|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
טוהרת המידות |
|
25/01/07 15:59
|
|
|
|
וזקוק לטיפול פסיכיאטרי דחוף, התנהג כמו בריון שכונתי,
לא הצליח לשכנע אותי ואפילו לא לשניה אחת למרות שראיתי
את כל השידור המכוער הזה, הוא התנהג כמו רודן במשטר
דיקטטורי הוא איבד הרבה נקודות מהרבה סיבות, דוקא כשקצב
נבחר למרות שחשבתי שהוא לא מתאים לתפקיד בכל זאת חשבתי
אולי יש פה אפליה מתקנת וטוב שניבחר נשיא מעדות המזרח,
למרות שכל כך אוהבים להתקיף את האשכנזים הוא בין אלה
שהאשכנזים טיפחו ורוממו אותו עד שהגיע לגדולתו שלא ידע
שובע, ינק מעטיני השילטון עד תום ולא התבייש להתקיפו,
לזרוק רפש לכל הכינוונים עם לא מעט שקרים, האיש הוא
איש קטן ונבוב חסר כריזמה ואצלו כמו שאומרים האצילות לא
מחייבת משום שהוא פשוט לא כזה שלא לדבר שלמילותו אין שום משמעות, הראו לנו לא מעט קטעים מהאיש כהגיע לכס
הנשיאות בו הוא מדבר על שמירת החוק וכולם שווים בפני
החוק, אבל אצלו זה סתם מילים בלי שום כיסוי ואולי זאת
אחת הסיבות לנפילה הנוראית שלו, אם הוא היה חכם מספיק
הוא היה יכול לרכך את נפילתו מזמן והוא לא היה צריך
את מסיבת העיתונאים הבריונית שלו אלא לאמר טעיתי אני
שם את המפתחות עם פרוץ הפרשה ואין ספק שהכל היה נסגר
בחדרי חדרים, עוד עניין שהאיש טיפש גמור ואין לא טיפת
אצילות נשיאותית והראיה האחיזה החזקה בקרנות המזבח
|
|
כתוב תגובה ל-
טוהרת המידות
|
|
|
|
2 |
|
|
ערוץ 2 ? |
|
25/01/07 16:23
|
|
|
|
ישבתי וצפיתי בנאום הנשיא במלואו, שמעתי את דבריו וראיתי את התרגשותו.
עדיין מוקדם עבור הציבור לקבוע אם הנשיא אשם, או מעונה שנלחם נגד רשעים גדולים.אין לנו למעשה שום אינפורמציה של ממש
אך אין וויכוח שערוץ 2, כדברי הנשיא, הוביל מסע הכפשה מגעיל נגד הנשיא. כל מי שצפה בחדשות של ערוץ 2 בחודשים האחרונים וראה את ה ""רמזים"" העבים, הידיעות שנאמרו כלאחר יד למרות שהיו אלו חדשות מרעישות ביותר שהיו ראויות להרבה יותר מסתם תגובה כלאחר יד ע'י הקריינים או הפרשנים, וכל ההצגה הזו היתה כל כך שקופה.
היה ברור אפילו לטפשים שטופי המוח שכאן נעשית תפירת תיק רצינית והפעם זה נגד נשיא המדינה ואין מציל.
אם משה קצב אשם הוא ילך לבית סוהר להרבה זמן, אבל אם ערוץ 2 ושאר התשקורת ואנשי השלטון הנצחי של ישראל יהיו אשמים בתפירת תיק מלוכלך, האם ילך מי מהם למחבוש אפילו לרגע ? מה פתאום ? ממתי הולכים בעלי הכוח במדינה למחבוש אפילו לרגע?
אני מתוודה שלאחר החוויה של נאום משה קצב אתמול ***אני מפחד***
-----------------------------------------------
1) בעבר הרחוק דברו שאירן תתעצם ותהווה איום עלינו. לבסוף אירן מתחמשת בנשק גרעיני. אבל זה עדיין לא מפחיד אותי.
2) מדברים כל הזמן שהערבים לבסוף יזרקו לים את אלה מהיהודים שהם לא יצליחו לשחוט. זה עדיין לא הפחיד אותי.
3) דברו על זה שהחברה הישראלית המושחתת תקרוס מאליה לאחר שתפשוט רגל. זה בכלל לא הפחיד אותי.
4) אבל אתמול לאחר שראיתי מה שהנשיא מגלה על עוצמת הכוח שעומד מאחרי תפירת התיקים בארץ, על מוסדות הכוח השונים שתפקידם להגן על האיש הקטן אבל הם למעשה חלק בלתי נפרד ממערכת תפירת התיקים נגד כל מי שלא מוצא חן בעיני השליטים הסמוים *** סוף סוף התחלתי לפחד*** כי ראיתי בעליל את האויב, לא האויב החיצוני, אלא את האויב הפנימי שהוא פי כמה יותר גרוע מכל אויב חיצוני שיכול להיות. נחרדתי לשמוע, כדברי השופטת דורנר, שאדם חייב להוכיח את חפותו במדינה הזו, דבר נוגד נגוד מלא לחופש האישי הבסיסי שאתה חף מפשע עד שהוכח אחרת ע'י המדינה.
**** זה הדבר הכי מפחיד בכל המאורעות העצובים הללו ***
מעכשיו אראה באור אחר לגמרי את פרצופם של הקריינים והפרשנים, כי מאחריהם אראה בעיני רוחי את השטן בעל הכוח להפוך במדינה הזו כל דבר שחשבנו למקודש.
ולסיום, אולי עצוב או אולי מבדח, שמעון פרס, הלוזר הלאומי כפי שמפלגתו שלו אמרה לו במקהלה בזמנו, שמעון פרס הביע אתמול את נכונותו לעמוד לבחירה במקומו של הנשיא הנוכחי.
ואתה יודע לבטח, שכנראה שזו היתה כל מטרת ההצגה המכוערת מסביב לענין הנשיא הנוכחי
|
|
כתוב תגובה ל-
ערוץ 2 ?
|
|
|
|
|
|
|
חתרן בלתי נלאה |
|
25/01/07 19:17
|
|
|
|
|
3 |
|
|
ממש ביריון פרסי |
|
25/01/07 16:52
|
|
|
|
|
4 |
|
|
אייל.ב |
|
25/01/07 16:58
|
|
|
|
הרבה אנשים היו שמחים על כך!
|
|
כתוב תגובה ל-
אייל.ב
|
|
|
|
5 |
|
|
חץ |
|
25/01/07 17:04
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
חץ
|
|
|
|
6 |
|
|
קשתן |
|
25/01/07 17:12
|
|
|
|
|
7 |
|
|
מאיר אברהם |
|
25/01/07 17:17
|
|
|
|
גיזענים,מעולם לא קיבלת את העובדה שהוא נשיאכם.
הדלקתם נרות בככר רבין כשהוא נבחר.
אנטישמים.
|
|
כתוב תגובה ל-
מאיר אברהם
|
|
|
|
|
|
|
נימאסת על כולם יא מקופח |
|
25/01/07 18:47
|
|
|
|
מעט מכל הטוב שהאשכנזים הרעיפו על האנס קצב מקרית מלאכי
נכון להיום והוא ירק על הבור שהוא שתה ממנו ונהנה לא
מעטיני השילטון, הלואי היו מטפלים כך בניצולי שואה לא
מעטים כמו שטיפלו במקופח עלי אדמות האנס הסידרתי משה קצב שלא ידע שובע ולא עשה מאומה בכל שנותו בשירות הציבורי מלבד לדאוג לעצמו ולמשפחתו, אני מקוה שיבוא יום
שישללו לאנס הסידרתי הזה את כל הפנסיה שלו.
|
|
כתוב תגובה ל-
נימאסת על כולם יא מקופח
|
|
|
|
|
|
|
קח פצויים מגרמניה ושתוק |
|
26/01/07 19:12
|
|
|
|
|
|
|
|
והדרת פני ניצולי שואה |
|
27/01/07 16:19
|
|
|
|
טוב שיש מישהו שהצליח להוציא אותך סוף סוף מהכלים, בן
אני אקח פצויים בגאוה גדולה וחלק מהמיסים של זה ילכו
מן הסתם לשקם עלוב נפש כמוך מאיר אברהם, הגיע הזמן שתעשה חושבים ותיקח חופש אתה אכול שינאה רוע ורשע., פשוט תירגע ותפסיק לגלוש קצת אולי זה יעזור לך.
|
|
כתוב תגובה ל-
והדרת פני ניצולי שואה
|
|
|
|
|
|
|
דיברת דברי כזב |
|
25/01/07 21:51
|
|
|
|
|
8 |
|
|
s |
|
25/01/07 18:04
|
|
|
|
יש לך מקצוע לו רע עם יש מקצוע כזה בכלל . בתמצית . האדם מאושם באונס . ניראה אותך ידידי המומחה . עם יום אחד תיקח איזה בחורה טרמפ . והיא תגיד לך . עם לו תיתן לי עכשיו 3000 שקל אני ילך לתחנת המישטרה ויעליל אליך ניסיון לאונס . . תיראה מה יקרה לך בחור נחמד שלי . באתחלה תחתוף אלם . אחר כך . כאדם משכיל . אתה . תגיד לעצמך נו תיראה לאן ניקלתי גם עשיתי טובה והזבל הזאת סוחטת אותי . אחר כך אתה תסכים לתת לה וליסגור עניין . אז היא תגיד לך בחוציק עם אתה כזה עשיר בטח יש לך ארבה כסף . אתה יודע מה אני רוצה עכשיו 100.000 שקל . מה אתה תעשה . היא תיפרוץ לך את הדלת של המכונית . ותרוץ לכוון הכביש ותנסה להזעיק עזרה . יעצור לה מישהו . ןהיא תגיד לו . שהוא ניסה לאנוס אותי . הבחור שהוא חלך מההצגה . יגיד לך מה אתה לו מתבייש .ואז הוא יומר לה שעם היא רוצה ליפנות למישטרה . . אתה תאמין לי שתיתן כל מה שמבקשים ממך וזה ביגלל שאתה אדם אגון . המשטרה בישבלה אתה עוד אחד ממאות הסוטים שנימצאים ברח" וינסו לקשר לך עוד מיקרים ואז אתה תשדר מצוגה פסיכוטית . וכאשר בסוף התאליך תורשה . אתה תירד למרטף . גם בוכה וגם צוחק ואז . זה יהיה התאליך שתבין. שהישתגעתה בחור אגון וישר שלי וקורה שפת . גוף
|
|
כתוב תגובה ל-
s
|
|
|
|
|
|
|
מתוקן עבורך...כמה שיכולתי |
|
25/01/07 20:14
|
|
|
|
יש לך מקצוע לא רע, אם יש מקצוע כזה בכלל ?! בתמצית , האדם מואשם באונס . נראה אותך ידידי המומחה , אם יום אחד תיקח איזה בחורה טרמפ , והיא תגיד לך , אם לא תיתן לי עכשיו 3000 שקל ,אני ילך לתחנת המשטרה ויעליל עליך ניסיון לאונס . .. תראה מה יקרה לך בחור נחמד שלי . באתחלה תחטוף אלם . אחר כך , כאדם משכיל ,אתה תגיד לעצמך נו תיראה לאן נקלעתי גם עשיתי טובה, והזבל הזאת סוחטת אותי . אחר כך,אתה תסכים לתת לה לסגור עניין . אז היא תגיד לך, בחורצ'יק אם אתה כזה עשיר, בטח יש לך הרבה כסף . אתה יודע מה?! אני רוצה עכשיו 100.000 שקל ! מה אתה תעשה ?! היא תפרוץ לך את הדלת של המכונית ותרוץ לכוון הכביש ותנסה להזעיק עזרה . יעצור לה מישהו , והיא תגיד לו.שהוא ניסה לאנוס אותי . הבחור שהוא חלק מההצגה ,יגיד לך, מה אתה לו מתבייש ?ואז הוא יאמר לה שאם היא רוצה לפנות למשטרה . . אתה תאמין לי, שתיתן כל מה שמבקשים ממך. וזה בגלל שאתה אדם הגון . המשטרה בשבילה,אתה עוד אחד ממאות הסוטים שנמצאים ברח". וינסו לקשר לך עוד מקרים ואז אתה תשדר מצוקה פסיכוטית . וכאשר בסוף התהליך תורשע ,אתה תרד למרתף . גם בוכה וגם צוחק. ואז, זה יהיה התהליך שתבין. שהשתגעת... בחור הגון וישר שלי- וקורה שפת . גוף
|
|
כתוב תגובה ל-
מתוקן עבורך...כמה שיכולתי
|
|
|
|
9 |
|
|
יחיד שפוי |
|
25/01/07 18:39
|
|
|
|
איפה האינטלגנציה שלכם?? כל בוקר מהרגע שאתם נוטלים את העיתון לידיכם ועד אחרי מבט. כושר הניתוח שלכם מופקר בידי העיתונאים ואין לכם שום דעה משלכם.
|
|
כתוב תגובה ל-
יחיד שפוי
|
|
|
|
10 |
|
|
יחיד שפוי |
|
25/01/07 18:39
|
|
|
|
איפה האינטלגנציה שלכם?? כל בוקר מהרגע שאתם נוטלים את העיתון לידיכם ועד אחרי מבט. כושר הניתוח שלכם מופקר בידי העיתונאים ואין לכם שום דעה משלכם.
|
|
כתוב תגובה ל-
יחיד שפוי
|
|
|
|
11 |
|
|
s |
|
25/01/07 18:48
|
|
|
|
זה אחד התחומים הרגישים ביותר שניתן ליסחוט איש ציבור . נסכים עם זה שפו מדובר בעדות כנד עדות . נסכים עם זה .שהנשיא גרם לעובדת סבל רב בזה שהוא פיטר אותה ממקום העבודה . מהפרנסה שלה . מזכות הקיום שלה ממקום שהיא היתרגלה אליו . בית הנשיא והבנתי שהיא גם בעלת יכולת מקצועית . ברה גבוע . יתכן שמר קצב עשה את טעות החיים שלו בכך שהוא פיתר אותה ממקום העבודה שלה . זו היתה טעות בשיקול הגעת שלו . וזו טעות שהוא יתחרט אליה עד סוף ימיו . שניראה לי שיהיו קצרים מהרגיל בתוככי הים הסוער (הפוליטיקה )המתלוננת ידעה שיציגו אותו כבעל אדם עם ארבה מעוד כוח . לכן ליפני כן היא ניהלה איתו מאין משה ומתן שהם . תיראה המחיר לו כידאי לכך . כאשר הוא עמד במצו שהיא ניסתה ליסחוט אותו . . מסיבות כל שהם הוא פנה ליועץ המישפטי . ואז הוא חטף מאין בומרנג . רגע . רגע אין אשן בלי אש . מתוך נקודת ראייה של .של משטרה היתריגות פוליטויות .פרקליטות . ותיקשורת שהציגה תמונת מצו של אדם כוחני . שרירותי . בעל קשרים נכונים לכן הוא היה צריך להוכיח שהוא ניסחט וזו דרך קשה שיש . למישטרה את היכולת . התכנולוגית . ליתפוס אותה בעם היא רוצה . יותר קל להציג אדם נשיא מיזרחי חרמן שהשתן עלה לו לראש הו שכפי . שכותבת .האשכנזיה . הפטרונית מס1 שהם אימצו אותו לחיכם והרעיפו אליו כל טוב . אתה מבין את נקודה המשיבה הבסיסית
|
|
כתוב תגובה ל-
s
|
|
|
|
12 |
|
|
גולני |
|
25/01/07 19:49
|
|
|
|
|
13 |
|
|
s |
|
25/01/07 20:18
|
|
|
|
כמה שאתה צודק .ויש לך גם קושר ניתוח . ולא כמוני שיש לי ארבה מעוד שגיות כתיב ואני דיסלקטי . אבל מישתדל . לו לעשות שגיות כתיב . וחבל שאני ממהר לישלוח . אבל זה באמת מפחיד . את כל מה שהסתירו עד כו מקום המדינה . הנכדים שלהם כיום פולטים . אחוצה בצורה וולגרית וגסה . הם מחפסים לעשות מילחמת אחים . עם יש דבר כזה . הם צידו את עצמם ביחידות מיוחדות . נגד אפיכות . כמו המישטרים האפלים של דרום אמריקה הם יצרני נשק קל . ורוב המגוייסים שלהם הם אנשים בעלי יכולות כלכליות מוגבלות . לכן הם מחוברים לאלה שמשלמים להם . אתם בארץ מתחילים ליראות ולקבל תמונת מצו . של העומד ליקרות בעתיד . ראיתה איך הם מפרקים לסטודנטים את הפרצוץ בהפגנה האחרונה . בגלל שכר גבוע . זה אולמרט . שישב אחרי שרון בתקופת הפינוי שפינה אותו . אני בילדותי אברתי ניסווים בחומרים חימים . שעוסקים בשתיפות מוח . ולא ארחיב . הפסיכיאטר שהיה חלק . מהפקוייקט . נורה ברושו בשרדו הפרטי בחולון . רוב התיקים של אותם נערים שאברו ניסויים קלינים רחוק מעני הציבור . נישרפו והושמדו . מהסיבות שלו הרחיב פו אלהם . הם מדברים אל שלטון הנצים בגרמניה הנצית . זה אותה דוקטורינה . אבל כולם כיום סנילים בבתי אבות וחלקם לא איתנו . כך שהם לא יכולים למסור בכלל עדות . הזמן עושה את שלו . והם יודעים שהזמן אובר והחיים נימשכים . אלו דברים קשים אבל נכונים ומדוייקים לכן קצב צריך לישמור אל חייו . הם מחקים שהוא יעבד את השפיות שלו ואז יכנס . למשהו אחר . שאין ממנו חזרה . ותאמין לי שבאותו מקום הוא יוכל לומר שהוא היה נשיא ויאמנו לו הם יהרגו אותו חי . קשה לי להאמין איך אותם בחורים צעירים מוחנים לימכור את אחיהם תמורת משכורצ עלובה . באמת קשה יש וצריך שיהיה לאנשים קצת כבוד . עצמי . ותידע עם הם לו היו משתפים פעולה בגרמניה הנצית . לו היו נישרפים למוות 6.000.000 יהודים בצורה כזאת מאורגנת . תתעמק באיסטוריה אני האיתי עם אנשים שהיו בתוך האת . יצא וגורלי היה איתם . ובזכות התיקשורת האינטרנטית יש לי הפשרות להוציא זאת אחוצה .
|
|
כתוב תגובה ל-
s
|
|
|
|
14 |
|
|
מבקש סליחה ומחילה מהמתלוננות!!! |
|
25/01/07 21:01
|
|
|
|
|
15 |
|
|
מתנחל כתום |
|
25/01/07 22:16
|
|
|
|
קהלני, רפול, יעקב נאמן, רמון ועוד רבים - אלה הם האנשים שהיועץ הנוכחי והקודמים לו הפילו ויצאו זכאים במשפט. כך שולטת האליטה התקשורתית-משטרתית-משפטית-אקדמית, של האשכנזים-חילונים-שמאלנים במדינה. הם לא הפנימו שב-77, הם נפלו.
|
|
כתוב תגובה ל-
מתנחל כתום
|
|
|
|
|
|
|
והאיום על ישראל |
|
25/01/07 23:10
|
|
|
|
דע לך שהאיום על ישראל אינו בא לא מהערבים ולא מהאירנים.
הוא בא מהאויב הפנימי, והוא שולט במדינה הזו מאז היווסדה.
מישהוא כתב כאן שהשמאל לא הפנים שב 77 הם הפסידו וזו טעות גדולה. הם הפנימו וגם הפנימו ולכן הם מתכוננים להלחם בשאר תושבי ישראל בנשק חם כדי להמשיך את שלטונם בכוח.
האזן לדברי דובריהם בשדה שהם מוכנים להתעמת בנשק חם עם אלו שמתנגדים להם. התשקורת לא מרחיבה על זה כדי להשתיק את הדבר אבל זה נאמר המון פעמים ע'י כמה מפעילי השדה שלהם והיכן שיש עשן מוכרחה להיות אש.
כנראה שיש להם נשק חבוי והם רק מחכים לרגע להשתמש בו נגד ישראלים שלא מסכימים אתם. אם חשבת שהם יוותרו על השלטון רק בגלל שלא בחרו בהם אז טעית בגדול.
מה שקורה בחברה הפלסטינאית בין הפתח לחמאס קורה בין בני אדם שרבים על השלטון. אותו הדבר קורה בישראל בהבדל אחד: הישראלים הם אדישים ואפשר לעשות אתם מה שרוצים. אבל אפילו הישראלים הפלגמאטים יש להם גבול לסבל ואם תקום תנועה כמו אחת המחתרות של ימי הבריטים אז השמאלנים יצטרכו שוב "תותח קדוש" ומישהוא כמו רבין שיפעיל אותו.
"אנו מאחלים לכם זמנים מענינים" זו אמרה סינית ישנה שמאחלת רק צרות, וכנראה שמחכים לנו ""זמנים מענינים"".
אבל אין לנו להאשים אלא רק את עצמנו, מי שחזר והצביע עבור השמאל כל ימי המדינה היינו אנחנו ולא אחרים. כעת הגיע זמן התשלום. ירחם עלינו האל הטוב.
|
|
כתוב תגובה ל-
והאיום על ישראל
|
|
|
|
|
|
|
שושפרי |
|
26/01/07 07:40
|
|
|
|
אתה מאמין לנשיא,אתה תמים , הנשיא התקיף את כולם ,ושיקר בעובדות .שכח להגיד את העיקר : "איני אשם " .שפת הגוף שידרה מצוקה , אך מגיע לו בגדול. איך יתכן שנשיא מדינה פוגע מינית בפקידותיו "
כבר לפני שנה קראתי, ששרון סיפר למקורביו ,שלקצב יש יצרים
מיניים חזקים. זה היה בעת הבחירות לנשיא, ולמרות הכל שרון עשה הכל לבחירתו.
בכתבה של דן מרגלית , הוא מאשים את שרון ומשפחחתו
ב"אם כל חטאת " הוא צודק בהחלט. אולמרט ממשיך בדרכו המושחתת .
.
קראתי בכתבה הנ"ל , שאולמרט חפוי ראש . אולמרט , כבר לא יהנה מהעושר הרב שצבר ומכל הדירות שברשותו
. המשפט " מרבה נכסים מרבה דאגה" נכונה.במיוחד ,שנעשתה
בקומבינות , לא כשרות .
|
|
כתוב תגובה ל-
שושפרי
|
|
|
|
16 |
|
|
עד |
|
25/01/07 22:43
|
|
|
|
היחידים שמגבשים את עמנו הם אויבנו.
נראה כי אנחנו בדרך למטה, ומאיצים לשם. דמוקטיה אמורה ליצור נוגדנים לוירוסים ותחלואי חברה שונים.
כאן נראה כי כל המערכות כבולות , כובלות ומושחטות ביסודן, בצורה שאינה מאפשרת להתמודד עם המצב שמחריף.
כעת, לאחר שנים רבות של סיאוב והיעדר תשומת לב לנושא, אנחנו אוכלים בגדול תבשיל שבישלנו לעצמנו זמן רב.
אז מה עושים ?
טבע האדם גורם יציאה מן האדישות בשלב מסוים, אני בהחלט מקווה שזה יקרה לפי שיהיה מאוחר מדי.
ובאמת שאיני אדם פסימי מטבעי. צריך פשוט להסתכל על מה שקורה סביבנו.
יאללה בי
|
|
כתוב תגובה ל-
עד
|
|
|
|
17 |
|
|
אחת שנשואה למזרחי |
|
25/01/07 22:49
|
|
|
|
זהו פרצופם האמיתי של אנשי עדות המזרח ברובם. כל השאר זאת התחזות. הם אלימים וכלפי חוץ מזיפים את הנחמדים.
לדעתי קצב גילה את הפן האמיתי שלו וכך כפי הנראה גם נהג בנשים שעבדו במחיצתו. האמינו לי שאני צודקת
|
|
כתוב תגובה ל-
אחת שנשואה למזרחי
|
|
|
|
|
|
|
מאיר אברהם |
|
26/01/07 01:35
|
|
|
|
אנטישמית,נכון גם ערבים את שונאת,אפילו יותר מאשר את עדות המזרח?
או שאת מאלה ששונאים את עדות המזרח יותר מאשר את הערבים.
קוזקית אוקראינית.
עמך לא עמי ושיקוצך לא אלוהי.
|
|
כתוב תגובה ל-
מאיר אברהם
|
|
|
|
|
|
|
עוד אחד שמדבר על גזענות |
|
26/01/07 18:05
|
|
|
|
|
|
|
|
מי שמדבר על גזענות. |
|
26/01/07 18:08
|
|
|
|
כלפי היועץ שכניראה כזה משכיל אתה, היועץ הוא ממשפחה
תוניסאית יקרה, כל המשפחה הגיע רחוק, עוד לא ראיתי
גזען באתר הזה יותר ממך.
|
|
כתוב תגובה ל-
מי שמדבר על גזענות.
|
|
|
|
|
|
|
לאשת המזרחי |
|
26/01/07 01:44
|
|
|
|
לבי לבי לך על הסבל שכנראה את עוברת. אולי יש לך בעל אלים או בוגדן, אבל זה לא נכון לגבי העדה המזרחית בכללה כמו שאת עושה כאן הכללות.
על הדתיים האורטודוקסים נהוג לחשוב שאצלם אין את נגע האלימות או הבוגדנות בגלל השפעת הדת. ובכן שיהיה לי דולר עבור כל אשה מוכה במגזר החרדי, או עבור כל חרדי שמחפש זונה מהצד ואני אהיה עשיר.
אלימות ובוגדנות הם תכונות אנושיות ונמצאות אצל כאלה שנגועים בבעיות הנפשיות הללו, וזה קיים בין המזרחיים, בין האשכנזים, בין החרדים ובתוך כל חברה אנושית.
אני היום בן 78 . מזרחי לחלוטין בחיי, בהכרתי, ובחינוכי, ולא ראיתי בכל משפחתי העניפה שום אלימות במשפחה ושום בגידות. אני עצמי נשוי לאשה אחת בלבד מאז שנת 1946, זה ששים שנה (נחגוג את המאורע בחודש יוני בחברת גדוד של ילדים ונכדים ואפילו גם נין אחד) ואנו חיים חיים שלוים ומאושרים ושהאל הטוב רק יתן לנו בריאות וחיים טובים כמו שנתן לנו עד עכשיו.
כשנשאנו היינו ילדים ממש. שנינו בגיל 18. והיינו ממש עניים. כולם אמרו שזה זמני ושנתגרש מחרתיים.
עכשיו כשאני מביט לאחור אני רואה שבדרך השארנו הרבה זוגות, הרבה יותר מוכשרים או עשירים, ויש מהם די מפורסמים, ורבים מהם לא הגיעו אפילו לשנת נישואיהם החמישית או העשירית.
הנשיא קצב רמז בנאומו רמז עבה על אלו מהתשקורת שלא הצליחו לשמור על חיי נישואים וידוע בציבור על רבים כאלה "לא יוצלחים" בחיים האישיים גם אם הם מאעכרים גדולים בתשקורת.
הם פשוט לא הבינו את ערך החיים ביחד, כנראה מפונקים שלא קבלו מהנשואין את מה שחשבו והתפרפרו להם. לעתים אני ורעיתי עוד נפגשים בכאלה שעוד חיים, וכשהם מביטים בנו אני יכול לחוש את קנאתם. ולדעתי הם לא צריכם לקנא, הם פשוט לא רצו את הנישואין ולכן לא עשו מאמץ לשמור על זה וזה התמוסס להם בידים.
כבוד ואהבה אמיתית בין בני הזוג, פירושו לרצות בטובתו של בן הזוג ולדאוג זה לזו, יושר בין בני הזוג עד כדי שיתוף מלא בכל הרכוש המשותף ולא משנה מי עשה יותר בחיים, חשבון בנק משותף, רכוש שישנו כמו בית או השקעות או מה שיהיה, רק,אך ורק על שם שניהם ולא אחרת, זה יוצר אמון בין בני הזוג, בטחון אישי במעמדו של כל אחד מהם, וחיים חלקים ונעימים מאד.
אבל כמובן שלזה צריך אישיות מתאימה ורק חבל שלא לכל אחד יש זאת.
|
|
כתוב תגובה ל-
לאשת המזרחי
|
|
|
|
|
|
|
. |
|
26/01/07 11:29
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
.
|
|
|
|
|
|
|
דודנעים |
|
26/01/07 19:32
|
|
|
|
מה יהיה כל השכל שלך תפסת רק בן עדות המזרח בושה וכלימה הכללה גורפת.
|
|
כתוב תגובה ל-
דודנעים
|
|
|
|
|
|
|
גם מניסיוני |
|
27/01/07 14:15
|
|
|
|
מה שאמרת נכון במיוחד כשנשואים לאשכנזיה מטומטמת וזה ברוב המקרים!!
|
|
כתוב תגובה ל-
גם מניסיוני
|
|
|
|
18 |
|
|
לאון |
|
26/01/07 15:04
|
|
|
|
נשיא המדינה מואשם בעונש, לא פשוט, אבל האם יש משהו שחושב שיש סיכוי קטן שהוא לא עשה את זה? (נושא למחשבה לממהרים לשפוט)
|
|
כתוב תגובה ל-
לאון
|
|
|
|
19 |
|
|
זלמן שושי |
|
27/01/07 00:38
|
|
|
|
מאוד מענין האם קצב אוהב גם קוקסינלים
|
|
כתוב תגובה ל-
זלמן שושי
|
|
|
|
|
|
|
יבהחלט יכול להיות |
|
27/01/07 14:53
|
|
|
|
|
20 |
|
|
כיפה אדומה |
|
27/01/07 12:41
|
|
|
|
|
21 |
|
|
זין בעין |
|
27/01/07 12:44
|
|
|
|
|
22 |
|
|
דמוקרטיה - קצב דרייפוס |
|
27/01/07 21:55
|
|
|
|
המשטרה הפרקליטות והתקשורת - פגעו בדמוקרטיה ובערכי הצדק הבסיסי , לא רק במקרה זה. שורה ארוכה של מעלליכם בפגיעה יסודית ושיטתית הנובעת משחיתות מאוסה.
יש לשנות מיד את שיטת הבחירות באופן שייבחרו 5 מועמדים מקבילים שיפקחו זה על זה וייבחרו לפרק זמן מוגדר של 5 שנים: נשיא, ראש הממשלה, נשיא בית המשפט העליון, יו"ר הכנסת, היועץ המשפטי לממשלה. לבחון מחדש את החוקים ויישומם לענין התקשורת, להקים רשות חוקרת ומבקרת בסמכויות מעין שיפוטיות, שתלווה כל חקירה שיש בה אלמנט ממלכתי . ולא ייתכן לשפוך דם של נבחר ציבור טרם העמדתו למשפט - דרייפוס פראייר ליד קצב... אין שום זכות שבעולם לעשות למוסד הנשיאות בזיון עולמי כזה גם אם הוא אשם. את העונש יתן בית המשפט ולא התקשורת. הפצת החקירה ומכמניה עולים בתמיהה לענין נקיות כפיהם של בעלי התפקידים הממלכתיים במדינה. אין זכות לפרסם דברים בעיצומה של חקירה - בודאי שיש כאן מעילה בתפקיד ורשעות פוליטית... על זה צריך לדון ולא על מעשיו או לא של הנאשם.... דרייפוס חוזר בגדול...
|
|
כתוב תגובה ל-
דמוקרטיה - קצב דרייפוס
|
|
|
|