News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 565,588  סלולר - 494,603
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
בחודש יוני אשתקד פורסם תזכיר חוק גיוס החרדים, שהתבסס על תקציר המלצות ועדה מיוחדת שהקים שר הביטחון ליברמן    דוח הוועדה המלא מעולם לא הוכן בטענה כי מדובר ב"התייעצויות פנימיות"
איתמר לוין
איתמר לוין
יום מוקד פלילי באולמה של השופטת שירלי דקל-נוה מתנהל על מי מנוחות, במידה רבה בזכות הרוח הטובה שהיא משרה בו. הבעיה היא שלא ניתן להתקדם יותר מדי, כי הזמן מתבזבז על הליכים שמן הראוי שי...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
בשבוע הבא: ברית אינטרסים בין היהודים לבריטים בטבריה; ראשי החמולות של הערבים נטשו את טבריה; השמדת בית הערבייה העשירה משכם, סית מחפוזה, ששימש את מִפקדת הכוחות הערביים; יחידת הפלמ"ח ל...
ח"כ השכל. להפסיק להתבייש
ח"כ שרן השכל
לאורך שנים אני חולמת להביא ילדים לעולם    טיפולים הורמונאלים שאותם אני מקבלת עברו המון צורות ומינונים שונים גרמו בחלקם לתגובות לא טובות    החלטתי לשתף את הסיפור שלי כדי לתת לנשים כוח...
אסתר חיות [צילום: אבשלום שושוני/פלאש 90]
אסתר חיות
דברים במושב הפתיחה החגיגי בכנס השנתי של העמותה למשפט ציבורי במלון דן כרמל בחיפה [ז' כבסלו התש"ף, 5.12.2019]
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מכתב ההתפטרות של בנימין נתניהו
מאת: בנימין נתניהו, שר האוצר  |  07/08/2005
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יש קונה עולמו בשעה אחת - נתניהו!
  -נדיה   7/08/05 17:15
כתוב תגובה ל- -נדיה
חבל שהוא מוכר אותו בשעה שתיים
  אמרה צרופה   7/08/05 23:32
כתוב תגובה ל- אמרה צרופה
2
היה צריך ללכת מזמן ולא בגלל ההתנתקו
  לילו   7/08/05 17:19
שילך ולא יחזור יותר הרס לעובדים הישרים את הפנסיה הרס חסכונות של כל העם קופות גמל לא מאפשר למשוך עד גיל 60
כל הגזירות האלה זה לא לתקן כלכלה זה לשמור על החברים שלו מחזיקי המאה עם הראש מחוץ לחרה שהוא טווה לנו.
אז תלך אם זה בשם ההינתקות או שם שרה או בגלל שרון.אולי עכשיו תתחיל להבין מה זה לשלוח עובד ייצור או בנין לעבוד עד גיל 67.כל השחיתויות של המדינה הזו גרמו לעשירים להיות חייבים לבנקים מיליארדים ורק ביבי יודע איך לטקס עיצה על חשבון העם , ביבי אתה לא נקי ונעשה הכל שאתה או דומייך לא ייצגו אותנו בשום מקום אז בבחירות הבאות אל תגיש אפילו מועמדות.
תלך ושלא תהיה לך הצלחה חזור לאמריקה .
כתוב תגובה ל- לילו
3
כל מילה מלמיליאן !
  שפתיים ישקו !   7/08/05 17:21
כתוב תגובה ל- שפתיים ישקו !
4
אתה 10 ביבי
  יגעל כהן   7/08/05 17:21
כתוב תגובה ל- יגעל כהן
5
ביבי המלך
  רענני גאה   7/08/05 17:45
כתוב תגובה ל- רענני גאה
6
תמיד היית אופורטוניסט
  ונשארת אופורטוניסט   7/08/05 17:47
כתוב תגובה ל- ונשארת אופורטוניסט
7
אם ביבי היה אחראי הוא היה עוזב קודם
  צצ   7/08/05 19:44
ביבי. אתה לא תוכל לרחוץ בנקיון כפיך כשהטרור ישתולל. היית צריך לעזוב קודם ולפעול להחלפת שרון.
עכשיו מאוחר מידי. ההינתקות לא תיעצר. וזה על מצפונך, כי היית יכול לנהוג באומץ בזמן. הרכבת כבר יצאה ואתה את ההזדמנות שלך לגלות מנהיגות ולהציל אותנו מאסון - כבר הפסדת.
אוי לנו שאין לנו מנהיגות אמיתית. גילית אחריות למצפונך, אבל לא אחריות לביטחון ישראל.
כמה חבל. הצעד נכון אבל העיתוי חסר משמעות...
כתוב תגובה ל- צצ
8
יופי. לך
  בורגני רגיל   7/08/05 20:37
כתוב תגובה ל- בורגני רגיל
9
ועכשיו לגיוס 61 חכי"ם להפלת הממשלה
  דניאל סבלדי   8/08/05 00:01
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
10
ביבי,מה פירוש תמורה הולמת?
  מתנתקת   8/08/05 10:25
מה אתה לא אנחנו יודעים ,אולי תגיד מה אתה כן,אבל בלי להתפלסף ישר ובהיר, אתה בעד המשך ישיבתנו ברצועה בין מיליון וחצי ערבים? למה? מה זה יתן לנו? ומה איתם?
כתוב תגובה ל- מתנתקת
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |