s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"השרה עושה תעמולה חינוכית"
מאת: מירב לוי, רונן ליבוביץ  |  05/12/2006
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יולי נץ טורף ליברמן חוזר ל1947
  הצודק   5/12/06 09:55
אולמרט -- לאמריקה
כתוב תגובה ל- הצודק
2
האם תורי שרת החינוך להסיר בעת לימוד התנ"ך אותם חלקים העוסקים מעבר לקו הירוק?
  מיכל מירושלים   5/12/06 10:00
כדי שתהיי עקבית וזה הדבר החשוב ביותר בחינוך. אמת ועקביות - האם תורי אכן להסיר פרקים וחלקים שלמים מהתנ"ך המתייחסים לחברון לבית אל וכו'?

אם יש לנו זכות בתל-אביב קו"ח שיש לנו זכות בירושלים בחברון ובשומרון.

אפשר ללמד וללמוד גם בלי הוראה גורפת של הסרת כל מה שהוא משוקץ דהיינו מחוץ לקו הירוק.

קצת שכל, גבירתי שרת החינוך.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
3
הקו הירוק ושרת החינוך
  א.משה   5/12/06 10:13
מוזר איך מפלגת העבודה מנפקת שרים שמובילים את העם לאבדון זה התחיל בביטחון ונמשך בחינוך אולי פשוט הם מבטאים את דרכו של אולמרט
כתוב תגובה ל- א.משה
4
האם תמיר היא שרת החינוך של המדינה או של העם?
  amisrael.org   5/12/06 10:15
ואם היא שרת החינוך של המדינה, מי אחראי על החינוך של העם?
מי שייך לעם ישראל?
למה אנחנו מחנכים את ילדינו - רק לעבר או גם לעתיד?
האם לעם ישראל ישנן מטרות, שאיפות לאומיות משותפות, יעדים לאומיים?
מי מטפל בעם - רק הימין? רק הדתיים?
אם ההנהגה היא של המדינה (בקושי), מי מנהיג את העם?

האחריות על התשובות נופלת על כתפי העם!

אם קיים אצלך הרצון לשנות ולהיות חלק מהמהפכה הלאומית החיובית, העם מחכה לך ...

חפשו את "נס ציון" !
 נס ציון
כתוב תגובה ל- amisrael.org
5
הפעם תמיר אכן צודקת
  טיטו   5/12/06 10:48
רוב הישראלים לא מודעים כלל היכן עובר קו הירוק וחיים בבועה וסבורים ש"שטחים" הם בסוף העולם הרחק היטב ממרכז הארץ. אנחנו חייבים לשרטט מפות עם קו הירוק ע"מ שאנשים יהיו מודעים לסכנות קיומיות באם תקום מדינת מחבלים בגבולות 67 על פי הוגי שמאל ההזויים.
כתוב תגובה ל- טיטו
6
קשקשני הימין
  ע.ג1   5/12/06 11:24
וכשמחקו את הקו הירוק מתכנית הלימודים זה לא היה אקט פוליטי? לח"כים העברינים של הימין יש תמיד איך לגדף את האנשים ההגונים אבל במבחן התוצאה הימין סיבך את המדינה עם השטחים, גרם להדרדרות החנוך הבריאות והעשירונים התחתונים ובגלל הצורך לשמור על עלובי ההתנחלויות הצבא לא היה מוכן כראוי למלחמה. אחרי זה יש להם חוצפה להטיף מוסר לכל העולם ולנסות לגהק מה נכון ומה לא. תמשיכו לנבוח והשרה תמיר תלמד את הילדים היכן מדינת ישראל (בקו הירוק)והיכן שואיה מבפנים (הכתמים)
כתוב תגובה ל- ע.ג1
7
מישהו עדיין מופתע ממה שמתרחש במקומותינו?
  דבורה הנביאה   5/12/06 11:37

אין זה משנה בעד מי הצביעו האזרחים בבחירות ! מי שמנהל את עניני המדינה הוא זה שנבחר לעשייה הזאת על ידי גורמים שאין להם שום קשר עם תוצאות הבחירות. מוזר לא כן? ובכל זאת, התופעה המשונה הזאת כבר התבררה מזה זמן. ולראייה:
'שלום עכשיו' וסניפיו על פעיליו מושכים בחוטים כל הזמן !!!

האם מישהו עדיין תמה איך קורה שיוסי ביילין מתראיין מדי יום ביומו בתקשורת, ללא כל פרופורציה למשקלו הפרלמנטרי? מוזר שהוא ממשיך להתרגז באופן פרמננטי על כך שמשנתו אינה סוחפת המונים מקרב היהודים (וגם מקרב הערבים...).
גם יריב אופנהיימר, מזכ"ל 'שלום עכשיו' מוזמן להגיב חדשות לבקרים בנושאים קריטיים לעתיד מדינת ישראל, מבלי שנדע מי בחר בו, מי עומד מאחורי פעילויותיו ומי מממן אותו. כל שידוע הוא שגוף ערטילאי בשם האיחוד האירופי, עתיר ממון ומשופע ב"אובייקטיביות" מהווה צללית עלומה אך מאד מאיימת בתמיכתה ב"שלומניקים" למיניהם, ולמרבית הפלא ככל שפעילויותיהם מתרבות, כך מתרחק השלום הרחק הרחק מכפי שמדינת ישראל מבינה את תכני השלום ואת תקוותינו לעתיד האזור.

גם שוחרת השלום המהוללת צביה גרינפלד החרדית עם השייטעל, שלא צלחה את משוכת המועמדים לכנסת מטעם יע"ד=מר"צ=יח"ד ונותרה מחוץ לפרלמנט, מוזמנת חדשות לבקרים לתקשורת כדי להשמיע את הגיגי השלום שלה, ובעיקר כדי שלא נשכח את נוכחותה החשובה מאוד לקומץ השלומניקים (ולא כל כך למען עתיד מדינת ישראל, כפי שהמציאות מוכיחה).
ועדיין חשוב לחזור ולהזכיר את החוזה עליו היא חתומה עם האיחוד האירופי, בו היא מתחייבת לפעול למען השלום כמובן...

יולי תמיר ממייסדי 'שלום עכשיו', היא נכס חשוב לקבוצה הזאת הבלתי נלאית. בדרכה המנומסת היא כבר תעשה הכל כדי לחנך את ילדי ישראל כמה חשוב השלום של השלומניקים, ומה חסרת ערך האדמה עליה נלחמו דורות של לוחמים שהקריבו את חייהם למען עתיד היהודים בארץ ישראל.

האם מישהו עדיין משתומם לנוכח פירות מאמצי השלום של שמעון פרס, רון פונדק, וכל חברי יוזמת ז'נבה שמסרבים להכיר בעובדה שהם נאחזים כל עוד נפשם בם בנייר בלבד, שעליו חתומים מהצד הערבי של שוחרי השלום, הגב' מהא אבו שושה (מישהו שמע עליה?),סמיח אל עבד (מישהו שמע עליו?), ראיתי אל עומארי (מישהו שמע עליו?), באסיל ג'אביר (מישהו שמע עליו?) ראדי ג'ראי, סמאן חוחרי, איברהים חרישי, ליאנה עבד אלרחים עבד רבו, ועוד כמה
חתומים על הסכם ז'נבה שרק יודעי ח"ן מצויים בסודות המעורפלים, ושמם פורסם למען הרושם, כנראה, באותה חוברת שנשלחה לכל בתי אב בישראל.

באמת... מאז נובמבר 2003, חלפו שלוש שנים מבטיחות, וצלצולי פעמוני השלום מחרישי האוזניים, התחלפו בשריקות 'שחר אדום' שסופם בומים מפחידים, ואחריהם פצועים והרוגים ותושבים מותשים. ולא הזכרתי עדיין את המלחמה האחרונה מאז התגרה בנו החיזבוללה, חטף חיילים, ולא איפשר לישראל כל דרך אחרת אלא להשיב מלחמה.

ובאשר לראש הממשלה אולמרט שנבחר "בפוקס" לתפקיד, אותו ואת קודמו תשפוט ההסטוריה. ומי שישאר בחיים אחרי יוזמות השלום הללו, יוכל לשיר בכאב: "....שם ישבנו וגם בכינו בזוכרינו את ציון".
כתוב תגובה ל- דבורה הנביאה
אמתכתבת. ועד כמה שהיא מפחידה ומצמררת, היא עדיין האמת.
  הניה   5/12/06 16:00
כתוב תגובה ל- הניה
8
Not surprisingly Julia's Small and fool alike
  A M Roll   5/12/06 11:46
כתוב תגובה ל- A M Roll
9
Remenber Julia's descrimination fiasko with northern Religions? fool is a fool
  A M Roll   5/12/06 11:49
כתוב תגובה ל- A M Roll
10
מחפשת צרות
  אילתי 1   5/12/06 11:56
אחד מחשובי המשרדים בממשלה הינו משרד החינוך,הרבה שרים התחלפו במשרד זה בשנים האחרונות,גם תקופת שרותה של השרה תמיר במשרד זה מוגבלת,במקום לפתור בעיות קשות בערכים בסיסיים,מתעסקת השרה בקישקושים,איך לא,תפיסת מעמד מפלגתי באחד מרסיסיהמפלגות.
כתוב תגובה ל- אילתי 1
11
כמו ילדים
  עד מתי?   5/12/06 12:00
השמלאנות בישראל מתהדרת בהלך מחשבה נאור החף משיקולים אידיאולוגיים כגון לאום דת וכד' ופועל מכח הפרקטיקה והמוסר הנקי, אבל הדבר איננו כך בדיוק. לדוגמא: היום בבוקר ברשת ב' אמר שדרן 'הכל דיבורים' אביקם רוטמן לח"כ יובל שטייניץ שסימון גבולות איינו דבר מדאיג כלל וכלל, לא בישראל וגם לא במצרים, שם מוגדרת ישראל בספרי הלימוד כ "פלשתין", ובודאי שמצב מתמשך של אי לוחמה (מול מצרים) מדאיג הרבה פחות מאשר מלחמה אמיתית. ושתלך לעזאזל ההתחמשות המצרית, התמיכה המצרית בחימוש הפלשתיני. עכ"ל. בערך. כלומר, הוא מעדיף שקט תעשייתי נראה לעין ע"פ היערכות צבאית ואזרחית למלחמה ממשמשת, מול כל התסמינים הקיימים סביבנו, אותם מנה לפניו ח"כ יובל שטייניץ. ובודאי שריסוק חוסננו הלאומי ואמונתנו בבעלותנו על הארץ ע"י סימון גבולות במסווה של 'חינוך להבנת הקונפליקט' היא הרפסת המערך הלאומי אל מול סכנות ואיומים חיצוניים. האם אינכם יכולים להבין את מכלול העובדות ולפעול על פיהן? אינכם חפצי חיים? צר לי, אבל אתם, שמאלני ישראל חושבים פשוט כמו ילדים, כמו ילדים.
כתוב תגובה ל- עד מתי?
12
מערכת החינוך צריכה להיות-לא פוליטית..........
  אילן המורה   5/12/06 12:08
לא להתקרב לשמאל! ולא לימין! בכלל.............לא ללמד פוליטיקה בבתי-הספר!!!!!! התלמידי ילמדו פוליטיקה...........כשיצאו לאזרחות!!!! תאמינו לי................יהיה להם מספיק זמן ללמוד על פוליטיקה-גם אחרי בית הספר!!!!!!
כתוב תגובה ל- אילן המורה
13
חצופה מארץ החצופים
  מאיר דרום   5/12/06 12:09
אנחנו משלמים מכסנו להשלים את התקציב שלא ניתן לבתי הספר ולגנים בתשלומי "רשות" , בזמן שמה שמעסיק אותך
זה אידיאולוגיה , חצופה שכמותך .

תדאגי/תלחמי על תקציבים ולא על פוליטיקה , חצופה .
כתוב תגובה ל- מאיר דרום
14
תמיר?קיראו על תפיסת הדמוקרטיה שלה:
  תשפטו בעצמכם מיהי   5/12/06 12:39

"כולנו הרענו להסכם אוסלו למרות שלא נולד באופן דמוקרטי, המגעים היו חשאיים, לא היתה שקיפות ושיקרו לציבור. בענין זה, מה שהימין טען היה נכון...רק ברגע האחרון הוא הוצג כמין עיסקה של לקבל או לדחות. היו פגמים דמוקרטיים קשים בתהליך הזה. בכל זאת אימצנו אותו בהתלהבות, ומבחינתי בצדק...אני מניחה שאנחנו לא רוצים שלום דיקטטורי. זה לא. אבל גם זו שאלה שקשה לענות עליה בכנות. כי אם היו אומרים לנו- בסדר רבותי. תהיה פה דיקטטורה לשנה, ובסופהּ יהיה שלום, והשלום הזה יביא לרווחה ולצדק. האם אנו קונים את זה או לא?...מבחן התוצאה הוא פה חשוב מאד. אם הממשלה הזאת תהיה גם לא דמוקרטית וגם לא תביא תוצאות, היא תיפול. אבל אם היא תביא תוצאות, ישכחו את כל התהליך, את האופן שבו זה הושג". ('הארץ' 13.8.99).

כתוב תגובה ל- תשפטו בעצמכם מיהי
15
היולי הזו מנסה להכניס פוליטיקה שלילית
  לתלמידים   5/12/06 12:58
כתוב תגובה ל- לתלמידים
16
חינוך בישראל
  אמא מודאגת   5/12/06 13:01
אני ממש לא מבינה כיצד היום כל הפוליטיקאים מוצאים לנכון להגיב על היוזמה של שרת החינוך להוסיף קו זה או אחר לספרי הלימוד. אני לא מבינה כיצד אתמול, לאחר שהתפרסם דירוג ישראל בהשקעה בחינוך לא מצאו לנכון אף לא אחד לדבר עלהנושא. נראה לי כי עדיף לטפל בעיקר והוא מצב החינוך באר. רק לאחר שיהיה שינוי בסדר העדיפויות וחינוך ורווחה יהיו במקום הראשון, נוכל לדון בקווים אל או אחרים.
כתוב תגובה ל- אמא מודאגת
17
לעסוק בנושאים הרצינים כמו :איכות המורים, צפיפות
  ממליץ לגב' תמיר   5/12/06 13:53
כיתות ואלימות תלמידים לפני שהיא משנה את המפות של מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- ממליץ לגב' תמיר
18
אין מה לדאוג
  arv   5/12/06 14:18
שרת החינוך תצליח בחינוך כמו ששר הביטחון מצליח בביטחון ושר בטחון הפנים מצליח בבטחון פנים.
כתוב תגובה ל- arv
19
להוסיף את גבולות החלוקה ואת הכפרים הערבים ההרוסים
  ששון גבאי   5/12/06 14:26
שידעו ילדי ישראל מהם כל השטחים הכבושים ולא רק אלו של 67. כמו כן שידעו מהיכן הגיעו הפליטים במחנות הפליטים ומי יושב על אדמתם.
אם כבר לחשוף מחלוקות פוליטיות - אז עד הסוף.
כתוב תגובה ל- ששון גבאי
20
תנהגות בולשביקית מתנשאת. ארץ ישראל אינה רכוש פרטי של גב' תמיר
  הניה   5/12/06 15:27
כתוב תגובה ל- הניה
21
חופרים
  בלה בלה בלה   16/12/06 23:24
אתם כולכם חופרים מי אתם מה אתם שרת החינוך וצריך לעשות נמשהו עם זה שרצחו אותה למרות שהיא לא יפה אבל מה??עדיין מתה!!אין לכם חיים!!גם כן הממשלה קמצנית אולי תחשבו קצת תקנו מצלמות ואפודות לבית הספר ותעלו את בית ספר בן צבי חולון כי אנחנו הינו בבית ספר יפה אבל שלנו לא משתווה לזה כי אתם קמצנים מגעילים למה לנו לא סמים מוזיאון בבית הספר??
כל הממשלה קמצנית אפילו שקל לא יוציאו...!!!%$&
ואסור לשלב את ז,ח,ט,י,יא,יב יחד כי זה אסון כי הגדולים חמים על בנות קטנות ומה היא עשתה??בני זונות הבית ספר שלה~~~!!!!פשוט בני זונות ותגיבו!!!
כתוב תגובה ל- בלה בלה בלה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il