דיין הסתיר ממנה הכל בדיוק כמו שאריק שרון מבגין. שני הדינוזאורים הזקנים והתמימים לא הבינו ש'הנערים'(דיין ואריק) משחקים בהם...

וזה לקח חשוב מאד לכל ראש ממשלה בישראל - אף פעם לא לסמוך במאה אחוז על שר הביטחון שלו (או על סגן שר הביטחון כמו במקרה של שימון פרס ובן-גוריון). לא לתת אמון מלא. תמיד לחשוד בכוונות.... לדעתי, אהוד ברק ניסה לשכפל את זה עם נתניהו, ואולי אפילו הצליח (בקטן) בפרשת המרמרה... אבל, בסופו של דבר, כמו כל דבר אחר שעשה, גם כאן ברק נכשל ובגדול, וגם עף מהפוליטיקה. עכשיו הוא מנסה לחזור. שיגעון הגדלות שלו לא נותן לו מנוח...חחח נקווה רק שנתניהו מספיק חכם (וחשדן) כדי לא להחזיר אותו לשם...
כתוב תגובה ל- חשדנית
לעולם אין לדעת! אהוד ברק
  אורי מילשטיין   23/05/15 21:56
הוא גדול הנוכחים הביטחוניים והפוליטיים בתולדות הציונות1
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
מבט מהצד
  יוסי מ   24/05/15 12:53
עכשיו אני רגוע. ני יכול למקם את מידת הרצינות של כתיבתך והערכותיך כי יש לי סרגל מידות משלך. להגדיר את ברק כגדול הנוכחים הביטחוניים, וכו' זה כמו להגיד שנתניהו הוא מדינאי (ולא מה שהוא במציאות המרה מאוד) סוף סוף הבנתי.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
לצערי לפחות לגבי ברק לא הבנת:
  אורי מילשטיין   24/05/15 19:13
נוכח בנוכלות = גדול הנוכלים.
כתוב תגובה ל- אורי מילשטיין
תודה
  יוסי מ   24/05/15 19:27
תודה על התיקון. עכשיו הבנתי.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
8
יתרון המדינאות על הצבאיות.
  פועה   23/05/15 11:14
כפי שטענתי בעבר, עד מלחמת העולם וגם בהמשכה, אסטרטגיית הבטחון של ב.ג. וויצמן הסתמכה רובה ככולה על הבריטים ועל מחויבותם המדינית והמנדטורית לביטחון הישוב היהודי. הייתה לכן חשיבות מדינית עליונה לתאום ושיתוף פעולה מלא עם הבריטים. המשפיעים העיקריים על שנוי האסטרטגיה הזאת היו שניים: היטלר וסטאלין! המחבר המאוהב במציאות המדומיינת שייצר לעצמו נוטה לרמוז שלב.ג. היו תכונות ראייה מרחיקות ואין טעות גדולה מזאת. התכונות של ב.ג. הסתכמו בדבקות בפרגמטיזם, וביכולת לראות נכונה וללא רגשנות את המשתנים הפועלים במרחב, בהתמקדות במשימה העיקרית, בכישרון פוליטי לניהול, ובהעדר רגשי נחיתות כלפי "מומחים" ופתיחות מוחלטת ללמידת נושאים חדשים, שלגביהם נדרש להחליט. אלה לבדם די בהם כדי להביאו למיעוט בטעויות, בראיית המציאות המתהווה מסביבו. וככזה ב.ג. לא מסוגל להגיע למסקנה המדומיינת של המחבר: ש"הקמת המדינה אך המחיר שגבו – 6.000 הרוגים שהיו אחוז מהאוכלוסייה לא רק שהיה גבוה מאוד אלא הביא את הערבים למסקנה שניתן לנצח את היהודים ובכך הונצחו המלחמה והסכסוך." כשאתה עומד על נפשך, לא תנצח אם את מחשבן את כמויות ההרוגים! כפרגמטיסט ב.ג. פשוט מחק את זה בזמן אמת ממערכת שיקוליו העיקרית. ולכן האמירה שכמות ההרוגים היהודים היא שהנציחה את הסכסוך היא אווילית וכמובן חסרת כל בסיס עובדתי. גם המסקנה: שהקמת "המטה המקביל" חוללה דמורליזציה, וכמה ממפקדי ה"הגנה" אף חשבו על אי-שיתוף-פעולה עם בן-גוריון." נובעת מעיוורון: ב.ג. כטקטיקן פוליטי חש שהוא לא זוכה "לשיתוף פעולה מספק" מצד "המומחים" המהווים את צמרת ההגנה, כי הם ראו בו "הדיוט חטטן" שנדחף בכוח לתחומי "מומחיותם", במקום להתנצח אתם הוא הקים מטה מקביל של מומחים, שגרם להם "לשקשק" מכך שלא רק הם ישלטו בלעדית על מקורות המידע הניתוח וההמלצות שיונחו לפני הזקן. מכאן נבעה האכזבה והפליאה: ..."הזכירו נשק מתאים למחלקות ולכיתות. מובן שאיש לא הזכיר נשק מסייע. הוא הקשיב ושמע, ופתאום שאל: 'ותותחים? ואווירונים? "מומחי" ההגנה התרגלו לשמוע טענות על העדר תקציב "ואולפו" במשך השנים להתאים את השאיפות הצבאיות שלהם לתקציבים המוגבלים שהוקצו להם. כי כאמור אסטרטגיית הביטחון הישנה סמכה על הבריטים, ובהתאם הייתה גם הקצאת המשאבים. אצל ב.ג. כבר השתנתה האסטרטגיה אבל לא אצל "מומחי ההגנה"... וזה מביא כמובן להתרחשות המצוטטת ולמסקנה המתבקשת:"תהיה חזית. זאת לא תהיה מלחמה של כיתה או של מחלקה. צריך להקים צבא מודרני.' באולם השתרר שקט, והוא כמנהגו, חזר על דבריו שוב ושוב... במשך הזמן התחלתי לחשוב: אולי זה לא כל-כך רחוק מן המציאות?". ב.ג. כאמור רחוק היה מלהיות נביא, אבל קשריו ההדוקים והאחראים עם הבריטים, כמו קשרי ויצמן אתם, סיפקו להם מידע מספיק מבוסס, על תהליך שנוי המגמה המדינית בבריטניה, על משמעויותיו המעשיות המידיות והעתידיות. והקריטית מידית שבריטניה תיסוג ממחויבותה לביטחון הישוב! ולכן המשפט המצוטט: "בן-גוריון המשיך: 'אנחנו זקוקים להרבה רבבות רובים, להרבה נשק אחר. הבינו זאת! הכמות שהצעתם ברשימתכם איננה מספקת." במילים אחרות נקצה לכך תקציבים! לכן מסקנת המחבר הבאה לוקה בחסר: "הבעיה הקריטית בשנת 1947 ובתחילת שנת 1948 הייתה: נשק אישי לכל חייל. נשק כיתתי ומחלקתי ותחמושת." אכן זאת הייתה עוד בעיה, אלא שמבחינת ב.ג. היה לה פתרון מעשי: הבריטים כבר הבטיחו לספק נשק קל והגנתי כשזה יידרש, לכן זה כבר לא העסיק את ב.ג. אבל כשהראייה של המחבר יונקת את מסקנותיה ממעמקי דמיונו הרדוד, מתקבלת אצלו מסקנה מוטעית בהתאם: "התעלמותו מן
כתוב תגובה ל- פועה
הארכתי לכן אקצר וזה רק לפרק 2
  פועה   23/05/15 17:03
המשך ציטוט המסקנה המוטעית: "תעלמותו מן הצורך בכלי-הנשק הקלים והבינוניים מעידה על אי-הבנתו את הצרכים במבחנים המידיים, שהיו עלולים להיות גורליים לא פחות מן המבחנים שבאו אחרי הכרזת העצמאות." זה לא יותר ממשחק שמשחק מילשטיין עם עצמו במציאות המדומיינת שלו, ואין לה ראיות עובדתיות. בכל תיאוריו המפורטים של "ההיסטוריון" את קרבות טרום הכרזת המדינה אין ולו טענה אחת שקרב שהיה הוכרע לרעת היהודים עקב מחסור בנשק קל או בינוני או עקב מחסור בתחמושת. המסקנה הפשוטה המתבקשת, שאת ב.ג. חסר הידע הצבאי, לא העסיקו כבר בשנים 1947 1946 פערי החימוש מול הכנופיות הערביות הפלסטיניות והוא העריך נכון את עצמתן המוגבלת. מה שהעסיק אותו היה איום הצבאות חיצוניים וכיצד יתמודד מול האיום הזה. זה היה השוט המאיים שבו נפנפו הבריטים מולו כדי להרתיעו ממהלך חד צדדי מדיני שצפוי שיעשה כשהבריטים יתפנו. הם ציפו שהוא ירתע ויבקש שיישארו לתקופה נוספת ויהיה מוכן לשלם מחיר מדיני בתמורה.
כתוב תגובה ל- פועה
9
י גלוברמן בטח מתהפך בקברו
  חבר קיבוץ יגור   23/05/15 15:51
כשהוא קורא (אני לא מאמין שהוא קורא) מה שפסיכופתי יגור כותבים בטח, אומר לעצמו "חבל שהקרבתי חיי לתוצאות אלה של הניסוי החברתי שנקרא קיבוץ יגור- והפסיכופתים הנ"ל הם מה שיצא..."
כתוב תגובה ל- חבר קיבוץ יגור
להיכן נעלמו דוד נ וההומו מיגור
  אלפרדו ב' הצעיר   23/05/15 17:47
הוריו של מילשטיין בודאי מתהפכים בקברם כשהם רואים איזה פסיכופאט נולד להם. מה שכן-יש תקוה, האיש מגיב רק כשתי דמויות [מילשטיין וחבר קיבוץ יגור] ולא כחמש דמויות, וזה סימן מובהק להיחלשות המחלה[סכיזופרניה]. אבל העיקר מדוע הוא מתחמק מלציין שהפרקים המפורסמים כאן נלקחו מספרו "תולדות מלחמת העצמאות" משנת 1989?? ממה הוא חושש ?? שתיקה כהודאה, והרי כולם יודעים את האמת... בקיצור אורי תעשה הלילה תיקון, זה יועיל לנפשך המיוסרת .חג שבועות שמח.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
איך ידעת שזה יהיה חבר קיבוץ
  איתן מיגור   23/05/15 18:24
יגור?? כל הכבוד ידידי אלפרדו ב',אולי תוכל להאיר את עיני הקוראים כולם מתי אורי מגיב בשם דוד נ ? מתי בשם ההומו מיגור?? האם יש כאן מנגנון נפשי?? ואולי אתה יודע למה הוא מסרב להודות שהחומר שהוא מפרסם כאן בבלוג נלקח מספרו הישן[הבלתי גמור] משנת 1989 ???? תודה מראש וחג שמח.
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
10
הפיקנטריה כאויבת המחקר
  פועה   23/05/15 18:05
הכותרת "דיון בטחוני במשתנה" מעידה יותר מכל על הכותב אותה. מילשטיין שכנראה נועד להיות עיתונאי שכתיבתו קצרת יום ולכן חשיבותה בהתאם, התעקש ומתעקש משום מה, לכנות את עצמו חוקר והיסטוריון, אבל הכותרת הזאת הכל כך אופיינית מסבירה מדוע נכשל במטרתו. כעיתונאי פרובוקטור הוא היה מגיע להישגים הרבה יותר גדולים. הרי לא היה ולא נברא דיון בטחוני במשתנה, מלבד שיח בין שני משתינים שיכול היה להתקיים באותה מידה במסדרון או על ספסל בגינה. ולעצם העניין ברור לחלוטין שהתרחש כאן מאבק פוליטי על השליטה בפיקוד בין גלילי לב.ג. שיצחק שדה היה רק קורבן המאבק. בן גוריון היה בראש ובראשונה פוליטיקאי שידע והכיר היטב את המגרש בו שיחק. גלילי מבחינתו של ב.ג. היה יריב והכרח בל יגונה, אבל באותה מידה אסור היה להפקיר בידי גלילי עוצמה מיותרת שרק הייתה מזיקה לעניין. וחשוב היה להבהיר למערכת קריטית הפועלת בעת חירום מי שולט על מי מי מוסמך ועל מה. ואת זה עשה ב.ג. עם כל הלב והנחישות.
כתוב תגובה ל- פועה
11
כשקוראים את הפסיכופתים
  רוויזיוניסט   23/05/15 19:22
מיגור,מבינים למה מפאי / מערך / עבודה / מחנה ציוני או כל שם שטותי אחר שיבחרו בו,לא יחזרו במהרה לשלטון,רק דרכו של מנחם בגין יקיר האומה היא היא שתהווה מגדלור לעם ישראל.כל הסוציליסטים הדפוקים שהביאו ליצירת הקיבוצים הנצלנים/גזעניים (יגור למשל) למניהם זו טעות היסטורית שאנחנו משלמים עליה בגדול ובדם עד היום.
כתוב תגובה ל- רוויזיוניסט
רוויזיוניסט אויל משריש
  לוחם ותיק יגור   23/05/15 19:42
היה מהפך ב-1977 ? חלום באספמיא... בגין ויורשיו שולטים? חזיון תעתועים..אנחנו שולטים במערכת המשפט , במערכת הביטחון , בצה"ל, במערכת המשפט, בכלכלה. ואתם בזבל. לעולם לא תשלטו באמת במדינה. חבורת מריונטות עלובה.
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
אויל מחריש תקרא לאביך,אידיוט
  רוויזיונסט   23/05/15 20:41
אתה לא בר ויכוח בשבילי ואף אחד.טינופת קיבוצית. תוצר מאפ"י לדורותיה הורסת המדינה.
כתוב תגובה ל- רוויזיונסט
בור ועם הארץ=ליכודניק טיפוסי
  לוחם ותיק יגור   23/05/15 23:57
אפילו לכתוב נכון מפא"י אינך יודע, כותב מאפ"י-אוי לאותה בושה.כמה שאתה מתאים להיות מעריץ של מילשטיין חסידם של ז'בו וביגין הדיכאוניים...פחחח
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
סגנון קיבוצי אופייני שהפיל
  את הקיבוצים:   24/05/15 08:37
שחצנות ויהירות חסרות בסיס החוזרות על עצמן שוב ושוב עד לעייפה.
כתוב תגובה ל- את הקיבוצים:
לא יעזור מילשטייןאנחנו שולטים
  איתן מיגור   24/05/15 10:23
הליכוד חבורה של אפסים - מושחתים רדודים שלא מסוגלים לשלוט.ראשת הממשלה עוסקת במיחזור בקבוקים,שר החוץ לשעבר הוא חייל של הדון מרטין, היחיד שמתפקד הוא שר הביטחון בוגי כי הוא מתנועתנו, אז על מה אתה מלין. יש לכם פגם גנטי בסיסי שלא ניתן לתיקון. מזלכם שאנחנו פה, הקמנו את המדינה ואנו מגינים עליה.
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
הקבוצה מ יגור
  עובר אורח   24/05/15 13:12
בסה"כ חבורה עלובה, אם הכתוב לא מוצא חן בעיניכם, למה אתם בכלל מגיבים, טרולים משועממים
כתוב תגובה ל- עובר אורח
למה אתה מגיב טרול מבחיל?
  לוחם ותיק יגור   24/05/15 14:49
למה אסור לנו להגיב לדברי הוד קדושתו מילשטיין? הוא תמיד צודק?אתה מזכיר לנו אנשים מארגון מסויים שנקרא בעבר נ.ק.וו.ד גם הם לא סבלו ביקורת על "שמש העמים".
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
הם חולי
  רוח   24/05/15 18:43
הראויים לרחמים ולא לשאלות או לביקורת.
כתוב תגובה ל- רוח
מי שמדבר על חולי רוח..פחחח
  אלפרדו ב'   24/05/15 19:10
תגובתו של מילשטיין מזכירה מאד את משטרו של סטאלין. כל מי שניסה לבקר את השלטון,או להתווכח, תוייג כחולה רוח ונשלח לבית משוגעים במקרה הטוב...קשוט עצמך תחילה.
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב'
12
בשבוע הבא העתק- הדבק,שוב,
  איתן מיגור   24/05/15 09:37
הפעם יפרסם מילשטיין את עמ' 206-214 מספרו הישן- משנת 1989 -הספר הבלתי גמור. הוצאת ארבעה כרכים מתוך שנים עשר שהבטחת לנו,מה עם שמונת הכרכים החסרים??? מן הראוי שתכתוב אותם סוף-סוף במקום למחזר חומר ישן,ואם אינך מסוגל תודה בכך...איפה היושרה, איפה האמינות?? הפסק להתחמק ולהשמיץ, כתוב את האמת= המשימה היתה מעל לכוחי ויכולתי, זאת לא בושה...
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
איתן, אני שואל שוב
  מגיב ותיק   24/05/15 10:42
בבית הכול בסדר ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
בבית נפלא, הלוואי עליך
  איתן מיגור   24/05/15 12:23
ועל מילשטיין.תקיז קצת מהמרירות שבעורקיך, תחייך, תפסיק לדאוג, ותגיד למילשטיין להפסיק להפיק לקחים , יש מי שעושים זאת במקצועיות ובשיטות שהוא אפילו לא חולם עליהן. ושיפרסם את המקור לפרקים שהוא מעתיק לבלוג. זה רק יוסיף לו נקודות ויחסוך לי עבודה.
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
מגיב עתיק, אם דרוש סיוע
  איתן מיגור   24/05/15 13:24
יש לנו בקיבוץ מוסד סיעודי לתשושים ברמה גבוהה,נשמח לתת לך ולמילשטיין הנחה משמעותית, תקבלו טיפול אלפא,ומילשטיין יגשים את חלומו להיות חבר קיבוץ יגור.
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
13
מגיבים יקרים,עזבו את העיסוק
  ההומו מיגור.   24/05/15 17:40
בפסיכופטים מיגור קיבוצי, הם לא שווים לא יריקה ולא תגובה. אלה אותם אנשים עם מבנה אישיות, שבמחנות הריכוז התנדבו להיות קאפואים. בפלמ"ח התנדבו מרצון לסזון ולהסגיר יהודים. הצטרפו לפלוגות הפועל בחיפה ששברו שביתות .והם אותם מלשינים אשר לא תהייה להם תיקווה. בעת האחרונה גם תסכול מיני מתמשך גורם להם להגיב באלימות מילולית (ויתכן גם פיזית). ראו תגובתם בהמשך.
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור.
מילשטיין לבש את מסכה3
  איתן מיגור   24/05/15 19:03
כל הכבוד לאלפרדו ב' ידידי [תגובה3].שוב צדקת.ראשון הופיע "חבר קיבוץ יגור"[מילשטיין במסכה1],ועתה "ההומו מיגור"[מילשטיין במסכה 3], ועוד מעט יופיע "דוד נ"[מילשטיין במסכה 2]. מעניין ,התסמונת =פיצול אישיות=אצל אורי מילשטיין קשורה כנראה לשעת הפעילות.ואל חשש הומו מצחיק לא נפעיל שום אלימות. המשך לנבוח,אנחנו שולטים במדינה ונמשיך לשלוט כי אתם[הימין] חבורת אימפוטנטים,קשקשנים.השיירה עוברת ואנו ננהיג אותה.
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
14
תולדות מלחמת העצמאות מי מכיר?
  לוחם ותיק יגור   24/05/15 19:37
אנו מחפשים את כרכים 5-12 שאורי מילשטיין הבטיח למכור לנו לפני 26 שנים. בחקירה התברר שיצאו לאור ארבעה כרכים בלבד מתוך 12 , ואז אורי נעלם. זה בקושי הזנב של המלחמה הגדולה, איפה הגוף????? מי יענה בשם מילשטיין? דוד נ, או ההומו מיגור ?
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
15
מילשטיין לאן נעלם דוד נ ??
  אלפרדו ב' הצעיר   28/05/15 13:55
האר את עיניינו באיזה יום\שעה אתה לובש את מסכת המתחזה דוד נ,[מילשטיין 2] ... חלף כמעט שבוע ודוד נ, הפיקטיבי לא הגיב. וחוץ מזה ראוי שתרכיב מסכות חדשות ,אתה מתחיל לשעמם. אתה עייף, תתייעץ עם שפרה-ראומה.....
כתוב תגובה ל- אלפרדו ב' הצעיר
16
ישראל גלילי שיקר כמו מאיר
  ההומו מיגור   28/05/15 14:49
פעיל על אירועי דיר יאסין.העיקר שיפי הבלורית והתואר-(אנשי הפלמ"ח) בני הקיבוצים.הכפירים כפי שכינה אותם אלתרמן יצאו זכים כשלג.
כתוב תגובה ל- ההומו מיגור
מילשטיין משעמם... סיפורי פוגי
  לוחם ותיק יגור   29/05/15 11:43
כתוב תגובה ל- לוחם ותיק יגור
17
ארבעה מילשטיינים
  איתן מיגור   29/05/15 10:44
מילשטיין במסכה 1= חבר קיבוץ יגור , מילשטיין במסכה 2 = דוד נ, מילשטיין במסכה 3 = ההומו מיגור , מילשטיין בלי מסכה = 0........
כתוב תגובה ל- איתן מיגור
18
מילשטיין ישב בתוך המשוריין
  תמונת הכתבה   29/05/15 11:08
לא לזלזל בידע של מילשטיין על מלחמת השיחרור ..הוא ישב בתוך המשוריין שמצולם בתמונת הכתבה . וכנראה גם ניפגע בראשו באחת השיירות .........
כתוב תגובה ל- תמונת הכתבה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il