News1 גאים להציג
מבקרים ייחודיים (Unique Visitors):
אתר - 471,430  סלולר - 568,000
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגרים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
בגלל שלרוב הציבור אין אמון בו ולכן אין לו רוב בכנסת    בגלל שהוא מפגין נטיות דיקטטוריות מדאיגות    בגלל כשלונו המהדהד במאבק בקורונה    בגלל התקפותיו האינטרסנטיות על מערכות האכיפה והמש...
"בדור הבא מרבית האנושות תעסוק בלימוד, העשרה עצמית ותחביבים". מרגלית בחצר ביתו 
 [צילום: דוד חרמץ]
דוד חרמץ
כך זוכר ינקי מרגלית, מייסד ומנכ"ל חברת ההיי-טק 'אלדין' אותה עזב לפני כעשור. הוא הגיע לאן שהגיע, למרות שהוא נטול תואר אקדמי ולא ברור אם יש לו בכלל זכאות לבגרות. הוא מאמין שהקורונה ת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
רועי בלכר [צילום: תמר מצפי, גלובס]
עורך דין
רועי בלכר, (נולד: 1970) עורך דין ישראלי. שותף מייסד במשרד עורכי הדין KRB.
גורי אלפי [צילום: רונן אקרמן]
קומיקאי, שחקן
גורי אלפי (נולד: 18 בספטמבר 1976), ישראל. קומיקאי, שחקן, זמר, במאי ויוצר טלוויזיה ישראלי.
מגי אזרזר [צילום: איציק בירן, יח"צ]
שחקנית
מגי אזרזר (נולדה: 10 בספטמבר 1986), שחקנית ישראלית. שמה המלא: מרגלית אזרזר סבג.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פורטרט נאור יעלה 46.4 אלף שקל
מאת: איציק וולף  |  19/07/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מיותר לחלוטין
  עידןסובול   19/07/17 20:24
פוטו פרג' לא מסםפק טוב להנצחת בני התמותה העליונים האלה?
כתוב תגובה ל- עידןסובול
עידן, תבקש שישימו תמונה שלך
  מגיב ותיק   20/07/17 08:47
גם כן, לרגל היותך האשם ה"חף מפשע" האולטימטיבי של מע' המשפט.
אוי ליצן קטן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"מגיב ותיק"
  עידןסובול   20/07/17 09:56
"מגיב ותיק" אתה יכול לארוז תיק ולהצטרף למישאל חשין,שמנע ממני, מתוך אינטרס אישי , רשות-ערעור, ונאלץ.ללמוד בדרך קשה מה זה צדק-פואטי.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
2
ממליץ לצייר גם נידונים...
  משפטן   19/07/17 21:20
נראה לי שראוי להציב בסמוך לדיוקנאות השופטים את תמונות הנשיא קצב, ראש הממשלה אולמרט, השרים הנכבדים וכן הרבנים . אפשר גם להוציא למכרז ציור של צוללת וספינת טילים.....
כתוב תגובה ל- משפטן
3
צילום
  שמ   19/07/17 21:28
גדול לא די בו כי סו הוצאת כסף צימבורי קטנה מדי?רק ציור בסגנון ימי הביניים בעשרות אלפי שקלים,מתאים לאנשים הלא אהודים,בהמעטה,הללו?
כתוב תגובה ל- שמ
4
בזבוז כספי ציבור! מה רע בצילום
  מפוכח   19/07/17 22:19
בושה פשוט בושה!
כתוב תגובה ל- מפוכח
5
פעם היה לנו את פנחס לטוינובסקי
  מיכל מירושלים   19/07/17 22:53
שהיה מצייר פורטרטים של "הגדוילים" (למשל בסוה"י). הסוף שהם נמכרו בכסף טוב ליהודים אמריקנים.

לאור הנ"ל - ביזיון אחד גדול (ואני לא עוסקת בשמות) ועדיף שיהיה תצלום טוב - ואם מאן דהוא ירצה שיעתיק מהתצלום לציור פורטרט.

יחס הציבור לשופטיו - ידוע. מדוע צריך להמשיך ולדרדר את יחסי מערכת המשפט - הציבור?!!!
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
6
היום,בעידן הצילום-זו שחיתות
  גינוני אצולה.   19/07/17 22:55
כתוב תגובה ל- גינוני אצולה.
7
צריך להיות סלפי באינסטגרם
  אלטע קאקער   19/07/17 23:32
זה ישקף את בצורה נאמנה את מה ששקד רוצה לעשות.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
8
״העליונים״, בושה וחרפה!
  ד״ש   19/07/17 23:51
כתוב תגובה ל- ד״ש
9
למה היא צריכה את זה..?
  נער הייתי וראיתי   20/07/17 00:45
הרי בכל פעם שרואים תמונה של גרוניס ועתה נאור, נזכרים בעוותי הדין הקשים שלהם, בהטלת הוצאות של 20,000 שקל על מבקשי סעד שבאו רעבים והושלכו מהמבצר העלוב הזה בשם המשילות שנאור לא הפסיקה לפסוק בעליבות ולמען יראו ויראו מוחלשים אחרים, במו עיני ראיתי, עתה הם מבקשים לעצמם כבוד שלא מגיע להם ? בושה .
כתוב תגובה ל- נער הייתי וראיתי
10
מושחתים מנותקים מהעם
  דן ה   20/07/17 06:30
יש אנשים שלא מרויחים את הסכום הזה בשנה של עבודה קשה
כתוב תגובה ל- דן ה
11
זה בזול לעומת עלות הפנסיה התקצ
  גימלאי אחד מהעם   20/07/17 07:04
שופט/ת עליון בדימוס מקבל/ת פנסיה תקציבית בגובה של עשרות אלפי שקלים בחודש לכל ימי חייו וחיי רעיתו וזאת בנוסף להטבות אחרות, כולל 2200₪ קיצבת זיקנה מהביטוח הלאומי. כמו כולם, שופטים צריכים לקבל פנסיה מכבדת, אבל לא 80-90 אלף שח לחודש כאשר רוב הגימלאים במדינה מסתפקים רק בקצבת זיקנה מהביטוח הלאומי בגובה של 2200₪ לחודש.
כתוב תגובה ל- גימלאי אחד מהעם
12
בשביל ...
  א.ל. רמת-גן   20/07/17 08:32
לנצל את כל התקציב של 60 K ש"ח , שיזמינו עוד עותק שחור-לבן במחיר מוזל.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
13
מגלומניה
  מגיב ותיק   20/07/17 08:43
של בני האלים הנאורים.
בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
14
חלק מהאגו-מניה של השופטים
  ואנחנו משלמים   20/07/17 12:50
כתוב תגובה ל- ואנחנו משלמים
15
לא יעשה אדם מעשה שיתבייש בו.
  בר ברע   20/07/17 14:51
והם מפחדים להציג בדיקנאות בציבור.
כתוב תגובה ל- בר ברע
16
תתבישו, חוסכים 15,000.......
  ה.א   21/07/17 18:41
כתוב תגובה ל- ה.א
17
לא יאמן איזו פקעת גועלית נבנתה
  גלעד פלקסיס   23/09/17 00:42
לנו שנים מתחת לאף. פולחן אישיות מגלומני מכוער. מה שמעניין הוא שברובם שיכים לשמאל. חשבתי ששמאל זה עקרונות קומוניסטיים שבהם העם הוא החשוב.ונזכרתי גם ברוסיה זה היה ככה. אגב עם- חפשו בכל הפאר הזה מגן דוד או מנורה ולא תמצאו.
כתוב תגובה ל- גלעד פלקסיס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
מדריך עסקים – T.co.il
מוצרים חדשים
גלית יצחק-אוגנוב
מוצרי חשמל המחסלים כ-99% מהחיידקים
[צילום: יח"צ]
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  עריסת תינוק ניידת |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |