News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 486,195  סלולר - 917,749
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עו"ד צבי שוב, עו"ד ספיר זילבר
עו"ד צבי שוב, עו"ד ספיר זילבר
נכון לעכשיו המגיפה אינה מהווה "כוח עליון" המאפשר לבטל עסקות ולדחות מסירת נכסים    במקביל עולות שאלות מורכבות של מס שבח, מס רכישה והיטל השבחה
[צילום: מתוך יוטיוב]
איציק וולף  |  
נגני התזמורת הפילהרמונית הישראלית הקליטו בבתיהם הפרטיים נעימות לחג הפסח    כך זה נשמע כשצירפו את כולם ביחד
יואב יצחק
יואב יצחק
הדיווח יימסר לנשיא בפגישה שיערכו עמו נתניהו וגנץ יחד    נתניהו הוא שיכריז בכנסת על הקמת הממשלה ויציג את השרים ואת מחליפו בהגיע הרוטציה    בדרך זו "עוקפים" הצדדים קשיים במסירת מנדט לנ...
משמרות המהפכה בטהרן [איברהים נורוזי, AP]
ד"ר אודי לוי  |  
המשטר האירני שוב משקר לאזרחיו, והפעם בנוגע לקורונה - הקוטלת אלפים מתושבי המדינה. האם המגיפה תגרום סוף-סוף לשינוי בהתנהלותו של המשטר, כולל מול ארה"ב? יש סיכוי של ממש לכך, אבל השאלה ...
משלוח מכונות ההנשמה. לשים יד על הציוד [צילום: משרד הבריאות]
מאיר דודאי
יש מה ללמוד ממדינות אחרות לגבי תכנון, ניהול ועוד    אבל ברמה הפרטנית יש לנו משהו שלא מצאתי בעולם - ראש גדול של כל ישראלי    האיכפתיות וגם המרפקים הופכים את ההתמודדות הישראלית עם הקור...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תוכנית ההינתקות
מאת: פורומים  |  10/04/2020
כתוב הודעה חזרה לפורום
 נושא ההודעה   שם הכותב   שעה    תאריך
+
את תפקיד היועמ"ש קיבל מזוז
  מעמרי שרון בתנאי   28/02/18 16:13
שלא יעמיד את אביו אריאל שרון לדין וזאת למרות שפרקליטת המדינה עדנה ארבל כבר הכינה כתב אישום נגד שרון אך מזוז עמד בהסכם עם עמרי וקבע כי אריאל שרון לא יעמוד לדין
כתוב תגובה ל- מעמרי שרון בתנאי
-  אכן נכון. זה היה התנאי למינוי
  ומזוז עמד בו   12/06/18 16:50
כתוב תגובה ל- ומזוז עמד בו
+
נתיב האבות
  yosefgolan1950@gmail.com   30/11/17 20:34
המקום נקרא נתיב האבות ההרס בוצע בהוראת נתיב האהבלות - מלשון אהבל הטיפוסים היושבים בהכרעות הבגצ ומסתתרים מאחורי שלטון החוק הינם שונאי ישראל ויהודים כפשוטו . איני זוכר לאחור במשך כ 20 שנה ולוא החלטה 1 של מוסד זה שהכריע לטובת היהודית בהקשר לקונפליקט היהודי ערבי . חונטה שמשבטת את עצמה ורודה ביהודים ללא הרף . למרבה הבושה והאבסורד הם מגדירים עצמם כממונים על שמירת החוק הם כלל לא חוק הם א ח ו ק י ם לערבים בים בים . אין באמתחתם ולוא קמצוץ של יושרה צדק והגינות . שינאת ישראל ותו לו . כמה נלעג היה בעת ההכתרה שיהודים רמי מעלה רבים הגיעו לחוג ולברך על מינוי הראשה ושהביעו כבוד ותקווה לשינוי . אני כיהודי איני אוהב איני מכבד מוסד זה שגם נפסד בהגדרתו כבית המשפט הגבוהה לצדק בלשון העם לא צדק ולא בטיח ץ
כתוב תגובה ל- yosefgolan1950@gmail.com
+
מגיע לו כל שקל.
  7_7_7.   25/09/17 21:26
מגיע לו כל שקל בגלל פשע הגירוש הבלתי נסלח מגוש קטיף שהוא אחד מהנפגעים הרבים שלה,ושאת פירות הבאושים של הפשע הזה כולנו נאלצים לאוכל עכשיו.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
+
כל הכבוד על האומץ העיתונאי ואם
  מיזרחו   29/08/16 11:10
כבר, בוא ניבחן את התזה הבאה שהועלתה בעבר לגבי הנזק העיתונאי של שוקן וחבורתו לאורך שנים לביטחונה כלכלתה תדמיתה של ישראל בהשוואה לנזק התיאורטי של המרגל מרכוס גלינברג שריגל עבור הרוסים. בפועל התברר שהם לא העבירו את המידע לערבים כפי שחששנו. וכן המרגל ואנונו ,או מרגלים בוגדים אחרים שנחשפו. לעומתם עיתונאי הארץ וחבורתו של שוקן שהדליפו מידע לחבריהם בחו"ל, שחשפו פרשיות ביטחון כמו קו 300, או סייעו לגולדסדון, או שמעבירים מידע לBDS ושחשפו ראשי מוסד, שב"כ, פעילויות ביו"ש ועזה גרמו נזק אמיתי מוחשי. הכל בשם הרצון של עמוס שוקן (בחסות העיתונאית של עיתון הממומן עי גורמים בחו"ל) המונע משנאה תהומית לציונות ? מי המסוכן והמזיק למדינה?
כתוב תגובה ל- מיזרחו
+
ההתנתקות היא אסון
  אבי געזונט   3/08/15 01:03
ע"פ כל מדד אפשרי. לא רק שלא הביאה שום יתרון מתוך שלל היתרונות שהבטיחו הוגיה ותומכיה, היא אף דירדרה את מצבה של ישראל מכל הבחינות: הן מבחינה ביטחונית (דרום הארץ תחת איום טילים), הן מבחינה בינלאומית (גינויים ) והן מבחינה כלכלית (שלוש מלחמות ). הדבר החיובי היחידי שאפשר לומר על ההתנתקות, זה שהיא הביאה להכרה של חלק גדול מאזרחי ישראל שהתנתקות דומה מיו"ש תכניס, כמעט בודאות, את כפר סבא, פ"ת וכל יתר ישובי שפלת החוף, לאיום יומיומי של טילים ורקטות. בכך בעצם מנעה ההתנתקות קטסטרופה לאומית גדולה פי כמה וכמה.
כתוב תגובה ל- אבי געזונט
+
פינוי גוש קטיף סיבה טובה לשמוח
  דני שאבו   2/08/15 18:04
שלפעמים השכל הישר מנצח, אפילו אצל פוליטיקאים. וכל מסע ההשמצות הזה נגד הפינוי שבא מפוליטיקאים ימניים נלוזים ראוי לו שייגנז.
כתוב תגובה ל- דני שאבו
+
להעמיד לדין את יחמוביץ על
  שבץ חלובה   30/07/15 07:57
נסיון לקבל שוחד מצידו של הטייקון הגנב והשודד תשובה. היא עצמה הודתה שלפני 5 שנים תשובה הציעה לה שוחד של 100 מיליונים אבל רק עכשיו פירסמה עובדה זאת. על היועץ המשפטי להעמיד אותה לדין על הסתרת העבירה ולהעמיד לדין את תשובה על נסיון לשחד עובד ציבור. למה היועץ שותק ומשים את עצמו חרש? אם אני שמעתי והבנתי אז בטח ובטח שגם הוא שמע והבין! למה האיש מועל התפקידו ובוגד בציבור. עד מתי נסבול מחדלי אישים שתופסים עמדות חשובות בחיינו ובוגדים בנו כל יום מחדש?
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  מי יבזבז?100מיליון על?יחימוביץ
  ע_הראל   15/12/17 06:37
אולי התכוונת למאה מיליון אגורות ישראליות של אז - שהערך הנקוב שלהם הוא 100 שקלים חדשים בדיוק! §¥§¥§ ההישג היחידי שהיא מתרפקת עליו הוא קביעת שכר המינימום לעובדים בישראל, אך נדמה לי שזה הישג מבורך של עמיר פרץ נטו; §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
-  להעמיד לדין את ביבי שהצביע בעד
  נאווה קורן מטבריה   8/02/16 17:32
הוא נמנע והיה יכול להצביע נגד - בגללו ההתנתקות הסלקטיבית בוצעה !! לחרפתם ובושתם של כל חגבי הליקוק בלוף !!!
כתוב תגובה ל- נאווה קורן מטבריה
-  מתחזה נקלה בשמי וחדל אישים! ע
  קורןנאוה טבריה   5/04/16 20:07
עד מתי תשפיל את עצמך?
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
-  שבץ: לדעתי עברת לאחרונה אירוע
  נוירולוג   2/10/15 07:32
של שבץ מוחי, ומצבך מחמיר מיום ליום. כדאי שתפנה למרפאת שבץ בתל השומר, והם כבר יקבעו אם יש לך תקווה. חלובה!
כתוב תגובה ל- נוירולוג
-  שכל, זה מצרך יקר, חלובה!
  עזרא מנצור   30/07/15 09:13
ובכן, מכל המושחתים בארץ מצאת את יחימוביץ, הא? שיחררת נפיחה ונשארת בחיים...
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
-  נו עזרא, למפלגה שלך מותר?
  jdt   31/07/15 00:21
בשביל עזרא הפשיסט, לגב' יחימוביץ' מותר לקבל הצעת שוחד ולא לדווח עליה לשלטונות. כאן, שלטון החוק פתאום לא תופס. עכשיו מתעוררת שאלה, מי יותר מושחת, שלי או עזרא?
כתוב תגובה ל- jdt
-  מפלגת המחנה הציוני לוקחי שוחד
  שבץ חלובה   1/03/16 06:29
מוסמכים: פואד בוז"י יחימוביץ. הרי יש על זה קבלות אז למה אתה מגן עליהם ושופך בוץ על זה שמצלצל בפעמון וקורא הצילו גיוועלד? גונבים לנו את המדינה מתחת לאף ועוד לא מתביישים לבחור בפואד מעמד לנשיאות ובבוז"י יו"ר המפלגה. פואד בדרך להעמדה לדין אבל מה עם בוז"י? למה הוא לא מגיש הצהרת הון למס הכנסה? כמה מיליונים יש לו בבנקים בחו"ל בשוייץ או באיי התעלה?. אולי יחימוביץ עדיין לא קבלה שוחד בהקפים של מיליונים כמו שני הליצנים הפושעים שמעליה אבל הציעו לה 100 מיליון והיא שתקה ולא הסגירה את המציע. מפלגת המלחנה הציוני אב ב 1977 קראו לה העבודה (עבודה בעיניים) הודחה אז בגלל ההתמכרות של בכיריה ללקיחת שוחד. הם לא למדו את הלקח של אז והוכח שהשוחד הוא ב די. אן. איי. שלה. זה עובר אצלם בתורשה.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
+
בתמיכתה בהתנתקות נתנה העבודה
  שבץ חלובה   22/07/15 07:41
גט כריתות לסיכוי שהיא אי פעם תזכה בחירות וזה בנוסף לתחמון הסכמי אוסלו הבוגדניים ולמפלה של מלחמת יום הכיפורים 1973. העבודה על גילגוליה השונים בחיים לא תזכה כאן בבחירות כי היא שרופה לנצח בציבור שלנו. באוקטובר שנה זאת נצין 43 שנים למלחמתצ יום הכיפורים בו נפלו לנו כ 5000 בחורים ומטובי בנינו. הם באדמה ושימון פיירס חוגג על פנסיה של נשיא מדינה.בחורים טובים ונאמנים למדינה הקריבו את חייהם כדי שפיירס ימשיך לכייף על הפקידות שלו.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
-  ביבי תמך בהתנתקות. בשדור חי!
  עזרא מנצור   7/04/16 21:00
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
+
כעומק החקירה כעומק העקירה
  רוני שמרון   8/07/15 00:13
לולא היה שרון מפחד מהכלא ומשפט לא היה עושה את הגירוש תמורת האתרוג והגנה שקיבל ממערכת המשפט האתנן של גירוש יהודים
כתוב תגובה ל- רוני שמרון
-  התייחסות לרוני
  שלמה המגיב   9/07/15 13:58
ראה תגובתי לעיל ,לתובנות המטופשות של בן צדף. חבל מאד שכל בלוגר רדוד , יכול כך "לגנוב דעתך" .אולי פשוט ראוי יותר (לטעמך האידיאולוגי מן הסתם) לנמק , ששרון טעה בהערכותיו הבטחוניות\פוליטיות בסוגיה זו , מבלי להמציא "מניעים" מגוחכים שאינם "מחזיקים מים" ?
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
+
כעומק החקירה כעומק העקירה
  רוני שמרון   8/07/15 00:13
לולא היה שרון מפחד מהכלא ומשפט לא היה עושה את הגירוש תמורת האתרוג והגנה שקיבל ממערכת המשפט האתנן של גירוש יהודים
כתוב תגובה ל- רוני שמרון
+
לזכור ולא לשכוח.
  כל הכבוד על המאמר   5/07/15 11:42
המאמר כתוב מההיבט שלפני ההתנתקות וכל מה שהביא בסופו של דבר לגירוש הנורא. מתאר בפירוט את ההתנהלות שקדמה לכך. יישר כח על ה"מזכרת".
כתוב תגובה ל- כל הכבוד על המאמר
-  נושא עדין. אבל לא רק שרון אשם
  תרצה   4/08/15 15:22
תודה על הענקת "כל הכבוד" למאמר.
הנושא עדין ומושך אש עד היום אבל לא רק שרון אשם. כפי שכתבתי כשמגייסים תמיכה צריך להשתמש במה שמדבר על המכנה המשותף הרחב ביותר בעם!!
כתוב תגובה ל- תרצה
-  "כל הכבוד למאמר"ניתן למאמר אחר
  ונכנס לכאן בטעות   8/08/15 11:44
כתוב תגובה ל- ונכנס לכאן בטעות
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |