s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בלא כבוד ובלא הדר
מאת: יואב יצחק  |  30/01/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אדם עלוב וחסר כבוד וערך
  אליפז וגמלאי צהל   30/01/16 14:08
אין ספק שהאיש הבלוי הזה הינו כתם-ועלינו לדרוש ועדת חקירה ממלכתית שתחקור את ההתנהלות המנמנמת,הסחבת,התהליכים,השיקולים,העלמת עין-של אדם שהיה צריך לשמור על הציבור ומחוייב לחוק.המדינה המתדרדרת הפכה לביב-מקומם ודוחה שגם חלקנו שוקלים-להתנתק ולברוח מהגועל הזה-לברלין.
כתוב תגובה ל- אליפז וגמלאי צהל
הדבר היחיד שפיספסת זה מי מינה
  אותו ולמה...   30/01/16 18:13
qui bono bb
כתוב תגובה ל- אותו ולמה...
האם ניתן להעמידו לחקירה ולדין?
  בבר   30/01/16 18:34
על מעילה בתפקידו וחשד לפשיעה בסגירת תיקים שהיו חייבים להעמד לדין פלילי
כתוב תגובה ל- בבר
לפי שיטת ברק
  כבש 44   31/01/16 19:46
הכל שפיט...אז אפשר...תגיש עטירה ותראה...רק תכין כססף והרבה סבל-נוד...
כתוב תגובה ל- כבש 44
האיש פשוט בזוי ומגעיל
  דודיקה   31/01/16 09:00
היו לנו כבר יועצים משפטיים שנויים במחלוקת, אבל במקרה שלפנינו מרבית הציבור כולל משפטנים חושבים שהאיש פשוט לא ישר
מי שאמר ברוך שפטרנו יותר מצדק.......
כתוב תגובה ל- דודיקה
2
ביצי יען .היש לו את זה ?
  טוענת סדרתית   30/01/16 14:10
..".ויינשטיין היה ועודו איש רקוב ומושחת. " מתוך אתר מחלקה ראשונה בלוג יואב יצחק . 30/01/2016 לבלוגר יואב יצחק , אני מניחה שקיבלת יעוץ משפט דקדקני טרם שפרסמת את הבלוג דלעיל . עדיין אתה יודע היטב שהסתמכות על יעוץ משפטי אינה נוסחת חילוץ ולא תמיד מחזיקה מים צריך ביצי יען על מנת לפרסם משפט כזה כשידוע שצריך לעמוד בהגנת "אמת דיברתי " להתגונן מכתב אישום פלילי ולאחר הרשעה אם תהיה כזו גם בתביעת לשון הרע נגררת לפלילים . יש לך את זה ?
כתוב תגובה ל- טוענת סדרתית
רק שכחת להוסיף וינשטיין המלך..
  ארץ נהדרת   30/01/16 16:10
קראנו מה יש לך להגיד ונזכרנו במערכוני ארץ נהדרת גם שם מנסה שטייניץ לעשות לביבי מה שאת לוינשטיין, די איך המערכת הרקובה הזו מנסה בכל דרך להרחיק את שני פלטי מבית המשפט במקום לגרור אותה לשם באזיקים לא שהם שכחו את תפקידם, הם מפרים חובתם לציבור מועלים בתפקידם .
כתוב תגובה ל- ארץ נהדרת
יעוץ משפטי
  סברי   30/01/16 23:27
גם את יועצת משפטית מנוסה על תפחידי
כתוב תגובה ל- סברי
3
היועץ הגרוע והמושחת בתפקיד
  צורי   30/01/16 15:09
הרם הזה היה ווינשטיין. התלבטתי אם בכלל לכנותו יועץ משפטי שלא לפגוע בקודמיו. האיש הזה התנהל בתפקידו כקונסוליירי של אנשים מסוימים כמו גבי אשכנזי דרך משל כמו עם ד"ר מאיה פורמן. כמו במקרהו של ליברמן, וכמו במלחמתו בשופטת בדימום גרסטל שעשה כל אשר לאל ידו למנוע את מינויה. ווינשטיין אני מקווה שאתה לא תנוקה ותצטרך לספק תשובות להתנהלותך על גבול העבריינות שלא נדבר על הפלגותיך עם רונאל פישר והעובדת הזרה בביתך "שכמובן" לא ידעת על דבר קיומה בביתך., ואי הגשתה למשפט של העבריינית רות דוד. על כל אלה לא תינקה. אני מקווה שד"ר אביחי מנדלבליט יזכך אותנו משני הנגועים של הפרקליטות רז ניזרי וניצן. כי אם ביעור שחיתות ורקב שיהיה זה יסודי.
כתוב תגובה ל- צורי
מסכים עם כל מילה.
  שמעון אמסלם   31/01/16 10:12
נקווה שמחר 1.2.2016 נראה זיק של תקווה.
כתוב תגובה ל- שמעון אמסלם
4
מ'כפת לו: יצא עם פנסיה הלוואי
  עלינו ועל כלישראל   30/01/16 15:17
מיכל מירושלים
כתוב תגובה ל- עלינו ועל כלישראל
5
נו באמת יצחק???
  7 שחור   30/01/16 15:38
עכשיו נזכר? מדוע הוא גיבה כאחרון יו״ר וועד עובדים, את הפרקליטות ?!
כתוב תגובה ל- 7 שחור
6
לדעתי כדאי שתפרסם כבר
  ברוריה ממוצקין   30/01/16 16:01
עכשיו עובדות ממש לפני שהוא יהפוך לשופט בבית המשפט העליון כפי שמקובל בארצנו , כמעט, עם כל הגנבים, המושחתים ורודפי הבצע והששרה
כתוב תגובה ל- ברוריה ממוצקין
אסור, בפירוש אסור למנות אדם
  לברוריה   30/01/16 18:11
זה (ויינשטיין) לשופט. שרת המשפטים צריכה לחסום את דרכו לבית המשפט. וישנן מספיק סיבות למנוע זאת. למשל: השהיית התיקים שלו לגבי אנשי שלומו, ולבסוף סגירת התיקים האלה בחוסר צדק - דיה כדי לפסלו מלהיות שופט.
כתוב תגובה ל- לברוריה
7
תמיכה מלאה בדברי יואב יצחק
  הזדהות וחיזוק   30/01/16 16:12
ויינשטיין היה היועץ המשפטי המאוס ביותר על הציבור. אדם לא יושר, תומך באנשי שמאל שלו ו"מנקה" אותם, אישיות לא הגונה, אשר מפניה ניבט רוע. הציבור נושם לרווחה על שלא נראה אותו יותר ולא נסבול עוד את נזקיו החמורים. מה שאין זה ברור - כיצד נתניהו מינה אדם כמותו ואדם כשי ניצן למשרות כה חשובות? הערה ליואב: כלל לא ציפינו מויינשטיין לעשיית סדר ולהגנה על הציבור. ההיפך: כשמונה - נפלו פנינו, התמלאנו צער וידענו מה מצפה לנו, וצדקנו.
כתוב תגובה ל- הזדהות וחיזוק
8
היה צפוי לחלוטין.
  שמחה ברטר   30/01/16 17:02
ההגנה על השופטת המושחתת הורנצ'יק .מול היועץ הקודם מזוז.וזאת זמן קצר לפני מינויו של וינשטיין ליועץ .הצלחתו של וינשטיין היתה שמזוז חזר בו מלהעמיד את הורנצ'יק לדין . זאת לאחר שימוע בו ייצגו את הורנצ'יק שני פרופסורים אחד מהם ליבאי . מעניין מה היו נימוקיו של וינשטיין מלבד . מר מזוז על תפתח תיבת פנדורה ,אני מתמנה ליועץ על תעשה לי חיים קשים . וכמו כן אני מקבל הרבה כסף . וכך לא נפתח תיק פלילי להורנצ'יק ושותפתה לפשע משפתי שושנה אלמגור . באשר לשופטות הנ"ל אני שמחה ברטר אחראי על כל מילה . מבחיל פשוט מבחיל .
כתוב תגובה ל- שמחה ברטר
סליחה על טעות משפטי ולא משפתי
  שמחה   30/01/16 19:35
כתוב תגובה ל- שמחה
9
מנדלבליט ימשיך מעשי ויינשטיין
  עיניה   30/01/16 17:24
החשש הוא כי מנדלבליט מונה כנבחר יחיד בכוונה כדי שימשיך את מעשיי ויינשטיין.
כתוב תגובה ל- עיניה
10
הכיסוי של וינרוט עושה דברו
  כ ני   30/01/16 18:00
היה ותמיד נשאר
כתוב תגובה ל- כ ני
11
היועץ המשפטי
  mtray32   30/01/16 18:14
אדם זה לא מילא את תפקידו כפי שמצפים מיועץ משפטי של מדינת ישראל !!! בושה למדינה, שדאג לשים אדם לא מתאים לכן גם עברין בעצמו !!!
כתוב תגובה ל- mtray32
12
חבל על המילים
  אזרח   30/01/16 18:40
בזבוז אנרגיה. זו אותה החבורה שמחליפה את עצמה באותה מערכת , ושם דבר לא ישתנה שם, כל עוד אנחנו האזרחים לא אלה שקובעים. כל הפרקליטות היא ארגון מושחת, שאינו דמוקרטי ואינו מייצג את האזרחים. וזה האחרון, הוא עוד אחד מהחבורה הזו. ומסכן מי שנופל ליידים שלה. עד שלא נאמץ שיטה, בה האזרחים בוחרים את הפרקליטות כמו בארצות הברית, חבל לבזבז מילים מיותרות.
כתוב תגובה ל- אזרח
13
האסון בכרמל טוייח עי וינשטיין
  חיים טובים ושלום   30/01/16 18:49
האסון בכרמל בו ניספו 44 בני אדם כתוצאה מכשלים ורשלנות ברורים של עובדי מדינה בכירים בהם: קציני משטרה שקודמו, מפקדי כיבוי אש שקודמו , קציני שבס כנ"ל. כל הנ"ל שיבשו את דוח בדיקת המבקר שיקרו במצח נחושה ואף קיבלו רוח גבית מפרקליטות מושחתת זוות חוטם בראשותו של עמית אייסמן שקודם..לאחר כשליו האישיים בטיפולו באין חקירה של השריפה בכרמל.
כתוב תגובה ל- חיים טובים ושלום
14
מסכים לרוב הדברים. וינשטין לא
  פועה   30/01/16 19:20
אכזב את שולחיו וכמו שמסכם יואב ממתינות בחוץ מתנות שזכה להם כאשר מילא את רצונות והוראות שולחיו. בענין אשכנזי וינשטיין החליט החלטה סבירה בתנאים הציבוריים של הפרשה.
כתוב תגובה ל- פועה
15
ועוד לא קילפת חצי מהקליפה
  הגאון מוילנה   30/01/16 20:28
מכיר אותו מאז שהתחיל לעבוד בפרקליטות ת"א מה שכתבת זה כאפס מאופס עליו , אבל זאת מחלה במדינה , ואתה מאמין שהמכפל החדש ישנה משהו במשטרה? אנחנו חיים בתרבות מושחתת... מצחיק יותר זה מר קולבודרק שקיסח את תנובה והיום הוא עושה פרסומת בטלביזיה לטובת תנובה וכול מי שעבד עליהם לא לקנות תנובה היום אומר להם כן לקנות. ומי אמר שהעם היהודי בארץ מולדתו חכם? הכול במדינה מושחת. המטבח של בן גוריון גולדה ופרס התחילו ומאז מזבלים ומשקים את זה. מי שמאמין ששופטים רודפים אמת ותיעוד גם הוא טועה ובגדול. כששופט קובע הפוך ממה שכתוב כהוכחה בלי היסוס מה השם של זה? הוא חבר של העורך דין שפסק שקר עבורו. זאת הפנים של כול המדינה. זאת התרבות כאן בארץ. ותרבות לא משנים!! כשגנרלים הופכים לדיפלומטים אנחנו שואפים למה שקורה.
כתוב תגובה ל- הגאון מוילנה
16
יואב יצחק, הכי אמין שיש
  שלום כלפה   30/01/16 20:38
העניין הוא, ואת זה יואב יצחק לא יכתוב, האשכנזים הורסים כל חלקה טובה,משפט פינטו גזענות,ערן מלכה 8 שנים בפועל, רות דוד ,ווינשטיין,פישר,בחוץ, אלון חסן בר מזל שהקליט,אחרת היה יושב 15 שנה,תורת הגזע הנאצית,חיה נושמת ובועטת בישראל, מזרחי חייב להצביע למזרחי, מהפיכה דרושה בדחיפות
כתוב תגובה ל- שלום כלפה
17
תתביישו לכם איך שאתם משמיצים
  הניה   30/01/16 21:20
את אחד מגדולי המשפטנים שהיו לנו. יהודה התחיל ממשפחה ענייה בשכונת פלורנטין בשנת 1944, בנעוריו היה מתאגרף, והצליח לסיים בקושי את לימודיו כעורך דין. רבים ממושחתי המדינה היו לקוחותיו. האיש חסר הומור, יבשושי, ליטיגטור בינוני ומטה בבתי משפט, מעסיק עובדת זרה ביודעין, ואותו ממנה ביב השופכין המכהן כראש ממשלה ליועץ המשפטי שלו, כדי שיחריש ולא יזהיר מפני מעשי שחיתות. הוא נמצא בכיס של ליברמן, ושל אשכנזי ועוד חלאות מהסוג הזה, והיה משת"פ של גדול מושחתי הפרקליטות שי ניצן. כעת יחזור למשרד שלו לעשות מיליונים ממושחתי הצווארון הלבן. ברוך שפטרנו מעונשו של זה.
כתוב תגובה ל- הניה
18
נקווה שאחרי עזיבתו את המשרד
  אקטואלי   30/01/16 22:09
תפתח תיבת הפנדורה ונגלה את הביזיונות של החלטותיו, גם כיום כשיודעים את קצה הקרחון מבינים שאיש זה לא התאים למשרה, היו רגעים שחשב שהוא המלך והשתן עלה לו לראש.
מקווה שנלמד לקח מהמינוי הלא מוצלח שלו.
משום מה בתפקיד של יועץ המשפטי לממשלה אין אחריות והוא כמעט יכול לעשות כל העולה על ראשו, לעומת השרים שלהם יש אחריות והם נבחרים על ידי העם.
הוא היה צריך לעזוב את תפקידו כאשר התגלתה בביתו עובדת לא חוקית, הביזיון הוא שהוא הפיל את האשמה על אשתו, וזה מראה על האופי של האיש.
נקווה שמחליפו יהיה אחרת ממנו במאה ושמונים מעלות.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
19
ימונה לשופט בעליון
  פרופ אליהו בן-חנן   30/01/16 23:14
להערכתי, ויינ-שטן לא מודאג מן הכתבה ולא מודאג ממנדל-בלאט. הוא יעבור תקופת צינון שתכפה עליו בגלל הרכב נוכחי של הועדה לבחירת שופטים. כאשר תגיע שעת כושר, החונטה תוציא אותו מן הנפטלין ותתן לו את הכבוד שמגיע לו - לדעתה. הרי במשך שנים הוא היה שותף בכיר ומוציא לפועל של החונטה המשפטית. הנאמנות שגילה למפעילים שלו על חשבון הצדק, טוהר המידות והאינטרס הציבורי יקבלו את "הגמול הראוי". לגבי "מנדל-בלאט" - כפצ"ר הוא פעל במרץ לקשירת שתי הידיים של הצבא במלחמה נגד האויב הערבי לצורותיו השונות. מנדל-בלאט הוא שמאלן - אם לא באידאולוגיה אז בפועל. למשל, איפשר הרצאות של ארגון "מחסום Watch" בפני חיילי צה"ל. בראיון ל"הארץ" בספטמבר 2009 אמר: "שיתוף הפעולה עם 'בצלם' מטרתו להגיע לחקר האמת. השמאלן בפועל "מנדל-בלאט" הפצ"ר הגיש כתבי אישום כנגד לוחמי צה"לכגון סרן ר', שהועמד לדין בהנחיית מנדלבליט וזוכה וסרן אדם מלול. בעקבות דו"ח גולדסטון הנחה את הפרקליטות הצבאית לחקור ולהעמיד לדין לוחמים רבים שנחשדו בביצוע עבירות במבצע עופרת יצוקה. על כך אפשר רק לומר - מן הפחת אל הפח.
כתוב תגובה ל- פרופ אליהו בן-חנן
אתה קצת מרחף. וינשטיין לא יכול
  בני בנקר   30/01/16 23:51
להיבחר לעליון בגלל גילו. יתרה מכך,אין לי ספק שמרבית שופטי העליון בזים לרמתו המקצועית.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
דברי פרופ' בן-חנן מדאיגים
  לדברי הפרופסור   31/01/16 05:25
גם זכור לי שלפני כשנה מנדלבליט שלח לאויר הכרזה שמאלנית. צר לי שלא זכור לי באיזה ענין היה זה. אבל הימין הרים גבה ולא האמין למשמע אזניו, ושאל עצמו: "הגם זה פונה שמאלה"? בשקט בשקט היועץ המשפטי החדש יהיה, כפי הנראה, הרועץ החדש. והכל תחת ניצוחו של ראש ממשלתנו. מדינה אומללה.
כתוב תגובה ל- לדברי הפרופסור
20
הגדרה כפולה לתפקיד כנוחיותו
  רפרף   31/01/16 07:19
על פי ההגדרה ובתפקידו הכפול של היועץ המשפטי לממשלה, הוא מייצג את האינטרס הציבורי בתחום המשפטי ובתחום החקיקתי. תפקידו להגן על אינטרס זה במידה וחקיקה כלשהיא מבקשת לפגוע בו. הטענה היא שסמכויותיו הנרחבות הן למען האזרחים. סמכויות אלו מעולם לא נדונו וגם לא הוגדרו בחוק. אלא תולדה של לחצים והשתלטות. כיון שכך לא העם ולא נציגיו העניקו לו סמכויותיו. היועץ המשפטי גם אינו נגיש במיוחד לאזרחים, עד לא מכבר משכנו לא פורסם ברבים, לאחר פניות פורסם, אך ללא דואר אלקטרוני נגיש לציבור. בולט העדר פיקוחו בתחום המהותי של מגע בין השלטון לאזרח – פיקוח על המשטרה, למרות שרשמית קיים לעניין זה משנה ליועץ. לאור הטענה כי למען האזרחים נועד פקוחו של היועץ המשפטי, כיצד הפכה להמשטרה לארגון פשע מפלצתי נגד האזרחים אשר איבדו כל תחושת בטחון?

עד לא מכבר רוב האזרחים חשבו שהם חיים במדינה דמוקרטית בה לרשויות יחס הוגן כלפי האזרחים. המשטרה נתפשה כמי שעושה כדי להלחם בעברינות גם אם ללא הצלחה יתרה בשל חוסר השתדלות יתרה, ובכל זאת מטרתה לתפוס עברינים למטרת הגנה על האזרחים. אזרחים ברובם חשבו שבבואם אל המשטרה הם מגיעים אל החוק ולא ידעו שהם מגיעים אל אירגון פשע. גם לא ידעו שמטרת כל חקירה משטרתית היא להביא בשכל מחיר להרשעתו של נחקר בלא להתחשב אם ביצע או לא עברה כלשהי. האזרחים לא ידעו שהמשטרה שניתנו לה סמכויות רבות להפעלת שליטה על אנשים מנצלת סמכויותיה לפשיעה. אי לכך האזרחים ההגונים ביותר שחשבו שהמשטרה באמת ובתמים מחפשת עובדות אמיתיות, והיו חסרי מודעות לסכנה הנשקפת להם, שלא ידעו להתגונן מפני פשיעתה של המשטרה. אדם יכול להיות בזמן הלא נכון במקום הלא נכון להיות בסביבה שבה התבצעו עברה/פשע או בסביבה שבה אדם נחשד על ידי מישהו לפי סימנים או החלטה שלו, או אף במקום שבו עבריין עושה כדי להעליל, להטיל אשמה מסיבות שלו כגון נסיון סחיטה. "תודות" למשטרה הקורבן עלול להנזק מאוד אף חייו עלולים לההרס. כל האמצעים שנועדו להבטיח מהימנות משמשים למשטרה אמצעים לזיוף מראית עין ככזו. המשטרה נוהגת ככל העולה על רוחה, מתנכלת לאזרחים תמימים, טופלת עליהם האשמות שוא. מה שמענין את המשטרה הוא להראות כביכול השגים בעוד ששלום הציבור ולוחמה אמיתית בעברינות ובפשיעה אינם מעניינה. תמיד ישנה פשיעה חדשה וזה משמש לה כסות להטלתה אשמה באנשים הלא נכונים.הפרות חוק של המשטרה הם בתחומים מעצרי שוא מתוך כונה להטיל אימה לגרום לחשודים להודות. אי שמירה על זכויות הנחקר. למשל לנחקר תם שלא בצע עברה אי הודעה לו שהוא נחקר באזהרה. אי נתינה לנחקר להתבטא לחץ על נחקר לחתום בלא הקראה של מה שנכתב ובלא מתן אפשרות לקרא.

ישנן שיטות חקירה אסורות כיון שאלו אינן עוזרות להגיע לאמת אלא מעוותות אותה. דוקא באלו משתמשת המשטרה כדי להגיע לתוצאות עליהן החליטה מראש, כדי להשיג כביכול "הודאות". חוקרים מפריעים לנחקרים להעיד או אף לענות על שאלות, מייד בגסות מתפרצים לתוך דבריהם כאשר חשים שיש לנחקרים הסבר הגיוני. חוקרי משטרה מתשאלים מספיק כדי שיוכלו להשלים ולהחליף בנתונים משלהם המתאימים לבניית תיק, יהיה זה לפי ספור מראה לתלונה או לפי תרחיש שהגו. שואלים עם התניות עם קביעה מראש מה קרה, גם מפעילים שיטה של התעלמות מתיקון הנחקר וחזרה והתשה על הקביעת שהחליטו עליה ורישום כפי כקביעתם. משלימים את רישום העדות לבד כאילו מסכמים את הנאמר, אלא שחוקרים רושמים את רצונם ובאופן שיותיר רושם כאילו הנחקר אמר זאת.
כתוב תגובה ל- רפרף
21
הגדרה כפולה לתפקיד כנוחיותו2
  רפרף   31/01/16 07:44
לדוגמא חוקר רוצה שהחשוד יאמר דבר מה הוא מנסה להשיג זאת על ידי שאלה מתנה אם לא קיבל את התשובה הרצויה הוא חוזר רבות על קביעתו ואם לא הלך הוא רושם זאת בסוף העדות בחלק השאלות כאילו שאל והנחקר ענה מרצונו בדיוק את התשובה הרצויה. כך יוצרים פסיפס בין עדות הנחקר לקביעותיהם ברמות שונות של השארה או שינוי ועיוות אמירות הנחקר. אלו יכולים להיות לא רק אמירות אלא כל דבר עדות, למשל גם ציורים שהנחקר מתבקש לצייר. גם כאן תחבולות שונות להשיג עדות מפלילה. למשל הגשת דף והחזקתו בדרך מסויימת המשרתת את מטרתם והוראה לנחקר לצייר מזוית מסויימת – הנחקר אינו יודע את הסיבה לכך ומציר אחר כך מתברר שהחוקר מחזיק את הדף ומסתיר בידו את הנייר בנקודה הכי חשובה כדי שהנחקר לא יוכל לצייר במדויק, או בקשה מהנחקר לתאר בטרם יציר כך החוקר יודע מה ברצונו לשנות, אחר כך חטיפת הדף מידיו וציור על ידי החוקר תוך שינויים כביכול קלים כשלמעשה הם מהותיים ביותר להתאמה לתרחיש המעוות.

קימות שיטות לודא שהחשוד אכן מסר עדות מפלילה מתוך רצון וידיעה ולא כהסכמה מחלץ. לדוגמא שיחזור המעשה אלא שהמשטרה מתחכמת גם לזה, המשטרה כופה את אופי השיחזור על החשוד ועליו לחזור על הוראות המשטרה. מכאן שלשחזור אין כל ערך. קיים מסדר זיהוי החשוד, מציבים כמה אנשים דומים העונים לתאור ועל המתלונן או העד שראה את החשוד להצביע מיהו החשוד. התחכמות המשטרה היא בדרך שמציבים רק אדם אחד העונה לתאור, הוא האדם אותו ברצון המשטרה להפליל, והשאר אינם עונים כלל לתאור. כך המתלונן או העד יבחר בבחירת המשטרה. המשטרה אף מבקשת מהמעבדה לקשור חשודים לממצאים במקום לבקש בצורה אובייקטיבית לבדוק אותם, תמימות היא לחשוב שפרפסור היס פעל כפי שפעל על דעת עצמו ולא נענה לדרישות.

המשטרה מתעללת ומטילה חיתתה על נחקרים. בין שיטות ה"חקירה" השתלחות הטחת האשמות בחשודים חקירות בצרחות אימים השפלות ואף מכות. במעצרים מניעת מזון וחמור מזה שתייה שינה כפיתה ממושכת ופגיעות גופםניות קשות ואף איומים ברצח. כמה אסירים ועצירים נמצאו מתים ולא ידוע כתוצאה ממשה. הכל כשר כדי לגרום לכך שאלו יתשו ויודו רק כדי שיעזבום. כלומר המשטרה מנהלת חקירות תוך שהיא פורעת כל חוק ומשבשת כל הליכים.

רק חקירות פשעים חמורים מוקלטות, אך גם כאן המשטרה מוצאת דרכים להתחכם. האמצעים: הוצאת נחקר מחדר החקירות ו"חקירתו" או ליתר דיוק הוראה לנחקר מה עליו לומר מחוץ למקום ההקלטה, החזרתו למקום לאחר ההוראות. נוסף על כך המשטרה מקליטה באמצעים המאפשרים עריכה – מחיקה והקלטה מחודשת. גם מפרידה בין הקלטת קול לצילום וכך אפשר לערוך מחדש וליצר תרחיש חקירה שונה. ליועץ המשפטי אין כל השגות. האין זאת כי ועדת השופט אגרנט קבעה שהיועץ אחראי רק בפני בית המשפט וההליך נתון לשקול בית המשפט? בית המשפט יודע לחפות על כל פשע של המשטרה ולהרשיע חפים.
כתוב תגובה ל- רפרף
22
השחיתות במשטרה עם הפשע המאורגן
  מה שהכי מדאיג   31/01/16 07:56
כתוב תגובה ל- מה שהכי מדאיג
23
צריך לסגור עימו חשבון
  הוני   31/01/16 09:18
הנזק הוא כבד מנשוא, והאיש חייב לשלם על מעשיו.
כתוב תגובה ל- הוני
24
משך זמן והתקשה להחליט
  אתי שמואל   31/01/16 09:21
לא נזכור את כהונת וינשטיין בכבוד.
כתוב תגובה ל- אתי שמואל
25
ראה עוול וסגר תיק
  גל בק   31/01/16 13:25
כתוב תגובה ל- גל בק
26
מי מתאים להיות היועץ המשפטי ?
  דוד מלכי   31/01/16 13:39
בימי כהונת ממשלת שמאל, קבעו בהבל פיהם אדוני שלטון החוק, שעל היועץ המשפטי להיות אישיות בסדר גודל שמתאים לשופט עליון. מאותו יום, ראה עצמו היועץ כשופט ולא כיועץ. זה רע. רע מאוד. ראוי להוציא את האויר מהאיגו המנופח של היועץ המשפטי ולהחזירוחזרה לגובהה ולמעמד המתאים, כלומר, יועץ. לא יותר ולא פחות.
כתוב תגובה ל- דוד מלכי
27
ויינשטיין עמד בציפיות ממנו
  שאול א.   31/01/16 17:00
הציפייה היחידה ממנו הייתה זו של נתניהו, שלא יוגש נגדו ונגד משפחתו כתבי אישום. במשימה העיקרית והיחידה הזו, ויינשטיין עמד כסלע יצוק. ולכן לא ברור לי על מה ולמה מבקרים אותו. הוא עשה בדיוק את מה שהועידו לו עם בחירתו.
כתוב תגובה ל- שאול א.
28
ויינשטיין -כמשרתו של האדון
  המבקר   1/02/16 08:26
יועץ גרוע , אשר לא מילא את תפקידו.שירת את נתניהו והחונטה . מדי פעם הבליח בהגינות.רוב הזמן מיסמס משפטים והחלטות וגרם בכך לסבל רב .הבחירה בו מכתחילה היתה למטרה אחת להגן על ראש הממשלה- ניגוד עניינים מובנה..כך קורה היום במדינת כל מושחתיה.שומרי הסף מסולקים וממונים קומבינטורים , אשר מחוייבים לממנים ולא לצדק.
כתוב תגובה ל- המבקר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il