s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי רצח את רבין? זכות הציבור לדעת
מאת: נאוה קורן  |  02/11/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לתיאוריה שלך צריך יותר סימוכין
  יהודה דרורי   2/11/16 12:51
לפי תיאורית הקונספירציה המקובלת, עמיר רק פצע את רבין והוא נורה שוב, למוות במכונית בדרך לבית החולים ע"י אחד משומרי ראשו. כל הסיפור הנ"ל + תיאורית הקונספירציה יוצרים מצגת מאד קלושה לקבלת אמינות ללא הוכחות חותכות.
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
תכנס לאתר אמת אחרת ותקרא
  יש הוכחות   2/11/16 13:40
כתוב תגובה ל- יש הוכחות
הוכחות חותכות?
  סב   2/11/16 13:43
כדי לשלול את כל תיאוריות הקונספירציה צריך לםרסם את ההוכחה החותכת ביותר: הדו"ח הפתולוגי של ניתוח גופתו של רבין. ההתחמקות מכך מחזקת את הספקות לגבי ההסבר הרשמי לסיבת המוות.
כתוב תגובה ל- סב
בתוכנית טלויזיה הוצגו הדברים.
  טיוח מזעזע.   2/11/16 17:32
כתוב תגובה ל- טיוח מזעזע.
{{{רוצח ראש הממשלה= דתי לאומי
  ע ו ב ד ו ת .   4/11/16 04:30
הוא גם למד במיטב המוסדות של הדתיים הלאומיים רבנים ידועים השפיעו עליו.
כתוב תגובה ל- ע ו ב ד ו ת .
שקרן קטן שכמוך
  קורא בעיון   4/11/16 12:31
כתוב תגובה ל- קורא בעיון
והוא גם היה סוכן שב"כ בעברו!
  קורןנאוה טבריה   5/11/16 04:32
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
שקרנית מטונפת
  אץ קוצץ   5/11/16 05:11
עמיר לא היה סוכן שבכ, לא עבד בשבכ ולא היה קשור לשבכ, הוא היה מאבטח של נתיב למשך זמן מוגבל.
כתוב תגובה ל- אץ קוצץ
דוקא מאמר אמיץ, של כותבת חרוצה
  למגיב   2/11/16 15:21
אשר אספה חומרים רבים וציטטות משכנעות שהיתה כאן מזימה. ואכן זכות הציבור לדעת. חבל שמשפחת רבין מחרישה כל כך הרבה שנים.
כתוב תגובה ל- למגיב
סימוכין מוועדת שמגר לטיוח רצח
  קורןנאוה טבריה   2/11/16 16:23
רבין? או מהפרקליטות של בייניש וארבל? והשב"כ של גילון, איילון ודיסקין? מאחר שגם דליה רבין העלתה ספקות ותמיהות דומות מן הראוי היה להקים וועדת חקירה ממלכתית - העובדה שאבישי רביב חפשי וממומן ע"י המערכת שהפקירה את ביטחונו של רבין בידיו- מעוררת שאלות קשות אותם שאלו בכירים בשב"כ ולא נענו, והראיות שהעליתי הן טיפה בים!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ישר כח לךנאוה על העבודה המקיפה
  אזרח יודע אמת   3/11/16 14:36
כתוב תגובה ל- אזרח יודע אמת
2
יצחק אורוול, שמעון שבתאי
  אהרון שחר   2/11/16 14:15
סרסורי השלום... כל הכבוד, מאמר חזק!!!!!!
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
3
הגה השלטון בארץ הוא בידי הימין
  א-דפנה   2/11/16 20:14
ד"ר בריימן השלטון בארץ כבר 40 שנה בידי הימין! מי עוצר בעדם לעשות כל שניתן לעשות, כדי לגלות את ה"אמת"? בארץ אין שמאל הוא מחוק מזמן
כתוב תגובה ל- א-דפנה
נכון- אבל הימין שולט חלקית-תסמ
  קורןנאוה טבריה   3/11/16 03:40
תסמונת 'אלטלנה' טרם פסה מן הליכוד שלמד על בשרו מה מסוגל לעשות השמאל כדי להיות בשלטון - הכל - קידוש תותחים,אתרוגים,עלילות, לביים רצח, לרצוח ולהטיל את האשם על הימין! בכל פעם שאני שומעת איש שמאל מאיים על הימין "שהרוצח הפוליטי הבא יצא לדרכו והוא יהיה על הידיים שלכם" כמו בנאום האחרון של אראל מרגלית קיבינימט כלפי נתניהו- אני מפחדת מאוד כי אני מאמינה ונזכרת בימים שכרמי גילון, חצי שנה לפני הרצח, והוא כותב זאת בספרו, הלך והזהיר עיתונאים ובעיקר ח"כים מימין מפני 'הסתה' כי הרוצח הבא יצא לדרכו- על פי השיטה הבולשביקית שנועדה לסתימת פיות- וכך הוא הכשיר דעת הציבור ואת האליבי לקראת הרצח הכי צפוי בעולם!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
הימין הוא שבוי של השמאל
  אריה מאיר   3/11/16 11:24
אין ימין אמיתי בארץ כך זה נראה. ואם יש הוא שבוי בידי מעוזי השמאל- משרד המשפטים ובג"ץ
כתוב תגובה ל- אריה מאיר
4
מגיע לך צל"ש, נאוה קורן
  יודעי האמת   2/11/16 20:56
אכן היתה זו 'תאונת עבודה' אבל את האמת ממשיכים להסתיר ולטייח. ביבי המאויים, שיודע כנראה את העובדות לאשורן, לא מעז לדרוש את חשיפת האמת.
כתוב תגובה ל- יודעי האמת
5
יש הוכחות למכביר.עמיר אמר
  נתין מדמנת ישראל   2/11/16 21:54
בחקירותיו במשטרה לפחות שלושה דברים שלא זכו להתייחסות: 1. הייתה קנוניה. 2. "יש דברים מוזרים. כשאצא, אברר". מי שרצח יודע שהוא לא "ייצא", לא לפני הגשת כתב אישום ובוודאי לא אחריו... 3. המאבטח יורם רובין העיד- וועדת שמגר קיבלה- "זינקנו למכונית. התפלאתי איך אדם בגילו..." הבנתם? בגילו, לא- "במצבו" האנוש.. וכעבור יותר מעשר שנים צץ והופיע לפתע עוד מאבטח, שי גלזר המתאר איך הוא ורובין הרימו את רבין ו"אתה יודע איך זה, שהוא לא עוזר לך"... וזה רק על קצה המזלג. ועדת שמגר הייתה ועדת מריחה, ובחוצפתה פרסמה בדו"ח, יום לפני פסק הדין, שעמיר הוא הרוצח! דליה לא מעוניינת באמת. כנראה שהשב"כ סיפק לה שקר כאמת:אביך היה בסוד הקנוניה. את רוצה לחלל את שמו? זאת ההשערה היחידה כאן. כל השאר- עובדות.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
צודק-אי אפשר להשתלט על כל החומ
  קורןנאוה טבריה   3/11/16 04:49
החומר והעובדות במאמר אחד - זה בלתי אפשרי אך מי שלמד את החומר יודע - וזועק - אבל בדמוקרטיה הישראלית זה בלתי אפשרי ליגוני - להוציא אמת לאור -אלא אם כן יתרחש נס - ואני מאמינה בנסים!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
6
יש רופא בקהל?
  אץ קוצץ   2/11/16 21:56
מישהי שכחה לקחת את התרופות שלה. עד שעמיר לא יערער אין שום סיבה להאמין לכל הקשקשת הזאת. הדברים נקבעו בבירור בבית המשפט, הרוצח נתפס, נחקר, העיד, הודה, נשפט יחד עם הכנופיה שלו (אחיו, חבר והבתולה מבית אל), ערער, הפסיד והוא עדיין בכלא. אם יש לו מה להגיד הוא תמיד יכול לפתוח את הפה ולבקש משפט חוזר. עד אז ראוי שכל הקשקשנים יתמידו בנטילת התרופות.
כתוב תגובה ל- אץ קוצץ
נכון שאתה שמאלניקו-בולשביקו?נכ
  קורןנאוה טבריה   3/11/16 04:12
נכון שהצבעת מר"צ או 'מחנה ציוני' או חד"ש? ניתן לזהותך על פי תגובתך המאפיינת שמאלנים כשנתפסים בקלקלתם ואינם מסוגלים להתמודד עם העובדות המוטחות בפניהם! וכיצד מגיב שמאלניקו בולשביקו? הוא מקלל, משמיץ, מעליל, ומאיים לאשפז את המוכיח- באשפוז בבית חולים לחולי נפש-בדיוק כמו שטדי קולק בשליחות מפא"י איים על יואל ברנד באישפוז אם יעז לפרסם את ספריו החושפים את הפקרת יהדות הונגריה בידי הנאצים וסיכלו את ההסכם שהציע אייכמן שבחר בברנד להיות המתווך: 'סחורה תמורת דם' - והנהגת מפא"י הסגירה אותו לאנגלים בחאלב, עד חלוף הזמן שהקציב אייכמן יש"ו לברנד- ורצוי ללמוד היסטוריה כדי לתהות על קנקנם של הציונים שהקימו את המדינה ויותר נכון ללמוד איך הם הקימו את המדינה! גם את מלכיאל גרינוולד, מי שחשף את 'השמפניה' של קין-בן גוריון המפא"יניק ישראל קסטנר שהסגיר את יהודי הונגריה לנאצים "מבלי שנורתה ירייה אחת" לעדותו של אייכמן יש"ו, ולאחר מכן הציל נאצים מתלייה במשפטי נירינברג ע"י מתן עדות שקר בשליחות והסכמה של בן גוריון- גם גרינוולד הפכו תחילה למשוגע שנזקק לתרופות - למרות שניצח במשפט 'הדיבה' שמאפא"י המקוללת האשימה אותו- ורק בזכות זה שמפא"י האשימה את גרינוולד הקערה התהפכה על פיה ועם ישראל למד לראשונה מי היה קסטנר ומה היה תפקידו בשרות מפא"י- כי שופטים יש בשמיים! וזה מזכיר לי את בלעם אברמוביץ' שחשף את זהותה של 'השמפניה' של רבין - אלמלא הוא חשף אותה -מי היה שומע על אבישי רביבי? לא פלא שגילון הודה ש:"חשיפת 'שמפניה'...הייתה אסון"! ולא פלא שאברמוביץ' הצטער מרה לאחר החשיפה! הרי אילו יכולת להפריך את דבריי במאמר היית עושה זאת- אבל אינך יכול - כי אני מתעסקת בעובדות שניתן להוכיח בבתי משפט לצדק אבסולוטי - לכן בחרת בדרך הקלה והאופיינית לשמאלנים בורים, רשעים, שונאי עמם ואוטו-אנטישמים-סלקטיבית - על טהרת הבולשביזם= וזה הסימן שכל מילה שכתבתי אמת צרופה !!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
את כנראה באמת זקוקה לעזרה
  אץ קוצץ   3/11/16 09:28
טדי קולק, יואל ברנד, אברמוביץ...הכל מתערבב לך בראש לסלט אחד גדול. את באמת חושבת שאת מעניינת מישהו? אבל מה עם תשובות? למה עמיר לא מערער? למה האח שלו לא מערער? למה השותף השלישי לא ערער? מה יש להם להגיד? למה בכלל אף אחד במדינה לא מאמין לכם?
כתוב תגובה ל- אץ קוצץ
כשיאיימו על חיסול משפחתך גם את
  קורןנאוה טבריה   3/11/16 17:01
אתה תודה ברצח ארלוזורוב. האם ידוע לך מדוע ביטל אחיו של יגאל עמיר, חגי, את התביעה נגד אבישי רביב על כך שלא מנע את הרצח? ורק לאחר פגישה בהולה עם יגאל בכלא , ולראשונה מאז הרצח לצורך זה, שכנע יגאל עמיר את אחיו לבטל את התביעה? אתה לא רוצה לדעת כיצד שכנע יגאל את חגי לבטל את התביעה? אני כן רוצה לדעת! מדוע השמאל מתנגד לחקירה ממלכתית אם הוא כל כך משוכנע שמהכדורים של עמיר נרצח רבין? ממה הוא חושש? אילו הייתי שמאלנית חסידה של רבין או בתו - לא הייתי מניחה יום אחד למדינה הזאת במלחמתי לחקר האמת - ולו רק שלא יהיו 'קיצונים ומטורפים' כמוני שישאלו שאלות נדרשות שנותרו ללא מענה! "עובדות אינן חדלות להתקיים כאשר מתכחשים להם"! (אלדוס האקסלי)! במאמרי הבא אפרסם דברים בשם אומרם שיהממו אותך ושכמותך!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
עוד קונספירציה?
  אץ קוצץ   3/11/16 19:20
מאיפה את שואבת את ההבלים הללו? עמיר לא מערער כי הוא פוחד שיחסלו את משפחתו? מי יחסל? ביבי? שקד? הדתיים בראש השב"כ והמוסד? בוז'י? יחימוביץ? נפתלי בנט? ליברמן? שרה נתניהו? מירי רגב? מי יחסל? האין גבול להמצאות המוטרפות שלך?
כתוב תגובה ל- אץ קוצץ
מי זרק בקבוק תבערה על בית הורי
  קורןנאוה טבריה   4/11/16 11:28
הוריו של עמיר במטרה להלך עליו אימים - בהפגנת השמאל שדרש לסגור את הגן של גאולה?????????????! "רצח ראש הממשלה איננו ניתן להסבר רציונלי. אי אפשר להסביר את הכשל, עד שלא יודעו תוצאות ועדת החקירה, אי אפשר לדעת מה קרה, אבל לדעתי, יש לחפש את הקשר של הרוצח לשב"כ. יכול להיות שיש כאן קונספירציה. מתברר, שהרוצח היה בשב"כ כשנסע לריגה. היו לו מסמכים ועל סמך זה קיבל את האקדח. משמע היו לו קשרים בשב"כ"! (פרופ' מיכאל הרסגור, 'ידיעות אחרונות' 12/11/95)!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
סיפורי מעשיות למפגרים
  אץ קוצץ   4/11/16 22:50
מי יפגע במשפחה המזוהמת של השרץ הזה? ביבי? רגב? אורן חזן? המוסד? השב"כ? ארדן? ביטון? מי יפגע בו ומי מאיים עליו? נראה לי שאת מוטרפת לחלוטין. אם יש לנבל הזה מה להגיד שיפנה לשפטל ויתן לו לעשות את העבודה, או לבן גביר או לאיזה חלאה יודונאצית אחרת. תתרגלי גברתי, העובדות ידועות לכולם וכל ההיסטריה שלך ושל חבריך לא תשנה את העובדה הזאת.
כתוב תגובה ל- אץ קוצץ
"וכל מי שיגיד שהוא בטוח במאה א
  קורןנאוה טבריה   4/11/16 11:34
אחוז שזאת לא יכולה להיות קונספירציה, מדבר ממאווי לבו"! (בכיר בשב"כ, עיתון 'ירושלים' 17/11/95)!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
לחסל ע"י תאונות דרכים מבויימות
  ע_הראל   6/11/16 11:09
לדוגמא הרוסים מצטיינים בבימוי תאונות ולחסל כל מיני מבוקשים בחו"ל - למשל בבריטניה ואף ברוסיה עצמה; גם הבריטים והאמריקאים יודעים את העבודה לא רע! §¥§¥§ וגם ישראל עושה חיסולים לפעמים למחבלים בדוביי וירדן ואוסלו, בכל מיני שיטות ובימוי של תאונות; האם זה סוד לקוצץ המטומטם? §¥§¥§
כתוב תגובה ל- ע_הראל
קורן נאוה
  הילה כ.מ.   4/11/16 22:22
את מדהימה. הכתיבה שלך אמנם מפרטת באריכות את הארועים. אבל מדוייקת, חדה ועניינית. את הולכת עם האמת בלי לחשוש... מנצלת את התקיפה לשפוך עוד אנפורמציה על ההתנהלות האפלה בארצנו הקטנטונת. אני לא יודעת מה האמת... או ,מה הנטיה שלי אבל בהחלט עורר נקודה מאוד משמעותית למחשבה. תודה לך קורן נאוה
כתוב תגובה ל- הילה כ.מ.
גם עמוס ברנס נתפס הודה ונכלא
  videla   3/11/16 09:46
גם זדורוב נתפס הודה ונכלא.
כתוב תגובה ל- videla
נכון אבל הם ערערו
  אץ קוצץ   3/11/16 15:55
וזדורוב מעולם לא הודה בבית המשפט וזאת בניגוד לעמיר ולשותפיו שהודו במעשיהם בבית המשפט ותיארו אותם בפרוטרוט. ובקיצור - עד שלא ימצא הסבר מספק לשאלה מדוע עמיר לא מערער, כל התיאוריות הימנוניות הסהרוריות הללו תשארנה בגדר בדיחה מטופשת.
כתוב תגובה ל- אץ קוצץ
"לא לך יש אות קין על המצח -לנו
  קורןנאוה טבריה   4/11/16 11:15
למערכת המשפט יש אות קין!"! (השופט חיים כהן לעמוס ברנס בכלאו,30/5/83)! שאמר גם ב
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
יתכן שאתה צודק. חבל רק
  שוחר-שלום   3/11/16 10:33
שאתה לא מיישם את תובנותיך ולא מנדב את עיצותיך לגבי מוטרפי השמאל אשר קובעת הקונספירציות שלהם מלאה על גדותיה ואין היא יכולה עוד להכיל בדל דל של הגיון בריא.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
טפשון מקוצץ - לא חשבת
  אנליסט   4/11/16 12:37
אצת רצת בלי מחשבה...
ואולי עמיר הוא חלק מהקנוניה? (זה גם רמוז הכתבה)...
כתוב תגובה ל- אנליסט
כל הכבוד לנאווה קורן. יש
  סיישל.   5/11/16 08:19
יותר מידי תעלומות שהן בנפשנו שיש לפתור , כמו של יגאל עמיר, או קצב... הדור כשכל זה קרה עוד לא מת חביבי. למה לאמבולנס שהוביל את רבין לבית החולים לקח זמן ממושך מידי להגיע לאיכילוב? {מתל אביב לתל אביב.} מאיזו סיבה פורסם שיגאל אמיר השתמש באקדח צעצוע... מי היה היורש?.. נאווה קורן לא שרלוק הולמס אבל היא כמו רבים, לא יכולה לחיות עם הספק בשלום.
כתוב תגובה ל- סיישל.
התגובה שלי מתיחסת לאץ קוצץ .
  סיישל.   5/11/16 08:53
כתוב תגובה ל- סיישל.
7
נאווה, מאמרך מדהים ואמיץ!
  דר' יצחק גורלסקי   2/11/16 21:59
כתוב תגובה ל- דר' יצחק גורלסקי
תודה, אסור לשתוק בנפשנו הדבר!
  קורןנאוה טבריה   3/11/16 04:17
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אתה הרופא שלה?
  אץ קוצץ   4/11/16 22:56
אתה מתרשל בתפקידך, האשה הזאת זקוקה לעזרה פסיכיאטרית דחופה!
כתוב תגובה ל- אץ קוצץ
הניסיון לימד אותי כששמאלנים מג
  קורןנאוה טבריה   5/11/16 04:21
מגיבים בוויכות פוליטי בהקנטה אישית - סימן שניצחתי! אחרת היו להם טיעונים משכנעים יותר מאשר העלבות אישיות שאין להם שום אחיזה במציאות- ולא ניתנות להוכחה!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
מופרעת משתוללת - לא מפתיע!!!
  בן-יוסף   3/11/16 02:44
צריך להיות פסיכופאט שבוי בהתקפים של קולות ממרומים בכדי לכתוב אוסף זבל שכזה. הגברת נאוה' מלאת תאווה ליצור היסטוריה משלה. בינתיים גם האגדה המפוברקת שהיא מטפחת בינה לבין עצמה לא תועיל. הרוצח לא יראה את אור השמש מחוץ לותלי בית הכלר - וכך ראוי.
כתוב תגובה ל- בן-יוסף
תתבע אותי ונראה מי מפברק היסטו
  קורןנאוה טבריה   3/11/16 17:08
היסטוריה?! "להתווכח עם שמאלנים זה להעניש את עצמך על טיפשות של אחרים"! (איינשטיין)!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
'הרוצח' מעניין אותי כקליפת השו
  קורןנאוה טבריה   3/11/16 18:43
השום- האמת היא היא שמעניינת אותי ולא מניחה לי בפרשת רצח רבין - ועליה אלחם עד כלות - למרות שנהיר לי מלכתחילה ש: "להתווכח עם שמאלנים זה להעניש את עצמך על הטיפשות של האחרים"!! (איינשטיין)!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
קריאה חשובה, גם אם לא מחדשת!
  גדי אשל   3/11/16 09:28
ומומלץ לכל מי שמאוכזב מכך שפרטים טכניים רבים וחשובים לא שזורים במאמר זה, לעיין ב-TheRabinKilling.com
כתוב תגובה ל- גדי אשל
10
הגיע הזמן לגלות...
  יוסף אגמון   4/11/16 05:51
הגיע הזמן לגלות מי היו היוזמים האמיתיים של רצח רבין ע'ה - עקב מניעים-זרים ... ומי היה הרוצח האמיתי...? - העובדות באתר "נקים" nakim.org
כתוב תגובה ל- יוסף אגמון
11
צודק גם י נראה תאונת עבודה
  כוכי   4/11/16 15:08
כתוב תגובה ל- כוכי
12
בחירות 92 רוב המצביעים לימין
  מיכאל יגאל   4/11/16 15:20
שלום נאוה, בבחירות 92 האומללות לראשונה ירדו לטמיון שבעה מנדטים (מספר חסר תקדים!) אבל הדבר המדהים הוא כ-6.5 מדנטים מתוכם היו קולות שניתנו לרשימות ימין שלא עברו את אחוז החסימה ובראשן רשימת התחיה שחסרו לה יחסית מעט קולות כדי להכניס שני מנדטים שהיו הופכים את הקערה על פיה וגוש הימין היה זוכה ברוב. כי לאמיתו של דבר גוש מפלגות הימין זכה ביותר קולות שנגזלו ממנו בגלל העלאת אחוז החסימה וכך זכה השמאל בעודפים שהיו קולות לרשימות ימין שבעצם העצימו את כוחו והעניקו לו רוב של קול אחוד!
כתוב תגובה ל- מיכאל יגאל
13
נאווה, מאמר אמיץ, כול הכבוד
  מגיב ותיק   4/11/16 22:01
וכול הקוצצים שיאוצו לשתות את מי הביוב של רמאללה, לאחר שהשתטחו כדת וכדין על קברו של הראיס .
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
14
מאמר הזוי
  רון וייס   4/11/16 22:13
הרוצח-יגאל עמיר שיחזר את הרצח בפני חוקרי המשטרה וגם הורשע בדין בבית המשפט.הוא יישב בכלא עד שימות.
כתוב תגובה ל- רון וייס
גם עמוס ברנס הודה ושיחזר.אין ו
  קורןנאוה טבריה   5/11/16 03:59
ויכוח על כך שעמיר ירה - הוא ירה ללא ספק! - אבל לא מכדורי הסרק סרק שלו נרצח רבין וזה הוכח ללא ספק !! לכן הדרישה לחקירה ממלכתית על רצח ראש ממשלה בישראל ועשיית משפט צדק!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
כן. אבל זה לא עושה את המאמר
  סניל   6/11/16 09:56
הזוי - אלא להיפך...
תנסה להבין את עצמך
כתוב תגובה ל- סניל
15
אדמה היא שכבות שכבות
  שמין   4/11/16 22:41
לאחר ליל מלא כוכבים קרנות השמש החלו לחדור אל תוך מפלסים רחוקים ומיד הפכו לשחר של בוקר חם. טיפות טל בששו לנצנץ לאורך זמן והתחבו באוויר שהבטיח להם יום חנוק במיוחד. היצר פתח את עיניו ואמר כי הוא מרגיש שהוא עם ולא סתם עם אלא עם הנבחר ולא סתם נבחר אלא עם כל סוגי נשק להשמדה המונית. היצר קם נטל את ידיו במים שבפעם הראשונה לא היו בדם, אחרי שאב את כל האוויר אל תוך גופו וצחק צחוק רועם ומחריד. יצר לבש בגדי שקר שלו ופתח ספר הקודש שלו ״כן, תרצח״. תפילתו הייתה שקטה, רגוע ורוב התפילה עברה בעיניים עצומות. שמו של היצר היה ״פשיזם״ אך עבדיו של היצר טרחו רבות כידי שאף אחד לא ישמיע את שמו וכך הבטיחו לעצמם להפוך מעבדים לאדונים.
כתוב תגובה ל- שמין
16
כתבה מעולה
  אמנון לוי לביא   5/11/16 01:04
כתבה מעולה שפותחת את יריעת הקונספירציה סביב מותו של רבין ומאמתת את החשדות בני 20 שנים.
לי אין כל ספק שרבין מת בתאונת עבודה ולא נרצח.
בסיטואציה אמתית {ללא הצגת השמאל להשחיר את הימין} שום אדם לא היה יכול להתקרב באופן חופשי לראש הממשלה.
בטוחני שזו הייתה הצגת העיר הגדולה שהסתיימה ללא הוראת הבמאי.
עכשיו כדאי לפתוח את התיבה הלוטה שחורים כדי להבהיר לציבור עניינים מוסתרים.
הגיע הזמן...אחרי 20 שנים להסיר את הלוט.
מבלי להיבהל מהתוצאות.
כתוב תגובה ל- אמנון לוי לביא
צודק מאוד. אפילו דליה רבין ששו
  קורןנאוה טבריה   5/11/16 04:16
ששותקת עכשיו לבושתה, לא שוכנעה מהתשובות הלא מספקות שנתנו לה. מכל השקרים והכזבים שאספתי 21 שנה של מערכת שלמה - אני מאמינה ליגאל עמיר שזו הייתה מזימה - אבל גם הוא היה שחקן שימושי במזימה הזאת ללא ספק כסוכן שב"כ בעברו ושותפו של אבישי רביב -אבל הוא היחיד שאכל אותה ושילם על כך !
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
17
לאחר ממזר קטן בא חורבן
  בוריש   5/11/16 01:18
אל דאגה אנחנו בצד הנכון סבא 1 ו2 סבתא 1 ו2 הסתדרנו עם גוים והפלנו גם את הנאצים. אין מה לעשות יש את השמש ויש את התחת מי שלא מבדיל מקבל חורבן. לא תמיד שילוב של פולנייה ועיקרי יכול ליצור בן אדמת.
כתוב תגובה ל- בוריש
18
חשוב שהנושא לא יירד מסדר היום
  דרור5   5/11/16 08:49
רבים זיהו כבר באותו ערב את הקונספירציה ובהמשך את זיוף ועריכת צילומי הוידאו, את רבין הירוי בעמוד השרדה כפי שקבע הפתולוג נותר עומד ומסתובב לאחור לכיוון הירי, את הדלת האחורית במכונית הנסגרת מעצמה למרות הטענה שלא היה שם איש, את הדוח הפתלוגי המפוברק, את שמונה הדקות בהן שוטט הנהג עם רבין הירוי ברחובות במקום להגיע בשתי דקות לאיכילוב. חייב לבוא יום בוא האמת תיחשף ותוכר בפומבי.
כתוב תגובה ל- דרור5
19
אולי עתה בלי שימון, יבדקו
  יאירבמ   5/11/16 11:53
הסתלקותו של החתרן הבלתי נלאה עשויה אולי לסלק את אבן הנגף הראשית בהתנגדות לביצוע חקירה של אמת בפרשה. אך כמובן יש עוד הרבה שמאלנים החוששים (ובצדק) שמא אותו קרדום שהם חופרים בו כדי להבאיש את הימין יאבד את משמעותו, ועשויים לכן לפעול כדי להמשיך ולהכשיל את חשיפת האמת. בהחלט יתכן שכפי שהמפא"יניקים הצליחו לעכב למשך 60 שנה את החקירה בנושא "ילדי תימן". גם בנושא רבין הנושא יידחה עד שיאבד את עיקר מהותו. כך או כך כל הכבוד לנאוה האמיצה שאינה נבהלת מלעג השמאלנים, ושבה ושואלת את השאלות הקשות
כתוב תגובה ל- יאירבמ
20
יגאל עמיר רצח את רבין.
  שאלה קלה,   5/11/16 17:40
אין טעם להשחית אפילו דקה בכל הקישקוש הקונספירטיבי הזה. בזבוז זמן.
כתוב תגובה ל- שאלה קלה,
גם כשהוכח מקצועית שלא מכדוריו
  קורןנאוה טבריה   8/11/16 10:08
של עמיר הוא 'הרוצח'? מתאים לשמאל הבולשביקי!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
21
תודה לנאוה קורן על האמת!
  דינה גורמן   6/11/16 01:11
חובה להפיץ תאור העובדות ומהלכי השקר המובנים בממשל השמאלני תאב הבצע וההילה, אשר אינו בוחל בשום אמצעים להשגת מטרותיו האפלות. ונקוה שגם ההזויים בתקוות שלום מדומה יתחילו להכיר באור האמת המוצגת כאן. נאוה - את גדולה!!
כתוב תגובה ל- דינה גורמן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il