s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המיוחסים
מאת: אריה אבנרי  |  28/05/2005
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יש עיתונאים[מעטים מאוד,למען ההגינות
  יעקב ב   28/05/05 09:02
],שקל מאוד לקנות שתיקתם.זול,נוח אפקטיבי.
כתוב תגובה ל- יעקב ב
למה התכוון המשורר ??
  עובר אורח   28/05/05 10:18
כתוב תגובה ל- עובר אורח
כפשוטו,כמו בכל מקצוע יש טובים ופחות
  יעקב ב   28/05/05 11:17
טובים.הטובים מתפרנסים מעתונות,הפחות
טובים מחליפים עבודה ואחרים הופכחם לפשפשים קטנים ומטרידים,שאפשר לקנותם
בזול.
אין להסיק מדברי על הכותב,הוא כבר מזמן לא עתונאי
כתוב תגובה ל- יעקב ב
אבל כל העתונאים מגוייסים
  פנחס   28/05/05 12:00
להגן על האוליגרכיה הסמולנית
כתוב תגובה ל- פנחס
די עם שמאל וימין
  לפנחס   28/05/05 12:18
כולם מושחתים בכל המפלגות ומכל הכוונים
כתוב תגובה ל- לפנחס
גם אחימאיר ואורי דן? כל עתונאי שמאל
  מענה לפנחס הנאחס   28/05/05 15:28
כתוב תגובה ל- מענה לפנחס הנאחס
כמה חבל
  ליעקב   28/05/05 12:09
קלקלת הכל.
יש לך משהו אישי אל אבנרי? תגמור את חשבונותיך לא בתקשורת האלקטרונית
כתוב תגובה ל- ליעקב
אינך מבין????
  לאורח   28/05/05 11:32
אריה אבנרי הוא בין העתונאים הבודדים שמעז ונלחם בשחיתות שאין לה אח ורע בעולם כולו
כתוב תגובה ל- לאורח
הם חסומים ע'י הכנופיה...!
  האוליגרכיה בארץ   29/05/05 10:35
כתוב תגובה ל- האוליגרכיה בארץ
2
מאמר מדהים
  דוד מנור   28/05/05 10:19
קראתי שלוש פעמים ורק עכשיו הבנתי באיזו מדינה אנחנו חיים
כתוב תגובה ל- דוד מנור
3
כך הם האליטות בכל העולם
  פנחס   28/05/05 10:26
הם לא צריכים לשדוד בנק. הם פשוט יושבים ליד בור השומן הציבורי, מושיטים שתי ידיים ולוקחים.
כתוב תגובה ל- פנחס
4
אני ישלח לאומץ חומר על פס"ד מסולף
  ונראה האם אומץ תפעל   28/05/05 10:47
פס"ד מסולף .
כתוב תגובה ל- ונראה האם אומץ תפעל
הצטרף אליה
  לבודק את העמותה   28/05/05 11:30
שלם דמי חבר תעזור ותפעל גם אתה, זה רק יכול להועיל אם באמת חשוב לך.
כתוב תגובה ל- לבודק את העמותה
הכל יטופל
  דובר אומ"ץ   28/05/05 11:34
כל מי שיש בידו חומר מחשיד על תקלות , פישולים או מחדלים במערכת המשפטית מוזמן להעביר אלינוןבהקדם ך
כתוב תגובה ל- דובר אומ"ץ
דבר מעט ועשה הרבה
  דורון טל   28/05/05 12:05
נו, נראה אותך שולח את החומר להנהלת העמותה.

לפני שאתה מכין תיק צילומים עב כרס, אנא הכן מכתב מלווה בן עמוד אחד ולכל היותר שניים המסביר את הבעייה בקיצור.

דורון טל
_______________
חבר הנהלת אומ"ץ
כתוב תגובה ל- דורון טל
5
המורמים מעם
  שרונה קרן   28/05/05 11:03
הגיע הזמן שתהיה מהפכה חברתית במדינה וכל המורמים מעם יתחילו ל"התיישר" עם כולנו
כתוב תגובה ל- שרונה קרן
6
המיוחסים - הכל מותר להם
  אביגיל   28/05/05 11:27
כמה חשתי הזדהות עם כותב המאמר אריה אבנרי ועד כמה כואב לנו לאזרחים שהם יכולים הכל ואף אחד לא יכול להם ועד כמה כל זה על חשבוננו, האזרח הפשוט שלא יכול לשתות מהדבש והשמנת. לדעתי מאמר זה חייב להיות בכל הכותרות ובכל כלי התיקשורת, כל העיתונים רדיו וטלויזיה ולחלחל לכל אזרחי המדינה למען ידעו ויראו.
אריה אבנרי אתה הגדול מכולם בידע ובניסוח וכושר הביטוי ובעיקר ללא פחד ומורא.
אנא קיראו כולכם, הגיבו ונפעל יחד עם אבנרי ועמותת אומ"ץ
כתוב תגובה ל- אביגיל
7
אבנרי שוב קורע את המסיכות של המיוחס
  נחמה   28/05/05 11:31
אריה אבנרי שוב חושף בפנינו איך נראית המדינה בה אנו חיים. הוא מציג בפנינו את הסיסמא שעם חברים לא צריך פרוטקציה.
חבל שכך, ונקווה שאבנרי יחד עם אומ"ץ ימשיכו להעמיד בפנינו את התמונה האמיתית גם אם היא עצובה כל כך. אולי זה יעורר את האנשים לקום מהכורסא בביתם ולצעוק "די"!!!
כתוב תגובה ל- נחמה
לא די לצעוק די!
  חברת אומץ   28/05/05 15:21
יש לקום ולעשות משהו, לצעוק די ולצפות מקומץ מתנדבים לעשות את כל המלאכה זה לא מספיק יש להתנדב לעשייה או לעזור בדרכים אחרות לעושים במלאכה.
מילות עידוד והוקרה נהדרות הן ועוזרות מבחינה מורלית אבל כדי להזיז דברים צריך יותר מכך.
כתוב תגובה ל- חברת אומץ
8
ערוות האוליגרכיה יוצאת טיפין טיפין
  נחום שחף   28/05/05 11:41
מעטים יודעים עד כמה המערכת מושחתת עד היסוד. ולא פלא. האוליגרכיה במדינה בכוללת את הפרקליטות, העליון, המשטרה, והעתונות מחפים אלו על אלו.
לו העתונות היתה עושה את תפקידה ככלב השמירה של הדמוקרטיה השחיתויות היו נחשפות מזמן והתופעה היתה נעצרת.
הפרקליטות מסתירה שחיתויות בעיקר בצד השמאלי של המפה הפוליטית, המשטרה פועלת שכם אחד עם הפרקליטות.
היועץ המשפטי לממשלה לא מעיז לצאת נגד מושחתים בבית המשפט העליון.
להלן כמה דוגמאות:
דורית ביניש (כדוגמא מתן אישור לביצוע מעשה פלילי ע"י אבישי רביב ליד אונ' בר-אילן והפללת סטודנט חף מפשע),
עדנה ארבל (שורה ארוכה של מעשים פליליים עליהם היתה צריכה לעמוד למשפט),
השופט אור (מריחת פרשת מדחת יוסף, חשד לאונס קטינה והברחתה לחו"ל,
זיכויו של הורביץ לאחר שעו"ד חבר יצג את הורבית בניגוד לתקנות),
יעקב קדמי (מריחת פרשת חטיפתם של ילדי תימן, והסתרת המעשים הפליליים בהפללת עמוס ברנס).
נפוטיזם בבית המשפט העליון כולל בניו של אהרון ברק וזמיר, בתו של ברק, אשתו של ברק עו"ד חדשה שקודמה לתפקיד סגנית השופט הארצי בבית המשפט לעבודה.
במצב העניינים הנוכחי אנשים ישרים בתוך מערכות אלו שותקים מחשש שיפוטרו, שלא יקודמו, שיבולע להם.

כדוגמא:
זיופי הפרימריס של מפלגת העבודה עם אדיסו מאסלה במחשב המרכזי. העתונות ידעה והסתירה. הפרקליטות קיבלה את החומר ומרחה, המשטרה קיבלה את החומר ומרחה, היועץ המשפטי לממשלה מרח.

האזנות סתר אסורות של מזרחי - ועשית שימוש פלילי בחומר האסור, כולל סחיטה.
עתון הארץ וידיעות חיפו על מזרחי, נשיאת בית המשפט המחוזי יצאה להגנת האיש המושחת.

ברנס - הוצאת הודעות באמצעות מכות, ואח"כ משטרת ישראל ושופטים כולל שופטי העליון שמרחו והסתירו.

פרשת מע"ץ - הכנסת אנשים חפים משפע לבית הסוהר לאחר שהם הודו באמצעות עינויים. ואח"כ שקצין המשטרה קמחי חשף את השיטה ביתה משפט העליון מרח, וקצין המשטרה שעמד בראשות החקירה קודם לתפקיד סגן המפכ"ל ואח"כ לשגריר ברומניה (ע"י פרופ' בן עמי).

והגרוע מכולם פרשת רצח רבין, וסתימת הפיות הגורפת בתקשרות למי שמנסה לחשוף את החומר (בטענה ההזויה "אני לא מאמין בקונספירציה" שמשמעו אין שקר אין הונאה אלא אצל האדם הפשוט, אף פעם לא באוליגרכיה. פרשת עסק הביש לא היתה אלא משל, וכך גם פרשת נאפסו או פרשת קו 400,בשב"כ בכלל כולם צדיקים).
כתוב תגובה ל- נחום שחף
תגובה למר שחף
  יעקב בן-נון   29/05/05 00:15
כל מילה מדבריך חצובה בסלע.חזק ואמץ.
כתוב תגובה ל- יעקב בן-נון
9
אריה, אתה צודק, אבל ...
  שמחה ניר, עו"ד   28/05/05 11:42
הרעיון לבטל את השימוע למיוחסים, אינו הדבר הנכון: צריך להנהיג שימוע לכל:

quimka.com

והוא הדין גם ברעיון להתנהג עם ראש הממשלה כמו אל בוזגלו: צריך להתייחס אל בוזגלו כאילו היה ראש ממשלה:

quimka.com
כתוב תגובה ל- שמחה ניר, עו"ד
יש שימוע ויש מפשח בוזגלו
  דורון טל   28/05/05 12:11
הסוד גלוי וידוע לכל, יש משפט ויש משפח.

ולכן צודק שמחה ניר באומרו

"צריך להתייחס אל בוזגלו
כאילו היה ראש ממשלה"



כתוב תגובה ל- דורון טל
10
העיסה המסריחה
  יגאל ק   28/05/05 11:44

אני חושב שמה שכתוב במאמר הוא חלק מיזערי ממה שבאמת קורה,,כל אחד בסביבה הקרובה שלו ניתקל לא אחת בעיוותים נוראיים ומרגיזים....כל שליחי הציבור למיניהם שכביכול עושים מלאכתם בהיתנדבות או כאלה שקרובים לשלטון ולשררה בעיריות המקומיות....נהנים מסיר הבשר ועושים זאת כך בלי להשאיר עקבות וקשה להאשים אותם...לא יודע מה הגורם לכל השחיתויות....ברור שבצע כסף אבל למה זה מיתפשט כמו אש בשדה קוצים? והאם ניתן למנוע זאת?
אריה אבנרי אני לא מכיר עוד גיבור כמוך שמעז לסכן עצמו ולהכנס לעיסה מסריחה זו
כתוב תגובה ל- יגאל ק
11
מאמר גדול, מעיז ומשקף מכולם
  שאול לילך   28/05/05 11:56
אריה אבנרי שוב הפתעת אותנו עם עובדות וידע כל כך נרחב, אם נסוח שאף אחד לא יכול לך,ואומץ בלתי נדלה. אתה הגדול מכולם.
גם אם אתר זה הוא טוב ומבקרים בו הרבה היה רצוי שהמאמר יפורסם בעיתונים: ידיעות, הארץ, מעריב ובכל כלי התקשורת, אולי מתי שהוא מי שהוא ילמד לקח? אנא חייבים לזעוקקקק!!!!!!!
מודה לך אריה אבנרי חזק ואמץ והמשך בדרכך, אני ושכמותי מאחוריך.
כתוב תגובה ל- שאול לילך
12
דמעות זלגו בעת קריאת הכתבה.
  שושנהפרידמןו   28/05/05 11:57
כאזרחית שאכפת לה, איני יכולה לעשות מאומה לשפור המצב.

בקשר לאמנים , ריקי גל יצאה ללא פגע ממשיכה כשופטת "בכוכב נולד" כאלו כלום לא קרה, כי השופט החליט לא להאשים אותה
בהיותה מיוחסת, מורמת מעל העם. .
אלו קרה לילדיי , כבר מחר היה תיק במשטרה.
כתוב תגובה ל- שושנהפרידמןו
13
המיוחסים והמושחתים
  קמחי   28/05/05 12:00
הבעיה היא שמי שמצביע למיפלגה השלטת עושה זאת מתוך מחשבה עדתית, חושבים שהם מסמלים את ה "שחורים" והאירוניה שבדבר שהמיפלגה הזו היא זו שדופקת למעשה את השכבות הנחשלות..ועד שיקום מישהו שיהיה מוכן להילחם בשחיתות מלמעלה..יקח דור שלם.אנו רוצים לשנות ולא יודעים איך.
אריה אבנרי נלחם כאריה ואולי משם תבוא הישועה.
כתוב תגובה ל- קמחי
ומה המסר של האופוזיציה?
  דורון טל   28/05/05 13:22

מפלגות האופוזיציה המייצגות, כביכול, את החלשים מרוסקות ואימפוטנטיות. אם וכאשר ייתחזקו ידאג מי שידאג למרוח אותן ולנטרל אותן. עד שלא נשנה את "הנורמות" ואת "השיטה" לא ישתנה דבר.

כתוב תגובה ל- דורון טל
14
חסרה לנו 'שורת המתנדבים'
  של שנות ה50   28/05/05 12:07
כתוב תגובה ל- של שנות ה50
15
עיוות דין במכוון זה לא תקלות , פישו
  זה פשע   28/05/05 12:10
עיוותי בכוונה תחילה על ידי שופטים
זה לא תקלות , פישולים או מחדלים ...


זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע
זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע
זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע
זהו פשע זהו פשע זהו פשע זהו פשע ...



כתוב תגובה ל- זה פשע
בו'נא בו'נא, אותך לציפקה
  הפוסטמה   28/05/05 13:06
איך אתה מעז לומר על שופטים את הבלוף הזה?

(ציפקה, תראה לו מה זה)
כתוב תגובה ל- הפוסטמה
16
קשה לקרוא את העובדות
  שאולה   28/05/05 12:15
הן כל כך נכונות וכל כך מזעזעות ואם לא יעשה דבר - אני פוחדת על גורל המדינה.
אריה אבנרי אתה יחיד ומיוחד בעל אומץ, כושר ביטוי ויודע את העובדות לאשורן.
אתה נלחם את מלחמתך, אנחנו מזדהים איתך ועם מלחמתך והמיוחסים ממשיכים לחגוג.
האם קיים עוד דבר כזה במדינה כל שהיא?
כל מילה בסלע אריה, אני מסירה הכובע בפניך ומודה בשמי ובשם כל אלה שאכפת להם כמוני.
כתוב תגובה ל- שאולה
17
ל-21 - על שורת המתנדבים
  בצל ירוק   28/05/05 12:32
מי שמכיר את ההסיטוריה הישראלית יכול לסמן את הופעת שורת המתנדבים כאירוע חשוב. אבל השחיתות של אז היא מעשה ילדי גן או פעוטון לעומת השיאים של מושחתי היום. להזכיר: בהיה זה היועץ המשפטי החדש שטיהר את השרצים הגדולים ביותר. אז על מי נלין? ובכל זאת - אסור להפסיק להגיב. חייבים להלחם ואריה אבנרי הוא אחד הבולטים בעומדים בשער.
כתוב תגובה ל- בצל ירוק
18
כמה נכון
  דיווה   28/05/05 13:09
צריך להמשיך ולעודד את אבנרי יחד עם אומץ, כדי שימשיך באותה דרך וימשיך לחשוף את המיוחסים.
שימו לב שראש הממשלה כועס על הגילויי השחיתות האלה, והוא מבין שהוא עלה על הכוונת... ומחפש איך לקבור את הקולות.
כתוב תגובה ל- דיווה
הוא מנפנף בהתנתקות
  לדיווה   28/05/05 13:54
ע"ח ההתנתקות מותר הכל.
כתוב תגובה ל- לדיווה
19
אבנרי, בייניש לא הפעילה שום ייחוס
  הפוסטמה   28/05/05 13:23
בעניין בעלה יחזקאל שעשה הכל בהתנדבות ובתה הפרקליטה שהיא מוכשרת כמו שד, דורית בייניש לא הפעילה שום ייחוס.

(ציפקה, תסביר לו, כי לך כולם מקשיבים)
כתוב תגובה ל- הפוסטמה
20
איתך לכל אורך הדרך
  עמיקם לוין   28/05/05 13:43
מסכים איתך בכל מילה, חבל רק שרוב הקוראים רק אוהדים ולא מצטרפים ממש לפעילות, או תורמים אמצעים על מנת להגיש יותר תביעות נגד המושחתים.
כתוב תגובה ל- עמיקם לוין
מר לוין, במאמר הקודם של אריה אבנרי
  מנפגעות-המערכת   28/05/05 14:07
נשמעו טרוניות קשות של הרבה קוראים, על כך שאומ"ץ היא תנועה שאמיצה רק בדיבורים ולא במעשים.

אם אינך זוכר, אנא גלול למאמר "זעקי ארץ מושחתת" וקרא את התגובות שנית.

לכן, אין מקום שתלין על כך שהקוראים השונים לא מצטרפים לאומ"ץ.

הם היו מצטרפים ברצון לתנועה אקטיבית, שלא מסתפקת בטחינת מלל ובקיטורים, אלא גם מבצעת בשטח.

כתוב תגובה ל- מנפגעות-המערכת
קוטרית
  יעקב גבעתי   28/05/05 14:44
אני עוקב מזה זמן אחר תגובותיך למאמריו של אריה אבנרי .. לצערי הרב את לא יכולה להתמודד עןם העוצמה הגלומה בהם ואצת מייללת. אילו היית בודקת היטב את מה שאת כותבת היית רואה שאת טועה ומטעה את האחרים. ממאמרו הנוכחי אנו למדים על חלק קטן מפעילות אומ"ץ? בעמוד החדשות של nfc את יכולה לקבל מידע על הצלחה שהיתה להם בפרשת הרב הראשי מצגר. במקום לעודד קבוצה של מתנדבים בראשותו של אבנרי הפועלים למיגור השחיתות את ממשיכה בייללות שלך ומעירה את כולנו .הגיעה הזמן שתפסיקי ללקק למושחתים
כתוב תגובה ל- יעקב גבעתי
ליעקב גבעתי (שהוא כנראה אריה אבנרי)
  מנפגעות-המערכת   28/05/05 15:21
תודה, שאתה עוקב בדריכות אחר תגובותי.

הטרוניה של קוראים רבים ובהם אני, הקוטרית, נגד אומ"ץ היא בדיוק בגלל ה"הישגים" שתיארת: כתיבת עוד מכתב חסר תוחלת למני מזוז והגשת עוד תלונה עקרה נגד מושחת כזה או אחר. וזאת בזמן שהמושחתים מתהוללים בראש חוצות ומפנים לציבור אצבע משולשת.

זו בדיוק הפעילות שאיננה אלא השתנה נגד הרוח. וגם עוזרת כמו כוסות רוח.

התלונות כלפי אומ"ץ הן בדבר בזבוז אנרגיה על "פעילות" חסרת תוחלת מהסוג הזה. אבל אומ"ץ מתכוונת להמשיך בדרכה ולכן אין לה ולך מה להתפלא על כך, שנפגעי השחיתות מחפשים את המטבע מתחת לפנס אחר. ובצדק.

אינני יודעת ע"ס מה הסקת שאני "מלקקת למושחתים". אתה סובל כנראה, מלקות רצינית בהבנת הנקרא, בנוסף לגסות רוחך ולשאר מגרעותיך.
כתוב תגובה ל- מנפגעות-המערכת
עלוקה
  נעמי גלבוע   28/05/05 16:03
במקרה אני מכירה את יעקב גבעתי ואני מוכנה לארגן ביניכם פגישה בנוכחותי כדי שתדעי במי המדובר.הפארוניה שלך משתוללת. הגיע הזמן שתצאי מחור העכברים שלך תחשפי את עצמך ואצת מניעיך האמיתיים ותפסיקי להטיף מוסר לאחרים שפועלים בגלוי ומסכנים אתל עצמם ואצת פרנסתם הכינוי קוטרית שניתן לך הוא לטעמי סלחני מדי
כתוב תגובה ל- נעמי גלבוע
זהות נוספת לא תתקן את שגיאות הכתיב
  מנפגעות-המערכת   28/05/05 16:25
ואת המלל המתלהם והמטופש להחריד של "יעקב גבעתי" או "נעמי גלבוע", או "יוסי חרמון".

העובדות נשארות בעינן: אומ"ץ נכשלה, נכשלת ותמשיך להיכשל בפעולות חסרות תוחלת נגד השחיתות. פעולות שמתמצות ב"יללות" עקרות נגד המושחתים וכנראה ברצון נסתר להשתייך אליהם.



כתוב תגובה ל- מנפגעות-המערכת
את צודקת ולא צודקת
  דוד ד.   28/05/05 17:14
את צודקת בביקורת על כך שאריה אבנרי רואה את חזות הכל במריחת מלל על גבי נייר או אינטרנט

את לא צודקת כי מלבד האיש המאוהב בעצמו יש באמ"ץ כאלה שפועלים אקטיבית
כתוב תגובה ל- דוד ד.
ליואב יצחק
  אנוכי שמתביישת   28/05/05 21:51
אודה לך וטוב תעשה אם תציין ל.א למגיבה הנ"ל (מנפגעות המערכת) או מגיבות בשם בדוי אחר ברמה שלה, מאחר וזה מבזה את האתר שלך.
אני מודה לך מראש
כתוב תגובה ל- אנוכי שמתביישת
יואב, טוב תעשה אם תשחרר אותנו מקרצי
  יוכבד   28/05/05 23:18
ות כמו "אנוכי שמתביישת" שנשתלו על ידי אבנרי ונמרודי כדי לסתום את הפה למי שמדבר פה לעניין.
כתוב תגובה ל- יוכבד
Instead arguing-combine forces
  AMR   28/05/05 20:10
כתוב תגובה ל- AMR
התביישי לך
  ל"נפגעת"   28/05/05 21:45
את חשבונותיך האישיים עם אריה אבנרי תפתרי איתו בלבד ולא בתקשורת האלקטרוני לעיני אלפי קוראים, מפני שאותנו זה לא מעניין.
לתשומת ליבך ולמען רמה נאותה באתר.
כתוב תגובה ל- ל"נפגעת"
21
חשוב שהתקשורת תהיה יותר לוחמת
  שושפרי   28/05/05 13:53
רק תקשורת לוחמת עשויה להשפיע .
בזמנו קראתי, שאילנה דיין הכינה ב"עובדה"
תוכנית על פשעי שרון ,ראש ממשלתנו , אך מנמוקים
של המערכת הוחלט לגנוז .

בבוא היום, מקווה שיהיה לאילנה אומץ לשדר
ללא מורא וללא פחד.
כתוב תגובה ל- שושפרי
22
אתה כבר "מזייף" - לא כל המיוחסים הם
  מיכל מירושלים   28/05/05 15:04
מושחתים. אתה כבר שולף את המאמרים שלך מן השרוול. חזור להיות רציני כשהיית.
אל תנסה להיות פופוליסט.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
23
גם הרבנים הראשיים
  אודליה   28/05/05 15:10
של האשכנזים ושל הספרדים מצגר ועמאר - צריכים לתת את הדין למעשיהם.

לא יתכן שבראש המוסדות בתי הדין
ישפטו אנשים שמואשמים במעשי שקר
ומרמה.

יישר כוח לעמותת אומ"ץ!!!
ולאריה אבנרי
כתוב תגובה ל- אודליה
24
אין אפשרות להפריד בין הון ושלטון !!
  יהודה דרורי   28/05/05 15:43
כאחד מאנשי אומ"ץ אני מוחה נגד השימוש המופרז במילה שחיתות כי בסוף נתרגל למילה זו כסתם מילה..שחיתות שילטונית הינה כאשר אדם הקשור למערכות ממשלתיות או ציבוריות פועל כדי לתת לעצמו או לאחר רווח חומרי שאינו מיגיע כפיו.אבל כל עוד חכי"ם (מכל מפלגה שהיא) נזקקים למשאבים כספיים לשרוד בצמרת הפוליטית כך לבעלי ההון תהא חזקה עליהם שיחזירו להם טובות בשעה שיתבקשו..כך זה בכל דמוקרטיה מערבית ואי-אפשר לעצור זאת. כנ"ל גם לגבי "חבר מביא חבר" או אבא שמסייע לבנו או בתו.זו לא בדיוק שחיתות ולא ניתן להרשיע אלא אם כן נעשתה עבירה ברורה על החוק--אם כי לבטח ישנם פה אלמנטים של מינהל בלתי תקין. השיטה היחידה לצמצם תופעות אלו היא ע"י שורה של חוקים מחמירים וע"י פיקוח צמוד על כל מרכיבי מערכת השלטוןלא רק של מבקר המדינה אלא ע"י קבוצות אזרחים מתנדבים. אומ"ץ שואפת לבנות את האירגון שלה עם סניפים שיעמדו על המשמר גם בכל מועצה מוניציפלית ובמערכות השלטון. הקמת ארגון עם שליטה על מערכות כה רבות עולה בכסף רב--והאם אנו יכולים לפנות לבעלי ההון? לא!! רק כל אחד מכם יכול לעזור.
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
גם דרורי פותח קופה?
  אפרי הלפרין   28/05/05 21:33
לא מספיק ה 700 מיליון שהוקצבו למפלגה שלו?
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
לאיזו מפלגה מתכוון חמור גרם שכמוך?
  דרורי   28/05/05 23:28
כתוב תגובה ל- דרורי
ויפתח אלוהים את פי האתון......
  אפרי הלפרין   29/05/05 07:08
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
אפרי, קח את הפרוזק ושתוק
  יגאל ב.   29/05/05 12:47
כתוב תגובה ל- יגאל ב.
אם זה ה-700 מיליון ל"שינוי"-שיבורכו
  דניאל חסיד   28/05/05 23:35
שינוי לקחה לליכוד 700 מיליון שקלים והעבירה כסף זה לחינוך לאמנויות, לתיאטראות,לקשישים ולסל התרופות--מה
רע בזה אדון אפרי הנכבד האם אתה בעד שכסף זה היה הולך למאחזים לא חוקיים
או לתלמידי ישיבות פרזיטים?
כתוב תגובה ל- דניאל חסיד
שטות ותעמולה שיקרית מטעם "שינוי"
  תקציבאי   29/05/05 07:07
שינוי לקחה את הכסף וחילקה אותו למקורביה באמצעים סיבוביים.

לא סל תרופות ולא בטיח.

השינוי היחידי הוא שהגנבים הפעם הם לא מפא"י ולא הליכוד אלא גנבים חדשים בשכונה הזאת (גנבים בעלי נסיון משכונות אחרות).
כתוב תגובה ל- תקציבאי
שקרן--תוכיח את השמצותיך
  אלי דהן   29/05/05 12:45
כתוב תגובה ל- אלי דהן
וכמה אחוזים השאירו בכיס של המפלגה?
  אפרי הלפרין   29/05/05 07:07
מי בודק את זה?

מי אכן מוודא שכל אגורה ואגורה שקיבלה המפלגה אכן הולכת למטרות הנכספות הנ"ל?

ומי בודק אם בכירי שינוי או בני משפחותיהם מקבלים שכר שמן מעמותות אשר קיבלו חלק מהכסף?

איזה חוק מחייב אותם להעביר את הכסף לגופים שהם הצהירו שהם יעבירו את הכסף? ומי מפקח על כך?

הכסף הזה מלוכלך באותה מידה כמו הכספים שהלכו ללא ביקורת לישיבות ולהתנחלויות, אין לאף אחד סיבה להאמין שטומי לפיד הוא ישר יותר מכל אחד אחר המקבל מיליונים מהקופה הציבורית.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
אתה טיפש או סתם משמיצן, הכסף אצלנו
  בכיר באוצר   29/05/05 12:50
האותר לא נותן כסף ל"שינוי" אלא מעביר למוסדות שנבחרו בהסכם בין שינוי לממשלה "מפלגת שינוי" לא מקבלת אגורה.
כתוב תגובה ל- בכיר באוצר
25
יוחסין
  אידיל   28/05/05 15:52
עד אנה הגענו!
פעם , ייחוס היה מכבד את בעליו.
וכיום "מיוחס" היא מילה נרדפת לשחיתות!
כתוב תגובה ל- אידיל
26
גליה מאור = אקזמפלר של שחיתות
  אנונימית   28/05/05 16:17
שמה מוזכר על ידי הרבה מגיבים כי היא פשוט מושחתת
כתוב תגובה ל- אנונימית
גליה מאור-מניות הבנקים
  יעקב בן-נוםן   28/05/05 23:44
כתוב תגובה ל- יעקב בן-נוםן
תגובה לאנונימית
  יעקב בן-נון   28/05/05 23:54
להזכירכם שגליה מאור היתה המפקחת על הבנקים בעת מפולת המניות של הבנקים.היא לא נתנה את הדין אלא אף תוגמלה על ידי המאפיה של הון-שלטון.
כתוב תגובה ל- יעקב בן-נון
לצורך ההשכלה ... תוך כמה זמן ?
  עובר אורח   29/05/05 01:55
תוך כמה זמן עברה גליה מאור מתפקיד המפקחת על הבנקים לתפקיד בתוך הבנקים ... ?
כתוב תגובה ל- עובר אורח
27
גזל כספי השואה
  מזוויע   28/05/05 17:10
אני מזועזעת מגזל כספי השואה על ידי בנק לאומי
כתוב תגובה ל- מזוויע
28
תשובה למנפגעות המערכת
  עמיקם לוין   28/05/05 17:18
מי שמוכן להאבק בשחיתות ובסממניה לא פוחד מלהזכיר את שמו, אומ"ץ עם אריה אבנרי בראשה ועוד מספר לא קטן של חברים, אינם מפחדים לחשוף את שמם כמוך.
נכון שמאמרים בלבד לא תמיד עוזרים, אך כפי שכתבתי לא מספיק להעביר ביקורת על מי שעושה ואפילו אם דעתך היא שהוא לא עושה מספיק.
הנהלת אומ"ץ וחלק לא מבוטל מחבריה תורמים הרבה מזמנם, ממרצם ומכספם כדי לנסות ולעקור את השחיתות ממדינתנו.
לידיעתך כל עתירה לבג"צ, כל תביעה משפטית, כל הצעת חוק וכד' עולות זמן וכסף, לכן אני פונה לאזרחים שאיכפת להם לתרום מזמנם, ממרצם ומכספם לטובת מאבקיה של אומ"ץ.
באומ"ץ כולם מתנדבים, אם יש לך הצעות קונקרטיות לביצוע, קומי ופרטי אותן, לקטר על מה שלדעתך לא מספיק זה ממש לא עוזר.
כתוב תגובה ל- עמיקם לוין
הוצאת כמה אוטובוסים להפגנה בירושלים
  קורא זועם   28/05/05 17:58
תעלה הרבה פחות מכל מיני בג"צים חלביים ותשיג הרבה יותר.

חשבתם על זה?!
כתוב תגובה ל- קורא זועם
29
כספי השואה/צדיק בינו/שקשוקה =
  רב מעללים   28/05/05 17:45
עו"ד רם כספי הוא עוד אחד משליחי בנק לאומי לביצוע "שקשוקה" עם השלטון:

את המונח המזוויע "שקשוקה" המציא עו"ד רם כספי ממושחתיה הגדולים של הארץ הזו כאשר עשה את אחד הדילים המסריחים במכירת נכסי המדינה לבעלי ההון - משפחת עופר.

ד"ר רם כספי שקשוקה נמצא אשם גם ב"פגישה הלילית" ולפני יומיים יצא פסק בורר חמור של הש' ישי לויט הקובע כי הוא עשה מעשי הונאה ורמיה חמורים. אבל... צבע עורו של רם כספי וורדרד (גם שלי דרך אגב) והוא ממקורבי מפלגות השמאל ושמעון פרס בראשם - אז.... "השקשוקה" של הממציא הדגול והמושחת ויתר מעלליו עוברים לו בשקט והוא בשלו ממשיך במעשי נבלה ורמיה וגם מאיים על חברי כנסת (וועדה פרלמנטרית לחקירת נכסי הניספים בשואה) ומסייע (ממש נזרק על הגדר) לבנק לאומי ולטריאומווירט הרשע (איתן רף, גליה מאור ויונה פוגל בסיוע היועץ המשפטי, נחום ביטרמן, שיש בעניינו המלצות יח' ההונאה בפמת"א לקראת כתב אישום צפוי) לגזול את כספי הניספים "בלי בושה".

כתוב תגובה ל- רב מעללים
30
רוצים לעשות - תחתמו
  יצחק   28/05/05 17:46
dimonanet.co.il
כתוב תגובה ל- יצחק
31
ארץ אוכלת יושביה זו מילה עדינה
  אכפתניק   28/05/05 18:28
יש מקום לעשירים.
לכל השאר ממתינה אולי חלקת קבר
במקרה הטוב.
מאחל לכם המושחתים במקום מושבכם שתחושו רק ליום אחד כאב בזרת
לא יותר בלי שאף אחד יסתכל לעבריכם.
ביום הזה אולי תחושו מה שהעם חש.
השפלה
בצע כסף מצידכם
גניבה לאור היום.
מי צריך אתכם 120 אוכלי חינם ועוד סגנים שלכם ועוד שרי הממשלה וסגנים לא רק עם תיק אלא גם בתי תיק
מדינה כולו 6.5 מליון תושבים כל כך הרבה מושחתים. במשכורת המרובעת שלכם לאחר הצבא, תפקיד זה או אחר במקרה הטוב
תוכלו לספק מזון למאות ילדים רעבים.
לכם לא אכפת כי הילדים שלכם מדושני עונג.להם לא אכפת ש-יפה או מלכה או משה בנו לכם ארץ נהדרת ואתם הרסתם הכל בגלל בצע כסף
גועל נפש זו מילה עדינה לכנות אתכם בה.
כתוב תגובה ל- אכפתניק
32
המיוחסים
  אבי סלומה   28/05/05 18:48
וידויו של מקורב....

מול צלחת מלאה ונפלאה,
קשה לעמוד כפתי בפיתוי.
כי הברירה העומדת היא גרועה,
מהשמנת יתר ומחשבה פרועה...
אם אוותר על מטעמי השלטון וההנאה,
אהיה כאחד העם נטול השפעה...

סוויטה, עיסוי מנערת ליווי,
מעט בילוי ע"ח המדינה.
נקרא לילד ככינוי,
לעגל קצוות בפינה.
בקורת על ההונאה,
נובעת מטמטום וסתם קנאה...

אני המקורב, אכלתי חול ומנות קרב,
למען עתידי המשומן וממון רב.
קרבתי לשר ולעוזריו,
נחשב כקריטי לבון טון.
והקשר החזק בין ההון והשלטון..

שימותו להם קנאים ופשוטי עם,
אני עליהם קצוץ לא שם.
יש כאן סוס מנצח ,
וגם לכם את מי לנגח...









כתוב תגובה ל- אבי סלומה
33
בגן חיות כזה צריך עוד אריות כמוך
  נינה   28/05/05 19:30


תודה על החשיפה.אנו כאזרחים מצווים לשמור על החוק בה בשעה שיש כאלה הפטורים מזה. טוב לדעת מיהם המיוחסים הנשמעים לעיתים קרובות כמו הקוזק הניגזל.
כתוב תגובה ל- נינה
34
לבטל או לפחות להוריד את מחיר השוחד!
  מונטסקייה   28/05/05 19:36
אני נגד שחיתות ובעד לבער אותה בכוח, אלימות וללא שום פשרה כי דמינו בראשינו אם לא!

אבל אם אני צריך להתלבט בין "שחיתות מתקנת" של עלובי העם דוגמת חברי המרכז לבין הוספת עוד מליוני דורים לקופת השמנה ממילא של המושחתים המסורתיים של המדינה, אז עברייני מרכז הליכוד והשוטרים הקטנים ופקידי מס הכנסה הפשוטים ופקחי העיריה בעלי המשפחות המרובות ילדים שלוקחים –אם הם לא מטומטמים- שוחד כדי לשרוד ובצדק, חביבים עליי יותר...

תזכרו: גונב מגנב פטור!

המיסים שכל פשוטי העם משלמים לא הולכים לרווחת הציבור אלא מחולקים מתחת לשולחן בין המושחתים הגדולים לקבלני הביצוע שלהם, שזוכים בכאילו מכרזים ולפעמים גם זה לא.

שוטר קטן שיימנע מלקחת מאזרח אומלל שהסתבך קטן וחביב לקנות מחשב חדש לילדים שלו ולהציל גם כמה נפשות על הדרך, לא יעזור בכלל להילחם בפשע אלא בסך הכל יאפשר לפרקליט גדול להתחלק בשכר הטירחה גדול פי כמה עם שופט או פרקליט בפרקליטות כדי לרכוש זיכוי ללקוח שלו. משפט פלילי וכלא מעולם לא הדבירו פשיעה אלא להיפך: זו תעשייה שמתפרנסת בזכות קיומה של יותר ויותר פשיעה, לא רע בכלל.

האינטרס של שופטים, פרקליטי פרקליטות, סוהרים, שוטרים וסניגורים הוא שרק תהיה להם כמה שיותר פרנסה, וזה טבעי. הבעיה שהיא שתהיה להם פרנסה רק יהיה פשע, וכמה שיותר פשע = יותר פרנסה.

במערכת הצדק שלנו צדק קונים בכסף. ואם הפראיירים הזוטרים במשטרה ובמס הכנסה וביטוח לאומי ובעיריות נותנים אותו בחינם כי הנוכלים עובדים עליהם שככה הם "גיבורים לטובת הציבור" – אז הגדולים לא פראיירים בכלל והם רק מוכרים את אותה הקומבינה רק בפי אלף יותר יקר.

והשוטרים נשארים ענייים והאזרחים נשארים דפוקים. והכסף השחור ממשיך ללכת לפקידים שחורי הגלימה...

אז מומלץ לא לשלם אף פעם שוחד לאף אחד. אבל אם יודעים שהשוחד ממילא ישולם בשלב כזה או אחר כי אין ממש ברירה אחרת להשיג צדק במדינה, אז למה לא לסגור עניינים בין הקטנים במחירים נמוכים ובלי פערי תיווך, ולהשאיר לעשירים להתעשר עוד יותר ?

כתוב תגובה ל- מונטסקייה
35
השבח לאבנרי! גם אם המאמר מוזמן (א)
  אשלון   28/05/05 19:45
נהדר! זו הפעם הראשונה שככל הידוע לי, אבנרי מעיז להלין כנגד המעשים הפסולים של ה"גרון עמוק" שלו, הפקיד שהעלה את אבנרי לגדולה בהדלפותיו ואבנרי גמל לו בשירי הלל מוזמנים ומתוזמנים היטב: אהרון ברק.

אבנרי ראוי להערכה על מאמר ביקורת זה, גם אם זה הוא מאמר מוזמן ומתוזמן המתואם עם אהרון ברק ליצור הסוואה, לאור ההערות החריפות של המגיבים באתר זה למאמרו הקודם של אבנרי.

הסימביוזה הזו בין ברק לאבנרי ודומיו העניקה לאהרון ברק חסינות תקשורתית מוחלטת מפני חשיפת מעשי העבריינות שבהם הוא ומשפחתו מעורבים ושקועים.

טובות ההנאה ההדדיות הללו השתלמו הן לעיתונאי אבנרי, והן לפקיד אהרון ברק.

לימים הוקמה תנועת אמיתי. ומי משך בחוטי התנועה? פרקליטו האינטימי של אהרון ברק: עו"ד נאמן. ממש כמו שבתנועת אומ"ץ כיום יושב לו מפקח מטעמו של אהרון ברק, לנטרל את פעילותם של מקצת האנשים הבאמת טובים שיש גם שם. ולראייה: לפעול כנגד הרב מצגר יש תקציבים, אבל לפעול כנגד שחיתות חמורה הרבה יותר כגון מינוי ארבל לעליון? אין! אותו אהרון ברק, במסווה...

אהרון ברק השכיל להבין מה שמפא"י והסובייטים המציאו: כדי לבצע עבירות ללא מפריע, די להשתלט על מוסדות הביקורת ולהתקיף באמצעותם את האחרים. "מי יחשוד בשוטר שהוא מבצע עבירות? "

זו מהות השליטה של אהרון ברק על מוסדות הביקורת:

1. תקשורת - רם לנדס, חותנו של ברק, וכל מיני אריה אבנרים נכבדים פות או יותר הנהנים מהדלפות מעניינות - נכונות או לא, זה מעולם לא ממש משנה. הם חוזרים על השקר מספיק פעמים ובכמה עיתונים, שהעובדות כבר מאבדות משמעות. כהציבור יודע שכנראה דרעי רצח את חמותו. מה זה משנה אם הוא זוכה מרוב האשמותיו של מרדכי גילת שעבד במוסף שניהל חותנו של אהרון ברק, רם לנדס, בשעתו?

2. מבקר המדינה - רק שופט מקורב שהוכיח נאמנות לברק במקום לחוק, וחס ולילה לא מישהו חיצוני למאפיה. לינדי הרוויח את "כשרותו" לתפקיד: הוא מעל באינטרס הציבורי ולחם בחירוף נפש להחביא מהציבור את הביקרת המקצועית של ציבור עורכי הדין על השופטים במשוב. מושחת שונא ביקורת שכזה – באמת ראוי להיות מבקר המדינה...

3. מבקרת מערכת המשפט - רק שופטת עם חצי רגל בגריאטרית, וחס וחלילה לא מישהו שאינו חלק מהמאפיה. לא חלילה מישהו עם סמכויות ושיניים. סתם זקנה מגמגמת ובלי שיניים...

4. למוסד היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה – ימונו רק כאלה שמתים להיות שופטים בעליון ויודעים שמינויים העתידי תלוי בנחמדותם ונאמנותם כיום, לשופטים שעתידים להכריע במינויים בעתיד.
יספקו את הסחורה? - יקבלו את התשלום הנכסף. לא יספקו - תיפתח נגדם תיבת הפנדורה שיש נגד כל אחד בעצם, מכספתו של מזרחי ועוד כמה חברים טובים בשב"כ. אלה שתפסו מקום במרמה בזכות בייניש וזמיר על חשבון זיוף פרשת קו 300 והונאת הציבור שם...

5. תנועות אזרחיות "כאיללללו" נגד שחיתות - אלעד שרגא, אבנרי ועוד אנשים שמסיבות שונות אמנע מלפרט מה הסימביוזה ההדוקה כל כך ביניהם לבין אהרון ברק ומשפחתו ויתר חברי המאפייה.

6. אזרחי-שמפניה, שכאילו פועלים נגד השחיתות ובפועל מנטרלים כל מלחמה וחשיפה של המושחתים הגדולים ביותר במדינה: שופטי בית המשפט העליון


כתוב תגובה ל- אשלון
להד"ם
  חיה   28/05/05 22:39
אשלון היקר,
נראה שלדמיון החולני אין גבולות.
הקונספירציה שהצגתה היתה כמעט משכנעת אילו לא הכרתי הנפשות הפועלות, אז אנא ממך, אם אתה כל כך בטוח בדיברתך, מדע זה בחרת להגיב בעילום שם?????????
כתוב תגובה ל- חיה
מה הטעם להכחיש את הברור מאליו?
  אשלון   28/05/05 23:10
מי היה העיתונאי שקיבל הדלפות מגמתיות בזרם אדיר מלשכת היועץ המשפטי בפרשיות כגון פרשת ידלין, בפרשיות "הגביר" (שאחר כך גםכתב על זה ספר) והקפיד בכל כתבה מודלפת שכזו להל ולקלס ולשבח את היועץ המשפטי אהרון ברק?

מה הן הפרשיות שהפכו את אבנרי לעיתונאי חוקר ? תקראו היום את הכתבות שלו מאז ותשחזרו מי היה הליאורה גלאט-ברקוביץ' שלו. זה לא בעיה, זה שקוף.

כתוב תגובה ל- אשלון
36
המדאיג הוא לא השחיתות הפלילית, בה
  יעקב ב   28/05/05 19:46
מטפלים לא רע ,להערכתי.גם הפרוטקציות
הקטנות לא עיקר הבעיה.הבעיה היא השחיתות
הפילוסופית-מבנית בממשל ובחברה הישראלית.
למה אני מתכוון?הרבה מהקוראים הזכירו
את מנכ"לית בל"ל.אני מוסיף לזה גם את היו"ר.מיהם אנשים אלה?עובדי מדינה שעשו קריירה ועברו לעבוד מאורגן אחד של המדינה לאורגן אחר- בל"ל.שם הם מרויחים
פי10-15 משכרו של ראש ממשלה. למה?הרי זה
בנק שרוב מניותיו בידי הממשלה והמוסדות הציוניים. אילו היו בשוק החופשי לא היו
מגיעים לזה. זה לא פלילי אבל מושחתתתת!!!
כתוב תגובה ל- יעקב ב
37
השבח לאבנרי! גם אם המאמר מוזמן (ב)
  אשלון   28/05/05 19:49
בקיצור: כשאתם שומעים מישהו שמיילל נגד השחיתות, שימו לב ==לא== למה הוא אומר, אלא למה הוא עושה:

מה מזוז עושה נגד השופטים שמעלו באמון וקופת הציבור ומינו בני משפחה כאילו מערכת המשפט היא באסטה פרטית? מדוע העבריינים הללו עדיין עם גלימות ונותנים פסקי דין, ולא עצורים ומריחים ליזול כדי להמחיש לציבור עד כמה חמורים מעשיהם ומסכנים יותר מכל איזה מצגר עלוב את שלטון החוק כולו, ואת יציבות השלטון מהיסוד ממש ???

כמה עתירות הגישה תנועת אומ"ץ או התנועה לאיכות השלטון, להשעות ולפתוח בחקירה פלילית נגד אותם שופטים ועובדי פרקליטות בכירים שרימו את כולנו וסידרו ג'ובים יוקרתיים לבנים ולחברים שלהם על חשבון המטומטמים שעוד משלמים מיסים ???

מדוע בינו צדיק והרב מצגר יותר קריטיים לטיהור תרבות השוחד והשקר במדינה, מהשוחד שמקבל הבן והגיס של אהרון ברק במליוני דולרים, או משערוריית השוחד של מוזס למינוי ארבל לעליון (למה לא הייתה שום עתירה מטעם ה"תנועה" הזו??? מצגר יותר חשוב? למה רק יואב יצחק ושבתאי עזריאל פעלו -למרות נסיונות ההטעייה וההכשלה- נגד המינוי של ארבל וכל היתר התחמקו בתירוצים מצוצים? איך נגד ארבל אין תקציב ונגד מצגר פתאום יש הכל וחינם?

השתיקה הזו, ההתחמקות התכסיסית הזו לטפל בבעיות החמורות באמת ובמקום זה לחולל מהומות על ספיחי שחיתות עלובים, היא המעשה המפליל ביותר. היא הראיה המסגירה בדיוק, מי עומד מאחורי התנועות הללו, ומה בעצם המטרה שלו: כמו שודדים שמנפצים שמשה של חנות מכולת בשכונה הסמוכה כדי לבצע שוד בנק בשקט כשכל השוטרים עסוקים בשכונה הסמוכה...

כמו שעבריינים בכירים ומוכרים בעולם הפשע ממנים גם כיום לתפקידי מפתח במשטרה בכלל ובאגפי המוסר והמודיעין בפרט אנשי שלומם שיעצמו עיין מעיסקי הקאזינו הסמים ונערות הליווי שלהם, כך גם עברייני המשפט פועלים באותה שיטה: הם ממנים אנשי שלומם שישמרו שעין אחת תישאר תמיד עצומה, וכל האנרגיות ילכו לחקירות מוזמנות ויימנעו מסימטריה או אכיפה שוויונית.

אני ממליץ לחברים הנהדרים שיש גם בתנועות אומ"ץ וגם בתנועה איכות השלטון, לא לספק מטרייה וחיפוי למעשים אפלים!

אני קורא לכולם לתבוע: ראשי המשפט תחילה!

כל עוד הריקבון ותרבות השוחד והשקר בקרב השופטים והפרקליטות כל כך מושרשים, איזו זכות בכלל יש למישהו לצייץ נגד חברי מרכז קשיי יום שבסך הכל נאלצים לפרנס משפחות מרובת ילדים, בתחרות סזיפית מול הקומבינות הענקיות הללו של "הצדיקים המקצועיים"???

למה לעדנה ארבל מותר לגנוב מאתיים אלף שקל מהקופה הציבורית ולאיזה ג'קי מהליכוד אסור לקבל ג'וב בקומבינה של 2000 ש"ח בחודש?
כתוב תגובה ל- אשלון
Very, Very convincing
  AMR   29/05/05 01:28
כתוב תגובה ל- AMR
אשלון הנכבד,
  מנפגעות-המערכת   29/05/05 14:52
טענותיך חמורות מאד ועל פניהן, נראות רציניות ומבוססות.

המנעותו של אבנרי, הלוחם העוצמתי בשחיתות, להגיב לטענות אלו אינה אלא אות קלון מביש עבורו.

ולא רק עבורו אלא גם עבור שאר חברי אומ"ץ שאותם הוא מבזה כעת בדממת האלחוט המבישה שלו.
כתוב תגובה ל- מנפגעות-המערכת
38
?Except talking-Is thomething done
  AMR   28/05/05 20:08
There are many people here eager to act upon the rising corruption.
All we need here is a good organizer, the rest will come naturally

Bombarding Bagatz with Law suites is the right way to go

Use democracy to protect democracy…the tool are all here, all we have to do is using them wisely
כתוב תגובה ל- AMR
39
Rais funds abroad to fight corrupti
  AMR   28/05/05 20:12
on
כתוב תגובה ל- AMR
40
גיוס חברים חדשים
  דובר אומ"ץ   28/05/05 20:54
כמה מקוראי המאמר פנו אלינו באימלים בשאלה כיצד מצטרפים לאומ"ץ .
לידעתכם. טלפון המשרד לקבלת פרטים 035605588
פניה בכתב לת.ד. 20093 תל אביב
כתובת האתר שלנו ( יש טופסי הרשמה) : http:// 0mets.migvan.co.il
כתוב תגובה ל- דובר אומ"ץ
קישקוש בלבוש
  מונטסקייה   28/05/05 23:02
לא צריך להצטרף לשום תנועה ששולחת מכתבים סתמיים לצאת מידי חובה, ושהמקסימום שהיא מוכנה לעשות זה להגיש בג"צים, וגם זה רק נגד עבריינים זוטרים ואף פעם לא נגד עברייני מערכת המשפט.

העבריינים הבכירים ביותר בשירות הציבורי מצויים במערכת השפיטה.

נגדם הרי אין טעם להגיש בג"צים כי הם ידונו בהם.

מה שצריך זה לגייס המונים שיעלו על בית המשפט העליון, ויסלקו משם בחיוך וללא אלימות את כל השופטים שנבחרו לתפקידם זה שלא כדין. זה בסך הכל 14 שופטים שם, לא סחורה להמון זועם...

מה שצריך זה לקנות כמה ביצים סרוחות ועגבניות רקובות, ולהמחיש לכל שופט עליון בכל נאום ציבורי שלו, מה העם חושב עליו.

מה שצריך זה לעמוד בכניסה לחניה של בית המשפט העליון, ולאסור את הכניסה אליו לשופטים שנבחרו שלא כדין. זה רק ארבע עשרה מכוניות, זה לא נורא ולא מסובך...

מה שצריך זה לבקש מכל שופט בכל עראה לפסול את עצמו כי הוא "נבחר" לתפקידו בהליך שהוא בלתי חוקי בעליל ונוגד את תקנת הציבור. ולצאת מהאולם אפילו בלי לחכות להחלטה שלו כי היא ממילא תינתן בלא שום סמכות כדין לתת החלטות שיפוטיות.

ברגע שיקומו כמה עורכי דין ובעלי דין ובתיזמון אחיד יבקשו פסילת שופטים גורפת ויצאו מהאולם, ולא יקיימו דיונים עד שלא יוכח בפניהם כי מינוי השופט עבר מכרז תקין, והליך בחירה תקין - תקרוס אימפריית השחיתות ויהיו חייבים להקים אלטרנטיבה תקינה וחוקית מייד.

כדי לכתוב מכתבים שטוטיים לא צריך שום אומ"ץ. לבער את השחיתות בצעדים הנ"ל צריך אנשים שמוכנים באמת להקריב למען המדינה כולה.

רק למטומטמים אפשר למכור את השטות כי הדרך להלחם בשחיתות של בג"צ עצמו זה להגיש בג"צים...

בג"צ זה לא הפתרון - זו הבעיה !!!

כתוב תגובה ל- מונטסקייה
ומה נעשה עם כל אנשי משמר בתי המשפט?
  קוראת   29/05/05 00:02
איך נילחם נגדם?
כתוב תגובה ל- קוראת
השאלה שלך שגוייה, יקירתי
  מונטסקייה   29/05/05 06:42
השאלה הנכונה היא, מה יעשו אנשי משמר בתי המשפט מול המון שקט, לא חמוש, המקיים את זכותו הדמוקרטית הבסיסית להפגין, ואת זכותו החוקית הבסיסית על פי חוק סמכויות חיפוש ומעצר, למנוע עבירות מסוג פשע להתקיים ולעצור חשודים -גם (או במיוחד) אם הם שופטים- ולהביאם למשפט כדין.

החוק מטיל על משמר בתי המשפט את החובה לא לעשות כלום נגד זה, ואף לסייף להמון הצודק במלאכתו להגנה על שלום הציבור ובטחונו.

ואם הם יפרו את החוק אז מותר יהיה לטפל בהם כמו בכל מפירי חוק חמושים.

ברומניה, בגרוזיה ואפילו בעירק כבר למדנו שאנשי המשמר האיכותיים הללו הם אנשים נבונים, ולא מהססים להפנות את הנשק שלהם לאחור, מייד כשמתגבש הרוב הדרוש לבער את הרע ולטהר את השחיתות השלטונית.

אז צריך לגייס אותם בעד שלטון החוק ונגד שופטי בית המשפט העליון ויתר עברייני שלטון החוק.

כתוב תגובה ל- מונטסקייה
Fight corrup. with democracy tools
  AMR   29/05/05 01:17
כתוב תגובה ל- AMR
אני מסכים איתך לחלוטין !
  מונטסקייה   29/05/05 06:18
ולכן הצעתי פתרונות מחאתיים:

1. מתונים (לא אלימים),
2. מידתיים (בבחינת כורח בל יגונה),
3.דמוקרטיים (המרחיבים את יריעת ההלכה כדי לכסות את רגלי הצורך)
4. שאינם משתמשים בבעיה (בג"צ) כפתרון אלא בכוחו הטבעי של הרוב להגשים את זכויותיו כבעל הבית על פקידיו.

בשלב ראשוני זה ראוי לבצע מהפכת-קטיפה כמו בגרוזיה ועדיין לא מהפכה-דמוקרטית כמו ברומניה.

במצב שבו ראשי הפשע שולטים במערכת העליונה ביותר של אכיפת החוק, התקשורת, וממילא משחיתים את יתר צלעות הדמוקרטיה - המקום הוא לאמץ את דוקטורינות ברק לנטילת סמכויות, על יסוד הזכות הטבעית לאקטיביזם אזרחי.

בעוד הוא קרא לזה "נשק לא קונבנציונאלי" - אני קורא להשתמש בנשק הכי קונבנציונאלי והכי פחות אלים הראוי בנסיבות העניין: מהפכת קטיפה.

להכיר כבר בעובדה שהמינויים של כל השופטים במדינה אינו חוקי בעליל, ולסרב לקחת את החלק של הדפוקים במשחק המזוייף הזה.
כתוב תגובה ל- מונטסקייה
איזו אגרסיביות
  למונ...........   29/05/05 09:34
לא מקנאה בסובבים אותך
כתוב תגובה ל- למונ...........
מונטסקייה היקר,
  שמחה ניר, עו"ד   29/05/05 15:29
מתי אנחנו נפגשים מול ביהמ"ש העליון?

אני פותח יומן!
כתוב תגובה ל- שמחה ניר, עו"ד
41
המאר בדר, הכותב לא כל כך
  רינה דר   28/05/05 21:57
אני חושב שחשוב לכתוב על תופעות אלו. אבל נראה לי שאריה אבנרי ממחזר את החומר מפעם לפעם וכותב אותו שוב, ושוב. אוךי רק נדמה לי. הו א גם מקפיד תוך כתיבה לעשות לעצמו פרסומת אישית בענין אומ"ץ. להזכירכם כי גם ששרכא אלעד מן התנועה לאיכות השלטון מוזכר הרבה בתקשורת. אבל הוא אף פעם לא עושה פרסומת לעצמו. הוא לא חולה יחסי ציבור.
חוץ מזה כדאי שנטפל הפעם באיכות העיתונאות והעיתונאי תגיד לאבנרי שכתב שאומץ היא התנועה הראשונה: שכשהוא עוד הלך מתחת לשוולחן פ]לה שורת המתנדבים בסיוע העתון האמיץ העולם הזה. הוא פעלה תוך סיכון אישי גדול של כל מתנדביה ולרבות שריפת מערכת העולם הזה ואם איני טועה גם החטיפו להם מכות.
מי שמטיףלאחרים שיסתכל קודם בראי. ולא יגנוב כתרים מאחרים.
כתוב תגובה ל- רינה דר
42
שמות, שמות
  ג. אביבי   28/05/05 21:59
הפעם אריה אבנרי שינה כוון והתלבש על גדולי השחיתות - המרקיבים הראשיים של המוסר והמשפט בישראל.
אבל אליה וקוץ בה.
למרות מספר דוגמאות שמיות (יולי עופר, אור-הורוביץ-רובין, שרעבי) חסרים כאן הרבה שמות של מיוחסים והמקרי השחיתות בהם הם מעורבים. אלה נחוצים להבהרת אמירותיו של אבנרי.
כתוב תגובה ל- ג. אביבי
43
אריה אבנרי - אני איתך
  עינת בר-און   28/05/05 21:59
אריה
אני איתך !!!

מהיכרותי האישית אני חייבת לציין לכל ה"מלכלכים" על אריה, שהוא פועל בדרך של שליחות ואכפתיות.

הרי ידוע גם שמעבר לשחיתויות שלא נגמרות , חסר במדינה שלנו גם קצת פירגון כשצריך.

טוב שלחברי העמותה יש את האומץ להיות יוצאי דופן ולקחת את הלפיד שבעזרתו יוצרים את האור שבקצה המנהרה.

אני קוראת גם לדור הצעיר להתגייס למטרות נקיות אלו.

עינת בר-און
כתוב תגובה ל- עינת בר-און
מסכימה עם כל מילה שלך
  לעינת   28/05/05 22:38
כתוב תגובה ל- לעינת
תסבירי את ההיכרות
  דודו כהן   28/05/05 23:46
אולי את יכולה להיות אמיצה ולומר מהי בדיוק ההיכרות האישית שלך עםאורי אבנרי? אתחברה שלו? שותפה שלו? מה?\\זה לגמרי בסדר מה שכתבת. רק שאנו רוצליםלדעת את מהות ההיכרות.
מהיכרות אישית עם כל המיוחסים שאבנרי מציין הם מקבלים טובות הנאה. עד לא תגידי מי את נצרף אותך למיוחסים
כתוב תגובה ל- דודו כהן
זה לא אורי אבנרי - זה אריה אבנרי
  עינת בר-און   29/05/05 08:44
אולי אתה מתבלבל דודו היקר, אבל זה לא אורי אבנרי כתב את הכתבה אלא אריה אבנרי
שהוא איש יוצא דופן, שלקח בידו את הלפיד שמופיע בלוגו של עמותת אומ"ץ ויחד עם אנשים נפלאים מנסים לתת אור ולהוביל את המדינה שלנו באור יפה.

היכרותי עם אריה היא מהעמותה בלבד בה אני מתנדבת.

כאזרחית שאכפת לה מהמדינה, וכאזרחית שמנסה גם להצעיד את הדור הצעיר יחסית, אני שמחה להיות חברה של אריה לאחר שראיתי את הפעילות המבורכת של העמותה.

לפעמים יש תוצאות ולפעמים אין, הכל תלוי בגורמים נוספים, אך בוודאי ובוודאי שיש להעריך מישהו שעושה מאמץ לשינוי לכיוון חיובי ולא משנה באיזה נושא.
כתוב תגובה ל- עינת בר-און
44
כמה זה עולה לנו השחיתויות???
  אודליה   28/05/05 22:08
בסופו של דבר מי שמשלם על השחיתויות
זה האזרח התמים והקטן שאוכל את המרורים.

תומכת במאבק של אומ"ץ
כתוב תגובה ל- אודליה
45
מי זה דובר אומץ. אין לך שם?
  משה מרמלשטין חיפה   28/05/05 23:48
מה זה הכל במחתרת?
אין קוראים לך?
כתוב תגובה ל- משה מרמלשטין חיפה
תגובה
  דובר אומ"ץ   29/05/05 00:31
מאחר שאני עובד בהתנדבות באומ"ץ אני לא רוצה לחשוף את עצמי במקום עבודתי בשיורות המדינה בסה"ככ אני עושה עבודה טכנית ולא קובע מדיניות
כתוב תגובה ל- דובר אומ"ץ
ההסבר אמין, משכנע, וסביר
  מונטסקייה   29/05/05 06:55
למרות דברי הביקורת שנאלצתי להעביר על תנועת אומ"ץ, ההסבר הזה של "דובר אומ"ץ" נשמע לי אמין, משכנע, וסביר מאוד בנסיבות העניין.

אני מציע לקבל את ההסבר ולעסוק בבעד ובנגד כלפי פנייתו הלגיטימית של הדובר, לצטרף לאומ"ץ
כתוב תגובה ל- מונטסקייה
46
אומ"ץ על חלשים
  מנפגעות-המערכת   29/05/05 00:25
תנועות מסוגה של אומ"ץ רק מחבלות במלחמה בשחיתות (שטרם החלה).

אומ"ץ היא תנועה סטגנטית, שלא עושה כלום ושחבריה אפילו לא טורחים לקרוא תלונות של אזרחים, שנשלחות אליהם. שלא לומר, שהם מקמצים על בול ומעטפה לצורך שליחת מכתבי דחיה לפונים.

אוי לנו, אם חארטבוניירים כאלה ניצבים בחזית המלחמה בסיאוב השלטוני.

עם אומ"ץ לא נגיע רחוק. אפילו לא נצליח לחצות איתם את הכביש בלי להידרס.

תוקם לאלתר תנועה עממית, תקיפה ואפקטיבית למלחמה בשחיתות הגואה.

די לנו מחדלי אישים ומנמרים של נייר.
די.די.די.
כתוב תגובה ל- מנפגעות-המערכת
בינתיים נסתפק באומ"ץ
  עובר אורח   29/05/05 01:51
עד שנפגעת המערכת היקרה תקים תנועה עממית תקיפה ואפקטיבית למלחמה בשחיתות הגואה, אנו ציבור האזרחים החלכאים והנדכאים נסתפק במה שיש ...
כתוב תגובה ל- עובר אורח
לבינתיים עדיף שברוני התקשורת יכו זה
  שי.   29/05/05 01:56
את זה.
לצערי תקוותי נחלה כישלון כשניתנה הוראה ליואב לחדול מהמלחמה של מעריב עם נוני,עוד טרם נכנסו למערכה הכלים הכבדים...
ובכלל צריך לעודד את הקרבות הכבדים בין פורעי החוק בתקשורת הישראלית,שהם הקובעים את סדר-היום.
אז מעריב קורא תיגר על השלטון האבסולוטי של ידיעות והנספחים שלו בהארץ...אז מה רע? או לייתר דיוק מה יותר רע המצב הקיים או זה שיווצר?

החלום לייסד תנועה עממית,הוא די רחוק היות והתרבות הקיימת אצל רוב הבוגרים היא "דפוק ככל יכולתך".
רק מידי פעם אני חש רוחות מנשבות אצל חלק מהצעירים שמקיאים מהתרבות הזו,ויש תקווה להסתייע בהם בעתיד.
כתוב תגובה ל- שי.
שי - אני איתך לגייס את דור העתיד
  עינת בר-און   29/05/05 08:57
זה הצעד הבא לדעתי, הדור הצעיר שציינת שאולי ממנו תצא ישועה והוא נגעל כיום מהשחיתות.

זו לפחות ההתחלה שאני עושה, בתור אחת שעובדת עם מנהיגי העתיד ומשפיעי הכלכלה לשנים הבאות, היזמים שאני מייצגת ושהם בעתיד יהיו הגאווה של מדינתנו בעולם ואולי גם יובילו כאן מהפך תרבותי, כולם חותמים על אמנה שהם מתכוונים לתרום לקהילה מהצלחת עסקיהם שיבשילו ולא להרוס את מדינתנו בעתיד.

זה אולי נשמע תמים, אבל יש כאלו שמדברים וגם עושים, ואני נתקלת בהם יום יום ואנחנו חבורה שמצטרפים אליה כל יום חברה צעירים ומוכשרים להדהים שבעתיד של עוד כמה שנים יוכיחו שאפשר לנהל מדינה וכלכלה נקייה בלי שחיתות ושהחזון לעזור בעיקר לקהילה שממנה הם יצאו.
עינת.
כתוב תגובה ל- עינת בר-און
47
מחאה אקטיבית
  שרידאנס   29/05/05 00:51
הציבור מצא למחאה אקטיבית
כתוב תגובה ל- שרידאנס
48
אני קורא לכל האנשים היקרים להפסיק
  אבנרי הבטיח לטפל במש   29/05/05 01:09
נפגעת המערכת ועוד ...אנשים יקרים
אבנרי ומנכ"ל אומץ הבטיחו לטפל
במערכת המשפט בישראל ...לכשיגיעו
אליהם התלונות ( ויגיעו לפחות ממני )....גם אני נפגעתי כחושף שחיתות בפס"ד שגוי ובכוונה תחילה על ידי מערכת המשפט .


אנשים יקרים אבנרי הבטיח לפתוח חזית
וזה לא קל ....תשלחו את התלונות ונראה
.................................. .
כתוב תגובה ל- אבנרי הבטיח לטפל במש
התלונות מטוייחות באומ"ץ !!!
  מונטסקייה   29/05/05 06:29
בידי אומץ שורה מבהילה של תלונות נגד מינויים של עדנה ארבל ורובינשטיין לעליון.

הליך המינוי כולו היה פסול ובלתי חוקי בעליל.

אומ"ץ לא הוציאה המונים להפגנה באולמות של ארבל ורובינשטיין.

אומ"ץ לא הציבה חברים עם שלטי "מושחתים נמאסתם ולכו הבייתה!" מול בתיהם הפרטיים של עדנה ארבל ורובישטיין.

אומ"ץ לא הגישה תלונה למשטרה נגד נוני מוזס, על תשלום השוחד לטומי לפיד תמורת מינויה של ארבל - זו ההיא שטרחה לסגור את התיקים עם הראיות המוכיחות ביצוע מעשים פליליים למכביר של אותו מוזס...

איזה צעד אפקטיבי עשתה אומ"ץ לבער את השחיתות החמורה ביותר, במקום הרגיש ביותר לשחיתות במדינה?

הוציאה מכתב כדי לצאת מידי חובה ולזרות חול בעיני המתלוננים שנמנו על הבכירים והפעילים של חבריה ?

ונניח שעשתה אז טעות ונרדמה בשמירה ומבקשת היא לחזור כעת בתשובה - ועל זאת ברכתי וברכת כל הציבור צריכה להיות נתונה לה.

אז מה מהצעדים האפקטיביים הנ"ל היא עושה כיום או תעשה מחר בבוקר, כדי למנוע את המשך כהונתם של השניים? הרי הזמן שחלף לא הפך את המינוי הפסול לכשר...ומה הטעם להפסיק את כהונתו של איזה רב מצגר עלוב, בעוד בקודש הקודשים שלנו יושבת טומאה שכזו ???

לדבר במעשים. זמנם של המילים חלף...


כתוב תגובה ל- מונטסקייה
זה נכון או שאני חולם .... סגרו תלו
  מה שכתוב מדהים   29/05/05 07:47
כתוב תגובה ל- מה שכתוב מדהים
תגובה נוקבת למונטסקייה
  דורון טל   30/05/05 21:51
מוטנסייקה מון שרי,

אסכים עם דעתך כי יש מקום לבצע הפגנות.

אין חולק כי הפגנות מתוקשרות של רבבות אנשים יש בהן כדי ליצור תפנית בדעת קהל.

אבל, כדי לארגן ולו הפגנה אפקטיבית אחת, יש צורך במשאבים שלעמותת אומ"ץ אין בשלב זה.

לפיכך, הגיע הזמן, מונטסקייה, כי תחשוף את זהותך האמיתית ותתצטרף לעושים במלאכה.

היש לך אומץ לעבור את מבחן הכניסה לאומ"ץ?

אם תתקבל, האם תתנדב להיות אחראי על ארגון הפגנות מחאה לגיטימיות, מאורגנות ומנוהלות על פי דין?

בון ז'ור,
דורון

כתוב תגובה ל- דורון טל
מערכת המשפט
  אבנרי   29/05/05 07:05
קראתי בעניין רב את התגובות למאמרי. אני מודה לאלה שתומכים ומעודדים אותי ומכבד את אלה שמתחו עלי ביקורת.
אני מבקש לומר בצורה שאינה משתמעת לשתי הפנים כי אומ"ץ תטפל בנושאים משפטיים גם הרגישים ביותר בתנאי יש להם אספקט עקרוני שנוגע לכלל אזרחי המדינה ולא בעניינים אישיים שהם בתחום טיפולם של עורכי דין פרטיים או ציבוריים.איננו זקוקים לקציני מבחן אנונימיים שיחלקו לנו ציונים. לעומת זאת אנו זקוקים מאוד לחברים חדשים אמיצים וישרים .
ולסיום: שמה של דוברת אומ"ץ הוא עירית לרמן . ניתן להשיגה במשרדי העמותה.
כתוב תגובה ל- אבנרי
לא הבנתי מה זה אישי ...הכל אישי בסו
  בסופו של דבר   29/05/05 08:02
כתוב תגובה ל- בסופו של דבר
אבנרי הנכבד - תפרט בבקשה
  מונטסקייה   29/05/05 08:15
אנא בטובך, פרט באוזני הקוראים הצמאים, מה הם הצעדים שנקטה תנועת אומ"ץ למניעת מינוייה, ובדיעבד להפסקת כהונתה של השופטת בעלת העבר הפלילי, עדנה ארבל, מבית המשפט העליון?


תן לציבור כלים לשפוט אם אתה פועל באפקטיביות או רק למראית עין.

בוא שכנע אותנו בבקשה שהמעשים שעשית בעבר ושאתה תעשה בעתיד אכן משרתים את הציבור ולא את אותם מושחתים שבהם צריך בעצם להילחם כצעד ראשוני, עקרוני ויסודי לביעור השחיתות.

מה אתה עושה כדי למחוק את הכתם הזה המכונה עדנה ארבל, מבית המשפט העליון ?

הרי בטח לא תחלוק על העיקרון של עברייני שלטון החוק תחילה!

כתוב תגובה ל- מונטסקייה
מה תגובתך לראיות המפלילות נגדך?
  אשלון   29/05/05 08:31
אבנרי,

בתגובות 60, 63 ותת-תגובה ל 60 הופנית כלפיך אצבע מאשימה מאוד נקודתית ומנומקת.

בתגובות הללו נטען כי אתה בעצם מעין אבישי רביב, שמפניה, מטעם אהרון ברק.

בתגובות הללו הוצגו ראשית ראיות ואם תרצה נוכל להציג עוד ועוד ראיות, המוכיחות כי אהרון ברק היה המדליף שלך, מה שהמשפט הפלילי של היום מכנה ליאורה גלאט-ברקוביץ ואותך כברוך קרא של אז.

בתגובות הללו נטען כי אהרון ברק היה ממש כמו ליאורה גלאט-ברקוביץ רק שלא נפתס בקלקתו, ומאז שניכם קשורים בברית נאמנות המשרתת זה את האינטרסים של זה.

התגובות מייחסות לך האשמה של קשירת קשר עם אהרון ברק לביצוע מהלכי הסוואה והטעיה וניקוז כל ההתנגדויות לאהרון ברק וכל הפעילויות שאנשים מוכשרים יכולים לעשות כנגד השוחד שהוא ומשפחתו נוהגים לקחת, כדי לקבור אותם בתירוצים בירוקרטיים וככל הנראה להלשין עליהם ועל הלך רוחם לשירותי הבטחון ולהעשיר את התיק המודיעיני נגדם וכדי לבצר את המשך שלטון המושחתים במדינה.

התגובות הללו זוכרות את שיתוף הפעולה ההדוק מידי שלך עם היועץ המשפטי דאז אהרון ברק בפרשיות ידלין והרב שפירא, כולל הסיוע שאהרון ברק נתן לך לעקוף את צו המניעה שהוציאו נגדך בתי המשפט להפיץ את הספר "הגביר".

מה ההסברים שלך לראיות המפלילות הללו הקיימות נגדך ? אנא שכנע אותנו שמדובר בטעות כדי שנצטרף אליך ולא נהיה נגדך...


כתוב תגובה ל- אשלון
49
Not the name-- the action is count
  AMR   29/05/05 01:21
כתוב תגובה ל- AMR
אבנרי - שמפנייה ?
  מונטסקייה   29/05/05 09:10
טרגדיה, כזכור, אינה מתרחשת כשאנשים רעים עושים מעשים רעים אלא כשאנשים טובים רואים זאת ושותקים.

מה עשו אבנרי ויתר חברי אומ"ץ כדי למחוק את חלום הבלהות הזה של שלטון החוק, אהרון ברק, מהתודעה הציבורית - ולהשיב לבית משפט העליון את הכבוד והאמון שהציבור חייב לרכוש לו כתנאי יסודי לטוהרמידות ציבורי, כמו שהיה בימים של שמגר, לנדוי וקודמיהם...

מה עשה אבנרי ויתר חברי אומ"ץ (למעט שבתאי עזריאל, שבאמת עשה) כדי לסלק בבושת פנים כתמים סרטניים ממאירים מבית המשפט העליון: עדנה ארבל ודורית בייניש. כלומר: מה הם עשו כדי שאזרחים יחושו כבוד לשלטון החוק ולא הפקרת כי אם בראש שלטון החוק יושבים שרלטנים - מי הפראייר שדווקא הוא יגביל את מצפונו בעוד החינגה הלאומית חוגגת?

מה עשה אבנרי לפיטורי הבת של דן ארבל, והבת של בייניש, ובנים של שופטים אחרים אשר מונו בניגוד לחוק ולכללי מנהל תקין למשרותיהם הציבוריות?

מה עשה אבנרי כדי למנוע את מינויו של לינדנשטראוס, שהתפרסם דווקא במלחמתו נגד זכות הביקורת ואפילו ביקורת עדינה כמשוב, למשרת... מבקר המדינה ? ממתי שמים זונה לנהל מנזר ?

מה עשה אבנרי להעמדת מזרחי לדין בגין העבירות הפליליות שביצע? האם גם אבנרי כמו יתר עברייני שלטון החוק סבור שיש כאלה מיוחסים שלהם מותרלעבור על החוק כי כשהם עושים את זה זה מותר, וכאלה שלא?

ואם כבר מזכירים אכיפה סלקטיבית ושוחד לשופטים, מה עשה אבנרי כדי לכפות על פרקליטות המדינה להגיש כתב אישום נגד נוני מוזס, בזכות הראיות הלא פחות נחרצות שהיו נגדו ושהוכיחו שהוא ביצע אותן עבירות כמו שיוחסו לממרודי, רק בחומרה יתירה ובהיקף גדול יותר ?

מה עשה אבנרי כדי למצות את הדין עם שורת עברייני שלטון החוק אשר קיבלו מנוני מוזס שוחד תמורת סגירת התיק הפלילי נגדו בפרשת האזנות הסתר?

תגידו לעצמכם מה הוא חייב היה לעשות ולא עשה, ותבינו לבד מטעם מי השמפניה הזה פועל בהפוך על הפוך...

סוכן כפול תמיד משחק אותה כאילו הוא בצד שלכם, אבל מאחורי הקלעים גם מסכל את צעדיכם וגם משרת את האינטרסים ההפוכים שלכם.

שכל אחד מחברי אומ"ץ הישרים יעשה חשבון נפש עם העובדות המוכרות לו באופן אישי, ויסיק את המסקנות המתבקשות מפרשת אבישי רביב החדשה...


כתוב תגובה ל- מונטסקייה
מונטסקייה היקר,
  מנפגעות-המערכת   29/05/05 14:49
אתה צודק לחלוטין.

סירובו העיקש של אבנרי להשיב לטענותיך הינה אות קלון עבורו ועבור שאר חברי אומ"ץ, שאותם הוא מבזה כעת בדממת האלחוט שלו.
כתוב תגובה ל- מנפגעות-המערכת
50
והבנתי שרק וועדת חקירה ממלכתית היא
  קראתי תגובת אבנרי 93   29/05/05 08:33
לאור מה שכתב אבנרי למגיב 93 ,נראה שרק וועדה חקירה ממלכתית לחקר השחיתות שתקבל תלונות מאזרחים ותעבד את החומר למסקנות היא הפתרון .
כתוב תגובה ל- קראתי תגובת אבנרי 93
בתנאי שלא ישבו בה משפטנים
  אולי   29/05/05 10:28
כתוב תגובה ל- אולי
השופט (מיל') שמגר הנזכר במאמר היה
  והמבין יבין   29/05/05 10:36
יו"ר וועדת חקירה שכזאת... (לרצח רבין).
כתוב תגובה ל- והמבין יבין
51
האם יש בכם מנהיג?
  מנפגעות-המערכת   29/05/05 09:06
האם מישהו מכיר מנהיג עממי ורציני שיכול להוביל תנועת מחאה נמרצת נגד השחיתות?

האם מישהו יודע שהוא, או חברו, או שכנו הטוב יכול ושואף לקחת על עצמו את המשימה הנעלה הזו? ולסחוף אחריו את הציבור שנאנק תחת עול השחיתות והפשעים החברתיים? ואולי יש יותר ממנהיג אחד?

בואו נפסיק להתבוסס במי אפסיים ולדשדש בשלוליות של מלל עקר. בואו נפעל למען עצמנו, לפני שיהיה מאוחר.

המושחתים שמים עלינו פס. הם לועגים לנו,לחרוננו ולכאבנו. הם ממשיכים בשלהם כתמול שלשום, בוזזים, ממלאים את כיסיהם בשוחד וטורפים בכל פה מהעוגה ששייכת לכולנו. ולא משאירים לנו אפילו פירור אחד של חסד.

ועוד יש להם חוצפה לחייך לעברנו עם אצבע משולשת ולהגיד: "תפסו אותנו, אם אתם יכולים".

בואו נוכיח להם, שאנחנו יכולים.

די לתנועות הקיקיוניות, די ל"מנהיגים" פלגמטיים מטעם, די למכתבים אויליים ונוזפניים, די לבג"צים מתלהמים, די לכאב האילם,לחוסר הישע ולאין האונים.

די.די.די.

הגיע זמן המעשים.



כתוב תגובה ל- מנפגעות-המערכת
הפסיקי להחבא מאחרי מלל
  עמיקם לוין   29/05/05 13:13
אם את רצינית, נא חשפי את שמך האמיתי ואת הדוא"ל שלך עם הצהרה שאת מוכנה לעשות משהו במקום רק לדבר ולהשמיץ אחרים.
כתוב תגובה ל- עמיקם לוין
52
מה לכהן בבית קברות
  סימן טוב   29/05/05 09:34
שימו לב הכותב הוא עתונאי, איני נותן אמון באף עתונאי! מי שמצביע על דבר צריך לדאוג שאצבעו תהיה נקייה. איני מכיר עתונאי כזה!
כתוב תגובה ל- סימן טוב
53
המשטרה ומבקר המדינה לא חוקרים אותם.
  הם מעל החוק...!!   29/05/05 10:13
כתוב תגובה ל- הם מעל החוק...!!
54
מדוע אומ'ץ לא-דורשת חקירת ברק החשוד
  איפה ואיפה   29/05/05 10:24
כתוב תגובה ל- איפה ואיפה
55
אומ'ץ חייבים לפעול נגד שופטים/עו'ד
  איפה ואיפה   29/05/05 10:40
כתוב תגובה ל- איפה ואיפה
56
תעשו הפסקה כותבים יקרים,הרימו
  חור שחור   29/05/05 10:52
עיניכם אל על למען תיראו ותשמעו את מה שאומר ה"כל-שופט" ברק. הוא שמח שיש לאזרחים אמון מלא בביהמ"ש העליון...
כתוב תגובה ל- חור שחור
57
מס' 13 לא עושה חשבון
  רחל   29/05/05 11:46
כתוב תגובה ל- רחל
58
חזק ואמץ והשאר אמיץ
  ל.צ. אילת   29/05/05 18:55
קראתי בעיון את כתבתך והתגובות שכנגד ולמרות כל המקטרגים והסקפטים למיניהם, אני מחזקת את ידך להמשיך בפועלך במרץ וללא לאות גם אם זה רק בגדר של "מקל
בגלגלים" (גלגלי השחיתות).
אני תקוה שבקרב ה"מיוחסים" יש עדיין צדיקים שיתמכו בך ויעלו את המוסר והצדק
לראש סדר העדיפויות שלהם.
חזק ואמץ!
כתוב תגובה ל- ל.צ. אילת
59
שימו לב -
  עובד בנק   31/05/05 18:40
אתם מתוכחים על דברים חשובים אבל שימו
לב לעובדה - שעלולה למוטט המערכת:

במשך 10 שנים האחרונות גנבו הבנקים
את הציבור בישראל בסכום הנאמד
ב - 30 - 40 מיליארד שקל.

הגניבה בוצעה אם בדרך של דביית חובות
פי עשרה מהחוב האמיתי, מערכת משפט
מושחתת לחלוטין, מרמה כלפי שלטונות
המס, גניבת כספי ציבור הלקוחות
מהחשבונות, גניבת כספי מפקידים, בחלקם
תושבים זרים, זקנים וחולים, ועוד
סעיפים ללא ספור.

שימו לב - 30 - 40 מיליארד ש"ח.

אני מכין מערכת מסודרת שתרכז את כל
מאות אלפי הקורבנות, נלחם לפתיחת כל
תיקי ההוצל'פ, נפתח את כל המשפטים
שנערכו, נאלץ את המערכת לפתוח, לחקור
.

אנחנו מציעים להוציא חוק מידי בהחלטת
הכנסת שקובע שאסור לממשלת ישראל לשלם
אפילו אגורה אחת מקופת המדינה.
החוק חייב להיות כך, שכל בעלי מניות שליטה בבנק יוקפאו מיד נכסיהם, והם
ימכרו לתשלום כל הכספים בחזרה.
כמו כן, יוקפאו מדית כל נכסי מנהלים,
דירקטורים בבנקים, וכל זאת לתשלום
הכספים לקורבנות.

לא ייתכן שאנים ירמו, יגנבוף יבזזו
ויתעשרו מכספי פשע ובבוא היום, הם
יישארו עם כל הכסף, וממשלת ישראל תשלם
עבור הכסף שנגנב.

הבקשה היא לחקיקה שבה אחריות היא
רטרואקטיבית, ואם מישהוא יסרב - יש
להקפיא מיד נכסיו כדי שלא יברח.

כמו כן, יש לחוקק שבעלי מניות שליטה
המוכרים מניות שלהם, חייבים לדווח
לציבור מי הם הקונים.
לא ייתכן שבעלי מניות שליטה מצד אחד
גונבים כספי לקוחות, ואחר כך יש חשד
שהם מבצעים הלבנת הון בשם "משקיעים
זרים".

רבותי - לא 30 מיליארד, אם הבנקים
יידרשו להחזיר 10 מיליארד, הם פושטי
רגל.

כל הפרסומים על הרווחים העצומים היום
מן הדין שייבדקו סעיף סעיף - לא רואי
חשבון הבנק. אלא בעלי מקצוע בלתי
תלויים.
העם יקבל זעזוע כשיראה כיצד מרמים
את כולם יום אחר יום.
כתוב תגובה ל- עובד בנק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il