News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 480,288  סלולר - 909,396
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
הדיווח ימסר לנשיא בפגישה שיערכו עמו נתניהו וגנץ יחד    נתניהו הוא שיכריז בכנסת על הקמת הממשלה ויציג את השרים ואת מחליפו בהגיע הרוטציה    בדרך זו "עוקפים" הצדדים קשיים במסירת מנדט לנת...
איתמר לוין
איתמר לוין
אפילו בזמן השואה מצאו יהודים רבים נחמה ועידוד דווקא בחג הפסח – למרות הקושי העצום לקיים את מצוותיו והפער האדיר בינו לבין המציאות    קל וחומר שאנחנו יכולים וצריכים להתעודד מימי החג הב...
[צילום: מתוך יוטיוב]
איציק וולף  |  
נגני התזמורת הפילהרמונית הישראלית הקליטו בבתיהם הפרטיים נעימות לחג הפסח    כך זה נשמע כשצירפו את כולם ביחד
משלוח מכונות ההנשמה. לשים יד על הציוד [צילום: משרד הבריאות]
מאיר דודאי
יש מה ללמוד ממדינות אחרות לגבי תכנון, ניהול ועוד    אבל ברמה הפרטנית יש לנו משהו שלא מצאתי בעולם - ראש גדול של כל ישראלי    האיכפתיות וגם המרפקים הופכים את ההתמודדות הישראלית עם הקור...
יובל לובנשטיין
יובל לובנשטיין
לעזאזל, מדוע לא לומדים מארצות מתקדמות, איך הן מבצעות בדיקות? מדוע להמציא את הגלגל מחדש? לאלתר כן אבל לא לעשות דברים מטופשים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]
בוררת ומגשרת
הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה
איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]
כלכלן
איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.
תום שגב [צילום: AP]
סופר, עיתונאי
תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פורטרט נאור יעלה 46.4 אלף שקל
מאת: איציק וולף  |  19/07/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מיותר לחלוטין
  עידןסובול   19/07/17 20:24
פוטו פרג' לא מסםפק טוב להנצחת בני התמותה העליונים האלה?
כתוב תגובה ל- עידןסובול
עידן, תבקש שישימו תמונה שלך
  מגיב ותיק   20/07/17 08:47
גם כן, לרגל היותך האשם ה"חף מפשע" האולטימטיבי של מע' המשפט.
אוי ליצן קטן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"מגיב ותיק"
  עידןסובול   20/07/17 09:56
"מגיב ותיק" אתה יכול לארוז תיק ולהצטרף למישאל חשין,שמנע ממני, מתוך אינטרס אישי , רשות-ערעור, ונאלץ.ללמוד בדרך קשה מה זה צדק-פואטי.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
2
ממליץ לצייר גם נידונים...
  משפטן   19/07/17 21:20
נראה לי שראוי להציב בסמוך לדיוקנאות השופטים את תמונות הנשיא קצב, ראש הממשלה אולמרט, השרים הנכבדים וכן הרבנים . אפשר גם להוציא למכרז ציור של צוללת וספינת טילים.....
כתוב תגובה ל- משפטן
3
צילום
  שמ   19/07/17 21:28
גדול לא די בו כי סו הוצאת כסף צימבורי קטנה מדי?רק ציור בסגנון ימי הביניים בעשרות אלפי שקלים,מתאים לאנשים הלא אהודים,בהמעטה,הללו?
כתוב תגובה ל- שמ
4
בזבוז כספי ציבור! מה רע בצילום
  מפוכח   19/07/17 22:19
בושה פשוט בושה!
כתוב תגובה ל- מפוכח
5
פעם היה לנו את פנחס לטוינובסקי
  מיכל מירושלים   19/07/17 22:53
שהיה מצייר פורטרטים של "הגדוילים" (למשל בסוה"י). הסוף שהם נמכרו בכסף טוב ליהודים אמריקנים.

לאור הנ"ל - ביזיון אחד גדול (ואני לא עוסקת בשמות) ועדיף שיהיה תצלום טוב - ואם מאן דהוא ירצה שיעתיק מהתצלום לציור פורטרט.

יחס הציבור לשופטיו - ידוע. מדוע צריך להמשיך ולדרדר את יחסי מערכת המשפט - הציבור?!!!
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
6
היום,בעידן הצילום-זו שחיתות
  גינוני אצולה.   19/07/17 22:55
כתוב תגובה ל- גינוני אצולה.
7
צריך להיות סלפי באינסטגרם
  אלטע קאקער   19/07/17 23:32
זה ישקף את בצורה נאמנה את מה ששקד רוצה לעשות.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
8
״העליונים״, בושה וחרפה!
  ד״ש   19/07/17 23:51
כתוב תגובה ל- ד״ש
9
למה היא צריכה את זה..?
  נער הייתי וראיתי   20/07/17 00:45
הרי בכל פעם שרואים תמונה של גרוניס ועתה נאור, נזכרים בעוותי הדין הקשים שלהם, בהטלת הוצאות של 20,000 שקל על מבקשי סעד שבאו רעבים והושלכו מהמבצר העלוב הזה בשם המשילות שנאור לא הפסיקה לפסוק בעליבות ולמען יראו ויראו מוחלשים אחרים, במו עיני ראיתי, עתה הם מבקשים לעצמם כבוד שלא מגיע להם ? בושה .
כתוב תגובה ל- נער הייתי וראיתי
10
מושחתים מנותקים מהעם
  דן ה   20/07/17 06:30
יש אנשים שלא מרויחים את הסכום הזה בשנה של עבודה קשה
כתוב תגובה ל- דן ה
11
זה בזול לעומת עלות הפנסיה התקצ
  גימלאי אחד מהעם   20/07/17 07:04
שופט/ת עליון בדימוס מקבל/ת פנסיה תקציבית בגובה של עשרות אלפי שקלים בחודש לכל ימי חייו וחיי רעיתו וזאת בנוסף להטבות אחרות, כולל 2200₪ קיצבת זיקנה מהביטוח הלאומי. כמו כולם, שופטים צריכים לקבל פנסיה מכבדת, אבל לא 80-90 אלף שח לחודש כאשר רוב הגימלאים במדינה מסתפקים רק בקצבת זיקנה מהביטוח הלאומי בגובה של 2200₪ לחודש.
כתוב תגובה ל- גימלאי אחד מהעם
12
בשביל ...
  א.ל. רמת-גן   20/07/17 08:32
לנצל את כל התקציב של 60 K ש"ח , שיזמינו עוד עותק שחור-לבן במחיר מוזל.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
13
מגלומניה
  מגיב ותיק   20/07/17 08:43
של בני האלים הנאורים.
בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
14
חלק מהאגו-מניה של השופטים
  ואנחנו משלמים   20/07/17 12:50
כתוב תגובה ל- ואנחנו משלמים
15
לא יעשה אדם מעשה שיתבייש בו.
  בר ברע   20/07/17 14:51
והם מפחדים להציג בדיקנאות בציבור.
כתוב תגובה ל- בר ברע
16
תתבישו, חוסכים 15,000.......
  ה.א   21/07/17 18:41
כתוב תגובה ל- ה.א
17
לא יאמן איזו פקעת גועלית נבנתה
  גלעד פלקסיס   23/09/17 00:42
לנו שנים מתחת לאף. פולחן אישיות מגלומני מכוער. מה שמעניין הוא שברובם שיכים לשמאל. חשבתי ששמאל זה עקרונות קומוניסטיים שבהם העם הוא החשוב.ונזכרתי גם ברוסיה זה היה ככה. אגב עם- חפשו בכל הפאר הזה מגן דוד או מנורה ולא תמצאו.
כתוב תגובה ל- גלעד פלקסיס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |